Dat zijn niet eens grappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Federer-fan heeft van die aparte grappen
Als die foto op je avatar jouw reet is dan zou dat wel zonde zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou zet je dat als titel .. zal me reet roesten
mee eens, hij is niet beter dan vorig jaar ofzow..toen was nadal wel in vorm, maarja wie er niet is kun je ook niet verslaan....en als ie wint wint iequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden jullie nou dat Federer het *met dit tennis* verdient om de finale te halen? Ik niet eerlijk gezegd. Ik vind dat hij schandalig slecht speelt.
als die reet hie rin me buurt zou hangen zou ik mijn toetsenbord hebben gelaten voor wat het wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef erikh het volgende:
[..]
Als die foto op je avatar jouw reet is dan zou dat wel zonde zijn
Jawel.quote:
Die PI.quote:
Ja, ik vind het een beetje eenoog in het land der blinden. Ben benieuwd hoe hij het tegen Soderling doet, want deze partij lijkt me een gelopen koers,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef sven2345 het volgende:
[..]
mee eens, hij is niet beter dan vorig jaar ofzow..toen was nadal wel in vorm, maarja wie er niet is kun je ook niet verslaan....en als ie wint wint ie
tsja, het kan niet altijd oogstrelend zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef erikh het volgende:
En mijn ervaring met federer is dat zijn spel soms verschrikkelijk oogt op tv maar als je dan de starts ziet denk je opeens, oh zo slecht deed ie het toch niet. Dat prachtige tennis van 3 jaar geleden is denk ik verleden tijd, maar ach als ie maar wint. Zou echt prachtig zijn als ie sampras record evenaart door RG te winnen
Die was wel heel erg sterk zeker vanmiddag weerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje eenoog in het land der blinden. Ben benieuwd hoe hij het tegen Soderling doet, want deze partij lijkt me een gelopen koers,
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef .txt het volgende:
"Sport verbroedert"
AAAAAAAH GVD WIN DAN WIN DAN
HUP FEDJE![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |