super..! ik gok op een uurtje of 18:00 voor een vers mensjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:23 schreef oeke het volgende:
Dank jullie wel!![]()
Kleurdoos ik ga voor thuis, en ik hoop dat het lukt! en een goed idee, geen saucijzenbroodje maar een boterham met tomaatjes![]()
Als jullie ineens niets meer van me horen, Renzell krijgt een berichtje van mij en zal het hier melden
oei jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:51 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ heeft trouwens ook echt last van nesteldrang.
zit serieus nu oude verhuisdozen uit te pakken en dingen weg te gooien, en alles moet gewoon aan kant, anders ben ik zo zenuwachtig als de pest![]()
ow en ik moet ook naar mijn gevoel schoonmaakmiddel ruikenhuisje ruikt nu naar citroen
Dat is ook bandenpijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:23 schreef Incantrix het volgende:
Overigens: bandenpijn, hoe voelt dat? En kun je dat hebben met 14 weken? Ik heb al een tijdje soms een scherpe steek in mijn buik als ik liggend hoest of nies, maar gisteravond moest ik hard lachen om mijn lief en allejemig, dat deed zeer! Zeg maar waar mijn dikke buikje ophoud over de gehele lengte een stekend/brandend gevoel.. Voel het nu nog steeds een beetje :S Kan niet zo goed vinden wat het kan zijn..
ik had het gelezen ja, bevestigt mn vermoeden nogmaalsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef Juup© het volgende:
Aanstaande vaders: Puf-les bij bevalling is nutteloos
Doet me denken aan een medezwangere bij de zwangerschapsgym ooit. Die had dat ook (af en toe een wee en flink rugpijn), ging slapen, werd wakker, en had volledige ontsluitingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:07 schreef oeke het volgende:
nog niet zo veel te melden, kind wriemelt heel af en toe een beetje rond, wel zeer onprettige rugpijn
![]()
en eh af en toe een wee, maar dat zet nog niet echt zoden aan de dijk.
Nee, daar had ik het net over met een vriendin, ik heb echt vaak ontstekingen. Borstontsteking, longontsteking, blaasontsteking, voorhoofdsholte/bijholteontsteking, keelontsteking, ontsteking na een insectenbeet, maagwandontsteking, darmontsteking... Dat si zo even een greep uit de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, wat k**! Hopelijk is het gauw over. Heb je over het algemeen doorgaans wel een goed gestel?
Geen idee. In de loop van de dag zei ze.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, het klinkt anders wel goed Oeke! Kop op! Hoe laat komt je vk langs?
Memmel ik wil nieuws over je kleintje!!!Ben ook zo benieuwd naar de naam!
Was boodschappen doenquote:
Ik vraag me al een hele tijd af wat dat is..?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:29 schreef Sugar het volgende:Oeke!
![]()
Mag je nog prostaglandingesen als je vliezen gebroken zijn?
seksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:42 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik vraag me al een hele tijd af wat dat is..?
matrasbeschermer, matras, molton, hoeslakentje, dekentje + lakentje geloof ik. Ik raak ook nog wel es in de warquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:50 schreef Xenia het volgende:
Oooooh sexIk vroeg het me ook al de hele tijd af, maar durfde het niet te vragen
En ik heb nog iets wat ik me al heel lang afvraag: wat moet er allemaal in een ledikant, in een wieg en in een wandelwagen aan lakentjes enzo?Matrasje, matrashoes, lakentje, dekentje... nog meer?
Stappenplan bed opmaken! Dat klinkt exact als wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef innepin het volgende:
matrasbeschermer, matras, molton, hoeslakentje, dekentje + lakentje geloof ik. Ik raak ook nog wel es in de warop de verpakking van lakens enzo bij de prenatal staat een stappenplan bed opmaken, die gebruik ik als spiekbriefje
![]()
Op de matrasbeschermer na wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:59 schreef Xenia het volgende:
[..]
Stappenplan bed opmaken! Dat klinkt exact als wat ik nodig heb![]()
Moet dat hele rijtje ook in de wandelwagenwieg?
Aha. Ik heb een 2ehands maxi-taxi en dat matrasje heeft een aparte 8-achtige vorm. Daar past volgens mij niet een gewone hoes/molton omheen. Ik ga zo maar even kijken bij babydump en hopen dat ik er dan uit kom.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
Op de matrasbeschermer na wel zo'n beetje.
Ik heb een quinny en daar zit al een soort hoesje omheen.
Daaroverheen doe ik een een moltontje en een hoeslakentje.
En daarop de baby.
En dan lakentje + dekentje.
Succes Vickyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:08 schreef Vicky het volgende:
net de vk even gebeld en ze rijdt straks even langs.
Nee bij mij past het ook niet goed hoor. Het moltontje is veel te groot voor het matrasje uit de kinderwagenbak. Ik heb gewoon de kleinste maat gekocht.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Aha. Ik heb een 2ehands maxi-taxi en dat matrasje heeft een aparte 8-achtige vorm. Daar past volgens mij niet een gewone hoes/molton omheen. Ik ga zo maar even kijken bij babydump en hopen dat ik er dan uit kom.
ik had ook tranenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:05 schreef tessie het volgende:
Ahh Sugar, je bevallingsverhaal heeft me aan het huilen gemaakt. Mooi!
herkenbaarquote:Weer sta ik op een punt waarop ik kan kiezen. Zo voelt het. Of ik pers, zoals ik denk dat persen gaat. Gewoon persen. Óf ik pers zo gigantisch hard, hou niks tegen, duw zo hard dat ik totaal geen controle meer ga hebben over de effecten op mijn hele lijf. Ik zal dan openscheuren, exploderen, de boel aan flarden persen. Ik voel dat dat ook is wat ik moet doen. Optie 2. Ik doe het. Aaaaah!!!
quote:Ik voel dat ik twee dingen kan doen (behalve doodgaan dan, da's optie 3). Of ik blijf een beetje "boven" de weeën, door het puffen, óf ik laat de wee heel diep komen. Dan voel ik het helemaal onderin, een soort zeurende beweging naar beneden. Ik besluit die laatste weg te volgen. De pijnlijkste, maar meest effectieve, zegt mijn lijf.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:16 schreef Sugar het volgende:
Hihi Tessie, ik heb het net ook weer gelezen en werd er zelf ook emotioneel van weer.
En Kleurdoos, dat was echt zo, hè, dat je er vol voor moest gaan, voor dat persen?
En Oeke, ook bij de weeën voelde ik dat ik er op 2 manieren mee kon omgaan, misschien heb je er nog wat aan:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken oeke
Hier is het ook zo Amaranta, niet de leeftijd maar van de 9 verloskundigen zijn er zeker 5 zwanger, waarvan 2 al met verlof.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde gisteren van de osteopaat, waar ik even was voor mijn beenklachten, dat een van mijn VK's zwanger is.
Ik dacht vorige week al een soort van buik te zien bij dr, maar ik vond het zo ongepast om te vragen of ze zwanger was. Ik dacht dat ze al redelijk op leeftijd wasen dat ze misschien gewoon dik was.
Maargoed, ik had het toch een beetje goed.
(Osteopaat werkt in hetzelfde gebouw als waar mijn VK praktijk zit).
vanavond voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef Sugar het volgende:
Hup Vicky: the p-word dan nu voor jou!
Echt!
Nee iddquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef WupWup het volgende:
ennnnnnnnnnn je hoeft niet meer plat als je vliezen breken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |