Weegschaal die liegt zou handiger zijn voor derquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Toen ze zelf nog tenniste had ze wel iets schattigs (alhoewel het geen klassieke schoonheid was), maar ze mag wel iets aan haar gewicht doen (met alle respect)
Houdt ze nou zijn tasje vast?quote:
Al zij erop gaat staan, staat er op het display "Ho ho, één tegelijk alstublieft."quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weegschaal die liegt zou handiger zijn voor der
Je bedoelt Kristie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat lachje ook steeds van het commentaarmeisje bij harde beuken van DP
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al zij erop gaat staan, staat er op het display "Ho ho, één tegelijk alstublieft."
*Proest*!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Al zij erop gaat staan, staat er op het display "Ho ho, één tegelijk alstublieft."
En weer. Met het laatste woord van de post ben ik het niet eens, maar Federer heeft inderdaad geluk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef SCH het volgende:
Mazzelt ie toch weer naar de finale, die kutzwitser
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb je dan niet over te klagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
5-3![]()
![]()
![]()
En ik vind het gewoon een mooie vrouwMag best wat houvast hebben.
quote:
Söderling mocht van me al winnen toen hij Nadal eruit gooide.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
Dan Soderling maar steunen zondag. Zolang die chagrijn maar niet wint.
Wat slecht!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:26 schreef erikh het volgende:
28 ue voor federer tegenover 38 voor del potro
Zou wel een Baas zijn als hij in de finale van Fed wint.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Söderling mocht van me al winnen toen hij Nadal eruit gooide.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
5-3![]()
![]()
![]()
En ik vind het gewoon een mooie vrouwMag best wat houvast hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |