Zeker. En over 6 jaar doet de laatste PVV-er het licht uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Yup, 2 jaar geleden was het ook hip en bij de volgende verkiezingen is het weer hip.
Kritiek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:11 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Dat is dus het gezeik wat je meteen krijgt als je kritiek durft te uiten. Meteen weer huilebalken die schreeuwen dat je racist bent....
Vind ik sowieso hoor. Ik heb veel liever dat ze hier wat aan de veiligheid doen, dan het geld in een bodemloze Oostblok-put storten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef pfaf het volgende:
Ik heb het gedaan omdat ik gewoon niet wil dat mijn zuurverdiende geld naar Roemeense weeskinderen gaat, maar geïnvesteerd wordt in meer militairen bij mij op straat.
Militairen op straatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef pfaf het volgende:
Ik heb het gedaan omdat ik gewoon niet wil dat mijn zuurverdiende geld naar Roemeense weeskinderen gaat, maar geïnvesteerd wordt in meer militairen bij mij op straat.
Zoals de PvdA dat over twee jaar doet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker. En over 6 jaar doet de laatste PVV-er het licht uit.
Pfaf, je hebt vriendenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik sowieso hoor. Ik heb veel liever dat ze hier wat aan de veiligheid doen, dan het geld in een bodemloze Oostblok-put storten.
Verder vind ik het belangrijk dat het huidige kabinet opstapt. Door PVV te stemmen voor het EP, hoop ik dat Balkenende z'n conclusies trekt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik omdat ik Europa onzin vind en het heel goed vind dat er vier mensen van de PVV dure centen gaan verspillen aan niks doen in het Europees Parlement. Dat zal ze leren daar.
Denk je dat nou echt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zoals de PvdA dat over twee jaar doet?
Ik denk het niet, ze hebben voldoende tijd om nieuwe aspirant kamerleden te ronselen. Daarbij heeft Wilders de touwtjes goed in handen, heel anders dan bijvoorbeeld bij de LPF het geval was. Alleen een aanslag kan hier nog verandering in brengen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker. En over 6 jaar doet de laatste PVV-er het licht uit.
Nee tuurlijk denk ik dat niet echt. Maar ik zie wel een fors verlies aankomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt?
Het valt me wederom op hoe weinig jonge mensen van politieke geschiedenis weten.
Waar is er een homo van een flatgebouw geflikkerd dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:13 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
homo's van flatgebouwen flikkeren, vrouwen als vee behandelen, inderdaad, blinde haat
er wonen eenmaal veel moslims in Nederland en ze moeten 5 keer per dag bidden en hebben dus plaats nodig om te bidden..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar geen plaats ter grootte van 2 voetbalvelden met zuilen die boven de lichtmasten van de Kuip uitkomen. Je kan doorslaan natuurlijk..
Net als dat men doorslaat in het stigmatiseren van de PVV-stemmer, met als hoogtepunt de NOS die daar gisteren vrolijk aan meedeed.
Ik zou er bijna zelf op gaan stemmen door dat soort types
Hij duldt geen tegenspraak in zijn partij door geen leden toe te laten. Als enige lid dood hij het vrije woord binnen de partij, omdat alleen zijn mening telt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze hebben voldoende tijd om nieuwe aspirant kamerleden te ronselen. Daarbij heeft Wilders de touwtjes goed in handen, heel anders dan bijvoorbeeld bij de LPF het geval was. Alleen een aanslag kan hier nog verandering in brengen.
En voorlopig pakt dat beter uit als met de LPF. Geef hem eens ongelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij duldt geen tegenspraak in zijn partij door geen leden toe te laten. Als enige lid dood hij het vrije woord binnen de partij, omdat alleen zijn mening telt.
Dude, als de eerste persoon die serieus reageert dit antwoord van jou krijgt, waarom open je dit topic dan? Je mening staat al lang vast, je wil hem slechts bevestigd zien. Kun jij de imam niet vragen of je bij hem heitje voor een karweitje kunt doen in de moskee ofzo? Ik word zo moe van die baggertopics van jouquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
er wonen eenmaal veel moslims in Nederland en ze moeten 5 keer per dag bidden en hebben dus plaats nodig om te bidden..
de meesten moskeeen kunnen de drukte niet aan vandaar die grootte van die moskee
Wilders roept tot geweld uit en zijn aanhang van londsdale tot extreem rechtse groeperingen die gebruiken geweld..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef MrData het volgende:
[..]
Je roept maar een eind weg over rascisme en extreem-rechts. Moslims zijn geen ras welke woordjes je er ook voor- of achter zet. Ik heb Wilders nergens horen zeggen dat men op geweld moet overgaan.
[..]
Wat dacht je ervan om daar gewoon lekker je eigen huiskamer voor te gebruiken?
Wellicht dat dit nog gaat veranderen en anders is het ook prima. Hiermee heeft hij rust in de tent en krijg je niet dat geleuter dat machtwellustelingen de partij kapen zoals bij TON en de LPF. Daarbij, onze worstendraaier uit Oss was ook alleenheerser, maar daar hoor je dan weer weinig over.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij duldt geen tegenspraak in zijn partij door geen leden toe te laten. Als enige lid dood hij het vrije woord binnen de partij, omdat alleen zijn mening telt.
Electoraal wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En voorlopig pakt dat beter uit als met de LPF. Geef hem eens ongelijk
Dat protestclubje zal ook afkalven tot het niveau van 10 jaar terug zonder hun GROTE LEIDER.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wellicht dat dit nog gaat veranderen en anders is het ook prima. Hiermee heeft hij rust in de tent en krijg je niet dat geleuter dat machtwellustelingen de partij kapen zoals bij TON en de LPF. Daarbij, onze worstendraaier uit Oss was ook alleenheerser, maar daar hoor je dan weer weinig over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |