bukgeit +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:05 schreef bukgeit het volgende:
Han Wellerdieck, dat moet dan wel.
Gek, twaalf tipnoteringen! Maar nee, ik kan ook geen liedje van hem fluiten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:52 schreef ranja het volgende:
nee, gaat niet echt een belletje rinkelen.
Oostenrijk?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:52 schreef bukgeit het volgende:
In welk land is Brian Molko (Placebo) geboren?
quote:Far and away the biggest name to emerge from the Boston hardcore scene,was an unabashed party band specializing in beer-soaked, warp-speed three-chord thrash. Obsessed with beer, skateboarding, sex, and more beer, the group slowly added stronger hints of heavy metal as their career wore on, but otherwise followed much the same blueprint both musically and lyrically. Predictable though they may have been, their simple party-hearty philosophy, coupled with their irreverent streak of humor, was not only cultishly adored but influential as well, exerting an undeniable pull on the frat-friendly Orange County punk scene.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:00 schreef ranja het volgende:
dat is toch meer ska/punk dan punk/metal?
quote:Current members
- Chris Doherty – vocals, guitar (Jul 1981 – 1998, 2000 – occasional tours)
- Walter Gustafson – drums (Feb 1984 – Sep 1985, Feb – Aug 1991, 1996 – 1998, present)
- Bob Cenci – guitar
- Matt Sandonato – bass
Previous Members
- Ray Jeffrey – guitar
- Chuck Stilphen – guitar (Feb 1984 – 1986)
- Tony Nichols – guitar (Nov 1986 – Apr 1987)
- Fritz Erickson – guitar (Apr 1987 – May 1990)
- Mike Lucantonio – guitar (May 1990 – 1992)
- Mike Earls – guitar (1996 – 1998)
- Bill Manley – bass (Jul 1981 – Mar 1983)
- Glen Stilphen – bass (Feb 1984 – 1986)
- Joe Gittleman – bass (Nov 1986 – Aug 1989)
- Josh Pappe – bass (Aug 1989 – 1991)
- Kevin Brooks – bass (1991 – 1992)
- Mike Dean – drums (Jul 1981 – Mar 1983)
- Brian Betzger – drums (1986 – Feb 1991, Sep 1991 – 1992)
ik zal jullie de bijbehorende foto's besparenquote:is a complication of necrosis or cell death characterized by the decay of body tissues, which become black (and/or green) and malodorous. It is caused by infection or ischemia, such as from thrombosis (blocked blood vessel). It is usually the result of critically insufficient blood supply (e.g., peripheral vascular disease) and is often associated with diabetes and long-term smoking. This condition is most common in the lower extremities. The best treatment for
is revascularization (i.e., restoration of blood flow) of the affected organ, which can reverse some of the effects of necrosis and allow healing. Other treatments include debridement and surgical amputation. The method of treatment is generally determined depending on location of affected tissue and extent of tissue loss.
may appear as one effect of foot binding.
Doe maar nietquote:
quote:One of the crucial links in the musical chain linking hardcore punk with speed metal, thewere actually intended to be a one-off novelty side project
quote:Guitarist Scott Ian and drummer Charlie Benante were joined by former Anthrax bassist Dan Lilker (then in Nuclear Assault) plus Anthrax roadie Billy Milano on vocals
Ja, ik zag op het eerste plaatje al dat het een hardrockbassist was; aan die verschrikkelijke polsbanden. Maar tot nu toe nog geen idee.quote:
Nee, hij lijkt niet op Cliff Burton... Tenzij je een oud-bassist van Suicidal bedoelt.quote:
Nou, weer wat geleerd.quote:In early 1982, Metallica recorded its first original song "Hit the Lights" for the Metal Massacre I compilation. Hetfield played bass on the song and Lloyd Grant was credited with a guitar solo. Metallica managed to create enough "buzz" with the song and the band played its first live show on March 14, 1982, at Radio City in Anaheim, California with newly recruited bassist Ron McGovney. Metallica recorded its first demo, Power Metal, a name inspired by Quintana's early business cards in early 1982. In the fall of 1982, Ulrich and Hetfield attended a show at the nightclub Whisky a Go Go which featured bassist Cliff Burton in a band called Trauma. The two were "blown away" by Burton's use of a wah-wah pedal and asked him to join Metallica. Hetfield and Mustaine wanted McGovney out as they thought that he "didn't contribute anything, he just followed."
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En kom op, bij welke andere metalband zou je hier 3 bandleden onherkenbaar moeten maken
Dat zou bij de meeste metalbands een welkome verbetering zijn...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En kom op, bij welke andere metalband zou je hier 3 bandleden onherkenbaar moeten maken
Voorkeur voor zwart/geel gestreepte kleding idd. Band is de white metalformatie Stryper.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:53 schreef belsen het volgende:
Heeft die voorste vrouw nou een penis?
Enfin, meneer Sumner droeg ook altijd een geel zwart gestreept truitje, zo kwam ie aan zijn bijnaam.
Het zijn geloof ik alleen Nederlandse en een paar Belgische.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef ranja het volgende:
Nederlandse bands of ook buitenlandse?
We doen het alleen voor Di-rect.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef ranja het volgende:
Ok, dan zal het niet alleen punk zijn. Gokken dan maar.
Di-rect
Jaya the Cat
Elle Bandita
I Kissed Charles
The Girls
Moke
Welcome to the Zoo
Rigby
en natuurlijk geen tribute zonder Ali B
Dat zijn inderdaad twee van de kleinere acts.quote:
quote:
Had allemaal zomaar gekund, maar nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:03 schreef ranja het volgende:
Kane
Vive la fete
Triggerfinger
Guus Meeuwis
Roosbeef
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Urbanus
Blof
Rowwen Heze
Band Zonder Banaan
Gisteren op radio interview gehoord met Marco Roelofs
quote:There’s this whispering of jokers
Doing “Flesh by the Pound”
To a chorus of supporters
From the little town halls
quote:There's this whispering of jokers doing flesh by the pound
To a chorus of supposes from the little town whores
There'll be twisted karaokee at the Aniseed lounge
And I'll bring you further roses
Ik geef je het punt. bartrid +1quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef bartrid het volgende:
Da's van Elbow maar hoe het nummer heet, geen idee.
Oh ja dat nummer ken ik wel...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik geef je het punt. bartrid +1
Nummer heet Grounds for Divorce.
Die laatste reactie geeft natuurlijk alles weg maar was te mooi om weg te laten.quote:Naam: Ellis Petri Datum geplaatst: 2-6-2009 21:31:01
Lieve, wat hebben wij genoten van je optreden afgelopen zaterdag op Westgaarde. Je was fantastisch met je band. Mijn moeder heeft de dag van haar leven gehad en jij was zo lief voor haar en nam zoveel tijd voor haar. Dit zullen wij nooit vergeten. Veel liefs en een hele dikke kus van Tante Koos, Diana en Ellis
Naam: elly Datum geplaatst: 25-5-2009 18:45:39
Hallo, ik heb gekeken naar jouw bij de NCRV Maar ouw eerste liedje is voor mij Ritornera en daar hoor ik jou nooit over hoe komt dit?
Naam: Truus Datum geplaatst: 24-5-2009 2:28:53
Hallo,Zo juist heb ik Tv-monumenten gekeken. Wat heb ik genoten, van de liedjes, je vader en Willem Ruis. Ik ben niet echt een fan en toch zit je in mijn hart en moet zeker luisteren enkijken als je op tv bent. De kleine waarheid, ik vond je geweldig. Ik word dit jaar 60. Ik was 16 jaar, toen ik werkzaam was bij Ome Eefs patatzaak in de van Halstraat, Amsterdam. Je vader en jij kwamen vaak een kroketje en patat halen. je vader at zijn kroketje , opengesneden met zilveruitjes en mayo, heerlijk vond hij dat. Ik zie je nog staan in een witte bontmantel, wat vond ik je mooi en zo chic. Hier moest ik aan denken vanavond, natuurlijk wens ik je veel succes met hetgeen je nog allemaal doet. Knuffel van Truus.
Maar nee hoor, nietsquote:Naam: loes willemsen Datum geplaatst: 1-5-2008 19:26:12
hallo, mijn man en ik zijn bij een optreden geweest in de doelen nou in een woord prima prima, heb jou dvd gekocht en jouw boek. in een adem uit gelezen, geweldig en wat een goeie tips van berna,berna zal jou ook wel wat goede tips geven met het verdriet van jouw hondje josje wat zielig voor jou en josje liefs
We mogen Willeke zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:39 schreef Berkery het volgende:
Willeke?
"Hij was zo gewoon gebleven"quote:je vader at zijn kroketje , opengesneden met zilveruitjes en mayo, heerlijk vond hij dat.
Je zou het denken, maar dit speelde eind jaren '70quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:16 schreef bukgeit het volgende:
Obligate gok op Amy Winehouse.
Nope.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Chrissie Hynde misschien?
Krèkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:25 schreef bukgeit het volgende:
Sheena denk ik dan.
bukgeit +1quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:11 schreef bukgeit het volgende:
Die ken ik: Photek.
The Beatles Guitarhero prijzen voor de verschillende instrumenten?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:31 schreef bukgeit het volgende:
99.99
199.99
209.99
Zomaar wat bedragen, in euro's, maar waarvan?
55 Euro voor veldkaarten, de beste zitplaatsen zijn wat duurder...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:36 schreef Berkery het volgende:
In ieder geval niet kaarten voor U2, die zijn iets goedkoper. Iets. Oompf
Die komen pas 9-9-09 uit.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:27 schreef schaap001 het volgende:
Het kunnen ook die boxen met alle Beatles albums zijn, en dat in verschillende varianten. Zag laatst in een reportage rondom die game dat die eraan zitten te komen.
Dat was Neil Youngquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef Charmian het volgende:
Ik zag nog niet zo lang geleden bij De wereld draait door ook een muziekbox voorbijkomen, maar ik weet niet meer van wie. Was wel iets bijzonders mee, iets met het verhaal achter het nummer en zo en dat kon je dan weer op een dvd zien. Maar geen idee of het ook in delen o.i.d. te koop was. Leo Blokhuis was er heel enthousiast over.
volgens mij moeten we deze hint niet vergeten: het kan dus geen aankomende release zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:40 schreef bukgeit het volgende:
Nee, deze prijzen gelden sinds 29 mei 2009.
Die bedoelde ik, maar ik zei Bob Dylanquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef Charmian het volgende:
Ik zag nog niet zo lang geleden bij De wereld draait door ook een muziekbox voorbijkomen, maar ik weet niet meer van wie. Was wel iets bijzonders mee, iets met het verhaal achter het nummer en zo en dat kon je dan weer op een dvd zien. Maar geen idee of het ook in delen o.i.d. te koop was. Leo Blokhuis was er heel enthousiast over.
quote:Rock 'n Roll Hall Of Fame Inductions
Inductee:(born June 22, 1937)
Induction Year: 2001
Induction Category: Non-Performer
Echt nietquote:Op maandag 8 juni 2009 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb iig nooit van de man gehoord.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef bukgeit het volgende:
Dan is het Chris Blackwell.
Kut ja, dat was mijn eerste gedachte ook....quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Burnett het volgende:
kasabian
Tekst van welk nummer?quote:And when you go, when you slam the door
I think you know that you won't be away too long
You know that I'm not that strong...
dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef belsen het volgende:
Ga maar door als je het antwoord weet.
Ik dacht Meryl Streep, maar volgens wiki hebben deze het ook uitgevoerd.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet Mama Mia van A*Teens?
Opgezocht en is goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef schaap001 het volgende:
Macy Gray - Sexual Revolution
yepquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dinosaur jr
Fuck toch makkelijker dan ik had gedachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:18 schreef ranja het volgende:
Lenny Kravitz - What the Fuck Are We Saying
MC Rage - Fuck Macarena
Gompie - Alice, Who the Fuck is Alice
Geen top 40 voor Outhere Brothers, en het was Funk Dat...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef belsen het volgende:
F*ck you in the ass van The Outhere Brothers, in elk geval en Sagat met F*ck that.
quote:Fuck this and fuck that
fuck it all and fuck the fucking brat
schaap001 +1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef schaap001 het volgende:
Da's Sex Pistols - Bodies
Posies hebben niet in top 40 gestaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef schaap001 het volgende:
Da's Sex Pistols - Bodies
ik bedoelde nog met Posies of die niet in de top 40 had gestaan: had de nieuwe vraag nog niet eens gezien![]()
Dat was de gecensureerde versie. De cleane versie staat als extra track op de single.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Geen top 40 voor Outhere Brothers, en het was Funk Dat...
Maar in de top 40 staat ie geregistreerd als Funk Dat (in 1994)...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was de gecensureerde versie. De cleane versie staat als extra track op de single.
quote:Humor. Daar heeft het duogeen gebrek aan. De geliefden weten het al jarenlang met elkaar uit te houden en wellicht zit het geheim van hun geluk wel in dit gedeelde gevoel voor wat grappig is. Ook in muzikaal opzicht is
(opgericht in 1997) een blijvertje.
Tot ver buiten de landgrenzen - maar met Nederland voorop - gooit's kitsch-pop-electro-trash nog altijd hoge ogen. Schijf numero zes - die op 8 juni verschijnt - is af, en hij heet 'Disque d'Or'.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Gehenna het volgende:
alice in chains
Wanneer accepteren die drie nou eens dat het mooi geweest is allemaal en dat AIC historie is. Nou weer een nieuwe plaat met een Layne-sound-a-like.quote:De Amerikaanse grungeband Alice in Chains komt na meer dan tien jaar met een nieuw studioalbum.
De release staat gepland in september. Dat maakte de nieuwe platenmaatschappij van de band, EMI, dinsdag bekend.
De band en producer Nick Raskulinecz (die eerder werkte met onder meer Foo Fighters) zijn in oktober in Californië begonnen met de opnames. De naam van het nieuwe album is nog niet bekendgemaakt.
Thanks voor het waarnemenquote:
Witchquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef Gehenna het volgende:
idd dat album kan volgens mij niet echt wat worden![]()
even snel vraagje, wie zijn dit?
[ afbeelding ]
Ik heb er wel eens eentje gezien van zo'n black metal band uit Noorwegen...maar als ik die plaats krijg ik een banquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:04 schreef bukgeit het volgende:
Ik vind 'm ok!
Zelf nog: Tarantula van Ride en Dare I Say... van Hermano.
Lijkt Phil Lynott van Thin Lizzy welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef ranja het volgende:
Dan wil ik graag de band die hoort bij het 3e plaatje dat ik postte.
het is inderdaad een regisseur....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef bukgeit het volgende:
Dat lijkt Fons Rademakers wel.
Dat is goed gegokt. Mijn volgende hint zou jouw avatar geweest zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Russ Meyer gok ik dan.
quote:Jerry Lordan came up with the tune. "" reflects the source of Lordan's inspiration: the 1954 American western film
.
The original recording was by British guitarist Bert Weedon in early 1960. It remained unreleased for several months. In the mid-1960were on tour with Lordan as a supporting act. The band discovered "
" when Lordan played it on a ukelele. Lordan figured the tune would fit
; the band agreed.
quote:Kort voordat 'Only Everything' uitkwam werd ik gebeld door's manager. Of ik er wat voor voelde om
in mijn voorprogramma te hebben, gedurende mijn toer van een paar weken door de VS. Ik hoefde geen seconde na te denken. Natuurlijk!
was niet alleen bovennatuurlijk getalenteerd maar ook mooi, slim en hilarisch (z'n imitaties van andere zangers waren zeer treffend en bezorgden de toeschouwers lachstuipen). Bovendien begon z'n album aan te slaan en z'n nieuwste clip was 'buzz clip' op MTV, dus zou zijn aanwezigheid bij mijn optreden een heel nieuwe groep mensen trekken. Ik kon proberen die mensen voor me te winnen.
Op een avond speelden we in Roseland, NYC. Dat is een grote zaal, maar ik wist dat dit optreden slechts tendele voor mij was. Ok, ik was headliner, en ik zou sluiten, maar de avond was nog meer voorwiens album verkopen explodeerden.
Die avond was de zaal voor het optreden nog onrustiger als anders. Ik vroeg me af wat er aan de hand was en hoorde toen: Paul McCartney is in de zaal! Hij had een ereplaats gekregen vooraan op het balkon.
Na's optreden spetterde de backstage van energie. Iemand had geroepen dat McCartney backstage zou komen om
te ontmoeten, en mensen waren druk in de weer om deze grootheid te ontvangen.
Ik zag deze man niet. Ik bleef in m'n kleedkamer met de deur dicht. Ik wilde niet in de weg lopen, dit was's moment. Er zouden al teveel mensen rondlopen en ik zou niet meer zijn dan nog iemand die in de weg stond. M'n bassist vertelde me later wat er gebeurde; Sir Paul was naar beneden gekomen en was voorgesteld aan
, schudde z'n hand. Hij feliciteerde
met een geweldige show en idem album en complimenteerde z'n talent. Vervolgens nam hij afscheid en verliet het gebouw.
Een half uur daarna ging ik het podium op.
Doolittle was iig de hoogst genoteerde 80s plaat in de overall-lijst, tenminste een paar weken geleden nog wel. Geen idee of dit nog om een speciale verkiezing gaat ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef ranja het volgende:
gokje op Pixies - Surfer Rosa
Nee, charts worden eens in de zoveel tijd geüpdate. Of de 80s chart dezelfde volgorde heeft als de 80s albums in de overall chart weet ik niet zeker, kan zijn dat de zwaarte van de ratings iets anders is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Doolittle was iig de hoogst genoteerde 80s plaat in de overall-lijst, tenminste een paar weken geleden nog wel. Geen idee of dit nog om een speciale verkiezing gaat ofzo.
Dit is 'm. Even opgezocht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Doolittle was iig de hoogst genoteerde 80s plaat in de overall-lijst, tenminste een paar weken geleden nog wel. Geen idee of dit nog om een speciale verkiezing gaat ofzo.
quote:There'll be people comin' from the North and South
And East and West
so you better look your best man
Now lightnin' strikes at eight
so you better not be late
For this rub-a-dubbin'
rockin'
jammin'
fun
fun
love in
newbiedoobiedoo +1quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bukgeit +1quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef bukgeit het volgende:
Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen!
Herzeleid - Ramms+ein
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef brother52 het volgende:
God am - Alice in Chains
All gods people - queen
Oh my god - Kaiser chiefs
My god - Pennywise
If there is a god - Smashing pumpkins
God song - Bad religion
God - Tori Amos
quote:
bartrid +1quote:
Ik las Enter Shakiraquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:11 schreef brother52 het volgende:
Enter Shikari?
brother52 +1quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:11 schreef brother52 het volgende:
Enter Shikari?
Live is het altijd wel een feestje. Alleen valt hun nieuwe album behoorlijk tegen.quote:
Tikkie terug....quote:
bigshadow +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |