Ah ok, ik kon de commentator even niet bijhouden op de bbcquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Szura het volgende:
[..]
ja maar of ie speelt weten we nog steeds niet![]()
hij speelt niet als ie niet 100% is zegt ie
check t Wimbledon-topic, daar staat het bericht van z'n websitequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ah ok, ik kon de commentator even niet bijhouden op de bbc
Echt niet normaal. Volgende ronde gaat hij er dik en dik af tegen Darcis.quote:
Die Darcis had het anders vandaag ook niet makkelijk tegen graveltrekker Capdeville heurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Volgende ronde gaat hij er dik en dik af tegen Darcis.
Wat een faler die Gulbis.
Lange rallyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:53 schreef franklop het volgende:
Benneteau staat hier al 5 minuten op MP, iemand een update?
Hij wint maar 18% op de tweede service, wat volgens mij ook nog alletwee aces op de tweede service warenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:57 schreef Wopper1 het volgende:
Ivo ''ace'' Karlovic begint ze lekker te raken.
Ace #20 #21 is een feit.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wint maar 18% op de tweede service, wat volgens mij ook nog alletwee aces op de tweede service waren
Hij kan beter de tweede service gewoon voluit slaan. Hij slaat nu 80% eerste service is en wint daarvan bijna 90%, dat betekent, als je dat op de tweede service ook doet win je 70% van de punten ipv <30% nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij loopt daar als een kip zonder kop, kan haast niet anders
.
Ach, dat is ook idioot.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Monfils geredt door de regen.
Wat is het toch een idioot...
Ik ook niet. Moet het misschien "Sing the new king" zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |