quote:Guitarist Scott Ian and drummer Charlie Benante were joined by former Anthrax bassist Dan Lilker (then in Nuclear Assault) plus Anthrax roadie Billy Milano on vocals
Ja, ik zag op het eerste plaatje al dat het een hardrockbassist was; aan die verschrikkelijke polsbanden. Maar tot nu toe nog geen idee.quote:
Nee, hij lijkt niet op Cliff Burton... Tenzij je een oud-bassist van Suicidal bedoelt.quote:
Nou, weer wat geleerd.quote:In early 1982, Metallica recorded its first original song "Hit the Lights" for the Metal Massacre I compilation. Hetfield played bass on the song and Lloyd Grant was credited with a guitar solo. Metallica managed to create enough "buzz" with the song and the band played its first live show on March 14, 1982, at Radio City in Anaheim, California with newly recruited bassist Ron McGovney. Metallica recorded its first demo, Power Metal, a name inspired by Quintana's early business cards in early 1982. In the fall of 1982, Ulrich and Hetfield attended a show at the nightclub Whisky a Go Go which featured bassist Cliff Burton in a band called Trauma. The two were "blown away" by Burton's use of a wah-wah pedal and asked him to join Metallica. Hetfield and Mustaine wanted McGovney out as they thought that he "didn't contribute anything, he just followed."
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En kom op, bij welke andere metalband zou je hier 3 bandleden onherkenbaar moeten maken
Dat zou bij de meeste metalbands een welkome verbetering zijn...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En kom op, bij welke andere metalband zou je hier 3 bandleden onherkenbaar moeten maken
Voorkeur voor zwart/geel gestreepte kleding idd. Band is de white metalformatie Stryper.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:53 schreef belsen het volgende:
Heeft die voorste vrouw nou een penis?
Enfin, meneer Sumner droeg ook altijd een geel zwart gestreept truitje, zo kwam ie aan zijn bijnaam.
Het zijn geloof ik alleen Nederlandse en een paar Belgische.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef ranja het volgende:
Nederlandse bands of ook buitenlandse?
We doen het alleen voor Di-rect.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef ranja het volgende:
Ok, dan zal het niet alleen punk zijn. Gokken dan maar.
Di-rect
Jaya the Cat
Elle Bandita
I Kissed Charles
The Girls
Moke
Welcome to the Zoo
Rigby
en natuurlijk geen tribute zonder Ali B
Dat zijn inderdaad twee van de kleinere acts.quote:
quote:
Had allemaal zomaar gekund, maar nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:03 schreef ranja het volgende:
Kane
Vive la fete
Triggerfinger
Guus Meeuwis
Roosbeef
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Urbanus
Blof
Rowwen Heze
Band Zonder Banaan
Gisteren op radio interview gehoord met Marco Roelofs
quote:There’s this whispering of jokers
Doing “Flesh by the Pound”
To a chorus of supporters
From the little town halls
quote:There's this whispering of jokers doing flesh by the pound
To a chorus of supposes from the little town whores
There'll be twisted karaokee at the Aniseed lounge
And I'll bring you further roses
Ik geef je het punt. bartrid +1quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef bartrid het volgende:
Da's van Elbow maar hoe het nummer heet, geen idee.
Oh ja dat nummer ken ik wel...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik geef je het punt. bartrid +1
Nummer heet Grounds for Divorce.
Die laatste reactie geeft natuurlijk alles weg maar was te mooi om weg te laten.quote:Naam: Ellis Petri Datum geplaatst: 2-6-2009 21:31:01
Lieve, wat hebben wij genoten van je optreden afgelopen zaterdag op Westgaarde. Je was fantastisch met je band. Mijn moeder heeft de dag van haar leven gehad en jij was zo lief voor haar en nam zoveel tijd voor haar. Dit zullen wij nooit vergeten. Veel liefs en een hele dikke kus van Tante Koos, Diana en Ellis
Naam: elly Datum geplaatst: 25-5-2009 18:45:39
Hallo, ik heb gekeken naar jouw bij de NCRV Maar ouw eerste liedje is voor mij Ritornera en daar hoor ik jou nooit over hoe komt dit?
Naam: Truus Datum geplaatst: 24-5-2009 2:28:53
Hallo,Zo juist heb ik Tv-monumenten gekeken. Wat heb ik genoten, van de liedjes, je vader en Willem Ruis. Ik ben niet echt een fan en toch zit je in mijn hart en moet zeker luisteren enkijken als je op tv bent. De kleine waarheid, ik vond je geweldig. Ik word dit jaar 60. Ik was 16 jaar, toen ik werkzaam was bij Ome Eefs patatzaak in de van Halstraat, Amsterdam. Je vader en jij kwamen vaak een kroketje en patat halen. je vader at zijn kroketje , opengesneden met zilveruitjes en mayo, heerlijk vond hij dat. Ik zie je nog staan in een witte bontmantel, wat vond ik je mooi en zo chic. Hier moest ik aan denken vanavond, natuurlijk wens ik je veel succes met hetgeen je nog allemaal doet. Knuffel van Truus.
Maar nee hoor, nietsquote:Naam: loes willemsen Datum geplaatst: 1-5-2008 19:26:12
hallo, mijn man en ik zijn bij een optreden geweest in de doelen nou in een woord prima prima, heb jou dvd gekocht en jouw boek. in een adem uit gelezen, geweldig en wat een goeie tips van berna,berna zal jou ook wel wat goede tips geven met het verdriet van jouw hondje josje wat zielig voor jou en josje liefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |