specs willen we!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef didydoos het volgende:
* didydoos komt ook binnenvallen.
En net op het nippertje ook nog. Gisteravond Pregnyl gespoten en morgen () ochtend de punctie voor de icsi.
Whaaahellup!
Veel te weinig naar mijn zin. 8.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
specs willen we!
hoeveel follikels waren er?
Sterkte morgenochtend en succes!
Hier is juf 'makkelijk praten achteraf', maar uhm.... 8??quote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef didydoos het volgende:
[..]
Veel te weinig naar mijn zin. 8.
Maar ik stond ook op de laagste dosis Gonal F (75 eenh.) na al 2x eerder overstimulatie.
Ik mag me om 0940 melden morgen. Spanningensensatie!
Lieve Wilma, het zal inderdaad bij de rouw horen, maar gun jezelf die rouw wel hè! Het is allemaal niet niks.....quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef wilmadonna het volgende:
ff mezelf in de herhaling... ben er best ondersteboven van dat het woord IVF was gevallen, en ben benieuwd naar ervaringen van meiden die het al eens ondergaan hebben...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef mijsje het volgende:
mag ik vragen hoe zo'n punctie eigenlijk in z'n werk gaat? Ik ben bang dat als ik in september nog niet zwanger ben, en de inseminaties ook hun werk niet doen zoals de gyn al denkt, ik ze ook moet ondergaan...
Lees met je mee, ben ook heel benieuwd! Wij zitten vanaf niets nu ineens nog maar 6 pogingen verwijderd van IVF (blijkbaar ga je meteen op de wachtlijst als je met iui begint...).quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:17 schreef mijsje het volgende:
fingers crossed for didydoos....
[..]
ff mezelf in de herhaling... ben er best ondersteboven van dat het woord IVF was gevallen, en ben benieuwd naar ervaringen van meiden die het al eens ondergaan hebben...
Jaaa!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef didydoos het volgende:
En Asyniur, wat lief dat je naar me vraagt.
Er waren vier embryo's ontstaan!Afhankelijk van de kwaliteit krijg ik er morgen eind v/d middag 1 of twee terug.
dank je, dat is lief! Super dat je zwanger bent! (ik weet nog dat je liet weten dat je zwanger was... dat was zo speciaal)quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef sproet-je het volgende:
Je mag mij ook vragen wat je wilt hoor over de punctie!! Ik heb icsi gehad maar dat scheelt in behandeling niets met ivf, alleen het gedeelte in het lab is anders. En ik ben nu zwanger, dus houd hoop!! Ik dacht dat het nooit wat zou worden maar bij poging drie was het raak (1 verse en 2 cryo pogingen). Dus roep maar wat jullie willen weten.
Leonie, ik ben aan het duimen hoor! Ik had bij de rake poging ook allemaal gekke pijntjes in mijn buik....
Dat weet ik morgen pas: het hangt er van af hoe de kwaliteit is. Als er een 'topper' (quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:32 schreef sproet-je het volgende:
Didy, krijg je morgen 1 of 2 terug? (of heb ik niet goed gelezen...) Veel succes in ieder geval!! Spannend hoor.
De punctie gebeurt vaginaal.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik ben beetje bang voor het punctiemoment zelf... hoe doen ze dat? Via de vagina of via de buikwand? en wat moet ik me voorstellen van hoe het voelt? ik heb gehoord dat het heel pijnlijk is(ik voel me net een zenuwachtige puber... en dat terwijl er nog niet helemaal zeker is dat ik wel IVF ga krijgen... bah, onzekerheid sucks... )
Het is mij alleszins meegevallen, zowel de hormonen als het regelmatig follikelmeten etc. De punctie was niet leuk, en ik ga daar ook geen sprookjes over vertellen. Het IS vervelend en het doet pijn,hoe je die pijn ervaart is persoonlijk. Ik ben vrij hard voor mezelf, maar zo is niet iedereen natuurlijk. De hormonen (bij mij Decapeptyl en Puregon) doen ook vanalles met je, maar zwangerschapshormonen zijn nog naardere beessies. Dat weet je natuurlijk niet als je nog met de hormonen voor de ivf bezig bent, dus het kan best wel tegenvallen als je merkt dat je eronder verandert zeg maar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:17 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Lees met je mee, ben ook heel benieuwd! Wij zitten vanaf niets nu ineens nog maar 6 pogingen verwijderd van IVF (blijkbaar ga je meteen op de wachtlijst als je met iui begint...).
Prik heb ik ook gehad idd.... weet ook niet waarvoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef E.T. het volgende:
Hier 's morgens een valiumpje en een dikke paracetamol zetpil van te voren. Wel nog een prik in m'n bil, maar ik weet niet meer waarvoor die was![]()
De pijn varieerde bij mij ook nog per poging en per eierstok![]()
Didydoos, succes morgen alvast!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef leonieke het volgende:
didydoos wat een goed nieuwsen wat spannend!
Hier valt er eigenlijk enkel te melden dat ik al de hele dag bijna krom zit van de buikpijn(en dit tijdens deliberaties en vergaderingen...)
Dat dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
Leonieke, buikpijn kan zoveel betekenen. Ik vind het altijd zo verwarrend. De eerste weken van mijn zwangerschap had ik constant een menstruatie pijn en was ik zo bang dat het mis ging. Blijkbaar niet dus. Je lichaam kan zo vervelend en verradelijk zijn soms.
Okey, dat verschilt dus ook al per ziekenhuis, ik kreeg een top en een gewoon embryo teruggeplaatst. Heb je ook kutpillen (Utrogestan)?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef didydoos het volgende:
Er was een topembryo bij, dus ik heb er 1 teruggeplaatst gekregen.
En dan nu *drumrolls* de wachtweken.
14 dagen ofzo als ik het me goed herrinnerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef didydoos het volgende:
Ja, ik ben alleen vergeten tot wanneer die moeten. Na de tp oolk nog toch?
Ja, dan juist! Tot de test sowieso!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef didydoos het volgende:
Ja, ik ben alleen vergeten tot wanneer die moeten. Na de tp oolk nog toch?
Mijs, het is het ALTIJD waard..... Maar natuurlijk hoop ik dat je er niet eens aan toekomt, aan de IVF.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:17 schreef mijsje het volgende:
bedankt voor de verhalen. Ja, het zal ongetwijfeld verschillen per ziekenhuis en ook per persoon hoe je zelf de pijn ervaart... (mijn pijngrens is vrij laag...) maar net wat jullie ook zeggen, voor het doel dat we voor ogen hebben, ga ik er zeker doorheen als het nodig mocht zijn... In september weten we dan waarschijnlijk wel meer hoop ik... dan in ieder geval 3 rondes inseminaties en dan weer kijken... ik hoop dat er in Den Helder geen wachtlijst is, mocht het nodig zijn...
Je bent waarschijnlijk zo'n 10 dagen na mij uitgerekendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef leonieke het volgende:
En wie is er hier durven beginnen over een februari-kindje?Nu heb ik weeral zitten zoeken op websites wanneer ik zou bevallen
Mijn man zou het moeten zien
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef leonieke het volgende:
En wie is er hier durven beginnen over een februari-kindje?Nu heb ik weeral zitten zoeken op websites wanneer ik zou bevallen
Mijn man zou het moeten zien
mijsje, probeer je niet al te druk te maken over dingen die nog een tijdje in de toekomst liggen. Hopelijk kom je er niet eens aan toequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:17 schreef mijsje het volgende:
bedankt voor de verhalen. Ja, het zal ongetwijfeld verschillen per ziekenhuis en ook per persoon hoe je zelf de pijn ervaart... (mijn pijngrens is vrij laag...) maar net wat jullie ook zeggen, voor het doel dat we voor ogen hebben, ga ik er zeker doorheen als het nodig mocht zijn... In september weten we dan waarschijnlijk wel meer hoop ik... dan in ieder geval 3 rondes inseminaties en dan weer kijken... ik hoop dat er in Den Helder geen wachtlijst is, mocht het nodig zijn...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef leonieke het volgende:
Euh, mijsje, ik weet nog niets aangezien ik pas morgen naar het ziekenhuis moet![]()
26 februari 2010 maar sssjtttquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk zo'n 10 dagen na mij uitgerekend![]()
Raar genoeg weet ik dat zelf geeneens meerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef leonieke het volgende:
Madelieve: welkom terugIk weet eigenlijk niet meer hoe lang je de vorige keer in het traject hebt gezeten
maar ik hoop alvast dat je er sowieso minder lang zal over doen
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:03 schreef Madelieve het volgende:
Leonieke heel veel sterkte vandaag! We gaan allemaal duimen voor goed nieuws
.
[..]
Raar genoeg weet ik dat zelf geeneens meer, daar hadden lief en ik het gisteren nog over. Met alle gesprekken, onderzoeken, voorlichting, vakantie enz. heeft het best lang geduurd voordat we echt begonnen. Op 10 juli 2007 (mijn verjaardag
) zette ik de eerste spuit en 30 november (dat was dus de 2 poging) zag ik twee hele mooie streepjes
.
Mijsje, inderdaad, het is het allemaal waard. De eerste punctie viel me mee, de tweede tegen maar mijn mantra was "weeen zijn erger en daar doe ik dit voor".
(Overigens ben ik uiteindelijk bevallen via een keizersnede en heb ik nooit een wee gehad)
Duim jij nou vandaag nog maar lekker 100% voor jezelfquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:39 schreef leonieke het volgende:
42 eitjesIk val omver!
Ik zat twee weken geleden al te jompelen bij 2![]()
Maar wat fijn dat er 27!! eitjes bevrucht zijn. Zo'n supernieuws!
Ik duim alvast voor jou CP
Nou, ik hoop natuurlijk het laatste. Anders is het wel slecht gesteld met het rekening houden met mensen in Jette....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nou Leonie, het lijkt erop dat ze je pas weer op het allerlaatste moment gaan bellen...
Of je weet het al en danst door de kamer natuurlijk, dat kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |