abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:45:05 #101
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69744166
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef JoaC het volgende:

[..]

Waar staat dat de andere partijen voor het neersteken van Buschauffeurs is? Leugenaar totdat je je waarheid kan bewijzen.
Niks doen maakt de betreffende partijen net zo schuldig. Het bewijs is dat de steekpartijen nog steeds plaatsvinden en dat er geen concreten maatregelen zijn genomen. Nu jij weer
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:45:13 #102
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69744171
quote:

[..]

Waar staat dat de andere partijen voor het neersteken van Buschauffeurs is? Leugenaar totdat je je waarheid kan bewijzen.
Ze weten dat probleem niet zo goed te benoemen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69744174
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die achterban maakt dat in de dagelijkse praktijk mee. Ik vind de aanhang van andere partijen dommer door hun hoofd ervan af te draaien, en te zeggen: "Wat hebben we hier toch een vrij, leuk en tolerant land met z'n allen. Laat het maar lekker op z'n beloop gaan. Buschauffeurs neersteken, jahoor doe maar".
Onzin, dat de achterban slachtoffers zijn van criminele levens..
we zitten niet in een wijk in Zuid Afrika of in buitenwijken van andere gevaarlijke steden..
de PVV stemmers zijn onwetend en bang voor de Islaam.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_69744202
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als jij Wilders een racist vind, dan heb ik op een racist gestemd. Overigens heb ik het vakje van Barry roodgekleurd
Heb jij op de PVV gestemd?
Wilders is geen racist maar het is toch wel zonde om je stem zo weg te gooien aan een partij die niks wil in Europa.
pi_69744210
quote:

[..]

De enige die ik daar vaak aandacht aan hoort besteden is Wilders. De rest komt niet verder dan Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland en weer vrolijk verder met de orde van de dag. Voor mij geldt wie zwijgt stemt toe, en tot op heden vind ik enkel Wilders de persoon die hier tegenin gaat.
pi_69744231
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef LENUS het volgende:

[..]

Niks doen maakt de betreffende partijen net zo schuldig. Het bewijs is dat de steekpartijen nog steeds plaatsvinden en dat er geen concreten maatregelen zijn genomen. Nu jij weer
Dat is onzin, dat weet je best.
Maar wat heeft het met deze verkiezingen te maken?

Ik ben wel teleurgesteld in je. Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen op Pinkpop, dan had ik je even vermanend kunnen toespreken.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:47:11 #107
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69744239
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Meki het volgende:
de PVV stemmers zijn onwetend en bang voor de Islaam.
De PVV stemmers willen helemaal niets te maken hebben met de Islam, dan is het toch niet zo raar dat ze onwetend zijn?
pi_69744240
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Meki het volgende:

[..]

we zitten niet in een wijk in Zuid Afrika of in buitenwijken van andere gevaarlijke steden..
Niet? Die wijken in Rotterdam en Den Haag beginnen er al verdacht veel op te lijken
pi_69744262
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De enige die ik daar vaak aandacht aan hoort besteden is Wilders. De rest komt niet verder dan Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland en weer vrolijk verder met de orde van de dag. Voor mij geldt wie zwijgt stemt toe, en tot op heden vind ik enkel Wilders de persoon die hier tegenin gaat.
En wat heeft het met deze verkiezingen te maken?
pi_69744279
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Niet? Die wijken in Rotterdam en Den Haag beginnen er al verdacht veel op te lijken
Waar woon jij?
pi_69744289
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zeker, maar de misdaadcijfers tonen aan dat een heel groot gedeelte van dat tuig van Marokkaanse afkomst is. Niet zo gek dat het in één adem wordt genoemd.
Ja en dan? Moet je Marokkanen maar extra straf geven ofzo? Ik geloof best dat er relatief veel Marokkanen crimineel zijn, maar dan moet je kijken waardoor dat komt en proberen dat op te lossen. Als je ze het land uit knikkert verplaats je het probleem alleen maar en volgens mij maak je het op de lange termijn alleen maar erger doordat er onder Marokkanen het gevoel van een heksenjacht ontstaat.
Din jävla kuk!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:48:39 #112
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69744296
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is onzin, dat weet je best.
Maar wat heeft het met deze verkiezingen te maken?

Ik ben wel teleurgesteld in je. Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen op Pinkpop, dan had ik je even vermanend kunnen toespreken.
Haha pinkpop is weer voorbij, dus we kunnen de strijdbijl weer opgraven
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69744300
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Kopbal het volgende:

[..]

De PVV stemmers willen helemaal niets te maken hebben met de Islam, dan is het toch niet zo raar dat ze onwetend zijn?
Nee hoor, ze willen er niks mee maar ze zijn er wel angstig voor de Islaam.
oow nee weer een Moskee erbij...
pi_69744312
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar woon jij?
Dichtbij Den Haag en Rotterdam.
pi_69744334
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ook gestemd op PVV zeker ?
pi_69744340
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ja en dan? Moet je Marokkanen maar extra straf geven ofzo? Ik geloof best dat er relatief veel Marokkanen crimineel zijn, maar dan moet je kijken waardoor dat komt en proberen dat op te lossen. Als je ze het land uit knikkert verplaats je het probleem alleen maar en volgens mij maak je het op de lange termijn alleen maar erger doordat er onder Marokkanen het gevoel van een heksenjacht ontstaat.
Dat is enkel een constatering. Maar laat duidelijk zijn dat al het tuig aangepakt worden van Marokkanen tot Lonsdale-tokkies, en dan mogen die straffen van mij best hoger worden. Voor iedereen.
pi_69744349
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Ook gestemd op PVV zeker ?
Dat had ik toch al gezegd
pi_69744354
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord. Woon je in zo'n wijk dan?

Gelukkig hebben Utrecht en Amsterdam verstandiger gestemd, en daar zijn net zo goed dezelfde soort wijken. Maar nogmaals: dat heeft geen zak met deze verkiezingen te maken.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:52:07 #119
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744395
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik snap niet wat mensen bezielen die enkel tegen Europa zijn of etc.. als excuus gebruiken om Wilders te stemmen..

Dat is fout... want je gaat niet op Hitler stemmen als hij zegt, stem op mij want de economie komt goed en je weet dondersgoed dat hij een verborgen agenda onderhoudt..
mensen die oprecht geloven dat wilders een nieuwe hitler is
<hr>
pi_69744409
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef LENUS het volgende:

[..]

Haha pinkpop is weer voorbij, dus we kunnen de strijdbijl weer opgraven
Ik heb er geen zin meer in. Mensen doen maar. Als ze echt denken dat dit een juiste stem is en dat Wilders ook maar iets positiefs gaat brengen behalve verdeeldheid zaaien dan gun ik ze die ilussie.

Wat ik alleen maar niet begrijp en waar ik me ook aan erger is die opmerkingen dat het volk gewonnen zou hebben en dat het volk dit wil enz. Alsof de rest van de stemmers niet tot het Nederlandse volk behoort?
pi_69744410
Geert Wilders is noch racistisch noch gevaarlijk. Ik heb PVV gestemd om een heleboel redenen die hier staan en bijvoorbeeld hier en een aantal noem je er zelf al in je OP . Lees je eens in, verbreed je horizon, kijk niet teveel Publieke Omroep waar de PVV alleen in beeld komt als het spectaculair is en dus vaak wanneer het over de Islam gaat. Bedankt .
De prins met de witte baard.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:53:16 #122
177885 JoaC
Het is patat
pi_69744437
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Omdat alleen D66 zich uitspreekt over het ambtenaars-ontslagrecht is hij de enige die hier over vindt?

Wilders grijpt actuele zaken aan zonder menselijke oplossingen

Iedereen spreekt schande over het neersteken van buschauffers, maar omdat Wilders het hardste schreeuwt is hij de enige die er tegen is?

Omdat de chirurgen op de extreemste manier mensen genezen zijn zij als enige tegen de ziekten, ondanks dat de andere dokters het probleem ook aanpakken?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69744446
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is enkel een constatering. Maar laat duidelijk zijn dat al het tuig aangepakt worden van Marokkanen tot Lonsdale-tokkies, en dan mogen die straffen van mij best hoger worden. Voor iedereen.
Okee, maar ze hoeven niet het land uit dus? Die Lonsdale-tokkies kun je immers niet terugsturen en meten met twee maten lijkt me ook niet je-van-het.
Din jävla kuk!
pi_69744448
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

mensen die oprecht geloven dat wilders een nieuwe hitler is
Idd Wilders is gewoon een vermakelijk figuur, die voor wat leven in de brouwerij zorgt. Maar mensen denken serieus dat we binnenkort weer kampen gaan opbouwen in het oosten, en we alles en iedereen weer op transport gaan zetten?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:53:57 #125
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69744458
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik zelf ook hoor. Ik zie de gebedshuizen als paddestoelen uit de grond komen. Dat mag toch niet de bedoeling zijn, in Rotterdam staat zelfs de grootste Moskee van Europa

Nederland slaat wat dat betreft een beetje door, om nog maar niet te spreken over de tijdstippen waarop die lui zich richting Moskee begeven
pi_69744475
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Is dit nou weer een nieuwe tactiek die de laatste dagen zoveel wordt gebruikt? Iedereen die ook maar iets tegen de islam durft te zeggen is islamofoob, angstig, haatzaaiend, onwetend, rascistisch en noem maar op. Ik wil heel bewust niks te maken wil hebben met die onzin en ook liever ook niet op elke hoek een moskee of kerk.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:54:37 #127
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69744482
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef ehqo het volgende:

[..]

Okee, maar ze hoeven niet het land uit dus? Die Lonsdale-tokkies kun je immers niet terugsturen en meten met twee maten lijkt me ook niet je-van-het.
Die Marokkanen kun je net zo min terugsturen. De meeste zijn gewoon in Nederland geboren.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69744503
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef ehqo het volgende:

[..]

Volgens mij is het amper of niet mogelijk om die criminelen het land uit te zetten, dus die vlieger gaat sowieso niet op. Maar strengere straffen mogen wat mij betreft zeker ingevoerd worden.
pi_69744517
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Grimmbeard het volgende:
Geert Wilders is noch racistisch noch gevaarlijk. Ik heb PVV gestemd om een heleboel redenen die hier staan en bijvoorbeeld hier en een aantal noem je er zelf al in je OP . Lees je eens in, verbreed je horizon, kijk niet teveel Publieke Omroep waar de PVV alleen in beeld komt als het spectaculair is en dus vaak wanneer het over de Islam gaat. Bedankt .
De Publieke Omroep is de beste reclamespot voor de PVV geweest, gisteravond ook weer. Ongelooflijk. En dan nog steeds klagen over de linkse omroep

Wilders is misschien niet gevaarlijk, het is alleen wel zonde van de tijd om die man macht te geven en het is slecht voor ons land.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:56:14 #130
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744523
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef MrData het volgende:

[..]

Is dit nou weer een nieuwe tactiek die de laatste dagen zoveel wordt gebruikt? Iedereen die ook maar iets tegen de islam durft te zeggen is islamofoob, angstig, haatzaaiend, onwetend, rascistisch en noem maar op. Ik wil heel bewust niks te maken wil hebben met die onzin en ook liever ook niet op elke hoek een moskee of kerk.
dat is al decennia zo. Kijk naar Amerika, waarbij elke uitspraak over een negroïde als racistisch wordt bestempeld.

Minderheden hebben zich altijd al verscholen achter racisme, dat is makkelijker dan verantwoordelijkheid nemen.
<hr>
pi_69744532
Omdat ik Barry zo'n lekker ventje vind.
pi_69744533
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:55 schreef SCH het volgende:

[..]

De Publieke Omroep is de beste reclamespot voor de PVV geweest, gisteravond ook weer. Ongelooflijk. En dan nog steeds klagen over de linkse omroep

Wilders is misschien niet gevaarlijk, het is alleen wel zonde van de tijd om die man macht te geven en het is slecht voor ons land.
Bij deze neem ik inderdaad mijn standpunten over een linkse NOS terug. Het was gisteren idd de grote Wilders-show
pi_69744538
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik zelf ook hoor. Ik zie de gebedshuizen als paddestoelen uit de grond komen. Dat mag toch niet de bedoeling zijn, in Rotterdam staat zelfs de grootste Moskee van Europa

Nederland slaat wat dat betreft een beetje door, om nog maar niet te spreken over de tijdstippen waarop die lui zich richting Moskee begeven
Er wonen moslims in Nederland, leer er mee leven. Ze gaan echt niet meer weg.
pi_69744546
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef Kopbal het volgende:

[..]

De moslims moeten toch kunnen bidden..
er is toch geen probleem, er wordt niet met opgeroepen tot gebed via microfoons dus jij hebt er geen last van...

De grootste moskee in Rotterdam is toch nodig voor de Islamitische gemeenschap daar.. ??

Er is ook een kerk en synagoges in Marokko.. dus voor elke gelovigen dient er een plaats te zijn.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:56:59 #135
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69744549
wilders is een racist...............huh??

sinds wanneer is de Islam een ras?
pi_69744567
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef Adamo144 het volgende:
wilders is een racist...............huh??

sinds wanneer is de Islam een ras?
Sinds Meki dat zegt
pi_69744568
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat is al decennia zo. Kijk naar Amerika, waarbij elke uitspraak over een negroïde als racistisch wordt bestempeld.

Minderheden hebben zich altijd al verscholen achter racisme, dat is makkelijker dan verantwoordelijkheid nemen.
Jij hoort zeker niet bij een minderheid. Altijd zo gemakkelijk praten vanuit je eigen positie.
pi_69744581
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bij deze neem ik inderdaad mijn standpunten over een linkse NOS terug. Het was gisteren idd de grote Wilders-show
Dat is al jaren zo.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:57:57 #139
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69744583
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef SCH het volgende:

[..]

dat valt nog te bezien
pi_69744599
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef MrData het volgende:

[..]

Was het maar bij zeggen gebleven... het gaat nu tot de orde van de dag tot racisme en discriminatie van PVV Wilders en zijn extreem rechtse aanhang die tot geweld overgaat..

Leer ermee te leven met een kerk of een moskee.. want de gelovigen hebben ook hun eigen plaats nodig..
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:59:40 #141
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69744630
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Was het maar bij zeggen gebleven... het gaat nu tot de orde van de dag tot racisme en discriminatie van PVV Wilders en zijn extreem rechtse aanhang die tot geweld overgaat..

Leer ermee te leven met een kerk of een moskee.. want de gelovigen hebben ook hun eigen plaats nodig..
yup een plaats in het vliegtuig terug naar 't schoon Berberse land
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:59:49 #142
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744633
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad, en ik vind dat ze ook niet weg moeten. Alleen een percentage van deze moslims, voornamelijke mannelijke jongeren, die veelvoudig wetten overtreden, moeten hard worden aangepakt. En autochtonen die wetten overbreken ook. Het is alleen duidelijk dat de jongere allochtonen veels te vaak deze wetten overtreden, en er weinig aan gedaan wordt.

Over het algemeen, autochtoon, allochtoon, man, vrouw, oud of jong, ik vind dat er strengere straffen moeten komen. Werkstraf, voorwaardelijk en bureauHALT werkt duidelijk niet. Opsluiten voor langere tijd, lijkt mij een betere oplossing.
<hr>
pi_69744634
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? Ik klaag er helemaal niet over, het is inderdaad fantastisch hoe ze keer op keer de PVV een zeteltje bij lijken te geven, maar als je echt wilt weten waar de PVV voor staat moet je niet bij de PO zijn, dat geldt volgens mij voor de meeste partijen . De PO is inderdaad soms bedroevend links, maar dat is voor de PVV alleen maar gunstig lijkt het wel . En zonde van de tijd? Dat kun jij op voorhand vertellen? Volgens mij is op elke andere politieke partij stemmen zonde van de tijd, want die beginnen paniekerig in steeds grotere cirkels om de PVV te draaien (gisteren ook weer tijdens dat "debat" ). Ik zie geen enkele redenen om minder vertrouwen te hebben in Geert, zo ongeveer de enige die het vertrouwen van de kiezer nog niet beschadigd heeft.
De prins met de witte baard.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:00:04 #144
177885 JoaC
Het is patat
pi_69744643
Er is geen moslimracisme in Nederland, wel is er Moslim-discriminatie en racisme richting Arabieren aan de gang.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:00:17 #145
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744651
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hoort zeker niet bij een minderheid. Altijd zo gemakkelijk praten vanuit je eigen positie.
Ik hoor toevallig wel bij een minderheid
<hr>
pi_69744680
Ik zie dat uitzetten van Marokkaanse criminelen en hun families trouwens ook wel zitten.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:01:18 #147
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69744692
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef JoaC het volgende:
Er is geen moslimracisme in Nederland, wel is er Moslim-discriminatie en racisme richting Arabieren aan de gang.
moslimracisme BESTAAT niet, omdat moslims niet een RAS zijn. Ik kan net zo goed zeggen dat er Homo-discriminatie en vrouwen-discriminatie is vanuit onze moslimvrienden.
pi_69744695
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ik hoor toevallig wel bij een minderheid
Je bent hoog opgeleid?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:01:44 #149
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744705
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef JamesWarrenJones het volgende:
Ik zie dat uitzetten van Marokkaanse criminelen en hun families trouwens ook wel zitten.
waarom hun familie?

Ik ben ook voor hardere aanpak, maar als iemand iets misdaan heeft, hoeft daar niet een hele familie voor gestraft te worden
<hr>
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:02:49 #150
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69744748
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

waarom hun familie?

Ik ben ook voor hardere aanpak, maar als iemand iets misdaan heeft, hoeft daar niet een hele familie voor gestraft te worden
Omdat het probleem grotendeels in de familie zit. Ik neem aan dat jij vroeger aangesproken werd op je gedrag door je ouders. Overigens vind ik die maatregel ook wel vrij hard
pi_69744752
quote:

[..]

Je roept maar een eind weg over rascisme en extreem-rechts. Moslims zijn geen ras welke woordjes je er ook voor- of achter zet. Ik heb Wilders nergens horen zeggen dat men op geweld moet overgaan.
quote:
Wat dacht je ervan om daar gewoon lekker je eigen huiskamer voor te gebruiken?
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
pi_69744763
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:59 schreef Grimmbeard het volgende:

[..]

Pardon? Ik klaag er helemaal niet over, het is inderdaad fantastisch hoe ze keer op keer de PVV een zeteltje bij lijken te geven, maar als je echt wilt weten waar de PVV voor staat moet je niet bij de PO zijn, dat geldt volgens mij voor de meeste partijen . De PO is inderdaad soms bedroevend links, maar dat is voor de PVV alleen maar gunstig lijkt het wel . En zonde van de tijd? Dat kun jij op voorhand vertellen? Volgens mij is op elke andere politieke partij stemmen zonde van de tijd, want die beginnen paniekerig in steeds grotere cirkels om de PVV te draaien (gisteren ook weer tijdens dat "debat" ). Ik zie geen enkele redenen om minder vertrouwen te hebben in Geert, zo ongeveer de enige die het vertrouwen van de kiezer nog niet beschadigd heeft.
Ach kom, als je iets van politieke geschiedenis weet, dan zie je hoe doorzichtig zo'n populistische partij is. Gewoon Boerenpartij retro praat dit. Ook dat gemompel over Geert, alsof het een vriend van je is. Het is een partij uit rancune, van een politicus die boos ergens is weg gegaan. Het staat in geen enkele traditie en het gaat snel weer voorbij en in 2015 kun je leuk promoveren op de opkomst en ondergang van de PVV.
pi_69744782
Mensen die weer gaan zeiken dat je niet racistisch kan zijn omdat moslims geen ras zijn
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:04:46 #154
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744809
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

Omdat het probleem grotendeels in de familie zit. Ik neem aan dat jij vroeger aangesproken werd op je gedrag door je ouders. Overigens vind ik die maatregel ook wel vrij hard
Klopt, maar je kan niet nagaan of iemand iets crimineels doet door gebreken van de ouders, of door andere oorzaken.

Wel vind ik dat er bijvoorbeeld een regel moet komen dat inwonende burgers Nederlands moeten kunnen spreken. Dit betekend niet dat ze niet een andere taal mogen spreken in het openbaar, maar ze moeten zich wel verstaanbaar kunnen maken in de Nederlandse taal.
<hr>
pi_69744831
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

waarom hun familie?
Het is met dit soort Marokkaanse families vaak net als met die Tokkies. Jij hebt last van zoon Tokkie. Maar ondertussen zijn dochter Tokkie, pa Tokkie, ma Tokkie en oma Tokkie net zo verrot.

Dan kunnen we wel weer vanalles nuanceren en er weer een bak geld tegenaan gooien. Maar dat hebben we de afgelopen decennia al gedaan en dat heeft niks geholpen.

Bovendien gaat er een afschrikwekkende werking vanuit als zo'n hele familie wordt uitgezet. Als alleen de zoon op het vliegtuig wordt gezet haalt iedereen z'n schouders op. Maar stuur die hele familie ook mee en de schrik komt er goed in. En dat is precies wat we nodig hebben: als mensen hun kinderen niet goedschiks opvoeden, dan maar kwaadschiks.
pi_69744841
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
Mensen die weer gaan zeiken dat je niet racistisch kan zijn omdat moslims geen ras zijn
Gebruik die term dan ook niet, als het niet klopt.
pi_69744844
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:04 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Klopt, maar je kan niet nagaan of iemand iets crimineels doet door gebreken van de ouders, of door andere oorzaken.

Wel vind ik dat er bijvoorbeeld een regel moet komen dat inwonende burgers Nederlands moeten kunnen spreken. Dit betekend niet dat ze niet een andere taal mogen spreken in het openbaar, maar ze moeten zich wel verstaanbaar kunnen maken in de Nederlandse taal.
Dan kun je Limburg wel afdrijven.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:06:21 #158
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69744876
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef JamesWarrenJones het volgende:

[..]

Het is met dit soort Marokkaanse families vaak net als met die Tokkies. Jij hebt last van zoon Tokkie. Maar ondertussen zijn dochter Tokkie, pa Tokkie, ma Tokkie en oma Tokkie net zo verrot.

Dan kunnen we wel weer vanalles nuanceren en er weer een bak geld tegenaan gooien. Maar dat hebben we de afgelopen decennia al gedaan en dat heeft niks geholpen.

Bovendien gaat er een afschrikwekkende werking vanuit als zo'n hele familie wordt uitgezet. Als alleen de zoon op het vliegtuig wordt gezet haalt iedereen z'n schouders op. Maar stuur die hele familie ook mee en de schrik komt er goed in. En dat is precies wat we nodig hebben: als mensen hun kinderen niet goedschiks opvoeden, dan maar kwaadschiks.
Ik had het niet beter kunnen omschrijven
pi_69744878
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef MrData het volgende:

[..]

De ontkenning is stompzinnig. Er is gewoon een enorme haat tegenover moslims, die puur gebaseerd is op de groep, dat is hetzelfde als racisme. Een haat vanwege kenmerken van een groep.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:06:44 #160
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69744886
quote:
want de gelovigen hebben ook hun eigen plaats nodig..
Zeker weten. Maar geen plaats ter grootte van 2 voetbalvelden met zuilen die boven de lichtmasten van de Kuip uitkomen. Je kan doorslaan natuurlijk..

Net als dat men doorslaat in het stigmatiseren van de PVV-stemmer, met als hoogtepunt de NOS die daar gisteren vrolijk aan meedeed.
Ik zou er bijna zelf op gaan stemmen door dat soort types
pi_69744887
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef MrData het volgende:

[..]

Dat dus.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:06:56 #162
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69744895
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
Sterk argument man
pi_69744896
In de praktijk bestaat er in Nederland momenteel vooral racisme tegen "kazen". En dat zal de komende jaren alleen maar erger worden, naarmate het aandeel van deze "kazen" afneemt.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:07:26 #164
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744910
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan kun je Limburg wel afdrijven.
Wie is nu aan het discrimineren...

Ik moet nog de eerste limburger tegenkomen die zich niet in abn verstaanbaar kan maken. Spreektaal moet je spreken met andere mensen die deze spreektaal spreken. voor de rest gewoon abn. Alleen de klankkleur en uitspraak zal verschillen, de woorden niet.
<hr>
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:07:59 #165
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69744929
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef SCH het volgende:

[..]

De ontkenning is stompzinnig. Er is gewoon een enorme haat tegenover moslims, die puur gebaseerd is op de groep, dat is hetzelfde als racisme. Een haat vanwege kenmerken van een groep.
Nee, haat vanwege gebruiken, gedachtegangen en indoctrinatie
pi_69744932
Ach, het is nu even hip om PVV te stemmen. Mensen zijn nou eenmaal snel boos en teleurgesteld en voelen zich achter gesteld. Terwijl ik me dan afvraag wat ze zelf eigenlijk doen. Een beetje zeuren en klagen is niet zo moeilijk.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:08:58 #167
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69744956
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef JamesWarrenJones het volgende:
In de praktijk bestaat er in Nederland momenteel vooral racisme tegen "kazen". En dat zal de komende jaren alleen maar erger worden, naarmate het aandeel van deze "kazen" afneemt.
Ook deze opmerking snijdt hout, tweede op rij
pi_69744962
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:07 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Wie is nu aan het discrimineren...

Ik moet nog de eerste limburger tegenkomen die zich niet in abn verstaanbaar kan maken. Spreektaal moet je spreken met andere mensen die deze spreektaal spreken. voor de rest gewoon abn. Alleen de klankkleur en uitspraak zal verschillen, de woorden niet.
Wat een onzin. Ik kom net uit Limburg, de helft van de mensen zijn niet te verstaan. Veel slechter dan de gemiddelde allochtoon, dat zul je zelf toch ook wel weten. Ik vind het trouwens geen probleem hoor.

Het gaat jou daar ook niet om waarschijnlijk. Je wilt waarschijnlijk weer een stok hebben om allochtonen te slaan. Maar je bent niet racistisch natuurlijk
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:09:26 #169
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69744965
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
Ach, het is nu even hip om PVV te stemmen. Mensen zijn nou eenmaal snel boos en teleurgesteld en voelen zich achter gesteld. Terwijl ik me dan afvraag wat ze zelf eigenlijk doen. Een beetje zeuren en klagen is niet zo moeilijk.
Yup, 2 jaar geleden was het ook hip en bij de volgende verkiezingen is het weer hip.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:09:40 #170
177885 JoaC
Het is patat
pi_69744977
quote:
Volgens mij is AZ juist kampioen geworden.

Ik vind dat er meer Marokkaanse jongeren uit huis geplaatst moeten worden, zij zijn niet schuldig ALS er slecht wordt opgevoed.
[..]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:09:45 #171
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69744979
Ik heb het gedaan omdat ik gewoon niet wil dat mijn zuurverdiende geld naar Roemeense weeskinderen gaat, maar geïnvesteerd wordt in meer militairen bij mij op straat.
pi_69744987
quote:
Bange huilie.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:10:12 #173
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744996
Ik heb trouwens de indruk dat de meeste moslims meer discrimineren als de doorsnee nederlander. Een vriend van mij heeft een Afghaanse vriendin, en van de ouder van deze vriendin mogen ze geen relatie hebben. Ze is 21 ook.

Kom niet aan met koltoer, want dit is puur racisme/discriminatie van deze vader.
<hr>
pi_69745005
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef pfaf het volgende:
Ik heb het gedaan omdat ik gewoon niet wil dat mijn zuurverdiende geld naar Roemeense weeskinderen gaat, maar geïnvesteerd wordt in meer militairen bij mij op straat.

En ik omdat ik Europa onzin vind en het heel goed vind dat er vier mensen van de PVV dure centen gaan verspillen aan niks doen in het Europees Parlement. Dat zal ze leren daar.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:11:27 #175
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69745029
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik kom net uit Limburg, de helft van de mensen zijn niet te verstaan. Veel slechter dan de gemiddelde allochtoon, dat zul je zelf toch ook wel weten. Ik vind het trouwens geen probleem hoor.

Het gaat jou daar ook niet om waarschijnlijk. Je wilt waarschijnlijk weer een stok hebben om allochtonen te slaan. Maar je bent niet racistisch natuurlijk
Dat is dus het gezeik wat je meteen krijgt als je kritiek durft te uiten. Meteen weer huilebalken die schreeuwen dat je racist bent....
pi_69745031
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

Yup, 2 jaar geleden was het ook hip en bij de volgende verkiezingen is het weer hip.
Zeker. En over 6 jaar doet de laatste PVV-er het licht uit.
pi_69745042
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:11 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

Dat is dus het gezeik wat je meteen krijgt als je kritiek durft te uiten. Meteen weer huilebalken die schreeuwen dat je racist bent....
Kritiek. Man, het is blinde haat.
pi_69745046
quote:
Vind ik sowieso hoor. Ik heb veel liever dat ze hier wat aan de veiligheid doen, dan het geld in een bodemloze Oostblok-put storten.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:12:18 #179
177885 JoaC
Het is patat
pi_69745051
quote:
Militairen op straat

Het controleren van de vrije geest

Einde Nederlandse cultuur.
[..]
pi_69745055
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Zoals de PvdA dat over twee jaar doet?
pi_69745065
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vind ik sowieso hoor. Ik heb veel liever dat ze hier wat aan de veiligheid doen, dan het geld in een bodemloze Oostblok-put storten.
Pfaf, je hebt vrienden
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:13:06 #182
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69745071
quote:

[..]

Kritiek. Man, het is blinde haat.
homo's van flatgebouwen flikkeren, vrouwen als vee behandelen, inderdaad, blinde haat
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:13:20 #183
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69745075
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:10 schreef SCH het volgende:

[..]

En ik omdat ik Europa onzin vind en het heel goed vind dat er vier mensen van de PVV dure centen gaan verspillen aan niks doen in het Europees Parlement. Dat zal ze leren daar.
Verder vind ik het belangrijk dat het huidige kabinet opstapt. Door PVV te stemmen voor het EP, hoop ik dat Balkenende z'n conclusies trekt.
pi_69745077
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Pfaf, je hebt vrienden
Pfaf bedoelt het cynisch, ik ben serieus
pi_69745082
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zoals de PvdA dat over twee jaar doet?
Denk je dat nou echt?
Het valt me wederom op hoe weinig jonge mensen van politieke geschiedenis weten.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:13:55 #186
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69745095
quote:

[..]

Ik denk het niet, ze hebben voldoende tijd om nieuwe aspirant kamerleden te ronselen. Daarbij heeft Wilders de touwtjes goed in handen, heel anders dan bijvoorbeeld bij de LPF het geval was. Alleen een aanslag kan hier nog verandering in brengen.
pi_69745102
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt?
Het valt me wederom op hoe weinig jonge mensen van politieke geschiedenis weten.
Nee tuurlijk denk ik dat niet echt. Maar ik zie wel een fors verlies aankomen.
pi_69745103
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Bange huilie.
Nou, petje af hoor.
pi_69745119
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:13 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

homo's van flatgebouwen flikkeren, vrouwen als vee behandelen, inderdaad, blinde haat
Waar is er een homo van een flatgebouw geflikkerd dan?

Maar heb je zoveel met homo's dan?

Als ik als homo ergens iets van te vrezen heb is het van de conservatieve PVV-achterban, dat lijkt me evident.
pi_69745120
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Zeker weten. Maar geen plaats ter grootte van 2 voetbalvelden met zuilen die boven de lichtmasten van de Kuip uitkomen. Je kan doorslaan natuurlijk..

Net als dat men doorslaat in het stigmatiseren van de PVV-stemmer, met als hoogtepunt de NOS die daar gisteren vrolijk aan meedeed.
Ik zou er bijna zelf op gaan stemmen door dat soort types
er wonen eenmaal veel moslims in Nederland en ze moeten 5 keer per dag bidden en hebben dus plaats nodig om te bidden..

de meesten moskeeen kunnen de drukte niet aan vandaar die grootte van die moskee
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:15:17 #191
177885 JoaC
Het is patat
pi_69745136
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:13 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik denk het niet, ze hebben voldoende tijd om nieuwe aspirant kamerleden te ronselen. Daarbij heeft Wilders de touwtjes goed in handen, heel anders dan bijvoorbeeld bij de LPF het geval was. Alleen een aanslag kan hier nog verandering in brengen.
Hij duldt geen tegenspraak in zijn partij door geen leden toe te laten. Als enige lid dood hij het vrije woord binnen de partij, omdat alleen zijn mening telt.
[..]
pi_69745165
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef JoaC het volgende:

[..]

Hij duldt geen tegenspraak in zijn partij door geen leden toe te laten. Als enige lid dood hij het vrije woord binnen de partij, omdat alleen zijn mening telt.
En voorlopig pakt dat beter uit als met de LPF. Geef hem eens ongelijk
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:16:03 #193
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69745169
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus dan stem je op een racist ?
Dude, als de eerste persoon die serieus reageert dit antwoord van jou krijgt, waarom open je dit topic dan? Je mening staat al lang vast, je wil hem slechts bevestigd zien. Kun jij de imam niet vragen of je bij hem heitje voor een karweitje kunt doen in de moskee ofzo? Ik word zo moe van die baggertopics van jou
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:16:25 #194
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69745183
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Meki het volgende:

[..]

er wonen eenmaal veel moslims in Nederland en ze moeten 5 keer per dag bidden en hebben dus plaats nodig om te bidden..

de meesten moskeeen kunnen de drukte niet aan vandaar die grootte van die moskee
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:16:34 #195
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69745189
Overigens zie ik de PVV wel meer continueren dan bijvoorbeeld de LPF. Zolang DE GROTE LEIDER nog door blijft gaan, blijft het clubje wel bestaan. Voordeel is dat ze nooit in het kabinet zullen komen en zo eeuwig door kunnen blijven schoppen en de verzuurde, bange, boze mensjes blijven stemmen...
pi_69745191
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef MrData het volgende:

[..]

Je roept maar een eind weg over rascisme en extreem-rechts. Moslims zijn geen ras welke woordjes je er ook voor- of achter zet. Ik heb Wilders nergens horen zeggen dat men op geweld moet overgaan.
[..]

Wat dacht je ervan om daar gewoon lekker je eigen huiskamer voor te gebruiken?
Wilders roept tot geweld uit en zijn aanhang van londsdale tot extreem rechtse groeperingen die gebruiken geweld..

Net als Bin Laden doet Wilders het ook,.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:16:53 #197
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69745200
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef JoaC het volgende:

[..]

Wellicht dat dit nog gaat veranderen en anders is het ook prima. Hiermee heeft hij rust in de tent en krijg je niet dat geleuter dat machtwellustelingen de partij kapen zoals bij TON en de LPF. Daarbij, onze worstendraaier uit Oss was ook alleenheerser, maar daar hoor je dan weer weinig over.
pi_69745214
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders roept tot geweld uit
Pure onzin
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:18:03 #199
177885 JoaC
Het is patat
pi_69745241
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En voorlopig pakt dat beter uit als met de LPF. Geef hem eens ongelijk
Electoraal wel.

Inhoudelijk is zijn partij geen schijn van Fortuyn zijn gedachtegoed.
[..]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:18:38 #200
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69745263
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef LENUS het volgende:

[..]

Wellicht dat dit nog gaat veranderen en anders is het ook prima. Hiermee heeft hij rust in de tent en krijg je niet dat geleuter dat machtwellustelingen de partij kapen zoals bij TON en de LPF. Daarbij, onze worstendraaier uit Oss was ook alleenheerser, maar daar hoor je dan weer weinig over.
Dat protestclubje zal ook afkalven tot het niveau van 10 jaar terug zonder hun GROTE LEIDER.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')