Why? Ik vind hem gewoon geen sympathiek persoon, en dan 'ben' ik dus niet voor hem.quote:
Nou nou, verder niets presteert in zijn carrière. Je doet net of je het over de 35-jarige nummer 302 van de wereld hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Why? Ik vind hem gewoon geen sympathiek persoon, en dan 'ben' ik dus niet voor hem.
Daarnaast kan het weer iemand zijn die eenmalig even piekt op het juiste moment en verder niets presteert in zijn carriere. Maar dan staat zijn naam daar nog
Dan gun ik het liever Gonzalez. Of natuurlijk Fed, zodat hij zijn career GS eindelijk heeft.
Dat jij een onnatuurlijke kijk hebt op lijstjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Why? Ik vind hem gewoon geen sympathiek persoon, en dan 'ben' ik dus niet voor hem.
Daarnaast kan het weer iemand zijn die eenmalig even piekt op het juiste moment en verder niets presteert in zijn carriere. Maar dan staat zijn naam daar nog
Dan gun ik het liever Gonzalez. Of natuurlijk Fed, zodat hij zijn career GS eindelijk heeft.
De vent zelf is wel ok !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook een driesetter worden. Bij Davydenko-Verdasco dacht ik ook dat het spannend zou worden. Er is gewoon niets over te zeggen ben ik bang.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:25 schreef Angelof9 het volgende:
Die eerste wedstrijd kan best een vijfsetter worden.
[...]
Net5 zond gewoon de hele dag uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef Angelof9 het volgende:
Ja![]()
Maar niet echt dus, want ze lieten alleen 's-avonds wat samenvattingen zien. Ik heb me daar kapot aan zitten ergeren.
Als je zeven partijen op rij wint, verdien je het toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ben het helemaal met hem eens, Soderling verdient (nog) geen GS overwinning.
En 5-2*. Sinds hij een break achterkwam spelt hij erg goed en Gonzalez vooral vrij slecht.quote:
Wat een leuk schaapje in je avatar.quote:
Ik vind ziojn forehand ook geweldig. Coole techniek ook.quote:
Pudding Tarzan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:24 schreef TheGeneral het volgende:
de hand van steen is vandaag meer van pudding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |