quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:56 schreef Suusje-V het volgende:
Nog een paar lelijke/rare/mislukte portretten:
deze is niet echt mislukt (behalve het linkeroog).. maar wie wil er nou een tattoo van Amy Winehouse?
Laura? Het is een meisje?
Diabetentattoo volgens mij trouwensquote:
Op de achtergrond krijgt iemand er spontaan jeuk vanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
De tering. Siamese tweeling
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Dyslectische tattoëerders
Ik zei ook niet dat ze allemaal mislukt waren. Sommigen zijn gewoon raar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:57 schreef Mirel het volgende:
Heel veel in de OP zijn trouwens helemaal niet mislukt. Die van Lennon bijv. en nog een paar andere
Valt me net trouwens op dat die vent in z'n kruis zit te graaien...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
De tering. Siamese tweeling
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we concluderen dat gezichten als tatoeage een leuk idee is, maar dat de uitvoering vrijwel altijd om te janken is?
kost wat maar dan ben je wel verzekerd dat het goed verloopt. anders loop je jaren met iets slechts rond.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
![]()
Conclusie 2: Als je dan toch persé een portrettattoo wilt, laat het dan maken door Kat von D!
Er zijn echt wel Nederlandse tattoeerders die een strak portret kunnen zetten hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
kost wat maar dan ben je wel verzekerd dat het goed verloopt. anders loop je jaren met iets slechts rond.
Nee. Er zitten soms echt mooie tussen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we concluderen dat gezichten als tatoeage een leuk idee is, maar dat de uitvoering vrijwel altijd om te janken is?
Die kinquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef Debsterr het volgende:
Er zijn echt wel Nederlandse tattoeerders die een strak portret kunnen zetten hoor. Niet veel, maar ze zijn er wel.
Bijvoorbeeld Gerrit van TattooMania:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Ja ok, naar mijn mening zijn die niet 'compleet verneukt'. Lennon is wel een toffe om te hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze allemaal mislukt waren. Sommigen zijn gewoon raar.
Wie gaat er nou een tattoo van een celebrity permanent op z'n lichaam laten zetten?
Anyway, die laatste is idd in het vorige topic al geweest. Vind 'm wel geniaal
Maar hoe weet je zeker dat die Chinese tekens dat betekenen? Misschien staat er wel gewoon "Hier staat 'do me in the butt'." in plaats van "Hier staat 'ultimate badass'."
Kijk, die gezichten zijn niet met zwarte inkt, dat oogt echt al héél anders!quote:
Die kin klopt wel hoor.. als jij je mond zo vertrekt zeg maar krijg je waarschijnlijk ook wat deukjes. Vind portret overigens vooral heel mooi vanwege het gebruik van negative spacequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kin
Tatoeren doe je meestal mbv zwarte inkt, zwart in de meeste gezichten staat echt niet. En tanden kan je al betere helemaal niet proberen te tatoeren....brrr.
(ik zei overigens ook niet dat gezichten altijd een slecht idee waren!)
En geen tanden, dat scheelt volgens mij ook. Alle lachende gezichten met ontbloot gebit die ik voorbij heb zien komen waren verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, die gezichten zijn niet met zwarte inkt, dat oogt echt al héél anders!
Niet mislukt??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:57 schreef Mirel het volgende:
Heel veel in de OP zijn trouwens helemaal niet mislukt. Die van Lennon bijv. en nog een paar andere
Hoeft niet, deze gast is bijvoorbeeld rete goed (maar wel een Amerikaan dus helaas niet NL)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Isabeau het volgende:
het is vooral veel herhaling iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef Dandilion het volgende:
aapje met navel arsehole,
wat is daar mis mee?
heb die toch ook al vaker zien langs komen?
Ik vraag me bij dit soort tattoos altijd af hoe het er 10-20 jaar later uit ziet. Is het dan één grote gekleurde vlek?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:26 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Hoeft niet, deze gast is bijvoorbeeld rete goed (maar wel een Amerikaan dus helaas niet NL)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:44 schreef Electrocute het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog best een slimme oplossingUitwerking had wel wat beter gemogen.
Inderdaad, wat kunnen die chicks daar allemaal (en die ene dude) onwijs toffe tattoo's zetten zegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
![]()
Conclusie 2: Als je dan toch persé een portrettattoo wilt, laat het dan maken door Kat von D!
Geen wonder dat Anna Nicole een overdosis heeft genomen. Kolere!quote:
Volgens mij gaat die dame in het dagelijks leven gewoon tattoo-loos door het levenquote:
OMG! Als ik dat linker meisje was zou ik me schamen dat er ineens een tepel uit m'n linkerschouder kwam zetten!quote:
Is dat geen bodypaint of hennatattoo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:10 schreef LSD.tv het volgende:
Niet verneukt gezet, maar wel 110% verneukt...
Zonde!!!
Dat is ook kut, sta je voor eeuwig als beugelbekkie getattooeerd op je pa (?) zijn schouder. Hadden ze beter weg kunnen laten! Verder best netjes gedaanquote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
OMG! Als ik dat linker meisje was zou ik me schamen dat er ineens een tepel uit m'n linkerschouder kwam zetten!
Om nog maar te zwijgen over die beugel....quote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
OMG! Als ik dat linker meisje was zou ik me schamen dat er ineens een tepel uit m'n linkerschouder kwam zetten!
En de mond van die rechterquote:Op maandag 8 juni 2009 12:24 schreef error_404 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over die beugel....
Idd. Het zijn net van die lachende debieltjesquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Dyslectische tattoëerders
Dat kan ook, maar het is iig geen echte tattooquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Zeker niet, dat is gewoon good old photoshop.
en daar zijn we blij meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef Suusje-V het volgende:
Nja je moet toch toegeven.
Ook de meest mislukte tattoo's die hier staan kunnen wij nog niet namaken...
Whaha geweldig!! Welke oetlul gaat er nou ook naar een tatoeëerder waar je niet eens fatsoenlijk mee kan praten. Je wilt toch absoluut geen miscommunicatie bij zoiets.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G062BFKCI
dan had ik die laatste 3 ook laten inkleuren als het toch maar 50 euro all inclusive is
Serieus, lees eerst eens terug voordat je op de invoerknop ramt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Gezicht per ongeluk vol met tatoeages
Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren. Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure.
Toen ze wakker werd, had ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt het slachtoffer tegen Het Laatste Nieuws. Tatoëerder Rouslan Toumaniantz beweert echter dat ze akkoord ging met het plaatsen van de sterretjes. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij in de krant.
Hagrid!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Een slang.. met iets erbij. Wie het weet mag het zeggen
[ afbeelding ]
Haha wtf die tepel ertussen. Ik dacht eerst dat het onderdeel van de tattoo was en vond het al perversquote:
ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me ook niet voorstellen dat je in slaapt valt als je gezicht getatoeëerd wordt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef Suusje-V het volgende:
Dat voel je toch als die gast je hele gezicht ondertatooëerd?
Niemand houdt je tegen om gewoon die stoel uit te stappen.
Sowieso vind ik het dom dat ze zich laat tatooëren bij een Fransman als je zelf niet eens Frans spreekt..
Volgens mij was die meid gewoon zo lam als een aardappel en wilde ze wél 56 sterren. Al kreeg ze spijt toen ze met een kater wakker werd en naar beneden ging voor het gezamelijk ontbijt..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren. Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure.
Toen ze wakker werd, had ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt het slachtoffer tegen Het Laatste Nieuws. Tatoëerder Rouslan Toumaniantz beweert echter dat ze akkoord ging met het plaatsen van de sterretjes. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij in de krant.
Dat denk ik ook. Ik sta achter die gast die haar getattoëerd heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij was die meid gewoon zo lam als een aardappel en wilde ze wél 56 sterren. Al kreeg ze spijt toen ze met een kater wakker werd en naar beneden ging voor het gezamelijk ontbijt..
Hell, waarom zou je überhaupt 3 sterretjes in je gezicht laten plaatsen?
Wat lelijk!quote:
Haha wij hebben nog een paar van die lelijke trol-poppen hier op zolder liggenquote:
http://www.clint.be/nieuws/is-sterrenmeisje-stunt-van-mnmquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij een tepel op je schouder?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Dat is ook kut, sta je voor eeuwig als beugelbekkie getattooeerd op je pa (?) zijn schouder. Hadden ze beter weg kunnen laten! Verder best netjes gedaan
Die Alien is wel echt heeel vet!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:10 schreef LSD.tv het volgende:
Niet verneukt gezet, maar wel 110% verneukt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man is ook van mening dat portret tattoo's de shit zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde!!!
[ afbeelding ]
Oh en last but not least, tattoo met borstimplantaten(wat een fuckup die guy
)
ze is d'r niet lelijker op gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.clint.be/nieuws/is-sterrenmeisje-stunt-van-mnm
Toch een hoax?
Ik vind z'n linkeroog anders nogal scheef staan.. maar dat komt waarschijnlijk door de hoek waaronder de foto gemaakt isquote:
Ja maar dat is dan ook het enigste.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind z'n linkeroog anders nogal scheef staan.. maar dat komt waarschijnlijk door de hoek waaronder de foto gemaakt is.
Wie is het portret dan? Of is dat onbekend?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:44 schreef crrrN het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook het enigste.
De kleuren zijn echt wel goed.
Het is een walgelijke tattoo maar hij is niet slecht gezet.
Wie het is of wie het gezet heeft? Want het is die gast van The Office..quote:Op donderdag 25 juni 2009 06:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wie is het portret dan? Of is dat onbekend?
Wie het is jah..quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie het is of wie het gezet heeft? Want het is die gast van The Office..
ziet er wel super uitquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:17 schreef Jegorex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een manier om je teveel aan haar nuttig te gebruiken
Teen +1quote:
Zo zagen onze schooltassen er ook uit in de 80'squote:
OMFG, dit is echt erg!quote:
Kwestie van gewoon een goede tatoeerder vinden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:49 schreef MikeyMo het volgende:
een topic vol met redenen om nooit aan een tattoo te beginnen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:17 schreef Jegorex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een manier om je teveel aan haar nuttig te gebruiken
bronquote:Veel vraag naar Michael Jackson-tattoos
De cd's van Michael Jackson vliegen deze dagen over de toonbank, de speciale T-shirts zijn niet aan te slepen en ook Tattoo Bob uit Rotterdam heeft het extra druk na het overlijden van The King of Pop.
Steeds meer mensen melden zich bij hem met het verzoek om een Michael Jackson Tattoo. Ook maandagmiddag kreeg Bob het verzoek een Michael Jackson-portret te zetten.
Jeroen, een grote Michael Jackson fan, vroeg Tattoo Bob zijn idool te vereeuwigen op zijn kuit.Jeroen koos voor een afbeelding van een oudere Michael Jackson. Voor hem is het puur jeugdsentiment.
Tattoo Bob heeft inmiddels al tientallen Michael tattoos gezet. Zo'n rage heeft hij maar een keer eerder meegemaakt. Dat was met het overlijden van Elvis.
Wie ook een portret van Michael Jackson op zijn of haar huid wil moet daarvoor zo'n 275 euro neertellen.
Volgens mij is Mackulley Culkin (of hoe je dat ook schrijft, dat joch van Home Alone). Niet dat dat nu meer verklaart waarom iemand zo'n 'kijk MJ nou eens pedo (met MC) zijn" tattoo neemt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Een MJ tatoo....vreemd....ik zou het nooit doen....maar goed, als je een enorme fan bent dan vooruit.
Maar een MJ tatoo met een zo te zien bang kind als in 'kijk MJ eens pedo zijn!' dat snap ik nou echt niet
Dat is de meest angstaanjagende huilende tijger op een angstige manier, maar ook een beetje zielig, die ik ooit gezien heb. Whahaha. Wat een lelijkheid.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Een MJ tatoo....vreemd....ik zou het nooit doen....maar goed, als je een enorme fan bent dan vooruit.
Maar een MJ tatoo met een zo te zien bang kind als in 'kijk MJ eens pedo zijn!' dat snap ik nou echt niet
Allemachtig, dat je dat eruit haalt!! Ze lijken beiden voor geen meter!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:22 schreef Cacao het volgende:
[..]
Volgens mij is Mackulley Culkin (of hoe je dat ook schrijft, dat joch van Home Alone). Niet dat dat nu meer verklaart waarom iemand zo'n 'kijk MJ nou eens pedo (met MC) zijn" tattoo neemt.
Ik ben bang dat dat een baseball is. Alhoewel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen idee wat het voor moet stellen. Jullie enig idee?
Die is dus echt wel tofquote:
Die is erg gaaf!quote:
De foto werkt niet.quote:
This image or video has been moved or deleted.quote:
Oui, nu zie ik 'm ook niet meer. Maar gister nog wel!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef mrcool het volgende:
[..]
This image or video has been moved or deleted.
Zo.. Da's best een kutkickquote:
Ik snap anders ook niet dat mensen niet eerst kijken naar wat voor tattoo boer ze gaan. Je kijkt toch van te voren naar het portfolio van de artist? En dan zie je toch dat de mensen achter de tattoo's in dit topic dikke prutsers zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 14:04 schreef mrcool het volgende:
Die spelfouten snap ik serieus niet hoor. Leveren die mensen zelf die spelfouten aan? Word er dan geen stencil gebruikt? En al levert zo'n klant die spelfouten zelf dan zeg je er toch ff wat van als tattoo-boer? Blijf het vaag vinden...
Nee idd.quote:Op zondag 13 september 2009 19:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik snap anders ook niet dat mensen niet eerst kijken naar wat voor tattoo boer ze gaan. Je kijkt toch van te voren naar het portfolio van de artist? En dan zie je toch dat de mensen achter de tattoo's in dit topic dikke prutsers zijn?
Want?quote:Op maandag 14 september 2009 05:16 schreef MoltiSanti het volgende:
Ik zocht voor mezelf op Sun + Tribal
Ik vind dit resultaat toch ook wel redelijk verneukt:
[ afbeelding ]
Dan zijn alle Hanya's dus erg brrrrrr?quote:Op maandag 14 september 2009 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Tanden in tatoos = meestal erg brrrrr
Een soort mix tussen Sugar Lee Hooper en Bart de Graaff ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:49 schreef ReWout het volgende:
@hierbovenlijkt net een oude opa die baby...
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef Suusje-V het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een soort mix tussen Sugar Lee Hooper en Bart de Graaff ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euh...
Ik zit er nog over na te denken om zo een te nemenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:44 schreef Skaai het volgende:
Die connect the dots tattoo is idd erg tof
Niet alleen jugequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 04:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet alleen juge
Het is only god can judge me en niet only god will judge me
Nog eentje voor de kijk
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:46 schreef Mr.Zed het volgende:
Mr. Cool Ice
OMG, waarom zet iemand 6x dezelfde tekening (en dan heb ik het er nog niet over hoe die er uit ziet) op zijn lijf?
Lees dit ffquote:Op woensdag 23 september 2009 13:46 schreef Mr.Zed het volgende:
Mr. Cool Ice
OMG, waarom zet iemand 6x dezelfde tekening (en dan heb ik het er nog niet over hoe die er uit ziet) op zijn lijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |