55 Euro voor veldkaarten, de beste zitplaatsen zijn wat duurder...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:36 schreef Berkery het volgende:
In ieder geval niet kaarten voor U2, die zijn iets goedkoper. Iets. Oompf
Die komen pas 9-9-09 uit.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:27 schreef schaap001 het volgende:
Het kunnen ook die boxen met alle Beatles albums zijn, en dat in verschillende varianten. Zag laatst in een reportage rondom die game dat die eraan zitten te komen.
Dat was Neil Youngquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef Charmian het volgende:
Ik zag nog niet zo lang geleden bij De wereld draait door ook een muziekbox voorbijkomen, maar ik weet niet meer van wie. Was wel iets bijzonders mee, iets met het verhaal achter het nummer en zo en dat kon je dan weer op een dvd zien. Maar geen idee of het ook in delen o.i.d. te koop was. Leo Blokhuis was er heel enthousiast over.
volgens mij moeten we deze hint niet vergeten: het kan dus geen aankomende release zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:40 schreef bukgeit het volgende:
Nee, deze prijzen gelden sinds 29 mei 2009.
Die bedoelde ik, maar ik zei Bob Dylanquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef Charmian het volgende:
Ik zag nog niet zo lang geleden bij De wereld draait door ook een muziekbox voorbijkomen, maar ik weet niet meer van wie. Was wel iets bijzonders mee, iets met het verhaal achter het nummer en zo en dat kon je dan weer op een dvd zien. Maar geen idee of het ook in delen o.i.d. te koop was. Leo Blokhuis was er heel enthousiast over.
quote:Rock 'n Roll Hall Of Fame Inductions
Inductee:(born June 22, 1937)
Induction Year: 2001
Induction Category: Non-Performer
Echt nietquote:Op maandag 8 juni 2009 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb iig nooit van de man gehoord.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef bukgeit het volgende:
Dan is het Chris Blackwell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |