abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70189299
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk zo'n 10 dagen na mij uitgerekend
26 februari 2010 maar sssjttt

Geen eigen test thuis Ik zit vandaag toch niet alleen te wachten op het telefoontje, dus dat scheelt toch wel een beetje met de vorige keer. Al vind ik het wachten nu weeral vreselijk.
Nog 8u en ik weet normaalgezien iets meer (of 8u15 minuten als het is zoals de vorige keer )
pi_70189346
Oh Leonieke wat spannend! Ik duim voor je en hoop dat ze je niet zo lang in onzekerheid laten vandaag!
pi_70189652
Lieve Leonieke

Ook ik duim vandaag voor je! En hoop zo dat je door mag stuiteren naar Z&G!!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70189681
Oh Leonie, wat is het elke keer heftig om te moeten wachten op een telefoontje. Hopelijk is dit de laatste keer!
pi_70189693
Leonieke, mijn duimen draaien vollop vandaag voor jouw.
Hopelijk is het goed
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:02:18 #181
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70189816
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:02 schreef didydoos het volgende:
* duimt heeeeel hard voor Leonieke.
ik ook! Heeeeeeel hard!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70189831
Leonieke heel veel sterkte vandaag ! We gaan allemaal duimen voor goed nieuws .
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef leonieke het volgende:
Madelieve: welkom terug Ik weet eigenlijk niet meer hoe lang je de vorige keer in het traject hebt gezeten maar ik hoop alvast dat je er sowieso minder lang zal over doen
Raar genoeg weet ik dat zelf geeneens meer , daar hadden lief en ik het gisteren nog over. Met alle gesprekken, onderzoeken, voorlichting, vakantie enz. heeft het best lang geduurd voordat we echt begonnen. Op 10 juli 2007 (mijn verjaardag ) zette ik de eerste spuit en 30 november (dat was dus de 2 poging) zag ik twee hele mooie streepjes .

Mijsje, inderdaad, het is het allemaal waard. De eerste punctie viel me mee, de tweede tegen maar mijn mantra was "weeen zijn erger en daar doe ik dit voor" .
(Overigens ben ik uiteindelijk bevallen via een keizersnede en heb ik nooit een wee gehad )
pi_70190122
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:03 schreef Madelieve het volgende:
Leonieke heel veel sterkte vandaag ! We gaan allemaal duimen voor goed nieuws .
[..]

Raar genoeg weet ik dat zelf geeneens meer , daar hadden lief en ik het gisteren nog over. Met alle gesprekken, onderzoeken, voorlichting, vakantie enz. heeft het best lang geduurd voordat we echt begonnen. Op 10 juli 2007 (mijn verjaardag ) zette ik de eerste spuit en 30 november (dat was dus de 2 poging) zag ik twee hele mooie streepjes .

Mijsje, inderdaad, het is het allemaal waard. De eerste punctie viel me mee, de tweede tegen maar mijn mantra was "weeen zijn erger en daar doe ik dit voor" .
(Overigens ben ik uiteindelijk bevallen via een keizersnede en heb ik nooit een wee gehad )
dat is wel een goeie mantra!
na, eerst maar eens voor de maanden proberen zonder medisch circus... wie weet lukt het wel, nu de operatie achter de rug is...
pi_70190859
Jullie zijn allemaal zo lief En idd, hopelijk vandaag het laatste telefoontje

Madelieve wat raar dat je het niet meer weet Maar je hoort het zo vaak dat eens de bevalling achter de rug is mensen een heel deel van de voorafgaandelijke miserie vergeten.
En nu idd, na poging één twee streepjes tevoorschijn toveren (en het derde komt er dan als grote verrassing, zoals bij ET )
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:45:05 #185
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_70191914
Leo we zetten ze aan het werk

Hier zijn gisteren de duivels weer eens aangekomen.
pi_70191974
Leonieke, spannend, ik duim heel hard voor je!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:03:38 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70192407
Leonieke, ik duim ook hoor!

En didy, voor jou zijn de spannende dagen net aangebroken. Zet hem op embryo'tje!

Madelieve, spannend weer, hopelijk gaat het net zo voorspoedig als bij Jasja.
pi_70193130
* CrazyPrincess kruipt onder haar steen vandaan.

Een tijdje niet meedoen in dit topic heeft me goed gedaan. Ik voel me een stuk rustiger.
Ik heb wel af en toe meegelezen en gezien dat er meiden vertrokken zijn, maar helaas ook bij zijn gekomen. Van harte voor de zwangeren en sterkte voor degenen die de molen net instappen En een hele grote knuffel voor wilma. Dat het zo heeft moeten eindigen voor je gaat me echt aan het hart

Een update over mezelf:
Ik heb gister een punctie gehad voor ICSI. Er zijn 42! eitjes geoogst (wat deed die punctie pijn zeg; vooral na de helft van de tijd ). 40 eitjes bleken goed genoeg om te gaan bevruchten, waarvan 18 d.m.v. ICSI en 22 d.m.v. IVF. Dit laatste hadden we totaal niet verwacht. De vorige keer was de kwaliteit te slecht voor IVF. Manlief voelt zich meteen weer helemaal man

We zijn net gebeld dat er 10 eitjes d.m.v. ICSI zijn bevrucht en 17 d.m.v. IVF. De zwemmers hebben het dus nog beter gedaan dan de witte jassen!

Maandagochtend ga ik voor controle naar het ziekenhuis en als alles er goed uit ziet (zoveel follikels kan wel eens voor problemen zorgen) is om 10:30 de terugplaatsing. Ik ben benieuwd hoeveel embryootjes er uiteindelijk goed genoeg blijken te zijn voor terugplaatsing of invriezing.

Daarna weer twee spannende wachtweken. Ik denk dat ik ook dan zo min mogelijk op Fok! zal komen posten. M'n gedachten verzetten met andere zaken...

Ik geloof dat de artsen ook niet hadden verwacht dat er zoveel follikels zouden gaan groeien. Ik heb tot twee keer toe een lagere dosis moeten gebruiken (aanvankelijk 150, daarna 112,5 en de laatste spuitdag 75). Ik denk dat ik bij een eventuele volgende keer al meteen lager moet beginnen Maar laten we hopen dat er niet eens een volgende keer gaat komen
pi_70193353
42 eitjes Ik val omver!
Ik zat twee weken geleden al te jompelen bij 2

Maar wat fijn dat er 27!! eitjes bevrucht zijn. Zo'n supernieuws!

Ik duim alvast voor jou CP
pi_70193760
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:39 schreef leonieke het volgende:
42 eitjes Ik val omver!
Ik zat twee weken geleden al te jompelen bij 2

Maar wat fijn dat er 27!! eitjes bevrucht zijn. Zo'n supernieuws!

Ik duim alvast voor jou CP
Duim jij nou vandaag nog maar lekker 100% voor jezelf
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:07:19 #191
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70193955
42

Dat ze die punctie gedaan hebben (bij mijn eerste keer was alles boven de 20 follikels een bespreekgeval en boven de 25 een no-go ivm te veel risico)

Met 42 eicellen zou ik dus maar uit voorzorg heeeeeeeeeel veel drinken en de hele dag in je bed liggen

Wel goede bevruchtingen! En hopen dat ze maandag wat terug kunnen zetten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_70194000
Het is geen voorteken zeker als mijn borsten pijn doen omdat ik er constant mijn nagels in plant om te zien of ze niet gevoeliger zijn? f*ck man, het gaat me niet zo goed af deze keer
pi_70194326
Lieve Leonieke,

ik ben maar een lurker, maar al heel lang, lees en leef dus mee met jou (en alle anderen hier). Wilde gewoon even uit de lurkstand om je een hele dikke knuffel en heel veel positieve energie te geven!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_70196199
Leonieke, ik zit ook in het topic geplakt vanmiddag.... en ik duim me suf!

Oh, en ik had geen zere voorgevel hoor, niet als eerste teken. Wel hele rode handpalmen en voetzolen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70198842
CP; wat een boel follikels en veel bevruchtingen! Hoop dat er maandag wat terug gezet kan worden! In ieder geval een spannende tijd!

Leonieke; nog ff en dan weet je meer! Ik hoop het zo voor je!
pi_70199007
Nou Leonie, het lijkt erop dat ze je pas weer op het allerlaatste moment gaan bellen...
Of je weet het al en danst door de kamer natuurlijk, dat kan ook.
pi_70199905
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nou Leonie, het lijkt erop dat ze je pas weer op het allerlaatste moment gaan bellen...
Of je weet het al en danst door de kamer natuurlijk, dat kan ook.
Nou, ik hoop natuurlijk het laatste. Anders is het wel slecht gesteld met het rekening houden met mensen in Jette....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:56:07 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70199917
Leonie, verlos ons uit de spanning!
Je hebt PM
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:56:44 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70199930
Oei, en Rottdog ongesteld... Volgende ronde?
pi_70199938
Ik vrees dat D-day niet 26 februari 2010 zal worden Het ging anderzijds wel heel fijn geweest zijn. Het was dan ook mijn laatste kans voor mijn 28e verjaardag om zwanger te zijn (ik verjaar volgende week en wist deze keer wel het perfecte cadeau ) Maar misschien wordt het volgende maand wel een verlaat verjaardagscadeautje

Derde keer is scheepsrecht zeggen ze zeker? Nu toch maar wachten op de , ze mogen er wat mij betreft héél vlug aankomen

ze hebben we trouwens iets voor 17u opgebeld, maar ik moest eerst toch nog even de tranen doorslikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')