)
 ) 
   )
 ) )
 ) 

Memmel, J. en Anna, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
 Memmel, J. en Anna, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!  

Goed gedaan en heel heel veel geluk voor jullie allevier samen.
 Goed gedaan en heel heel veel geluk voor jullie allevier samen.  

We zitten nu in het nieuwe huis.
 We zitten nu in het nieuwe huis.

zet 'em op
 zet 'em op  

Ik dacht dat jij ondertussen allang bevallen zou zijn, stond eigenlijk raar te kijken toen ik vandaag iets over beeb in buik op Hyves zag staanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Vicky het volgende:
Ik doe me best... maar ja, als de dame niet wil..
Ik blijf harde buiken houden en af en toe veschrikkelijke steken.. ik wacht maar zeer ONGEDULDIG af

Memmel, gelukkig is het helemaal geen ellenlang ziekenhuisgedoe geworden.
 Memmel, gelukkig is het helemaal geen ellenlang ziekenhuisgedoe geworden.  

Wel jammer als je maar zo kort 'echt' bovenaan staatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Vicky het volgende:
Ik doe me best... maar ja, als de dame niet wil..
Ik blijf harde buiken houden en af en toe veschrikkelijke steken.. ik wacht maar zeer ONGEDULDIG af

ja sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ondertussen allang bevallen zou zijn, stond eigenlijk raar te kijken toen ik vandaag iets over beeb in buik op Hyves zag staan

Qua zwangerschap bedoel je?quote:
 Ben nog steeds erg onzeker, kan niet wachten tot de volgende afspraak 24 juni...en ik het hartje kan horen kloppen.
 Ben nog steeds erg onzeker, kan niet wachten tot de volgende afspraak 24 juni...en ik het hartje kan horen kloppen. Voorlopig niet meer!!
 Voorlopig niet meer!!

Gefeliciteerd.
 Gefeliciteerd.  En snel veel foto's posten van
 En snel veel foto's posten van  Anna
 Anna  als grote zus.
  als grote zus.  

Gaaf, een broertje voor Anna!
 Gaaf, een broertje voor Anna! 
 voor jou. Ik weet hé-le-maal hoe je je voelt. Het is D-day! Maar.... tromgeroffel ...NIETS! Alsof je spanningsboog hier gewoon ophoudt. Je hebt al die tijd maar tot dít moment vooruit kunnen kijken en als dat moment dan aangebroken is, blijk je gewoon nog lekker te zitten verfdozen in je glimmende nestje.
 voor jou. Ik weet hé-le-maal hoe je je voelt. Het is D-day! Maar.... tromgeroffel ...NIETS! Alsof je spanningsboog hier gewoon ophoudt. Je hebt al die tijd maar tot dít moment vooruit kunnen kijken en als dat moment dan aangebroken is, blijk je gewoon nog lekker te zitten verfdozen in je glimmende nestje.  Na 41 weken ben ik maar weer eens naar een theatervoorstelling gegaan. Iedereen meteen bang dat mijn vliezen zouden breken op de tribune...
 Na 41 weken ben ik maar weer eens naar een theatervoorstelling gegaan. Iedereen meteen bang dat mijn vliezen zouden breken op de tribune...   

Ik herinner me nog (al was het íets 'voor onze tijd') dat Beefcake in de snackbar stond op d'r uitgerekende datum, toen haar vliezen ineens braken.
 Ik herinner me nog (al was het íets 'voor onze tijd') dat Beefcake in de snackbar stond op d'r uitgerekende datum, toen haar vliezen ineens braken.  Niks ijsjes, bevallen!
 Niks ijsjes, bevallen! 

De snackbar hier is al dicht...
 De snackbar hier is al dicht...

whaha... ja maar ik moet meteen plat als mijn vliezen breken.. en ik heb nou niet zo'n zin om bij de AH op de grond te moeten gaan liggen.. ja uhh ze letten er natuurlijk wel op de kleintjes.. maar tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef renzell het volgende:
Oh, maar vliezen die breken op de broodafdeling van de Appie vinden wij óók helemaal niet erg hoor.

Wat leuk dat jullie samen zoiets gedeeld hebben! Echt bijzonder!
  Wat leuk dat jullie samen zoiets gedeeld hebben! Echt bijzonder! 

gaat in bad geloof ik...
  gaat in bad geloof ik...

Memmel gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!!!!
 Memmel gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!!!!  

zoiets, want voorslapen lukt niet, en heb zo geeeeeen zin in mijn nachtdiensten...
  zoiets, want voorslapen lukt niet, en heb zo geeeeeen zin in mijn nachtdiensten...

quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef oeke het volgende:
Dus morgenmiddag om 3 uur verwachten ze een babie te zien en als het niet schikt wachten ze in het cafe.

Memmel
 Memmel  jiehaaaa!!
 jiehaaaa!!  

Geniet!!
  Geniet!! 

quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef renzell het volgende:
Wat is ie aan het doen dan nu? Is ie al aan de plinten begonnen? Die heb ík gedaan, allemaal, kruipend over de vloer, met een buik van minimaal 40 weken.

rare!
  rare! 

Memmel gefeliciteerd met je zoon!
 Memmel gefeliciteerd met je zoon!   

Oh, wacht, ik heb wel ook iets gedaan op zolder, namelijk een plintje vastgetimmerd, met 40 weken buik!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef renzell het volgende:
Wacht maar...
Of P. ligt ze morgen te doen, dat kan óók natuurlijk.

quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik heb wel ook iets gedaan op zolder, namelijk een plintje vastgetimmerd, met 40 weken buik!

Ik gooi er ook voorzichtig een kleintje tegenaan.
  Ik gooi er ook voorzichtig een kleintje tegenaan.   

En gezellig!
 En gezellig!

ik ga mijn bedje opzoeken...
 ik ga mijn bedje opzoeken...

Wat snel!!!!
 Wat snel!!!! 
 Woei!!!!
 Woei!!!! 

Hmm had ik ze ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef Juup© het volgende:
Aanstaande vaders: Puf-les bij bevalling is nutteloos

quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmm had ik ze ook wel kunnen vertellen.

'Harry'
 'Harry' 

Duchess
 Duchess  Ik was druk met geboorte cupcakes maken. Ze zijn nu af, dus beeb mag komen
 Ik was druk met geboorte cupcakes maken. Ze zijn nu af, dus beeb mag komen   Maar meer dan af en toe een krampje is het hier nog niet helaas
  Maar meer dan af en toe een krampje is het hier nog niet helaas   

Slijmprop? Ben je aander beurtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:37 schreef oeke het volgende:
oh, net ga ik in bed liggen en ik verlies allemaal slijm, roze

voor jullie hoor!
  voor jullie hoor!

voor jullie
  voor jullie 

. Memmelman en Anna ook van harte.
. Memmelman en Anna ook van harte.   
  Spannuhnndddd
  Spannuhnndddd 

het is een goede nacht om te bevallen vind ik, dus zet hem op
 het is een goede nacht om te bevallen vind ik, dus zet hem op  

Ik ben benieuwd naar de naam en de foto's, maar neem je tijd en rust!
 Ik ben benieuwd naar de naam en de foto's, maar neem je tijd en rust! voor jullie ook, zet 'm op!
 voor jullie ook, zet 'm op! 

een mooi kadootje voor je vader zeg
  een mooi kadootje voor je vader zeg  

oooooooooh spannend !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:02 schreef oeke het volgende:
goedemorgen!
Nou dat was inderdaad mijn slijmprop vannacht

Om 2.30 schrok ik wakker van een harde plop in mijn buik en dat waren de vliezen! En vanaf toen weeen opvangen en een beetje slapen en

we gaan om 9 uur maar eens bellen, de weeen zetten nog niet echt door nl.
Gaan we allebei voor vandaag Vicky?

Zet 'm op
 Zet 'm op  Ik duim voor je dat het goed en vlot zal verlopen allemaal (even een slaap-pauze en dan nu hopelijk snel weer aan de slag?)..
 Ik duim voor je dat het goed en vlot zal verlopen allemaal (even een slaap-pauze en dan nu hopelijk snel weer aan de slag?)..

Hoera, Harry is geboren
 Hoera, Harry is geboren   

nee neequote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:06 schreef oeke het volgende:
Gezellig! 2 kindjes vandaag!
Waah, wat gek, we worden mama en papa,we maken ook meteen een opa en oma en tante en oom!
Trouwens wat las ik daar over saucijzenbroodjes. nu wil ik ook
 ik zou je darmpjes mooi schoon houden, licht verteerbaar voedsel enzo
 ik zou je darmpjes mooi schoon houden, licht verteerbaar voedsel enzo 

Oeke wat spannend
 Oeke wat spannend   Jij bent echt gestart
  Jij bent echt gestart   

spannend en zet hem op!!
 spannend en zet hem op!!  

*
 *

super..! ik gok op een uurtje of 18:00 voor een vers mensjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:23 schreef oeke het volgende:
Dank jullie wel!
Kleurdoos ik ga voor thuis, en ik hoop dat het lukt! en een goed idee, geen saucijzenbroodje maar een boterham met tomaatjes
Als jullie ineens niets meer van me horen, Renzell krijgt een berichtje van mij en zal het hier melden

Het begin is er, nu duurt het gewoon echt niet lang meer of jullie mini is er en zijn jullie papa en mama
 Het begin is er, nu duurt het gewoon echt niet lang meer of jullie mini is er en zijn jullie papa en mama  
  Zet 'em op
 Zet 'em op   

Het gaat écht gebeuren nu!!!
  Het gaat écht gebeuren nu!!! 

Wat spannend zeg
 Wat spannend zeg  Heel veel succes!!
 Heel veel succes!!    

huisje ruikt nu naar citroen
  huisje ruikt nu naar citroen  

Hoewel gelukkig moet er nog genoeg in huis zelf gebeuren dus ik denk dat ik ze voorlopig nog wel even in de berging kan laten staan
  Hoewel gelukkig moet er nog genoeg in huis zelf gebeuren dus ik denk dat ik ze voorlopig nog wel even in de berging kan laten staan  

zet hem op!
 zet hem op!  

oei jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:51 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ heeft trouwens ook echt last van nesteldrang.
zit serieus nu oude verhuisdozen uit te pakken en dingen weg te gooien, en alles moet gewoon aan kant, anders ben ik zo zenuwachtig als de pest
ow en ik moet ook naar mijn gevoel schoonmaakmiddel ruikenhuisje ruikt nu naar citroen

Gewoon bellen hoor!! Je VK is er niet alleen om even snel een kind op te vangen (al zou dat nu natuurlijk een leuke optie zijn) maar ook juist om je er doorheen te slepen als het even nog niet helemaal gaat zoals je graag zou willen!
  Gewoon bellen hoor!! Je VK is er niet alleen om even snel een kind op te vangen (al zou dat nu natuurlijk een leuke optie zijn) maar ook juist om je er doorheen te slepen als het even nog niet helemaal gaat zoals je graag zou willen!

Dat is ook bandenpijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:23 schreef Incantrix het volgende:
Overigens: bandenpijn, hoe voelt dat? En kun je dat hebben met 14 weken? Ik heb al een tijdje soms een scherpe steek in mijn buik als ik liggend hoest of nies, maar gisteravond moest ik hard lachen om mijn lief en allejemig, dat deed zeer! Zeg maar waar mijn dikke buikje ophoud over de gehele lengte een stekend/brandend gevoel.. Voel het nu nog steeds een beetje :S Kan niet zo goed vinden wat het kan zijn..
 Ik had dat ook erg in het begin als ik moest hoesten of niezen. Begon al met een week of 10. Ik weet nog dat dat mijn eerste vraag was aan de vk en ik erg opgelucht was dat het dat was. Nu heb ik nog heel af en toe bandenpijn, en eigenlijk nooit meer bij niezen of hoesten, dus hopelijk gaat het bij jou ook snel weer over
 Ik had dat ook erg in het begin als ik moest hoesten of niezen. Begon al met een week of 10. Ik weet nog dat dat mijn eerste vraag was aan de vk en ik erg opgelucht was dat het dat was. Nu heb ik nog heel af en toe bandenpijn, en eigenlijk nooit meer bij niezen of hoesten, dus hopelijk gaat het bij jou ook snel weer over  

Wat gaaf dat je zo begint, zo weet je t tenminste zeker! Niks geen gedoe, gerommel of gezeur, gewoon gebroken vliezen, voila!
  Wat gaaf dat je zo begint, zo weet je t tenminste zeker! Niks geen gedoe, gerommel of gezeur, gewoon gebroken vliezen, voila! 

Net de VK gebeld, en ik moet maar gewoon afwachten
  Net de VK gebeld, en ik moet maar gewoon afwachten  En dat begrijp ik wel maar...
  En dat begrijp ik wel maar...  en verder een beetje posten hier.
  en verder een beetje posten hier. 

dat betekend dat het nu echt niet lang meer kan duren
 dat betekend dat het nu echt niet lang meer kan duren  

Probeer maar lekker een beetje te keutelen met z'n tweetjes vandaag (de láátste dag met z'n tweetjes!
  Probeer maar lekker een beetje te keutelen met z'n tweetjes vandaag (de láátste dag met z'n tweetjes!   )
 )  

Ik heb mijn vader ook net gesmst dat ie niet opeens voor de deur moet staan. Maar dat we hem wel bellen als het zover is.
  Ik heb mijn vader ook net gesmst dat ie niet opeens voor de deur moet staan. Maar dat we hem wel bellen als het zover is.  

ik had het gelezen ja, bevestigt mn vermoeden nogmaalsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef Juup© het volgende:
Aanstaande vaders: Puf-les bij bevalling is nutteloos

Succes vandaag, spannend hoor, ik hoop dat het flink doorzet en je snel Moeke bent
 Succes vandaag, spannend hoor, ik hoop dat het flink doorzet en je snel Moeke bent  

Toen hij hoorde wat er speelde moest ik direct langskomen, helaas gaan we dat niet redden dus dan maar tijdens het tweede spreekuur vandaag, om 17 uur.
 Toen hij hoorde wat er speelde moest ik direct langskomen, helaas gaan we dat niet redden dus dan maar tijdens het tweede spreekuur vandaag, om 17 uur.  Baal er echt van... vooral ook omdat ik zwanger ben... Vind het toch een beetje eng dat dit gevolgen heeft op de ontwikkeling van de baby. Mijn hart klopt de hele dag door ook sneller. Zal wel door de ontsteking komen.
 Baal er echt van... vooral ook omdat ik zwanger ben... Vind het toch een beetje eng dat dit gevolgen heeft op de ontwikkeling van de baby. Mijn hart klopt de hele dag door ook sneller. Zal wel door de ontsteking komen.

, wel zeer onprettige rugpijn
 , wel zeer onprettige rugpijn  

Doet me denken aan een medezwangere bij de zwangerschapsgym ooit. Die had dat ook (af en toe een wee en flink rugpijn), ging slapen, werd wakker, en had volledige ontsluitingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:07 schreef oeke het volgende:
nog niet zo veel te melden, kind wriemelt heel af en toe een beetje rond, wel zeer onprettige rugpijn

en eh af en toe een wee, maar dat zet nog niet echt zoden aan de dijk.
 Zou wel leuk zijn als dat bij jou ook zo ging
  Zou wel leuk zijn als dat bij jou ook zo ging 

Ben ook zo benieuwd naar de naam!
 Ben ook zo benieuwd naar de naam!

Nee, daar had ik het net over met een vriendin, ik heb echt vaak ontstekingen. Borstontsteking, longontsteking, blaasontsteking, voorhoofdsholte/bijholteontsteking, keelontsteking, ontsteking na een insectenbeet, maagwandontsteking, darmontsteking... Dat si zo even een greep uit de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, wat k**! Hopelijk is het gauw over. Heb je over het algemeen doorgaans wel een goed gestel?

Memmel
 Memmel  Gefeliciteerd met je zoon!
  Gefeliciteerd met je zoon! voor een datumtweeling!
  voor een datumtweeling!

Gefeliciteerd
 Gefeliciteerd   . Ik ben altijd helemaal verliefd geweest op Anna, ik ben benieuwd of je weer zo'n prachtig kindje hebt (vast wel
 . Ik ben altijd helemaal verliefd geweest op Anna, ik ben benieuwd of je weer zo'n prachtig kindje hebt (vast wel  )
 )

Vind het goed dat je gebeld hebt hoor! Hoop dat je er gauw van af bent.
 Vind het goed dat je gebeld hebt hoor! Hoop dat je er gauw van af bent.

Minder dan 50 dagen te gaan tot m'n uitgerekende datum
 Minder dan 50 dagen te gaan tot m'n uitgerekende datum  

Geen idee. In de loop van de dag zei ze.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, het klinkt anders wel goed Oeke! Kop op! Hoe laat komt je vk langs?
Memmel ik wil nieuws over je kleintje!!!Ben ook zo benieuwd naar de naam!

mijlpalen
  mijlpalen  

Was boodschappen doenquote:

Oeke!
 Oeke!  

Het gaat vandaag toch wel gebeuren hé?
  Het gaat vandaag toch wel gebeuren hé?  
  Spannend zeg, het is begonnen!!!
 Spannend zeg, het is begonnen!!!
 Beterschap en sterkte ermee. Hopelijk heeft de spoedarts nog ergens een middel liggen dat voor de beeb geen kwaad kan...
  Beterschap en sterkte ermee. Hopelijk heeft de spoedarts nog ergens een middel liggen dat voor de beeb geen kwaad kan... 

Maar toen ik wakker werd, voelde ik ons Ukje lekker bewegen
 Maar toen ik wakker werd, voelde ik ons Ukje lekker bewegen  Dat maakt alles toch weer helemaal goed en meer
 Dat maakt alles toch weer helemaal goed en meer  

Ik vraag me al een hele tijd af wat dat is..?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:29 schreef Sugar het volgende:Oeke!

Mag je nog prostaglandingesen als je vliezen gebroken zijn?

seksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:42 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik vraag me al een hele tijd af wat dat is..?

Ik vroeg het me ook al de hele tijd af, maar durfde het niet te vragen
 Ik vroeg het me ook al de hele tijd af, maar durfde het niet te vragen 
 Matrasje, matrashoes, lakentje, dekentje... nog meer?
 Matrasje, matrashoes, lakentje, dekentje... nog meer?

) droomde ik dat de baby er gewoon al was, en we namen hem overal mee naar toe in een maxi cosi, maar dan met een soort dichtgeritste zak eromheen, net zo´n kledinghoes. Moesten we hem elke keer als we ergens aankwamen helemaal uitpakken. Zo sneu
  ) droomde ik dat de baby er gewoon al was, en we namen hem overal mee naar toe in een maxi cosi, maar dan met een soort dichtgeritste zak eromheen, net zo´n kledinghoes. Moesten we hem elke keer als we ergens aankwamen helemaal uitpakken. Zo sneu   , maar het leek heel normaal.
 , maar het leek heel normaal.

matrasbeschermer, matras, molton, hoeslakentje, dekentje + lakentje geloof ik. Ik raak ook nog wel es in de warquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:50 schreef Xenia het volgende:
Oooooh sexIk vroeg het me ook al de hele tijd af, maar durfde het niet te vragen
En ik heb nog iets wat ik me al heel lang afvraag: wat moet er allemaal in een ledikant, in een wieg en in een wandelwagen aan lakentjes enzo?Matrasje, matrashoes, lakentje, dekentje... nog meer?
 op de verpakking van lakens enzo bij de prenatal staat een stappenplan bed opmaken, die gebruik ik als spiekbriefje
 op de verpakking van lakens enzo bij de prenatal staat een stappenplan bed opmaken, die gebruik ik als spiekbriefje  

Stappenplan bed opmaken! Dat klinkt exact als wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef innepin het volgende:
matrasbeschermer, matras, molton, hoeslakentje, dekentje + lakentje geloof ik. Ik raak ook nog wel es in de warop de verpakking van lakens enzo bij de prenatal staat een stappenplan bed opmaken, die gebruik ik als spiekbriefje

Op de matrasbeschermer na wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:59 schreef Xenia het volgende:
[..]
Stappenplan bed opmaken! Dat klinkt exact als wat ik nodig heb
Moet dat hele rijtje ook in de wandelwagenwieg?

Aha. Ik heb een 2ehands maxi-taxi en dat matrasje heeft een aparte 8-achtige vorm. Daar past volgens mij niet een gewone hoes/molton omheen. Ik ga zo maar even kijken bij babydump en hopen dat ik er dan uit kom.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
Op de matrasbeschermer na wel zo'n beetje.
Ik heb een quinny en daar zit al een soort hoesje omheen.
Daaroverheen doe ik een een moltontje en een hoeslakentje.
En daarop de baby.
En dan lakentje + dekentje.

Succes Vickyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:08 schreef Vicky het volgende:
net de vk even gebeld en ze rijdt straks even langs.

Nee bij mij past het ook niet goed hoor. Het moltontje is veel te groot voor het matrasje uit de kinderwagenbak. Ik heb gewoon de kleinste maat gekocht.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Aha. Ik heb een 2ehands maxi-taxi en dat matrasje heeft een aparte 8-achtige vorm. Daar past volgens mij niet een gewone hoes/molton omheen. Ik ga zo maar even kijken bij babydump en hopen dat ik er dan uit kom.

ik had ook tranenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:05 schreef tessie het volgende:
Ahh Sugar, je bevallingsverhaal heeft me aan het huilen gemaakt. Mooi!
 jeumig wat ben ik toch een emo tegenwoordig
 jeumig wat ben ik toch een emo tegenwoordig
herkenbaarquote:Weer sta ik op een punt waarop ik kan kiezen. Zo voelt het. Of ik pers, zoals ik denk dat persen gaat. Gewoon persen. Óf ik pers zo gigantisch hard, hou niks tegen, duw zo hard dat ik totaal geen controle meer ga hebben over de effecten op mijn hele lijf. Ik zal dan openscheuren, exploderen, de boel aan flarden persen. Ik voel dat dat ook is wat ik moet doen. Optie 2. Ik doe het. Aaaaah!!!

en dat ze misschien gewoon dik was.
  en dat ze misschien gewoon dik was. 

quote:Ik voel dat ik twee dingen kan doen (behalve doodgaan dan, da's optie 3). Of ik blijf een beetje "boven" de weeën, door het puffen, óf ik laat de wee heel diep komen. Dan voel ik het helemaal onderin, een soort zeurende beweging naar beneden. Ik besluit die laatste weg te volgen. De pijnlijkste, maar meest effectieve, zegt mijn lijf.

quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:16 schreef Sugar het volgende:
Hihi Tessie, ik heb het net ook weer gelezen en werd er zelf ook emotioneel van weer.
En Kleurdoos, dat was echt zo, hè, dat je er vol voor moest gaan, voor dat persen?
En Oeke, ook bij de weeën voelde ik dat ik er op 2 manieren mee kon omgaan, misschien heb je er nog wat aan:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken oeke

Ben erg benieuwd!!
 Ben erg benieuwd!! 

jummie
 jummie 
 in het ziekenhuis had ik begrepen dat ik gewoon weer terug naar de vk mocht enzo en ik had mn vk nog aan de telefoon gehad de dag erna en die bevestigde dat gewoon. Nu krijg ik ineens net een brief binnen van het ziekenhuis met een afspraak voor over twee weken voor een "zwangerschaps controle" bij de gyn op de verloskunde poli
 in het ziekenhuis had ik begrepen dat ik gewoon weer terug naar de vk mocht enzo en ik had mn vk nog aan de telefoon gehad de dag erna en die bevestigde dat gewoon. Nu krijg ik ineens net een brief binnen van het ziekenhuis met een afspraak voor over twee weken voor een "zwangerschaps controle" bij de gyn op de verloskunde poli  I don't get it, er is in het ziekenhuis niets gezegd over een vervolgafspraak voor mijn klachten, dat was niet nodig volgens hen (en volgens mij zelf) en verder is er ook niet gezegd dat ik onder controle zou blijven van t ziekenhuis.
 I don't get it, er is in het ziekenhuis niets gezegd over een vervolgafspraak voor mijn klachten, dat was niet nodig volgens hen (en volgens mij zelf) en verder is er ook niet gezegd dat ik onder controle zou blijven van t ziekenhuis.  

Hier is het ook zo Amaranta, niet de leeftijd maar van de 9 verloskundigen zijn er zeker 5 zwanger, waarvan 2 al met verlof.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde gisteren van de osteopaat, waar ik even was voor mijn beenklachten, dat een van mijn VK's zwanger is.
Ik dacht vorige week al een soort van buik te zien bij dr, maar ik vond het zo ongepast om te vragen of ze zwanger was. Ik dacht dat ze al redelijk op leeftijd wasen dat ze misschien gewoon dik was.
Maargoed, ik had het toch een beetje goed.
(Osteopaat werkt in hetzelfde gebouw als waar mijn VK praktijk zit).

vanavond voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef Sugar het volgende:
Hup Vicky: the p-word dan nu voor jou!
Echt!

. Ik had het nooit gelezen en ook niet zo gedetailleerd gehoord. Echt heel mooi.
 . Ik had het nooit gelezen en ook niet zo gedetailleerd gehoord. Echt heel mooi.   
  . Ik kon alleen maar helemaal vol erin
 . Ik kon alleen maar helemaal vol erin   .
 .

(daar heeft zijn vriendin een huis)
  (daar heeft zijn vriendin een huis) 

niet dus, een pakje voor lief
 niet dus, een pakje voor lief  

Nee iddquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef WupWup het volgende:
ennnnnnnnnnn je hoeft niet meer plat als je vliezen breken!

Brad en George
 Brad en George 

Lekker filmpje kijken.
  Lekker filmpje kijken.  

Jan de Hoop! Ik zweer erbij!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:52 schreef oeke het volgende:
Wat fijn Vicky!Lekker filmpje kijken.

Ik dacht gister dat k als de weeen begonnen lekker Dirty Dancing (of Grease) zou gaan kijken. leek me een lekkere bevalfilm. Maar nu heb ik niet zo'n zin.

Whaha maar die is er pas maandag weer...quote:

(sorry voor de kleur, roze=blauw in dit geval)
 (sorry voor de kleur, roze=blauw in dit geval) 

HAP? Je bedoelt de TAPquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Tan, vergeet jou helemaal. Succes straks bij de HAP . Klinkt niet echt fijn!!
 ... Hé zo klinkt het meteen een stuk aangenamer. Waar is Tan? Oh die zit aan de tap
... Hé zo klinkt het meteen een stuk aangenamer. Waar is Tan? Oh die zit aan de tap  Ik zal wel vragen straks, of hij ook alcoholvrij schenkt.
 Ik zal wel vragen straks, of hij ook alcoholvrij schenkt. 

Succes! (en fijn dat je kleintje is ingedaald, dat bevalt een stuk relaxter als je vliezen nu breken)
 Succes! (en fijn dat je kleintje is ingedaald, dat bevalt een stuk relaxter als je vliezen nu breken)

hihi dat dacht ik ook!quote:

Hier ook al 1 van de vk, en ik dacht dat ze in de leeftijd van mn moeder was ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde gisteren van de osteopaat, waar ik even was voor mijn beenklachten, dat een van mijn VK's zwanger is.
Ik dacht vorige week al een soort van buik te zien bij dr, maar ik vond het zo ongepast om te vragen of ze zwanger was. Ik dacht dat ze al redelijk op leeftijd was

Spannend!
  Spannend! 

zou het dan echt, die datumtweeling?
 zou het dan echt, die datumtweeling? 

is dat 'gewoon' omdat je er gevoelig voor bent, of zou dit ook een symptoom kunnen zijn van iets anders ofzo?
 is dat 'gewoon' omdat je er gevoelig voor bent, of zou dit ook een symptoom kunnen zijn van iets anders ofzo?  voor iedereen die ik even niet onthouden of overgeslagen heb..
 voor iedereen die ik even niet onthouden of overgeslagen heb.. volgens mij ligt het echt aan de winkel, suf hoor.. En oh, wat ben ik Zen verder: ik heb McDonalds gekregen van lief én er staat nog B&J in de vriezer! Van misselijk naar vreetmonster in een paar weken
 volgens mij ligt het echt aan de winkel, suf hoor.. En oh, wat ben ik Zen verder: ik heb McDonalds gekregen van lief én er staat nog B&J in de vriezer! Van misselijk naar vreetmonster in een paar weken  

Ja, dat weet ik ook nog heel goed ja: "Oeps, daar komt er weer 1, ik ga hangen!"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:29 schreef Sugar het volgende:
Ja, daar doe jij me ook aan denken.
Wat was dat ook een dag zeg. Dat we belden en ophingen als je weer een wee had.

En dan tussen de bedrijven door lekker in Z&G blijven rondhangen.
 En dan tussen de bedrijven door lekker in Z&G blijven rondhangen.

Ik weet ook nog precies waar ik toen liep enzo. En dat je midden in de nacht belde toen hij er eindelijk was.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog heel goed ja: "Oeps, daar komt er weer 1, ik ga hangen!"En dan tussen de bedrijven door lekker in Z&G blijven rondhangen.
 Ik in bed met mijn mobiel, me niet eens realiserend dat ik normaal veel zachter deed als Maria (en S) sliepen...
 Ik in bed met mijn mobiel, me niet eens realiserend dat ik normaal veel zachter deed als Maria (en S) sliepen...  Ga jij je bevallingsverhaal ook nog maar eens teruglezen.
 Ga jij je bevallingsverhaal ook nog maar eens teruglezen.  

Ahhww lief!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
Het mooiste van wat jij en je lief naderhand zeiden, vond ik:
"Daar in dat ziekenhuiskamertje, allemaal verpleegkundigen en verloskundigen. En wij. Zes mensen in die kamer, bezig met een bevalling. En ineens, ineens waren dat er zeven. Zeven mensen. Zomaar een mens erbij."
Toch?

Vreetmonster! Goezzo!
 Vreetmonster! Goezzo! Of niet, want dat doe ik niet zo gauw
 Of niet, want dat doe ik niet zo gauw  ) Maar als ik het doe voel ik me knap beroerd
 ) Maar als ik het doe voel ik me knap beroerd  

Oh dat is mooi!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
"Daar in dat ziekenhuiskamertje, allemaal verpleegkundigen en verloskundigen. En wij. Zes mensen in die kamer, bezig met een bevalling. En ineens, ineens waren dat er zeven. Zeven mensen. Zomaar een mens erbij."

Ineens een mens erbij ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik weet ook nog precies waar ik toen liep enzo. En dat je midden in de nacht belde toen hij er eindelijk was.Ik in bed met mijn mobiel, me niet eens realiserend dat ik normaal veel zachter deed als Maria (en S) sliepen...
Ga jij je bevallingsverhaal ook nog maar eens teruglezen.

Het mooiste van wat jij en je lief naderhand zeiden, vond ik:
Toch?
 Wonderlijk! Ik weet het ineens weer, dat we dat zo letterlijk hebben ervaren. Dat wil zeggen, S. Ik was met compleet andere dingen bezig op dat moment.
  Wonderlijk! Ik weet het ineens weer, dat we dat zo letterlijk hebben ervaren. Dat wil zeggen, S. Ik was met compleet andere dingen bezig op dat moment.   

Er zijn weinig situaties waarin ik dit zou zeggen, maar; slijmverlies, klinkt goed!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:29 schreef Vicky het volgende:
oeke, wat zei de vk?
Heb nu ook wat slijmverlies...

Grmbl!
  Grmbl!

En klagen mag best hoor, maar liever natuurlijk gewoon weer lekker in je vel
 En klagen mag best hoor, maar liever natuurlijk gewoon weer lekker in je vel 

Ik ga mijn appeltje-R toets effe oppoetsen!

) Dus infuus eraf en een half uur later was ie er!
) Dus infuus eraf en een half uur later was ie er!   3 hechtinkjes en ik ben gewoon alweer helemaal ok! Na de bevalling van Anna had ik hier niet op durven hopen! Morris heeft het wel moeilijk gehad met de snelheid denk ik. Hij moet nog een beetje ontkreukelen en is vannacht ook echt wel misselijk geweest.
  3 hechtinkjes en ik ben gewoon alweer helemaal ok! Na de bevalling van Anna had ik hier niet op durven hopen! Morris heeft het wel moeilijk gehad met de snelheid denk ik. Hij moet nog een beetje ontkreukelen en is vannacht ook echt wel misselijk geweest. 

Ik hoop dat het doorzet en dat je snel je meissie in je armen kan houden.
  Ik hoop dat het doorzet en dat je snel je meissie in je armen kan houden. 
  en nu moeten we gewoon van de dag blijven genieten en dan om 21.00 bellen, als er nog niets gebeurt is gaat ze een afspraak maken met het ziekenhuis voor morgenochtend en dan opwekken...
  en nu moeten we gewoon van de dag blijven genieten en dan om 21.00 bellen, als er nog niets gebeurt is gaat ze een afspraak maken met het ziekenhuis voor morgenochtend en dan opwekken... 

Morris
 Morris  Gefeliciteerd  Memmel en aanhang
  Gefeliciteerd  Memmel en aanhang  

quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef Memmel het volgende:
Wow wat is het spannend hier! Oeke en Vicky!

Iedereen ontzettend bedankt voor alle gelukswensen! Ik ben vanochtend weer thuisgekomen en de kraamhulp is net weg.
Wij zijn ontzettend trots op onze zoon: Morris! 3950 gram schoon aan de haak na een ietwat hectische bevalling!
Om 8 uur moest ik mij melden in het ziekenhuis en om 9 uur kwam de arts voor onderzoek. Toen bleek dat ik al zo'n 2 cm ontsluiting had en mocht ik de pillen, gel en andere dingen overslaan en direct door naar verloskamer 2 om mijn vliezen te laten breken. Na een jankbui (oh mijn god, het gaat nu echt gebeuren) werden om half tien mijn vliezen gebroken en het infuus aangezet. Dat vond Morris niet zo'n goed plan, want bij elke wee zakte zijn hartslag in. Infuus dus eraf en even afwachten. Wat gegeten, gelezen enzo en om half twee ging het infuus weer aan. Toen vond Morris het wel helemaal ok en kwamen er snel sterke weeen. Die werden zo heftig dat ik om een pijnpomp had gevraagd en die werd klaargemaakt. Ik lag aan dat infuus, de verpleegster zegt: puf deze wee nog even weg. En ik kan nog net roepen: gaat niiiiiieeetttt moet persen (en ik liet een scheet, ja,
) Dus infuus eraf en een half uur later was ie er!
3 hechtinkjes en ik ben gewoon alweer helemaal ok! Na de bevalling van Anna had ik hier niet op durven hopen! Morris heeft het wel moeilijk gehad met de snelheid denk ik. Hij moet nog een beetje ontkreukelen en is vannacht ook echt wel misselijk geweest.
Oja, en een stom toeval wil dat de verpleegster die Morris heeft helpen halen ook bij de bevalling van Anna was! Echt een topmens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Leuke foto's .
  Leuke foto's .

Mooi!
  Mooi! 

zet em op hoor! Wie weet om 21.00.....
  zet em op hoor! Wie weet om 21.00..... Mooie naam idd..!
  Mooie naam idd..!

En wat een leuke naam ook. Dat het toch nog zo snel ging zeg, heftig, maar zo mooi!
 En wat een leuke naam ook. Dat het toch nog zo snel ging zeg, heftig, maar zo mooi!

wat fijn
 wat fijn 
 En Anna als trotse zus *smelt*
 En Anna als trotse zus *smelt*  

Faja! Zo leuk altijd die eerste echo´s! Echt zo´n minibeebje
 Faja! Zo leuk altijd die eerste echo´s! Echt zo´n minibeebje   

, zoiets.... vanmiddag enorme hoofdpijn en overgeven.. en moet de komende 2 nachten ook nog werken....
 , zoiets.... vanmiddag enorme hoofdpijn en overgeven.. en moet de komende 2 nachten ook nog werken.... 

), en ik hoop voor je dat het vanaaf doorzet bij je en dat je niet naar het zkh hoeft...
 ), en ik hoop voor je dat het vanaaf doorzet bij je en dat je niet naar het zkh hoeft...

Ooooooh, hij heet Morris, dat broertje van Anna!
 Ooooooh, hij heet Morris, dat broertje van Anna!  
  Prachtig!
 Prachtig! 

Echt mooi en bijzonder, leuke naam, en dat klinkt als een heftige, maar wel vlotte bevalling! Nogmaals gefeliciteerd
 Echt mooi en bijzonder, leuke naam, en dat klinkt als een heftige, maar wel vlotte bevalling! Nogmaals gefeliciteerd   

, wat vervelend dat je je zo voelt.. Veel sterkte ermee, ik hoop echt dat je iets binnen kunt houden. Paracetamol helpt zeker niet?
 , wat vervelend dat je je zo voelt.. Veel sterkte ermee, ik hoop echt dat je iets binnen kunt houden. Paracetamol helpt zeker niet?  

dat moet gewoon!
 dat moet gewoon! 

Hihi ik zal M. meesleuren straksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:05 schreef Sugar het volgende:
Oeke, het gaat heus vanavond vanzelf gebeuren, hoor!dat moet gewoon!
Faja, van harte met je mooie echo!
Vicky, ook voor jou: zet 'm op vanavond tussen de lakens, he? Is je middag een beetje fijn geweest?

Morris
 Morris  

wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!!
  wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!!

Zet hem op! (wie weet, als de zon straks zakt, de schemering begint.... )
  Zet hem op! (wie weet, als de zon straks zakt, de schemering begint.... )

Succes met het baren van jullie knul Oekequote:
 . Ja, nu ben ik 100% zeker ja
 . Ja, nu ben ik 100% zeker ja   
  . Stella kwam op zondag terwijl ik maandag zou worden ingeleid
 . Stella kwam op zondag terwijl ik maandag zou worden ingeleid   .
 .

Nou echt wel. Ik ben alleen naar de echo gegaan, man moest werken. Zat daar echt met klamme handen, knikkende knieen en had zo zin om een potje te gaan huilen van de zenuwen. Ik zag gelijk toen ze de echo aan deed iets knipperen in het midden van het kindje dus er viel echt een last van mijn schouders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Lois het volgende:
Faja wat fijn een goede echo, pak van je hart denk ik?

...
 ... .
 .

En een mooie naam ook!
 En een mooie naam ook! 
 Het slijmverlies is een goed begin!
 Het slijmverlies is een goed begin!

. Wat fijn voor je
 . Wat fijn voor je  .
 . .
 .

, het wordt nog leuker als je weet wie er op de eerste positie van het meisjeslijstje staat!
 , het wordt nog leuker als je weet wie er op de eerste positie van het meisjeslijstje staat!   

Stella/Guusje staat daar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef oeke het volgende:
Guus,, het wordt nog leuker als je weet wie er op de eerste positie van het meisjeslijstje staat!

.
 .

Pers-ze, bedoel ik natuurlijk
 Pers-ze, bedoel ik natuurlijk   .
 . .
 .

Heb je gebeld, Oeke? En wat is nu het vervolg, mocht het vannacht niet doorzetten allemaal?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef oeke het volgende:
Ga zo even de VK bellen over het ziekenhuis morgen.

Hoera daar ben je dan!!! Memmel wat een mooierd en wat een prachtige foto van je twee schatten samen
 Hoera daar ben je dan!!! Memmel wat een mooierd en wat een prachtige foto van je twee schatten samen 
 Feli!
 Feli! Doe je rustig aan?
 Doe je rustig aan? 

gescoord op Marktplaats, zo goed als nieuw en voor de helft van de prijs
 gescoord op Marktplaats, zo goed als nieuw en voor de helft van de prijs 

en straks even douchen en traplopen
 en straks even douchen en traplopen

tegenaan!
 tegenaan!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |