Niks doen maakt de betreffende partijen net zo schuldig. Het bewijs is dat de steekpartijen nog steeds plaatsvinden en dat er geen concreten maatregelen zijn genomen. Nu jij weerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Waar staat dat de andere partijen voor het neersteken van Buschauffeurs is? Leugenaar totdat je je waarheid kan bewijzen.
Ze weten dat probleem niet zo goed te benoemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Waar staat dat de andere partijen voor het neersteken van Buschauffeurs is? Leugenaar totdat je je waarheid kan bewijzen.
Onzin, dat de achterban slachtoffers zijn van criminele levens..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die achterban maakt dat in de dagelijkse praktijk mee. Ik vind de aanhang van andere partijen dommer door hun hoofd ervan af te draaien, en te zeggen: "Wat hebben we hier toch een vrij, leuk en tolerant land met z'n allen. Laat het maar lekker op z'n beloop gaan. Buschauffeurs neersteken, jahoor doe maar".
Heb jij op de PVV gestemd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als jij Wilders een racist vind, dan heb ik op een racist gestemd. Overigens heb ik het vakje van Barry roodgekleurd
De enige die ik daar vaak aandacht aan hoort besteden is Wilders. De rest komt niet verder dan Zo gaan we niet met elkaar om in Nederlandquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat weet je best.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
Niks doen maakt de betreffende partijen net zo schuldig. Het bewijs is dat de steekpartijen nog steeds plaatsvinden en dat er geen concreten maatregelen zijn genomen. Nu jij weer
De PVV stemmers willen helemaal niets te maken hebben met de Islam, dan is het toch niet zo raar dat ze onwetend zijn?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Meki het volgende:
de PVV stemmers zijn onwetend en bang voor de Islaam.
Niet? Die wijken in Rotterdam en Den Haag beginnen er al verdacht veel op te lijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Meki het volgende:
[..]
we zitten niet in een wijk in Zuid Afrika of in buitenwijken van andere gevaarlijke steden..
En wat heeft het met deze verkiezingen te maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De enige die ik daar vaak aandacht aan hoort besteden is Wilders. De rest komt niet verder dan Zo gaan we niet met elkaar om in Nederlanden weer vrolijk verder met de orde van de dag. Voor mij geldt wie zwijgt stemt toe, en tot op heden vind ik enkel Wilders de persoon die hier tegenin gaat.
Waar woon jij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niet? Die wijken in Rotterdam en Den Haag beginnen er al verdacht veel op te lijken
Ja en dan? Moet je Marokkanen maar extra straf geven ofzo? Ik geloof best dat er relatief veel Marokkanen crimineel zijn, maar dan moet je kijken waardoor dat komt en proberen dat op te lossen. Als je ze het land uit knikkert verplaats je het probleem alleen maar en volgens mij maak je het op de lange termijn alleen maar erger doordat er onder Marokkanen het gevoel van een heksenjacht ontstaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zeker, maar de misdaadcijfers tonen aan dat een heel groot gedeelte van dat tuig van Marokkaanse afkomst is. Niet zo gek dat het in één adem wordt genoemd.
Haha pinkpop is weer voorbij, dus we kunnen de strijdbijl weer opgravenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat weet je best.
Maar wat heeft het met deze verkiezingen te maken?
Ik ben wel teleurgesteld in je. Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen op Pinkpop, dan had ik je even vermanend kunnen toespreken.
Nee hoor, ze willen er niks mee maar ze zijn er wel angstig voor de Islaam.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De PVV stemmers willen helemaal niets te maken hebben met de Islam, dan is het toch niet zo raar dat ze onwetend zijn?
Ook gestemd op PVV zeker ?quote:
Dat is enkel een constatering. Maar laat duidelijk zijn dat al het tuig aangepakt worden van Marokkanen tot Lonsdale-tokkies, en dan mogen die straffen van mij best hoger worden. Voor iedereen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja en dan? Moet je Marokkanen maar extra straf geven ofzo? Ik geloof best dat er relatief veel Marokkanen crimineel zijn, maar dan moet je kijken waardoor dat komt en proberen dat op te lossen. Als je ze het land uit knikkert verplaats je het probleem alleen maar en volgens mij maak je het op de lange termijn alleen maar erger doordat er onder Marokkanen het gevoel van een heksenjacht ontstaat.
Dat is geen antwoord. Woon je in zo'n wijk dan?quote:
mensen die oprecht geloven dat wilders een nieuwe hitler isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen bezielen die enkel tegen Europa zijn of etc.. als excuus gebruiken om Wilders te stemmen..
Dat is fout... want je gaat niet op Hitler stemmen als hij zegt, stem op mij want de economie komt goed en je weet dondersgoed dat hij een verborgen agenda onderhoudt..
Ik heb er geen zin meer in. Mensen doen maar. Als ze echt denken dat dit een juiste stem is en dat Wilders ook maar iets positiefs gaat brengen behalve verdeeldheid zaaien dan gun ik ze die ilussie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Haha pinkpop is weer voorbij, dus we kunnen de strijdbijl weer opgraven
Omdat alleen D66 zich uitspreekt over het ambtenaars-ontslagrecht is hij de enige die hier over vindt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De enige die ik daar vaak aandacht aan hoort besteden is Wilders. De rest komt niet verder dan Zo gaan we niet met elkaar om in Nederlanden weer vrolijk verder met de orde van de dag. Voor mij geldt wie zwijgt stemt toe, en tot op heden vind ik enkel Wilders de persoon die hier tegenin gaat.
Okee, maar ze hoeven niet het land uit dus? Die Lonsdale-tokkies kun je immers niet terugsturen en meten met twee maten lijkt me ook niet je-van-het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is enkel een constatering. Maar laat duidelijk zijn dat al het tuig aangepakt worden van Marokkanen tot Lonsdale-tokkies, en dan mogen die straffen van mij best hoger worden. Voor iedereen.
Iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
mensen die oprecht geloven dat wilders een nieuwe hitler is
Oh, dat heb ik zelf ook hoor. Ik zie de gebedshuizen als paddestoelen uit de grond komen. Dat mag toch niet de bedoeling zijn, in Rotterdam staat zelfs de grootste Moskee van Europaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ze willen er niks mee maar ze zijn er wel angstig voor de Islaam.
oow nee weer een Moskee erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |