quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Gehenna het volgende:
alice in chains
Wanneer accepteren die drie nou eens dat het mooi geweest is allemaal en dat AIC historie is. Nou weer een nieuwe plaat met een Layne-sound-a-like.quote:De Amerikaanse grungeband Alice in Chains komt na meer dan tien jaar met een nieuw studioalbum.
De release staat gepland in september. Dat maakte de nieuwe platenmaatschappij van de band, EMI, dinsdag bekend.
De band en producer Nick Raskulinecz (die eerder werkte met onder meer Foo Fighters) zijn in oktober in Californië begonnen met de opnames. De naam van het nieuwe album is nog niet bekendgemaakt.
Thanks voor het waarnemenquote:
Witchquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef Gehenna het volgende:
idd dat album kan volgens mij niet echt wat worden![]()
even snel vraagje, wie zijn dit?
[ afbeelding ]
Ik heb er wel eens eentje gezien van zo'n black metal band uit Noorwegen...maar als ik die plaats krijg ik een banquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:04 schreef bukgeit het volgende:
Ik vind 'm ok!
Zelf nog: Tarantula van Ride en Dare I Say... van Hermano.
Lijkt Phil Lynott van Thin Lizzy welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef ranja het volgende:
Dan wil ik graag de band die hoort bij het 3e plaatje dat ik postte.
het is inderdaad een regisseur....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef bukgeit het volgende:
Dat lijkt Fons Rademakers wel.
Dat is goed gegokt. Mijn volgende hint zou jouw avatar geweest zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Russ Meyer gok ik dan.
quote:Jerry Lordan came up with the tune. "" reflects the source of Lordan's inspiration: the 1954 American western film
.
The original recording was by British guitarist Bert Weedon in early 1960. It remained unreleased for several months. In the mid-1960were on tour with Lordan as a supporting act. The band discovered "
" when Lordan played it on a ukelele. Lordan figured the tune would fit
; the band agreed.
quote:Kort voordat 'Only Everything' uitkwam werd ik gebeld door's manager. Of ik er wat voor voelde om
in mijn voorprogramma te hebben, gedurende mijn toer van een paar weken door de VS. Ik hoefde geen seconde na te denken. Natuurlijk!
was niet alleen bovennatuurlijk getalenteerd maar ook mooi, slim en hilarisch (z'n imitaties van andere zangers waren zeer treffend en bezorgden de toeschouwers lachstuipen). Bovendien begon z'n album aan te slaan en z'n nieuwste clip was 'buzz clip' op MTV, dus zou zijn aanwezigheid bij mijn optreden een heel nieuwe groep mensen trekken. Ik kon proberen die mensen voor me te winnen.
Op een avond speelden we in Roseland, NYC. Dat is een grote zaal, maar ik wist dat dit optreden slechts tendele voor mij was. Ok, ik was headliner, en ik zou sluiten, maar de avond was nog meer voorwiens album verkopen explodeerden.
Die avond was de zaal voor het optreden nog onrustiger als anders. Ik vroeg me af wat er aan de hand was en hoorde toen: Paul McCartney is in de zaal! Hij had een ereplaats gekregen vooraan op het balkon.
Na's optreden spetterde de backstage van energie. Iemand had geroepen dat McCartney backstage zou komen om
te ontmoeten, en mensen waren druk in de weer om deze grootheid te ontvangen.
Ik zag deze man niet. Ik bleef in m'n kleedkamer met de deur dicht. Ik wilde niet in de weg lopen, dit was's moment. Er zouden al teveel mensen rondlopen en ik zou niet meer zijn dan nog iemand die in de weg stond. M'n bassist vertelde me later wat er gebeurde; Sir Paul was naar beneden gekomen en was voorgesteld aan
, schudde z'n hand. Hij feliciteerde
met een geweldige show en idem album en complimenteerde z'n talent. Vervolgens nam hij afscheid en verliet het gebouw.
Een half uur daarna ging ik het podium op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |