Failquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:45 schreef .txt het volgende:
fipo
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef erikh het volgende:
Go Roger, even opschieten want ik heb nog maar 40 minuten laptop accu tijd over
Garros is met een hoofdletter, het is met twee r'en en dit is niet #10.quote:
quote:
Nadal heeft allang verloren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef erikh het volgende:
hmm live scores op roland garros.com zeggen dat nadal aan het spelen is tegen soderling, wat zou het gaan worden
Mijn forhands valt daarbij in het nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Garros is met een hoofdletter, het is met twee r'en en dit is niet #10.
Joh.quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Mijn forhands valt daarbij in het niet
Maar het is nog schandaliger dat die andere daar niet eens gebruik van weer te makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden jullie nou dat Federer het *met dit tennis* verdient om de finale te halen? Ik niet eerlijk gezegd. Ik vind dat hij schandalig slecht speelt.
Ik vind het vrij slecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef erikh het volgende:
hoe is het spel vn roger nu? begint het een beetje vertrouwde vormen aan te nemen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef erikh het volgende:
vind je deze titel beter? [Tennis] Roland Garros '09 #22 Federer in 5 naar de finale?
Ja, zeker ook met al die dropshots. Dat moet DP toch op een gegeven moment zien aankomen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar het is nog schandaliger dat die andere daar niet eens gebruik van weer te maken
quote:
Nou zet je dat als titel .. zal me reet roestenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef erikh het volgende:
vind je deze titel beter? [Tennis] Roland Garros '09 #22 Federer in 5 naar de finale?
Ja, en zelfs een paar fans.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Federer-fan heeft van die aparte grappen
En je had er nog wel zo je best voor gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou zet je die als titel .. zal me reet roesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |