Is dit nou weer een nieuwe tactiek die de laatste dagen zoveel wordt gebruikt? Iedereen die ook maar iets tegen de islam durft te zeggen is islamofoob, angstig, haatzaaiend, onwetend, rascistisch en noem maar op. Ik wil heel bewust niks te maken wil hebben met die onzin en ook liever ook niet op elke hoek een moskee of kerk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ze willen er niks mee maar ze zijn er wel angstig voor de Islaam.
oow nee weer een Moskee erbij...
Die Marokkanen kun je net zo min terugsturen. De meeste zijn gewoon in Nederland geboren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee, maar ze hoeven niet het land uit dus? Die Lonsdale-tokkies kun je immers niet terugsturen en meten met twee maten lijkt me ook niet je-van-het.
Volgens mij is het amper of niet mogelijk om die criminelen het land uit te zetten, dus die vlieger gaat sowieso niet op. Maar strengere straffen mogen wat mij betreft zeker ingevoerd worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee, maar ze hoeven niet het land uit dus? Die Lonsdale-tokkies kun je immers niet terugsturen en meten met twee maten lijkt me ook niet je-van-het.
De Publieke Omroep is de beste reclamespot voor de PVV geweest, gisteravond ook weer. Ongelooflijk. En dan nog steeds klagen over de linkse omroepquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Grimmbeard het volgende:
Geert Wilders is noch racistisch noch gevaarlijk. Ik heb PVV gestemd om een heleboel redenen die hier staan en bijvoorbeeld hier en een aantal noem je er zelf al in je OP. Lees je eens in, verbreed je horizon, kijk niet teveel Publieke Omroep waar de PVV alleen in beeld komt als het spectaculair is en dus vaak wanneer het over de Islam gaat. Bedankt
.
dat is al decennia zo. Kijk naar Amerika, waarbij elke uitspraak over een negroïde als racistisch wordt bestempeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef MrData het volgende:
[..]
Is dit nou weer een nieuwe tactiek die de laatste dagen zoveel wordt gebruikt? Iedereen die ook maar iets tegen de islam durft te zeggen is islamofoob, angstig, haatzaaiend, onwetend, rascistisch en noem maar op. Ik wil heel bewust niks te maken wil hebben met die onzin en ook liever ook niet op elke hoek een moskee of kerk.
Bij deze neem ik inderdaad mijn standpunten over een linkse NOS terug. Het was gisteren idd de grote Wilders-showquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
De Publieke Omroep is de beste reclamespot voor de PVV geweest, gisteravond ook weer. Ongelooflijk. En dan nog steeds klagen over de linkse omroep
Wilders is misschien niet gevaarlijk, het is alleen wel zonde van de tijd om die man macht te geven en het is slecht voor ons land.
Er wonen moslims in Nederland, leer er mee leven. Ze gaan echt niet meer weg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik zelf ook hoor. Ik zie de gebedshuizen als paddestoelen uit de grond komen. Dat mag toch niet de bedoeling zijn, in Rotterdam staat zelfs de grootste Moskee van Europa
Nederland slaat wat dat betreft een beetje door, om nog maar niet te spreken over de tijdstippen waarop die lui zich richting Moskee begeven
De moslims moeten toch kunnen bidden..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik zelf ook hoor. Ik zie de gebedshuizen als paddestoelen uit de grond komen. Dat mag toch niet de bedoeling zijn, in Rotterdam staat zelfs de grootste Moskee van Europa
Nederland slaat wat dat betreft een beetje door, om nog maar niet te spreken over de tijdstippen waarop die lui zich richting Moskee begeven
Sinds Meki dat zegtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef Adamo144 het volgende:
wilders is een racist...............huh??
sinds wanneer is de Islam een ras?
Jij hoort zeker niet bij een minderheid. Altijd zo gemakkelijk praten vanuit je eigen positie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat is al decennia zo. Kijk naar Amerika, waarbij elke uitspraak over een negroïde als racistisch wordt bestempeld.
Minderheden hebben zich altijd al verscholen achter racisme, dat is makkelijker dan verantwoordelijkheid nemen.
Dat is al jaren zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij deze neem ik inderdaad mijn standpunten over een linkse NOS terug. Het was gisteren idd de grote Wilders-show
dat valt nog te bezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Er wonen moslims in Nederland, leer er mee leven. Ze gaan echt niet meer weg.
Was het maar bij zeggen gebleven... het gaat nu tot de orde van de dag tot racisme en discriminatie van PVV Wilders en zijn extreem rechtse aanhang die tot geweld overgaat..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef MrData het volgende:
[..]
Is dit nou weer een nieuwe tactiek die de laatste dagen zoveel wordt gebruikt? Iedereen die ook maar iets tegen de islam durft te zeggen is islamofoob, angstig, haatzaaiend, onwetend, rascistisch en noem maar op. Ik wil heel bewust niks te maken wil hebben met die onzin en ook liever ook niet op elke hoek een moskee of kerk.
yup een plaats in het vliegtuig terug naar 't schoon Berberse landquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Was het maar bij zeggen gebleven... het gaat nu tot de orde van de dag tot racisme en discriminatie van PVV Wilders en zijn extreem rechtse aanhang die tot geweld overgaat..
Leer ermee te leven met een kerk of een moskee.. want de gelovigen hebben ook hun eigen plaats nodig..
Inderdaad, en ik vind dat ze ook niet weg moeten. Alleen een percentage van deze moslims, voornamelijke mannelijke jongeren, die veelvoudig wetten overtreden, moeten hard worden aangepakt. En autochtonen die wetten overbreken ook. Het is alleen duidelijk dat de jongere allochtonen veels te vaak deze wetten overtreden, en er weinig aan gedaan wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Er wonen moslims in Nederland, leer er mee leven. Ze gaan echt niet meer weg.
Pardon? Ik klaag er helemaal niet over, het is inderdaad fantastisch hoe ze keer op keer de PVV een zeteltje bij lijken te geven, maar als je echt wilt weten waar de PVV voor staat moet je niet bij de PO zijn, dat geldt volgens mij voor de meeste partijenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
De Publieke Omroep is de beste reclamespot voor de PVV geweest, gisteravond ook weer. Ongelooflijk. En dan nog steeds klagen over de linkse omroep
Wilders is misschien niet gevaarlijk, het is alleen wel zonde van de tijd om die man macht te geven en het is slecht voor ons land.
Ik hoor toevallig wel bij een minderheidquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hoort zeker niet bij een minderheid. Altijd zo gemakkelijk praten vanuit je eigen positie.
moslimracisme BESTAAT niet, omdat moslims niet een RAS zijn. Ik kan net zo goed zeggen dat er Homo-discriminatie en vrouwen-discriminatie is vanuit onze moslimvrienden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef JoaC het volgende:
Er is geen moslimracisme in Nederland, wel is er Moslim-discriminatie en racisme richting Arabieren aan de gang.
Je bent hoog opgeleid?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik hoor toevallig wel bij een minderheid
waarom hun familie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef JamesWarrenJones het volgende:
Ik zie dat uitzetten van Marokkaanse criminelen en hun families trouwens ook wel zitten.
Omdat het probleem grotendeels in de familie zit. Ik neem aan dat jij vroeger aangesproken werd op je gedrag door je ouders. Overigens vind ik die maatregel ook wel vrij hardquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarom hun familie?
Ik ben ook voor hardere aanpak, maar als iemand iets misdaan heeft, hoeft daar niet een hele familie voor gestraft te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |