Serieus, lees eerst eens terug voordat je op de invoerknop ramt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Gezicht per ongeluk vol met tatoeages
Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren. Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure.
Toen ze wakker werd, had ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt het slachtoffer tegen Het Laatste Nieuws. Tatoëerder Rouslan Toumaniantz beweert echter dat ze akkoord ging met het plaatsen van de sterretjes. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij in de krant.
Hagrid!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Een slang.. met iets erbij. Wie het weet mag het zeggen
[ afbeelding ]
Haha wtf die tepel ertussen. Ik dacht eerst dat het onderdeel van de tattoo was en vond het al perversquote:
ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me ook niet voorstellen dat je in slaapt valt als je gezicht getatoeëerd wordt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef Suusje-V het volgende:
Dat voel je toch als die gast je hele gezicht ondertatooëerd?
Niemand houdt je tegen om gewoon die stoel uit te stappen.
Sowieso vind ik het dom dat ze zich laat tatooëren bij een Fransman als je zelf niet eens Frans spreekt..
Volgens mij was die meid gewoon zo lam als een aardappel en wilde ze wél 56 sterren. Al kreeg ze spijt toen ze met een kater wakker werd en naar beneden ging voor het gezamelijk ontbijt..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren. Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure.
Toen ze wakker werd, had ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt het slachtoffer tegen Het Laatste Nieuws. Tatoëerder Rouslan Toumaniantz beweert echter dat ze akkoord ging met het plaatsen van de sterretjes. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij in de krant.
Dat denk ik ook. Ik sta achter die gast die haar getattoëerd heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij was die meid gewoon zo lam als een aardappel en wilde ze wél 56 sterren. Al kreeg ze spijt toen ze met een kater wakker werd en naar beneden ging voor het gezamelijk ontbijt..
Hell, waarom zou je überhaupt 3 sterretjes in je gezicht laten plaatsen?
Wat lelijk!quote:
Haha wij hebben nog een paar van die lelijke trol-poppen hier op zolder liggenquote:
http://www.clint.be/nieuws/is-sterrenmeisje-stunt-van-mnmquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij een tepel op je schouder?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Dat is ook kut, sta je voor eeuwig als beugelbekkie getattooeerd op je pa (?) zijn schouder. Hadden ze beter weg kunnen laten! Verder best netjes gedaan
Die Alien is wel echt heeel vet!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:10 schreef LSD.tv het volgende:
Niet verneukt gezet, maar wel 110% verneukt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man is ook van mening dat portret tattoo's de shit zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde!!!
[ afbeelding ]