quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje eenoog in het land der blinden. Ben benieuwd hoe hij het tegen Soderling doet, want deze partij lijkt me een gelopen koers,
We zullen zien, eerst dit maar tot een goed einde brengenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop dat Roger het toernooi wint, maar ik ben er toch niet zo zeker van.
Ik bedoel nu. Dat hij met tennis dat zo slecht is als dit de finale van een GS haalt.quote:
Volgens mij kunnen ze nog ongeveer anderhalf uur doorgaan, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat zou echt hels zijn, als deze pot vandaag niet afgemaakt kan worden
Het is 20.10 uur. Ze kunnen tot 21.30 uur spelen. Moet wel kunnen lijkt me, tenzij het double digits worden misschien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat zou echt hels zijn, als deze pot vandaag niet afgemaakt kan worden
double digits.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is 20.10 uur. Ze kunnen tot 21.30 uur spelen. Moet wel kunnen lijkt me, tenzij het double digits worden misschien.
Neuken?quote:
Het duurt toch geen 1,5 uur meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
ik vind het NU al vrij donker worden, no way dat ze tot 21:30 door gaan,. 21:00 misschien
Vind je?quote:
Mirka? "You need helicopter pictures to cover Mirka's whole body."quote:
Slechte smaak dan.quote:
Knap van Federer, dat hij de break pakt doordat DP een dubbele fout slaat. Dit is wat ik bedoel. Het is zo slecht allemaal. Federer wordt teruggebroken en maak de break door fouten van DP.quote:
Toen ze zelf nog tenniste had ze wel iets schattigs (alhoewel het geen klassieke schoonheid was), maar ze mag wel iets aan haar gewicht doen (met alle respect)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |