Jan de Hoop! Ik zweer erbij!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:52 schreef oeke het volgende:
Wat fijn Vicky!Lekker filmpje kijken.
![]()
Ik dacht gister dat k als de weeen begonnen lekker Dirty Dancing (of Grease) zou gaan kijken. leek me een lekkere bevalfilm. Maar nu heb ik niet zo'n zin.
Whaha maar die is er pas maandag weer...quote:
HAP? Je bedoelt de TAPquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Tan, vergeet jou helemaal. Succes straks bij de HAP . Klinkt niet echt fijn!!
hihi dat dacht ik ook!quote:
Hier ook al 1 van de vk, en ik dacht dat ze in de leeftijd van mn moeder was ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde gisteren van de osteopaat, waar ik even was voor mijn beenklachten, dat een van mijn VK's zwanger is.
Ik dacht vorige week al een soort van buik te zien bij dr, maar ik vond het zo ongepast om te vragen of ze zwanger was. Ik dacht dat ze al redelijk op leeftijd was
Ja, dat weet ik ook nog heel goed ja: "Oeps, daar komt er weer 1, ik ga hangen!"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:29 schreef Sugar het volgende:
Ja, daar doe jij me ook aan denken.![]()
Wat was dat ook een dag zeg. Dat we belden en ophingen als je weer een wee had.![]()
![]()
Ik weet ook nog precies waar ik toen liep enzo. En dat je midden in de nacht belde toen hij er eindelijk was.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog heel goed ja: "Oeps, daar komt er weer 1, ik ga hangen!"En dan tussen de bedrijven door lekker in Z&G blijven rondhangen.
Ahhww lief!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
Het mooiste van wat jij en je lief naderhand zeiden, vond ik:
"Daar in dat ziekenhuiskamertje, allemaal verpleegkundigen en verloskundigen. En wij. Zes mensen in die kamer, bezig met een bevalling. En ineens, ineens waren dat er zeven. Zeven mensen. Zomaar een mens erbij."![]()
Toch?
Oh dat is mooi!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
"Daar in dat ziekenhuiskamertje, allemaal verpleegkundigen en verloskundigen. En wij. Zes mensen in die kamer, bezig met een bevalling. En ineens, ineens waren dat er zeven. Zeven mensen. Zomaar een mens erbij."![]()
Ineens een mens erbij ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik weet ook nog precies waar ik toen liep enzo. En dat je midden in de nacht belde toen hij er eindelijk was.Ik in bed met mijn mobiel, me niet eens realiserend dat ik normaal veel zachter deed als Maria (en S) sliepen...
Ga jij je bevallingsverhaal ook nog maar eens teruglezen.
![]()
Het mooiste van wat jij en je lief naderhand zeiden, vond ik:
Toch?
Er zijn weinig situaties waarin ik dit zou zeggen, maar; slijmverlies, klinkt goed!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:29 schreef Vicky het volgende:
oeke, wat zei de vk?
Heb nu ook wat slijmverlies...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef Memmel het volgende:
Wow wat is het spannend hier! Oeke en Vicky!![]()
![]()
Ik ga mijn appeltje-R toets effe oppoetsen!
Iedereen ontzettend bedankt voor alle gelukswensen! Ik ben vanochtend weer thuisgekomen en de kraamhulp is net weg.
Wij zijn ontzettend trots op onze zoon: Morris! 3950 gram schoon aan de haak na een ietwat hectische bevalling!![]()
Om 8 uur moest ik mij melden in het ziekenhuis en om 9 uur kwam de arts voor onderzoek. Toen bleek dat ik al zo'n 2 cm ontsluiting had en mocht ik de pillen, gel en andere dingen overslaan en direct door naar verloskamer 2 om mijn vliezen te laten breken. Na een jankbui (oh mijn god, het gaat nu echt gebeuren) werden om half tien mijn vliezen gebroken en het infuus aangezet. Dat vond Morris niet zo'n goed plan, want bij elke wee zakte zijn hartslag in. Infuus dus eraf en even afwachten. Wat gegeten, gelezen enzo en om half twee ging het infuus weer aan. Toen vond Morris het wel helemaal ok en kwamen er snel sterke weeen. Die werden zo heftig dat ik om een pijnpomp had gevraagd en die werd klaargemaakt. Ik lag aan dat infuus, de verpleegster zegt: puf deze wee nog even weg. En ik kan nog net roepen: gaat niiiiiieeetttt moet persen (en ik liet een scheet, ja,![]()
) Dus infuus eraf en een half uur later was ie er!
3 hechtinkjes en ik ben gewoon alweer helemaal ok! Na de bevalling van Anna had ik hier niet op durven hopen! Morris heeft het wel moeilijk gehad met de snelheid denk ik. Hij moet nog een beetje ontkreukelen en is vannacht ook echt wel misselijk geweest.
Oja, en een stom toeval wil dat de verpleegster die Morris heeft helpen halen ook bij de bevalling van Anna was! Echt een topmens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi ik zal M. meesleuren straksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:05 schreef Sugar het volgende:
Oeke, het gaat heus vanavond vanzelf gebeuren, hoor!dat moet gewoon!
Faja, van harte met je mooie echo!
Vicky, ook voor jou: zet 'm op vanavond tussen de lakens, he? Is je middag een beetje fijn geweest?
Succes met het baren van jullie knul Oekequote:
Nou echt wel. Ik ben alleen naar de echo gegaan, man moest werken. Zat daar echt met klamme handen, knikkende knieen en had zo zin om een potje te gaan huilen van de zenuwen. Ik zag gelijk toen ze de echo aan deed iets knipperen in het midden van het kindje dus er viel echt een last van mijn schouders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Lois het volgende:
Faja wat fijn een goede echo, pak van je hart denk ik?![]()
Stella/Guusje staat daar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef oeke het volgende:
Guus,, het wordt nog leuker als je weet wie er op de eerste positie van het meisjeslijstje staat!
![]()
Heb je gebeld, Oeke? En wat is nu het vervolg, mocht het vannacht niet doorzetten allemaal?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef oeke het volgende:
Ga zo even de VK bellen over het ziekenhuis morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |