Doe dan 4handsquote:
Nee. Maar het vervelende is wel dat er een ban van een dag op staat...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:44 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
I know, kan ik niet meer veranderen zeker?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Maar het vervelende is wel dat er een ban van een dag op staat...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Maar het vervelende is wel dat er een ban van een dag op staat...
Of quatre mains.quote:
Daar heeft 'ie iemand voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nieuwe hoeven voor Gonzo, hoeven die niet "ingelopen" te worden?
Ja, want dat bevat minder letters dan forehandsquote:
Ik vind het aardig spectaculair hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef golfer het volgende:
Het is niet spectaculair wat die Zweed doet, maar uiterst effectief.
Oh verrassend.. Je zou zeggen dat hij nu ruim de tijd heeft om te rusten en voor te bereiden..quote:
Oeh, waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef tennisboy het volgende:
Nadal heeft trouwens Queens af gezegt.
Knieen.quote:
Of eventueel El mano de pudin.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, want dat bevat minder letters dan forehands
Dus hij verliest nog meer punten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Knieen.
Maar het zou me niks verbazen als dat gewoon een excuus is om gewoon even te relaxen. Even nadenken over het verlies en weer fris worden.
Hij zei al na RG dat hij voorlopig alleen aan het zwembad te zien zal zijn en niet aan tennissen denkt.
In zijn geval lijkt me dat maar verstandig ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:33 schreef TheGeneral het volgende:
Soderling heeft trouwens ook al Halle afgezegd.
Ik hoop het maar, zou jammer zijn als hij zijn titel niet kan verdedigen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
Knieen.
Maar het zou me niks verbazen als dat gewoon een excuus is om gewoon even te relaxen. Even nadenken over het verlies en weer fris worden.
Hij zei al na RG dat hij voorlopig alleen aan het zwembad te zien zal zijn en niet aan tennissen denkt.
...de scheidsrechter is anders ook matigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef golfer het volgende:
Wat een lulletje rozenwater die lijnrechter.
Werd in gegeven, maar of hij het ook was...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef kevin_ het volgende:
Was die bal nou in of uit van Soderling?
Zo herken je echte Bazen.quote:
Volgens FF niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werd in gegeven, maar of hij het ook was...
Nee, hij was uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werd in gegeven, maar of hij het ook was...
Klopt, ik zei dat Theo Bakker zei dat de Franse regie zei dat Hawk-Eye zei dat de bal duidelijk uit was.quote:
Royal sadness inderdaad, als ik zo vrij mag zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij was uit.
Ik vind het echt belachelijk dat er geen Hawk-Eye is. Ja, je ziet een afdruk op gravel.Vaak weten ze niet eens welke afdruk het is.
![]()
![]()
Ja, zeker. En episch falend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Royal sadness inderdaad, als ik zo vrij mag zijn.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook een driesetter worden. Bij Davydenko-Verdasco dacht ik ook dat het spannend zou worden. Er is gewoon niets over te zeggen ben ik bang.
Ja, vind ik ook, maar ik zie het niet echt meer gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
Zou toch wel jammer zijn voor Soderling. Als je Nadal, Davydenko, Ferrer, Istomin en gravel vedette Kim wint, verdien je toch wel een finale plaats.
jupquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:15 schreef TheArt het volgende:
Gonzo lijkt alleen maar harder te gaan serveren.
Ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
Jammer hoor. Soderling heeft dit tournooi gemaakt en ik gun hem van harte de finale. Hij heeft het verdiend.
Straks wordt het nog een Zuidamerikaanse finale
En dan is de wind ook nog eens op gaan zetten..de perfecte anti Soders mixquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:13 schreef wimderon het volgende:
Dit is de Soderling weer die we kennen.
Volgens mij heeft het te maken met dat die hawk-eye niet werkt op gravel. Waarschijnlijk omdat het geen even oppervlak is? Ze zijn er wel mee aan het testen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Royal sadness inderdaad, als ik zo vrij mag zijn.
Zuid Amerikanen zijn natuurlijk wel gravel spelers bij uitstek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
Jammer hoor. Soderling heeft dit tournooi gemaakt en ik gun hem van harte de finale. Hij heeft het verdiend.
Tussen 2 Zuidamerikanen niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Ruudt het volgende:
Is juist mooi, die finale heeft niemand voorspeld.
Dat kan niet want Fedje gaat vet winnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
Ja, en dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
Mogen we toch niet hopen. Maar die zie ik de finale niet halen eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat kan niet want Fedje gaat vet winnen
Dan zou gras ook niet kunnen toch? Geen idee wat de exacte reden is verder, maar gras is ook niet even.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:17 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met dat die hawk-eye niet werkt op gravel. Waarschijnlijk omdat het geen even oppervlak is? Ze zijn er wel mee aan het testen.
Het is eerder zo dat Soderlng slechter is gaan spelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kun je nou niet genieten van de vechtlust en de forehand van Gonzalez ... Ondanks een 0-2 achterstand in sets blijven gaan, proberen in je spel te komen en als dat dan lukt de gaskraan vol open draaien.
Genieten dit, dit maakt Roland Garros zo'n mooi toernooi
Ik geniet er ook zeker van, maar heb net iets meer met anti-held Soderling eigenlijk, maar nu op 4-1 is het echt einde verhaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kun je nou niet genieten van de vechtlust en de forehand van Gonzalez ... Ondanks een 0-2 achterstand in sets blijven gaan, proberen in je spel te komen en als dat dan lukt de gaskraan vol open draaien.
Genieten dit, dit maakt Roland Garros zo'n mooi toernooi
Dat is niet verrassend, maar tussen deze 2 spelers is natuurlijk wel verrassend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Tussen 2 Zuidamerikanen niet?Toch niet zo verrassend. Soderling-Federer zou veel verrassender zijn.
Nee, niet echt vind ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat is niet verrassend, maar tussen deze 2 spelers is natuurlijk wel verrassend.
Absoluut, maar dat heeft Gonzo afgedwongen. Eerste 2,3 sets was hij niet dwingend, alleen maar aan het verdedigen. Doordat hij zelf meer ging knallen nam hij het initiatief een beetje over en met het mentale spelletje met die lijnrechter nam hij het helemaal over van Soders..die was meteen de weg kwijt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat Soderlng slechter is gaan spelen.
Soderling is echt niet de betere speler heur. Hij heeft een geweldige run dit toernooi, maar om hem dan meteen maar neer te zetten als de betere speler is natuurlijk onzin ...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij blijft de mindere speler en profiteert vooral fysiek nu.
Ik heb het dan ook over dit tournooi en deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Soderling is echt niet de betere speler heur. Hij heeft een geweldige run dit toernooi, maar om hem dan meteen maar neer te zetten als de betere speler is natuurlijk onzin ...
Gonzalez staat beduidend hoger op de ranking. Hij staat ook al een aantal jaar in of nabij de top 10.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Soderling is echt niet de betere speler heur. Hij heeft een geweldige run dit toernooi, maar om hem dan meteen maar neer te zetten als de betere speler is natuurlijk onzin ...
Dan behoor jij tot die 1% (of lager) van de tennisvolgers die deze finale van tevoren heeft voorspeld.quote:
Soderling is slechter gaan spelen omdat Gonzo hem fysiek de baas is. Gonzo had ook gewoon in de 3e set kunnen 'opgeven'. Maar hij bleef vechten en vechten en dat betald zich nu uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat Soderlng slechter is gaan spelen.
Hoezo?quote:
Waarom?quote:Maar die zie ik de finale niet halen eigenlijk.
Nou Del Potro vind ik niet echt een verrassende finalist, maar hij moet nog over Federer heen. En Gonzalez al helemaal niet. Dat ze het allebeide redden, is dan misschien de verrassing maar heel vaak komen Zuidamerikanen ver of piemelt er zo'n spanjaard door. Allemaal niet de meest spannende spelers helaas.quote:
Nou voorspeld niet. Maar heel verrassend kun je het toch ook weer niet noemen zoals ik hierboven uitlegde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan behoor jij tot die 1% (of lager) van de tennisvolgers die deze finale van tevoren heeft voorspeld.
Dat klinkt wat aanmatigend. Heeft denk ik niet veel met mazzel te maken. Ze pieken gewoon op dit soort toernooien, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
En Gonzalez al helemaal niet. Dat ze het allebeide redden, is dan misschien de verrassing maar heel vaak komen Zuidamerikanen ver of piemelt er zo'n spanjaard door.
Met Nadal had je geen rekening gehouden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou Del Potro vind ik niet echt een verrassende finalist, maar hij moet nog over Federer heen. En Gonzalez al helemaal niet. Dat ze het allebeide redden, is dan misschien de verrassing maar heel vaak komen Zuidamerikanen ver of piemelt er zo'n spanjaard door. Allemaal niet de meest spannende spelers helaas.
Natuurlijk zou Del Potro een verrassende finalist zijn ...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou Del Potro vind ik niet echt een verrassende finalist, maar hij moet nog over Federer heen. En Gonzalez al helemaal niet. Dat ze het allebeide redden, is dan misschien de verrassing maar heel vaak komen Zuidamerikanen ver of piemelt er zo'n spanjaard door. Allemaal niet de meest spannende spelers helaas.
Ik heb het ook niet over mazzel hoor. Ze zijn gewoon goed op gravel. Ik vind het over het algemeen niet heel aansprekende spelers uit Spanje of Z-Amerika. Behalve Nadal dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat klinkt wat aanmatigend. Heeft denk ik niet veel met mazzel te maken. Ze pieken gewoon op dit soort toernooien, lijkt me.
Dat is toch idioot dan. Gezien de resultaten van de afgelopen weken en de status van de Z-Amerikanen. Del Potro gaat dit jaar denk ik echt doorbreken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Natuurlijk zou Del Potro een verrassende finalist zijn ...
Nadal, Federer en in iets mindere mate Murray en Djokovic, dat waren de kandidaten voor een finaleplek en verder niemand natuurlijk ...
Jawel hoor, maar ook wel dat hij er uit zou vliegen, alleen niet zo vroeg in het tournooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef groenen het volgende:
[..]
Met Nadal had je geen rekening gehouden?
Het werd ineens ook een stuk lichter buiten, Martin begint ineens weer te stralen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit hier gewoon zelf vuistjes te maken in mijn Verkerk shirt
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Op basis van welke resultaten uit de afgelopen weken had jij iemand anders verwacht en wie dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch idioot dan. Gezien de resultaten van de afgelopen weken en de status van de Z-Amerikanen. Del Potro gaat dit jaar denk ik echt doorbreken.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:
Die kneus mag wel eens wat beter opletten zeg.
Del Potro heeft nog geen grote tournooien gewonnen, dan ben je nog niet echt doorgebroken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Op basis van welke resultaten uit de afgelopen weken had jij iemand anders verwacht en wie dan?
Del Potro is natuurlijk vorig jaar al doorgebroken met 4 toernooioverwinningen op rij en een 5e plek op de wereldranking ...
Ik wil een epische 5e set, iets met dubbele cijfers aan beide kanten
Heeft niet met Fransen te maken. Bij geen één graveltoernooi is Hawk-Eye.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef DeeBee het volgende:
En, waarom zou je ook alweer geen Hawk-Eye willen als toernooi?
Serieus, gigantic fail dit natuurlijk...nu al een paar keer.
Waarom menen die arrogante Fransen nou weer dat het hier niet nodig is of zo?
Hebben die Fransen niks mee van doen, de ATP heeft beslist dat het bij graveltoernooien niet nodig is ...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef DeeBee het volgende:
De scheids kan dat toch niet altijd zien, de lijnrechter wees het gewoon aan, die zit er idd voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zit hij toch voor op de stoel? Hij weet weer de juiste afdruk niet zelf te vinden.
Del Potro is 5e van de wereld. Dan ben je ECHT doorgebroken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Del Potro heeft nog geen grote tournooien gewonnen, dan ben je nog niet echt doorgebroken.
En Nadal was al een beetje aan het klungelen en had niet de enorme onverslaanbare status van de afgelopen jaren. Federer is sowieso te verslaan, is gebleken. En Zuidamerikanen zijn als vanzelf altijd gevaarlijk en outsiders op RG.
Tennis is altijd leuk. Leuker dan voetbal. En RG sowieso.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef golfer het volgende:
Dit maakt tennis wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
Gonzo wat doe je
Verliezen van iemand wiens talenten ws. bij het Biathlon liggen.
Nou ja tuurlijk, maar je telt pas echt mee als je een Grand Slam finale haalt en een GStournooi wint natuurlijk. Del Potro is er voor gemaakt om RG een x te gaan winnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Del Potro is 5e van de wereld. Dan ben je ECHT doorgebroken.
Het komt gewoon niet vaak voor hoor en nu al meerdere keren, waarvan de eerste keer duidelijk een fout was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
De scheids kan dat toch niet altijd zien, de lijnrechter wees het gewoon aan, die zit er idd voor.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
Gonzo wat doe je
Verliezen van iemand wiens talenten ws. bij het Biathlon liggen.
En hij won vorig jaar 4 toernooien op rij. Knappe run.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Del Potro is 5e van de wereld. Dan ben je ECHT doorgebroken.
Ik heb in jaren niet zo genoten van graveltennis als van wat Soders laat zien deze weken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op die gast kan toch niet tennissen.
Jaja, nou is het wel weer mooi geweest.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Pfffff. Martin Verkerk was ongeplaatst toen hij de finale haalde.
Dat zijn pas prestaties ! En niet wat die josti hier laat zien.
Niemand tipt aan Martin !
Ik heb het gezien en ik geloof het nog niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
'Chökerling' die 2-0 in sets voor komt tegen Gonzalez, vervolgens 4-1 achterstaat in de 5e set en vijf games op rij wint, niemand die je zou geloven vķķr dit toernooi!
Tennis is gelukkig wel een stuk verder dan bijv. voetbal hierinquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Konev het volgende:
Het was een mooie wedstrijd, gunde het Gonzales wel maar vind het ook wel leuk voor Soderling
Wel vind ik het behoorlijk triest dat anno 2009 een wedstrijd nog 'beslist' kan worden door een (foute?) balafdruk.. Er wordt op de millimeter nauwkeurig gespeeld en dan vind ik toch dat er behoorlijk amateuristisch met zulke dingen omgegaan wordt maargoed..
Verkerk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
STFU !
Hoe durf je dat scharminkel te vergelijken met Koning Martin
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik geloof het nog niet.
Ja inderdaad, vind het bij voetbal inderdaad erg triest maar daar gebeurt het wel iets minder vaak dat er een discussie is over een bal op of over de lijn.. Maarja inderdaad op hardcourt en gras is het goed geregeldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tennis is gelukkig wel een stuk verder dan bijv. voetbal hierin
Alleen nog op gravel zo'n Hawk-eye (gaat er volgend jaar komen, twijfel ik bijna niet aan), en het is top geregeld
Nu! , hij zal elk moment de baan opkomenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
leuke partij idd. hoelaat voordat federer moet?
Het geldt toch voor alle graveltoernooien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Klopt, dat gehype hier op fok is ook wel een keer leuk geweest.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verkerk.Wellicht één van de meest overschatte tennisspelers ooit. Misplaatste nationalisme.
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verkerk.Wellicht één van de meest overschatte tennisspelers ooit. Misplaatste nationalisme.
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zit hij toch voor op de stoel? Hij weet weer de juiste afdruk niet zelf te vinden.
Zo, je speelt het hoog op.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb al een topic report geplaatst en een ban aangevraagd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
FedEx in 3, maximaal 4 sets. Zowel tegen Del Pony als tegen Soders ....
Komop SCH! Fed moet deze RG winnen. Daarna mag hij met pensioen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik zie Soderling het tournooi nog winnen ook. Zou eigenlijk wel mooi zijn als hij Federer met boter en suiker inmaakt. Maar liever toch dat Federer de finale gewoon niet haalt, hoeven we niet tegen die chagrijnige rotkop aan te kijken zondag.
Wat voor vreemd menspersoon ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik zie Soderling het tournooi nog winnen ook. Zou eigenlijk wel mooi zijn als hij Federer met boter en suiker inmaakt. Maar liever toch dat Federer de finale gewoon niet haalt, hoeven we niet tegen die chagrijnige rotkop aan te kijken zondag.
Sport1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef tennisboy het volgende:
De NOS zendt maar tot 17,25 uit, dus dat wordt dan overschakelen naar Euro Sport
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Ambro had hem binnen de minuut al aangepast.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:03 schreef pfaf het volgende:
Zit nou niemand zich DOOD te ergeren aan die forhand?
Als Mitt en ik hier nog mod zouden zijn...![]()
Je verwoordt het erg mooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat voor vreemd menspersoon ben jij eigenlijk?
Ja dan Soderling.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik wacht de finale nog even af voordat ik om ben hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij leek echt volledig naar de klote te zijn, zowel fysiek als mentaal. Hij heeft hiermee voor goed zijn chokeverleden van zich afgegooid.
Dan was je waarschijnlijk minder aanwezig dan je nu bentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:03 schreef pfaf het volgende:
Zit nou niemand zich DOOD te ergeren aan die forhand?
Als Mitt en ik hier nog mod zouden zijn...![]()
Mitt+pfaf >>>>>>> Ambro.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ambro had hem binnen de minuut al aangepast.
Hartstikke groot fullscreen hier op een tweede monitor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:03 schreef vaarsuvius het volgende:
NOs gaat toch wel door op internet? is wel een klein kutschermpje, maar beter dan niks
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een verademing om wier eens iemand naar het net te zien lopen....
Engelse ziekte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat irritant dat die commentatoren overal meer voor zeggen. Ze zeggen niet serieuzer, nerveuzer, etc, maar maar serieus, meer nerveus etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |