abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:54:18 #201
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69769800
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:52 schreef oeke het volgende:
Wat fijn Vicky! Lekker filmpje kijken.

Ik dacht gister dat k als de weeen begonnen lekker Dirty Dancing (of Grease) zou gaan kijken. leek me een lekkere bevalfilm. Maar nu heb ik niet zo'n zin.
Jan de Hoop! Ik zweer erbij!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_69769851
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Jan de Hoop! Ik zweer erbij!
Whaha maar die is er pas maandag weer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69769855
wat of wie is dat, PMgirl?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:00:50 #204
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69769928
Oeke, toen ik aan het bevallen was, was ik echt zo verbaasd dat die ochtend de wereld net altijd gewoon doordraaide en Jan de Hoop gewoon het nieuws las. IK was aan het bevallen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:01:58 #205
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69769950
Oeh weer een Oeke-update. Ik hoopte stiekem dat je al lag te puffen maar dat valt dus nog tegen.

Ik kan me wel voorstellen dat het je allemaal niet snel genoeg gaat, maar probeer maar te bedenken dat een paar uur of een dagje later niet veel uitmaakt in het grote geheel.
En wil iemand dat later ook tegen mij roepen als het allemaal niet hard genoeg opschiet...

Hij/zij komt er echt aan, en voordat je het weet ben je straks een echte echte mama.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69770003
Ik had tijdens de 2e bevalling (thuis) discovery channel aanstaan en zat iets te kijken over FBI die een moord onderzocht. Op een gegeven moment zit je zo in je weeen dat de tv voor de show aanstond, meer als geluid dan beeld.

Oeke probeer te ontspannen, ga lekker in je bed liggen met de gordijnen dicht, sfeerlampje aan en cocoonen. Wanneer je relaxed bent komt het sneller op gang dan wanneer je gaat liggen wachten op de volgende wee en je druk maakt over wie wanneer langs komt.

Vicky ik hoop dat het strippen succes heeft. En vanavond idd even je vent nog bespringen voor het laatste zetje.

Ik zit hier vol ongeduld te wachten tot het kwart voor 6 is, ik wil een echo!!

Tan, vergeet jou helemaal. Succes straks bij de HAP . Klinkt niet echt fijn!!
pi_69770060
Poeh Z&G op stelten!!!

Memmel, van harte met jullie aanwinst! (sorry voor de kleur, roze=blauw in dit geval)
Ook voor J en Anna heel veel geluk met jullie zoon en broertje!

Oeke, spannend!
Wanneer zou het doorzetten?
Het kan in ieder geval niet lang meer duren....
Veel succes!

Vicky, fijn dat ze is ingedaald!
Scheelt weer!
Hopen dat het "beetje kunnen strippen" zoden aan de dijk zet.
Het kan nu wel een keer hoor, zusje van Amber...laat je mooie koppie nu maar es zien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:13:55 #208
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69770234
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Faja-Lobi het volgende:

Tan, vergeet jou helemaal. Succes straks bij de HAP . Klinkt niet echt fijn!!
HAP? Je bedoelt de TAP ... Hé zo klinkt het meteen een stuk aangenamer. Waar is Tan? Oh die zit aan de tap Ik zal wel vragen straks, of hij ook alcoholvrij schenkt.

Oeke, wat doe jij hier nog, ga eens bevallen jij

Vicky, ik heb er goede hoop op dat het strippen aanzet tot de bevalling Succes! (en fijn dat je kleintje is ingedaald, dat bevalt een stuk relaxter als je vliezen nu breken)
pi_69770319
ja ik bedoelde TAP maar was even druk hier, met een kind dat besloten had dat die aan de stekker van de tv moest trekken alvorens ik hem zijn broek kon verschonen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:20:27 #210
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_69770385
Oeke, nog eentje voor jou! En dat het verdorie eens door mag zetten! Ik duim voor je.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:21:48 #211
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69770433
Rensje, jij bent vast leuk zenuwachtig voor Oeke!
Ben je er morgen ook vanaf 11 uur? Leuk!!!

Kom op, Vicky en Oeke!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:23:33 #212
105888 renzell
pi_69770474
Ja, best wel ja. Ik doe me een beetje denken aan jou toen ik beviel.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:29:29 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69770613
Ja, daar doe jij me ook aan denken.
Wat was dat ook een dag zeg. Dat we belden en ophingen als je weer een wee had.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:33:24 #214
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69770691
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Poeh Z&G op stelten!!!
hihi dat dacht ik ook!
Er gebeurt wel heel erg veel nu en eigenlijk ook niet zo veel
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:35:58 #215
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_69770755

[ Bericht 77% gewijzigd door Guuzewuus op 06-06-2009 15:43:16 ]
pi_69771204
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde gisteren van de osteopaat, waar ik even was voor mijn beenklachten, dat een van mijn VK's zwanger is.
Ik dacht vorige week al een soort van buik te zien bij dr, maar ik vond het zo ongepast om te vragen of ze zwanger was. Ik dacht dat ze al redelijk op leeftijd was
Hier ook al 1 van de vk, en ik dacht dat ze in de leeftijd van mn moeder was ofzo
Grappig dat bij meerdere vkpraktijken er heel vaak wel een zwangere vk is! Mijn man zei al ''zo, die neemt dr werk lekker mee naar huis''

Jaaa bij Vicky is het ook begonnen lees ik nu, zet hem op Spannend!
Dat gaat vanavond f5en worden, ik gok een datumtweeling van Oeke en Vicky
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:59:07 #217
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69771226
Ooohh, ménsen, wat een spannende dag is het zo vandaag! Oeke, zet 'm op, ik Duim heel hard voor jou!

Vicky, whoohoo, ze heeft in elk geval kunnen strippen én beeb is ingedaald, hardstikke fijn zou het dan echt, die datumtweeling?

Chan en Xenia, dank jullie wel, ik ben er weer helemaal gerust op

Rocka, hoe is het ondertussen? Alweer wat beter?

Tan, heel erg veel succes bij de tandarts.. Jémig zeg, wat heb jij veel last van ontstekingen! Vervelend hoor is dat 'gewoon' omdat je er gevoelig voor bent, of zou dit ook een symptoom kunnen zijn van iets anders ofzo?

Huuphuup, dat is zéker raar zeg :S Idd maar eens navragen, misschien is het verkeerd gegaan?

voor iedereen die ik even niet onthouden of overgeslagen heb..

Oh, en ik ben blij! Ik ben vandaag bij een andere winkel als anders boodschappen gedaan en ben niet alleen niet naar geworden, ik heb zelfs dingen kunnen uitzoeken omdat ik er trék in had! Trek ín de supermarkt! volgens mij ligt het echt aan de winkel, suf hoor.. En oh, wat ben ik Zen verder: ik heb McDonalds gekregen van lief én er staat nog B&J in de vriezer! Van misselijk naar vreetmonster in een paar weken
3!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:06:33 #218
105888 renzell
pi_69771390
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:29 schreef Sugar het volgende:
Ja, daar doe jij me ook aan denken.
Wat was dat ook een dag zeg. Dat we belden en ophingen als je weer een wee had.
Ja, dat weet ik ook nog heel goed ja: "Oeps, daar komt er weer 1, ik ga hangen!" En dan tussen de bedrijven door lekker in Z&G blijven rondhangen.
  Moderator zaterdag 6 juni 2009 @ 16:06:48 #219
5428 crew  miss_sly
pi_69771395
Wat spannend hier. En wat afwachten voor de meiden in kwestie. Lastig lijkt me dat.
Succes meiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:11:36 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69771518
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef renzell het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook nog heel goed ja: "Oeps, daar komt er weer 1, ik ga hangen!" En dan tussen de bedrijven door lekker in Z&G blijven rondhangen.
Ik weet ook nog precies waar ik toen liep enzo. En dat je midden in de nacht belde toen hij er eindelijk was. Ik in bed met mijn mobiel, me niet eens realiserend dat ik normaal veel zachter deed als Maria (en S) sliepen... Ga jij je bevallingsverhaal ook nog maar eens teruglezen.

Het mooiste van wat jij en je lief naderhand zeiden, vond ik:
"Daar in dat ziekenhuiskamertje, allemaal verpleegkundigen en verloskundigen. En wij. Zes mensen in die kamer, bezig met een bevalling. En ineens, ineens waren dat er zeven. Zeven mensen. Zomaar een mens erbij."

Toch?
pi_69771955
oeke, wat zei de vk?

Heb nu ook wat slijmverlies...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69772013
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Sugar het volgende:
"Daar in dat ziekenhuiskamertje, allemaal verpleegkundigen en verloskundigen. En wij. Zes mensen in die kamer, bezig met een bevalling. En ineens, ineens waren dat er zeven. Zeven mensen. Zomaar een mens erbij."

Toch?
Ahhww lief!

Vicky, das een goed teken! Datumtweeling voor Vicky en Oeke!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:33:21 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69772045
Incantrix Vreetmonster! Goezzo!
En lief dat je vraagt, ik voel me al vele stukken fitter, hoor (anders had ik wel geklaagd Of niet, want dat doe ik niet zo gauw ) Maar als ik het doe voel ik me knap beroerd
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:36:03 #224
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69772104
quote:

Oh dat is mooi!

Vicky, slijmverlies..... oeh meis het komt er echt aan nu he. Ik zit hier op de bank gewoon een potje blij en trots en weet ik veel niet wat allemaal door elkaar te wezen. Die rare hormonen ook.... Het is toch bijzonder dat je zo op-afstand-maar toch-heel-dichtbij met iets zo moois mag meeleven als de komst van een kindje.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:56:01 #225
105888 renzell
pi_69772552
quote:

[..]

Ik weet ook nog precies waar ik toen liep enzo. En dat je midden in de nacht belde toen hij er eindelijk was. Ik in bed met mijn mobiel, me niet eens realiserend dat ik normaal veel zachter deed als Maria (en S) sliepen... Ga jij je bevallingsverhaal ook nog maar eens teruglezen.

Toch?
Ineens een mens erbij ja. Wonderlijk! Ik weet het ineens weer, dat we dat zo letterlijk hebben ervaren. Dat wil zeggen, S. Ik was met compleet andere dingen bezig op dat moment.

Trouwens, heb ik al gedaan, pas. Dat bevallingsverhaal teruglezen. Ik moest er van huilen. Toen niet. Nu wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')