Nee, daar had ik het net over met een vriendin, ik heb echt vaak ontstekingen. Borstontsteking, longontsteking, blaasontsteking, voorhoofdsholte/bijholteontsteking, keelontsteking, ontsteking na een insectenbeet, maagwandontsteking, darmontsteking... Dat si zo even een greep uit de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, wat k**! Hopelijk is het gauw over. Heb je over het algemeen doorgaans wel een goed gestel?
Geen idee. In de loop van de dag zei ze.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, het klinkt anders wel goed Oeke! Kop op! Hoe laat komt je vk langs?
Memmel ik wil nieuws over je kleintje!!!Ben ook zo benieuwd naar de naam!
Was boodschappen doenquote:
Ik vraag me al een hele tijd af wat dat is..?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:29 schreef Sugar het volgende:Oeke!
![]()
Mag je nog prostaglandingesen als je vliezen gebroken zijn?
seksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:42 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik vraag me al een hele tijd af wat dat is..?
matrasbeschermer, matras, molton, hoeslakentje, dekentje + lakentje geloof ik. Ik raak ook nog wel es in de warquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:50 schreef Xenia het volgende:
Oooooh sexIk vroeg het me ook al de hele tijd af, maar durfde het niet te vragen
En ik heb nog iets wat ik me al heel lang afvraag: wat moet er allemaal in een ledikant, in een wieg en in een wandelwagen aan lakentjes enzo?Matrasje, matrashoes, lakentje, dekentje... nog meer?
Stappenplan bed opmaken! Dat klinkt exact als wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef innepin het volgende:
matrasbeschermer, matras, molton, hoeslakentje, dekentje + lakentje geloof ik. Ik raak ook nog wel es in de warop de verpakking van lakens enzo bij de prenatal staat een stappenplan bed opmaken, die gebruik ik als spiekbriefje
![]()
Op de matrasbeschermer na wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:59 schreef Xenia het volgende:
[..]
Stappenplan bed opmaken! Dat klinkt exact als wat ik nodig heb![]()
Moet dat hele rijtje ook in de wandelwagenwieg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |