abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:33:45 #151
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69764744
Oeke, wat spannend!!!
Zet em op!!!
No more games, no more drama...
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:34:39 #152
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69764769
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, wat k**! Hopelijk is het gauw over. Heb je over het algemeen doorgaans wel een goed gestel?
Nee, daar had ik het net over met een vriendin, ik heb echt vaak ontstekingen. Borstontsteking, longontsteking, blaasontsteking, voorhoofdsholte/bijholteontsteking, keelontsteking, ontsteking na een insectenbeet, maagwandontsteking, darmontsteking... Dat si zo even een greep uit de afgelopen anderhalf jaar.
Om het nog maar niet te hebben over andere klachten, zoals rugklachten, eczeem, ws. fybromyalgie (daarvoor loop ik nog bij een reumatoloog) en ik kan nog wel even doorgaan.

Maar goed, ben het wel gewend. Alleen dit vind ik extra vervelend omdat ik nu zwanger ben in een nog kritiek stadium.
pi_69764808
Memmel Gefeliciteerd met je zoon!

Spannend Oeke!! Veel succes vandaag! En vicky, jij gaat vandaag ook gewoon mee. Even een voor een datumtweeling!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:36:58 #154
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69764825
Memmel, ben jou helemaal vergeten Gefeliciteerd . Ik ben altijd helemaal verliefd geweest op Anna, ik ben benieuwd of je weer zo'n prachtig kindje hebt (vast wel )
pi_69765153
Oeke, spannend! Hoop dat het gauw doorzet

Ook even Vicky toejuichen, wie weet gebeurt het vandaag ook voor jou wel

Tan, bah wat vervelend Vind het goed dat je gebeld hebt hoor! Hoop dat je er gauw van af bent.

Bar 31 weken
Ik ben vandaag al weer 33 weken Minder dan 50 dagen te gaan tot m'n uitgerekende datum
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69765301
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, het klinkt anders wel goed Oeke! Kop op! Hoe laat komt je vk langs?

Memmel ik wil nieuws over je kleintje!!! Ben ook zo benieuwd naar de naam!
Geen idee. In de loop van de dag zei ze.

Ik wil ook Memmel nieuws! fotoo! en de naam!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69765356
Bar en Innepin mijlpalen

Vicky waar ben je?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:05:58 #158
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_69765500
Oek, hoe is het nu daar? Steady, die weeën, of is er nog geen peil op te trekken?
pi_69765602
ik zag renzell staan, ik dacht, Oekenieuws...
pi_69765606
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:57 schreef oeke het volgende:
Bar en Innepin mijlpalen

Vicky waar ben je?
Was boodschappen doen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69765940
Ah, welkom terug

Hier heeft lief ook even boodschapjes gedaan, en de koekjes staan in de oven.
Af en toe een wee maar nu alweer een tijdje niet.
We gaan zo even lekker doezelen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:25:42 #162
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_69765979
Hè, jammer! Nou, rust dan nog maar lekker een beetje uit in deze stilte voor de storm.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:29:37 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69766086
Oeke!
Mag je nog prostaglandingesen als je vliezen gebroken zijn? Dan zou ik zeggen: niks koekjes, dát doen!
Of een warme douche en een klein wijntje (hoe gek ook), maar iets waardoor je lijf ontspant en de weeën laat koooooóóóómen!!!

Succes!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_69766310
mag niet meer Sugar
en ook niet in bad

Maar wel lekker lang onder de douche geweest en nu broodje eten en dan even slapen/liggen/ontspannen.
pi_69766378
Oekeeee!!! Het gaat vandaag toch wel gebeuren hé? Spannend zeg, het is begonnen!!!

Vicky!

Tan wat kl#te zeg Beterschap en sterkte ermee. Hopelijk heeft de spoedarts nog ergens een middel liggen dat voor de beeb geen kwaad kan...

Slecht geslapen, ben doodop. Heel veel nachtmerries gehad over bevallen, baby's en knállende ruzie met mijn vader. Maar toen ik wakker werd, voelde ik ons Ukje lekker bewegen Dat maakt alles toch weer helemaal goed en meer
#geen
pi_69766411
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:29 schreef Sugar het volgende:
Oeke!
Mag je nog prostaglandingesen als je vliezen gebroken zijn?

Ik vraag me al een hele tijd af wat dat is..?
#geen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:46:14 #167
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69766516
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:42 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik vraag me al een hele tijd af wat dat is..?
seks

is een beproefd middel om de weeen door te laten zetten. In sperma zit dat goedje wat ervoor zorgt dat het allemaal op gang komt enzo. Maar dat werkt alleen als het er al aan zit te komen, en mag niet meer als je vliezen al gebroken zijn.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69766607
Oooooh sex Ik vroeg het me ook al de hele tijd af, maar durfde het niet te vragen

En ik heb nog iets wat ik me al heel lang afvraag: wat moet er allemaal in een ledikant, in een wieg en in een wandelwagen aan lakentjes enzo? Matrasje, matrashoes, lakentje, dekentje... nog meer?
pi_69766635
Ik heb vannacht ook gedroomt dat ik aan het bevallen was, gelukkig was het niet naar ofzo, alleen ging het op het laatst heel snel. De vk zat helemaal niet op te letten, en ik moest roepen dat ik het hoofde al voelde, en nog voor ze zich waar naar mij had omgedraaid was ie er al
En toen ik even later nog op de bank sliep (ja middag dutje is soms ook eind van de ochtend dutje hier ) droomde ik dat de baby er gewoon al was, en we namen hem overal mee naar toe in een maxi cosi, maar dan met een soort dichtgeritste zak eromheen, net zo´n kledinghoes. Moesten we hem elke keer als we ergens aankwamen helemaal uitpakken. Zo sneu , maar het leek heel normaal.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69766652
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:50 schreef Xenia het volgende:
Oooooh sex Ik vroeg het me ook al de hele tijd af, maar durfde het niet te vragen

En ik heb nog iets wat ik me al heel lang afvraag: wat moet er allemaal in een ledikant, in een wieg en in een wandelwagen aan lakentjes enzo? Matrasje, matrashoes, lakentje, dekentje... nog meer?
matrasbeschermer, matras, molton, hoeslakentje, dekentje + lakentje geloof ik. Ik raak ook nog wel es in de war op de verpakking van lakens enzo bij de prenatal staat een stappenplan bed opmaken, die gebruik ik als spiekbriefje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:54:45 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69766831
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef innepin het volgende:
matrasbeschermer, matras, molton, hoeslakentje, dekentje + lakentje geloof ik. Ik raak ook nog wel es in de war op de verpakking van lakens enzo bij de prenatal staat een stappenplan bed opmaken, die gebruik ik als spiekbriefje
Stappenplan bed opmaken! Dat klinkt exact als wat ik nodig heb
Moet dat hele rijtje ook in de wandelwagenwieg?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:03:22 #173
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69766923
Oekeeee, spannend! En wat leuk dat je nog gewoon door kan posten in de tussentijd.
Ja jij zou nu natuurlijk liever hebben dat je al regelmatig hevige weeen had, denk ik. Maar aan de andere kant lijkt het me ook heel mooi, zo samen met zijn tweetjes in afwachting van de grote gebeurtenis. Hihihi echt 'in verwachting'.

Zet hem op meis! En laat ons later maar een mooi kindje zien.

Vicky, voor jou duimen we ook dat het doorzet. Go girl!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:04:36 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69766948
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:59 schreef Xenia het volgende:

[..]

Stappenplan bed opmaken! Dat klinkt exact als wat ik nodig heb
Moet dat hele rijtje ook in de wandelwagenwieg?
Op de matrasbeschermer na wel zo'n beetje.
Ik heb een quinny en daar zit al een soort hoesje omheen.
Daaroverheen doe ik een een moltontje en een hoeslakentje.
En daarop de baby.
En dan lakentje + dekentje.
pi_69766970
Ahh Sugar, je bevallingsverhaal heeft me aan het huilen gemaakt. Mooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')