abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:45:05 #101
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69744166
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef JoaC het volgende:

[..]

Waar staat dat de andere partijen voor het neersteken van Buschauffeurs is? Leugenaar totdat je je waarheid kan bewijzen.
Niks doen maakt de betreffende partijen net zo schuldig. Het bewijs is dat de steekpartijen nog steeds plaatsvinden en dat er geen concreten maatregelen zijn genomen. Nu jij weer
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:45:13 #102
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69744171
quote:

[..]

Waar staat dat de andere partijen voor het neersteken van Buschauffeurs is? Leugenaar totdat je je waarheid kan bewijzen.
Ze weten dat probleem niet zo goed te benoemen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69744174
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die achterban maakt dat in de dagelijkse praktijk mee. Ik vind de aanhang van andere partijen dommer door hun hoofd ervan af te draaien, en te zeggen: "Wat hebben we hier toch een vrij, leuk en tolerant land met z'n allen. Laat het maar lekker op z'n beloop gaan. Buschauffeurs neersteken, jahoor doe maar".
Onzin, dat de achterban slachtoffers zijn van criminele levens..
we zitten niet in een wijk in Zuid Afrika of in buitenwijken van andere gevaarlijke steden..
de PVV stemmers zijn onwetend en bang voor de Islaam.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_69744202
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als jij Wilders een racist vind, dan heb ik op een racist gestemd. Overigens heb ik het vakje van Barry roodgekleurd
Heb jij op de PVV gestemd?
Wilders is geen racist maar het is toch wel zonde om je stem zo weg te gooien aan een partij die niks wil in Europa.
pi_69744210
quote:

[..]

De enige die ik daar vaak aandacht aan hoort besteden is Wilders. De rest komt niet verder dan Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland en weer vrolijk verder met de orde van de dag. Voor mij geldt wie zwijgt stemt toe, en tot op heden vind ik enkel Wilders de persoon die hier tegenin gaat.
pi_69744231
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef LENUS het volgende:

[..]

Niks doen maakt de betreffende partijen net zo schuldig. Het bewijs is dat de steekpartijen nog steeds plaatsvinden en dat er geen concreten maatregelen zijn genomen. Nu jij weer
Dat is onzin, dat weet je best.
Maar wat heeft het met deze verkiezingen te maken?

Ik ben wel teleurgesteld in je. Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen op Pinkpop, dan had ik je even vermanend kunnen toespreken.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:47:11 #107
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69744239
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Meki het volgende:
de PVV stemmers zijn onwetend en bang voor de Islaam.
De PVV stemmers willen helemaal niets te maken hebben met de Islam, dan is het toch niet zo raar dat ze onwetend zijn?
pi_69744240
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Meki het volgende:

[..]

we zitten niet in een wijk in Zuid Afrika of in buitenwijken van andere gevaarlijke steden..
Niet? Die wijken in Rotterdam en Den Haag beginnen er al verdacht veel op te lijken
pi_69744262
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De enige die ik daar vaak aandacht aan hoort besteden is Wilders. De rest komt niet verder dan Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland en weer vrolijk verder met de orde van de dag. Voor mij geldt wie zwijgt stemt toe, en tot op heden vind ik enkel Wilders de persoon die hier tegenin gaat.
En wat heeft het met deze verkiezingen te maken?
pi_69744279
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Niet? Die wijken in Rotterdam en Den Haag beginnen er al verdacht veel op te lijken
Waar woon jij?
pi_69744289
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zeker, maar de misdaadcijfers tonen aan dat een heel groot gedeelte van dat tuig van Marokkaanse afkomst is. Niet zo gek dat het in één adem wordt genoemd.
Ja en dan? Moet je Marokkanen maar extra straf geven ofzo? Ik geloof best dat er relatief veel Marokkanen crimineel zijn, maar dan moet je kijken waardoor dat komt en proberen dat op te lossen. Als je ze het land uit knikkert verplaats je het probleem alleen maar en volgens mij maak je het op de lange termijn alleen maar erger doordat er onder Marokkanen het gevoel van een heksenjacht ontstaat.
Din jävla kuk!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:48:39 #112
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69744296
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is onzin, dat weet je best.
Maar wat heeft het met deze verkiezingen te maken?

Ik ben wel teleurgesteld in je. Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen op Pinkpop, dan had ik je even vermanend kunnen toespreken.
Haha pinkpop is weer voorbij, dus we kunnen de strijdbijl weer opgraven
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69744300
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Kopbal het volgende:

[..]

De PVV stemmers willen helemaal niets te maken hebben met de Islam, dan is het toch niet zo raar dat ze onwetend zijn?
Nee hoor, ze willen er niks mee maar ze zijn er wel angstig voor de Islaam.
oow nee weer een Moskee erbij...
pi_69744312
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar woon jij?
Dichtbij Den Haag en Rotterdam.
pi_69744334
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ook gestemd op PVV zeker ?
pi_69744340
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ja en dan? Moet je Marokkanen maar extra straf geven ofzo? Ik geloof best dat er relatief veel Marokkanen crimineel zijn, maar dan moet je kijken waardoor dat komt en proberen dat op te lossen. Als je ze het land uit knikkert verplaats je het probleem alleen maar en volgens mij maak je het op de lange termijn alleen maar erger doordat er onder Marokkanen het gevoel van een heksenjacht ontstaat.
Dat is enkel een constatering. Maar laat duidelijk zijn dat al het tuig aangepakt worden van Marokkanen tot Lonsdale-tokkies, en dan mogen die straffen van mij best hoger worden. Voor iedereen.
pi_69744349
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Ook gestemd op PVV zeker ?
Dat had ik toch al gezegd
pi_69744354
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord. Woon je in zo'n wijk dan?

Gelukkig hebben Utrecht en Amsterdam verstandiger gestemd, en daar zijn net zo goed dezelfde soort wijken. Maar nogmaals: dat heeft geen zak met deze verkiezingen te maken.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:52:07 #119
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69744395
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik snap niet wat mensen bezielen die enkel tegen Europa zijn of etc.. als excuus gebruiken om Wilders te stemmen..

Dat is fout... want je gaat niet op Hitler stemmen als hij zegt, stem op mij want de economie komt goed en je weet dondersgoed dat hij een verborgen agenda onderhoudt..
mensen die oprecht geloven dat wilders een nieuwe hitler is
<hr>
pi_69744409
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef LENUS het volgende:

[..]

Haha pinkpop is weer voorbij, dus we kunnen de strijdbijl weer opgraven
Ik heb er geen zin meer in. Mensen doen maar. Als ze echt denken dat dit een juiste stem is en dat Wilders ook maar iets positiefs gaat brengen behalve verdeeldheid zaaien dan gun ik ze die ilussie.

Wat ik alleen maar niet begrijp en waar ik me ook aan erger is die opmerkingen dat het volk gewonnen zou hebben en dat het volk dit wil enz. Alsof de rest van de stemmers niet tot het Nederlandse volk behoort?
pi_69744410
Geert Wilders is noch racistisch noch gevaarlijk. Ik heb PVV gestemd om een heleboel redenen die hier staan en bijvoorbeeld hier en een aantal noem je er zelf al in je OP . Lees je eens in, verbreed je horizon, kijk niet teveel Publieke Omroep waar de PVV alleen in beeld komt als het spectaculair is en dus vaak wanneer het over de Islam gaat. Bedankt .
De prins met de witte baard.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:53:16 #122
177885 JoaC
Het is patat
pi_69744437
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Omdat alleen D66 zich uitspreekt over het ambtenaars-ontslagrecht is hij de enige die hier over vindt?

Wilders grijpt actuele zaken aan zonder menselijke oplossingen

Iedereen spreekt schande over het neersteken van buschauffers, maar omdat Wilders het hardste schreeuwt is hij de enige die er tegen is?

Omdat de chirurgen op de extreemste manier mensen genezen zijn zij als enige tegen de ziekten, ondanks dat de andere dokters het probleem ook aanpakken?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69744446
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is enkel een constatering. Maar laat duidelijk zijn dat al het tuig aangepakt worden van Marokkanen tot Lonsdale-tokkies, en dan mogen die straffen van mij best hoger worden. Voor iedereen.
Okee, maar ze hoeven niet het land uit dus? Die Lonsdale-tokkies kun je immers niet terugsturen en meten met twee maten lijkt me ook niet je-van-het.
Din jävla kuk!
pi_69744448
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

mensen die oprecht geloven dat wilders een nieuwe hitler is
Idd Wilders is gewoon een vermakelijk figuur, die voor wat leven in de brouwerij zorgt. Maar mensen denken serieus dat we binnenkort weer kampen gaan opbouwen in het oosten, en we alles en iedereen weer op transport gaan zetten?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:53:57 #125
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69744458
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee hoor, ze willen er niks mee maar ze zijn er wel angstig voor de Islaam.
oow nee weer een Moskee erbij...
Oh, dat heb ik zelf ook hoor. Ik zie de gebedshuizen als paddestoelen uit de grond komen. Dat mag toch niet de bedoeling zijn, in Rotterdam staat zelfs de grootste Moskee van Europa

Nederland slaat wat dat betreft een beetje door, om nog maar niet te spreken over de tijdstippen waarop die lui zich richting Moskee begeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')