Nee, dat is dom en idioot, maar laten we daar niet over hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa, dat is eerder slordig. Maar dat is Monfils inderdaad ook.
Taal mierenneuker en dan niet weten wat idioot betekent. Gaat goed, mod.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is dom en idioot, maar laten we daar niet over hebben.
Om 19.30 court inspection, covers zijn er iig weer af.
'Sin' is dus Spaans voor 'zonder'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ook niet. Moet het misschien "Sing the new king" zijn?
Geweldigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Monfils
3 lovegames op rij op eigen service en dan kansloos choken op 5*-3 tegen Golubev
1idi·oot bn, bw 1 (psych) achterlijk in de allerergste graad 2 stom, dwaasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Taal mierenneuker en dan niet weten wat idioot betekent. Gaat goed, mod.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je dat weinig vindt. Maar het is maar 1 punt. Als hij het verliest staat het 6-6 in de tiebreak van de derde set.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Monfils, hij maakte het lekker spannend.
Aardigheidje op Betfair: voor de wedstrijd: 1.11, op MP op eigen service: 1.11.
Ja, ik vind dit er ook erg snel uitzien op Queens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me iig niet langzamer, worden redelijk wat aces geslagen.
Andy vindt het het beste court, dus sneller lijkt me logischquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit er ook erg snel uitzien op Queens.
Zal misschien ook door het camerastandpunt kunnen komen, maar goed. Weet eigenlijk niet of er uberhaupt veel verschil zit tussen de banen op Queens of in Halle bijvoorbeeld.
Maar Andy houdt ook van een uitdaging.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Andy vindt het het beste court, dus sneller lijkt me logisch
ps. Heb, zelfs met een uurtje verschil, al moeite om de tijden/ oop te snapppen![]()
En dat is ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar Andy houdt ook van een uitdaging.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dat is ?
z'n meid op de bank te laten zitten met een knieoperatie, zelf de was doen en het petje van z'n naamgenoot te jatten![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Edward: "Ik krijg net het bericht dat Safin uit het toernooi zou liggen, maar ik weet niet of hij verloren heeft of zich heeft teruggetrokken"
Ontzettende teringdebiel...het regent al de hele dag daardoor kon JIJ geen verslag doen van live tennis. Welke optie zou het dan toch zijn
Edward is echt slecht.. Dat ze die ooit hebben kunnen aannemen bij eurosport.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Edward: "Ik krijg net het bericht dat Safin uit het toernooi zou liggen, maar ik weet niet of hij verloren heeft of zich heeft teruggetrokken"
Ontzettende teringdebiel...het regent al de hele dag daardoor kon JIJ geen verslag doen van live tennis. Welke optie zou het dan toch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |