Okey, dat verschilt dus ook al per ziekenhuis, ik kreeg een top en een gewoon embryo teruggeplaatst. Heb je ook kutpillen (Utrogestan)?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef didydoos het volgende:
Er was een topembryo bij, dus ik heb er 1 teruggeplaatst gekregen.
En dan nu *drumrolls* de wachtweken.
14 dagen ofzo als ik het me goed herrinnerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef didydoos het volgende:
Ja, ik ben alleen vergeten tot wanneer die moeten. Na de tp oolk nog toch?
Ja, dan juist! Tot de test sowieso!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef didydoos het volgende:
Ja, ik ben alleen vergeten tot wanneer die moeten. Na de tp oolk nog toch?
Mijs, het is het ALTIJD waard..... Maar natuurlijk hoop ik dat je er niet eens aan toekomt, aan de IVF.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:17 schreef mijsje het volgende:
bedankt voor de verhalen. Ja, het zal ongetwijfeld verschillen per ziekenhuis en ook per persoon hoe je zelf de pijn ervaart... (mijn pijngrens is vrij laag...) maar net wat jullie ook zeggen, voor het doel dat we voor ogen hebben, ga ik er zeker doorheen als het nodig mocht zijn... In september weten we dan waarschijnlijk wel meer hoop ik... dan in ieder geval 3 rondes inseminaties en dan weer kijken... ik hoop dat er in Den Helder geen wachtlijst is, mocht het nodig zijn...
Je bent waarschijnlijk zo'n 10 dagen na mij uitgerekendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef leonieke het volgende:
En wie is er hier durven beginnen over een februari-kindje?Nu heb ik weeral zitten zoeken op websites wanneer ik zou bevallen
Mijn man zou het moeten zien
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef leonieke het volgende:
En wie is er hier durven beginnen over een februari-kindje?Nu heb ik weeral zitten zoeken op websites wanneer ik zou bevallen
Mijn man zou het moeten zien
mijsje, probeer je niet al te druk te maken over dingen die nog een tijdje in de toekomst liggen. Hopelijk kom je er niet eens aan toequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:17 schreef mijsje het volgende:
bedankt voor de verhalen. Ja, het zal ongetwijfeld verschillen per ziekenhuis en ook per persoon hoe je zelf de pijn ervaart... (mijn pijngrens is vrij laag...) maar net wat jullie ook zeggen, voor het doel dat we voor ogen hebben, ga ik er zeker doorheen als het nodig mocht zijn... In september weten we dan waarschijnlijk wel meer hoop ik... dan in ieder geval 3 rondes inseminaties en dan weer kijken... ik hoop dat er in Den Helder geen wachtlijst is, mocht het nodig zijn...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef leonieke het volgende:
Euh, mijsje, ik weet nog niets aangezien ik pas morgen naar het ziekenhuis moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |