* CrazyPrincess kruipt onder haar steen vandaan.Een tijdje niet meedoen in dit topic heeft me goed gedaan. Ik voel me een stuk rustiger.
Ik heb wel af en toe meegelezen en gezien dat er meiden vertrokken zijn, maar helaas ook bij zijn gekomen. Van harte voor de zwangeren en sterkte voor degenen die de molen net instappen

En een hele grote knuffel voor wilma. Dat het zo heeft moeten eindigen voor je gaat me echt aan het hart

Een update over mezelf:
Ik heb gister een punctie gehad voor ICSI. Er zijn 42! eitjes geoogst (wat deed die punctie pijn zeg; vooral na de helft van de tijd

). 40 eitjes bleken goed genoeg om te gaan bevruchten, waarvan 18 d.m.v. ICSI en 22 d.m.v. IVF. Dit laatste hadden we totaal niet verwacht. De vorige keer was de kwaliteit te slecht voor IVF. Manlief voelt zich meteen weer helemaal man

We zijn net gebeld dat er 10 eitjes d.m.v. ICSI zijn bevrucht en 17 d.m.v. IVF. De zwemmers hebben het dus nog beter gedaan dan de witte jassen!

Maandagochtend ga ik voor controle naar het ziekenhuis en als alles er goed uit ziet (zoveel follikels kan wel eens voor problemen zorgen) is om 10:30 de terugplaatsing. Ik ben benieuwd hoeveel embryootjes er uiteindelijk goed genoeg blijken te zijn voor terugplaatsing of invriezing.
Daarna weer twee spannende wachtweken. Ik denk dat ik ook dan zo min mogelijk op Fok! zal komen posten. M'n gedachten verzetten met andere zaken...
Ik geloof dat de artsen ook niet hadden verwacht dat er zoveel follikels zouden gaan groeien. Ik heb tot twee keer toe een lagere dosis moeten gebruiken (aanvankelijk 150, daarna 112,5 en de laatste spuitdag 75). Ik denk dat ik bij een eventuele volgende keer al meteen lager moet beginnen

Maar laten we hopen dat er niet eens een volgende keer gaat komen