Failquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:45 schreef .txt het volgende:
fipo
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef erikh het volgende:
Go Roger, even opschieten want ik heb nog maar 40 minuten laptop accu tijd over
Garros is met een hoofdletter, het is met twee r'en en dit is niet #10.quote:
quote:
Nadal heeft allang verloren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef erikh het volgende:
hmm live scores op roland garros.com zeggen dat nadal aan het spelen is tegen soderling, wat zou het gaan worden
Mijn forhands valt daarbij in het nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Garros is met een hoofdletter, het is met twee r'en en dit is niet #10.
Joh.quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Mijn forhands valt daarbij in het niet
Maar het is nog schandaliger dat die andere daar niet eens gebruik van weer te makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden jullie nou dat Federer het *met dit tennis* verdient om de finale te halen? Ik niet eerlijk gezegd. Ik vind dat hij schandalig slecht speelt.
Ik vind het vrij slecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef erikh het volgende:
hoe is het spel vn roger nu? begint het een beetje vertrouwde vormen aan te nemen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef erikh het volgende:
vind je deze titel beter? [Tennis] Roland Garros '09 #22 Federer in 5 naar de finale?
Ja, zeker ook met al die dropshots. Dat moet DP toch op een gegeven moment zien aankomen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar het is nog schandaliger dat die andere daar niet eens gebruik van weer te maken
quote:
Nou zet je dat als titel .. zal me reet roestenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef erikh het volgende:
vind je deze titel beter? [Tennis] Roland Garros '09 #22 Federer in 5 naar de finale?
Ja, en zelfs een paar fans.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Federer-fan heeft van die aparte grappen
En je had er nog wel zo je best voor gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou zet je die als titel .. zal me reet roesten
Dat zijn niet eens grappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Federer-fan heeft van die aparte grappen
Als die foto op je avatar jouw reet is dan zou dat wel zonde zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou zet je dat als titel .. zal me reet roesten
mee eens, hij is niet beter dan vorig jaar ofzow..toen was nadal wel in vorm, maarja wie er niet is kun je ook niet verslaan....en als ie wint wint iequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden jullie nou dat Federer het *met dit tennis* verdient om de finale te halen? Ik niet eerlijk gezegd. Ik vind dat hij schandalig slecht speelt.
als die reet hie rin me buurt zou hangen zou ik mijn toetsenbord hebben gelaten voor wat het wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef erikh het volgende:
[..]
Als die foto op je avatar jouw reet is dan zou dat wel zonde zijn
Jawel.quote:
Die PI.quote:
Ja, ik vind het een beetje eenoog in het land der blinden. Ben benieuwd hoe hij het tegen Soderling doet, want deze partij lijkt me een gelopen koers,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef sven2345 het volgende:
[..]
mee eens, hij is niet beter dan vorig jaar ofzow..toen was nadal wel in vorm, maarja wie er niet is kun je ook niet verslaan....en als ie wint wint ie
tsja, het kan niet altijd oogstrelend zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef erikh het volgende:
En mijn ervaring met federer is dat zijn spel soms verschrikkelijk oogt op tv maar als je dan de starts ziet denk je opeens, oh zo slecht deed ie het toch niet. Dat prachtige tennis van 3 jaar geleden is denk ik verleden tijd, maar ach als ie maar wint. Zou echt prachtig zijn als ie sampras record evenaart door RG te winnen
Die was wel heel erg sterk zeker vanmiddag weerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje eenoog in het land der blinden. Ben benieuwd hoe hij het tegen Soderling doet, want deze partij lijkt me een gelopen koers,
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef .txt het volgende:
"Sport verbroedert"
AAAAAAAH GVD WIN DAN WIN DAN
HUP FEDJE![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje eenoog in het land der blinden. Ben benieuwd hoe hij het tegen Soderling doet, want deze partij lijkt me een gelopen koers,
We zullen zien, eerst dit maar tot een goed einde brengenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop dat Roger het toernooi wint, maar ik ben er toch niet zo zeker van.
Ik bedoel nu. Dat hij met tennis dat zo slecht is als dit de finale van een GS haalt.quote:
Volgens mij kunnen ze nog ongeveer anderhalf uur doorgaan, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat zou echt hels zijn, als deze pot vandaag niet afgemaakt kan worden
Het is 20.10 uur. Ze kunnen tot 21.30 uur spelen. Moet wel kunnen lijkt me, tenzij het double digits worden misschien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat zou echt hels zijn, als deze pot vandaag niet afgemaakt kan worden
double digits.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is 20.10 uur. Ze kunnen tot 21.30 uur spelen. Moet wel kunnen lijkt me, tenzij het double digits worden misschien.
Neuken?quote:
Het duurt toch geen 1,5 uur meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
ik vind het NU al vrij donker worden, no way dat ze tot 21:30 door gaan,. 21:00 misschien
Vind je?quote:
Mirka? "You need helicopter pictures to cover Mirka's whole body."quote:
Slechte smaak dan.quote:
Knap van Federer, dat hij de break pakt doordat DP een dubbele fout slaat. Dit is wat ik bedoel. Het is zo slecht allemaal. Federer wordt teruggebroken en maak de break door fouten van DP.quote:
Toen ze zelf nog tenniste had ze wel iets schattigs (alhoewel het geen klassieke schoonheid was), maar ze mag wel iets aan haar gewicht doen (met alle respect)quote:
Weegschaal die liegt zou handiger zijn voor derquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Toen ze zelf nog tenniste had ze wel iets schattigs (alhoewel het geen klassieke schoonheid was), maar ze mag wel iets aan haar gewicht doen (met alle respect)
Houdt ze nou zijn tasje vast?quote:
Al zij erop gaat staan, staat er op het display "Ho ho, één tegelijk alstublieft."quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weegschaal die liegt zou handiger zijn voor der
Je bedoelt Kristie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat lachje ook steeds van het commentaarmeisje bij harde beuken van DP
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al zij erop gaat staan, staat er op het display "Ho ho, één tegelijk alstublieft."
*Proest*!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al zij erop gaat staan, staat er op het display "Ho ho, één tegelijk alstublieft."
En weer. Met het laatste woord van de post ben ik het niet eens, maar Federer heeft inderdaad geluk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef SCH het volgende:
Mazzelt ie toch weer naar de finale, die kutzwitser
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb je dan niet over te klagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
5-3![]()
![]()
![]()
En ik vind het gewoon een mooie vrouwMag best wat houvast hebben.
quote:
Söderling mocht van me al winnen toen hij Nadal eruit gooide.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
Dan Soderling maar steunen zondag. Zolang die chagrijn maar niet wint.
Wat slecht!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:26 schreef erikh het volgende:
28 ue voor federer tegenover 38 voor del potro
Zou wel een Baas zijn als hij in de finale van Fed wint.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Söderling mocht van me al winnen toen hij Nadal eruit gooide.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
5-3![]()
![]()
![]()
En ik vind het gewoon een mooie vrouwMag best wat houvast hebben.
Lijkt net Sno als je hem ziet lopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:27 schreef groenen het volgende:
Soderling is ook niet echt het zonnetje in huis hoor, en Del Potro ook niet.
Dat hoeft ook niet, liever lekker boos dan de hele tijd zo'n rotkop.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:27 schreef groenen het volgende:
Soderling is ook niet echt het zonnetje in huis hoor, en Del Potro ook niet.
nadal maakte ze uit voor nitwits ofzoietsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom is dat publiek btw voor Federer en tegen Nadal?
quote:
Zeg, we hoeven niet alles te weten hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik heb er een tennisarm aan over gehouden.
5 setter dus jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef SCH het volgende:
Nou, wat had ie het moeilijk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |