staat in de op.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef donald_dick het volgende:
link naar deel 1?
Huidoverschotje weg laten halenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Pyjama het volgende:
[ afbeelding ]
De tattoo is niet mijn smaak, maar die inkt is wel vet!:
[ afbeelding ][
Anders ik wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef S1nn3rz het volgende:
nou ben benieuwd wat het 2e deel allemaal nog gaat brengen! ik heb me uitstekend vermaakt met deel 1 !
Die eerste is bah, maar die inkt uit de 2e is wel meesterlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Pyjama het volgende:
Beetje jammer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][
Tattoo's die onder blacklight pas zichtbaar zijn... Zo heb je ook mensenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Pyjama het volgende:
Beetje jammer...
[ afbeelding ][
Ik vraag me echt af waarom mensen zoiets op hun hoofd laten zetten. Daar ben je tien jaar later toch niet meer blij mee?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Tattoo's die onder blacklight pas zichtbaar zijn... Zo heb je ook mensen
die botten laten tattoeren en er in blacklight als een fluorescerende rontgenfoto
bijlopen...
Btje als dit: [ afbeelding ]
Mijn huid is nog maagdelijk schoon en k denk ook wel dat k dat zo ga houden...
Deze vind k wel mooi trouwens:
[ afbeelding ]
Deze is daarentegen behoorlijk lelijk te noemen:
[ afbeelding ]
Als je boft, heb je geen last van kaalheid en kan je er altijd je haar nog overheen laten groeienquote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik vraag me echt af waarom mensen zoiets op hun hoofd laten zetten. Daar ben je tien jaar later toch niet meer blij mee?.
En als je pech hebt, schuift je haargrens steeds verder op en loop je vanaf je 35e gewoon keihard voor lul.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je boft, heb je geen last van kaalheid en kan je er altijd je haar nog overheen laten groeien
Mijn ideequote:Op maandag 9 februari 2009 18:43 schreef Mikkie het volgende:
En als je pech hebt, schuift je haargrens steeds verder op en loop je vanaf je 35e gewoon keihard voor lul..
Lijkt me niet echt gezond ook. Aangezien je neusharen normaal al troep als stof e.d. uit de lucht filteren, en dat nu dus niet kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:38 schreef B-FliP het volgende:
Jtje die met die neus is naast lelijk ook wel heel erg onsmakelijk...
Is dit niet dezelfde gast als dat "Zune" (quote:Op vrijdag 30 januari 2009 03:29 schreef Twerk het volgende:
Deze pauper spant echter wel de kroon:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |