super..! ik gok op een uurtje of 18:00 voor een vers mensjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:23 schreef oeke het volgende:
Dank jullie wel!![]()
Kleurdoos ik ga voor thuis, en ik hoop dat het lukt! en een goed idee, geen saucijzenbroodje maar een boterham met tomaatjes![]()
Als jullie ineens niets meer van me horen, Renzell krijgt een berichtje van mij en zal het hier melden
oei jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:51 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ heeft trouwens ook echt last van nesteldrang.
zit serieus nu oude verhuisdozen uit te pakken en dingen weg te gooien, en alles moet gewoon aan kant, anders ben ik zo zenuwachtig als de pest![]()
ow en ik moet ook naar mijn gevoel schoonmaakmiddel ruikenhuisje ruikt nu naar citroen
Dat is ook bandenpijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:23 schreef Incantrix het volgende:
Overigens: bandenpijn, hoe voelt dat? En kun je dat hebben met 14 weken? Ik heb al een tijdje soms een scherpe steek in mijn buik als ik liggend hoest of nies, maar gisteravond moest ik hard lachen om mijn lief en allejemig, dat deed zeer! Zeg maar waar mijn dikke buikje ophoud over de gehele lengte een stekend/brandend gevoel.. Voel het nu nog steeds een beetje :S Kan niet zo goed vinden wat het kan zijn..
ik had het gelezen ja, bevestigt mn vermoeden nogmaalsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef Juup© het volgende:
Aanstaande vaders: Puf-les bij bevalling is nutteloos
Doet me denken aan een medezwangere bij de zwangerschapsgym ooit. Die had dat ook (af en toe een wee en flink rugpijn), ging slapen, werd wakker, en had volledige ontsluitingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:07 schreef oeke het volgende:
nog niet zo veel te melden, kind wriemelt heel af en toe een beetje rond, wel zeer onprettige rugpijn
![]()
en eh af en toe een wee, maar dat zet nog niet echt zoden aan de dijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |