Jan de Hoop! Ik zweer erbij!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:52 schreef oeke het volgende:
Wat fijn Vicky!Lekker filmpje kijken.
![]()
Ik dacht gister dat k als de weeen begonnen lekker Dirty Dancing (of Grease) zou gaan kijken. leek me een lekkere bevalfilm. Maar nu heb ik niet zo'n zin.
Whaha maar die is er pas maandag weer...quote:
HAP? Je bedoelt de TAPquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Tan, vergeet jou helemaal. Succes straks bij de HAP . Klinkt niet echt fijn!!
hihi dat dacht ik ook!quote:
Hier ook al 1 van de vk, en ik dacht dat ze in de leeftijd van mn moeder was ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde gisteren van de osteopaat, waar ik even was voor mijn beenklachten, dat een van mijn VK's zwanger is.
Ik dacht vorige week al een soort van buik te zien bij dr, maar ik vond het zo ongepast om te vragen of ze zwanger was. Ik dacht dat ze al redelijk op leeftijd was
Ja, dat weet ik ook nog heel goed ja: "Oeps, daar komt er weer 1, ik ga hangen!"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:29 schreef Sugar het volgende:
Ja, daar doe jij me ook aan denken.![]()
Wat was dat ook een dag zeg. Dat we belden en ophingen als je weer een wee had.![]()
![]()
Ik weet ook nog precies waar ik toen liep enzo. En dat je midden in de nacht belde toen hij er eindelijk was.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog heel goed ja: "Oeps, daar komt er weer 1, ik ga hangen!"En dan tussen de bedrijven door lekker in Z&G blijven rondhangen.
Ahhww lief!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
Het mooiste van wat jij en je lief naderhand zeiden, vond ik:
"Daar in dat ziekenhuiskamertje, allemaal verpleegkundigen en verloskundigen. En wij. Zes mensen in die kamer, bezig met een bevalling. En ineens, ineens waren dat er zeven. Zeven mensen. Zomaar een mens erbij."![]()
Toch?
Oh dat is mooi!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
"Daar in dat ziekenhuiskamertje, allemaal verpleegkundigen en verloskundigen. En wij. Zes mensen in die kamer, bezig met een bevalling. En ineens, ineens waren dat er zeven. Zeven mensen. Zomaar een mens erbij."![]()
Ineens een mens erbij ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik weet ook nog precies waar ik toen liep enzo. En dat je midden in de nacht belde toen hij er eindelijk was.Ik in bed met mijn mobiel, me niet eens realiserend dat ik normaal veel zachter deed als Maria (en S) sliepen...
Ga jij je bevallingsverhaal ook nog maar eens teruglezen.
![]()
Het mooiste van wat jij en je lief naderhand zeiden, vond ik:
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |