Ik voel verder ook niks (behalve dan dat ik vanaf 1 dag voor NOD misselijk was).quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik voel nog altijd minder dan niets, dus we zullen maar niet te veel hopen, hé
Heel goed!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef Asyniur het volgende:
ik ga morgen in elk geval ook even vast MvM bellen...
Hoop het - maar mijn dagen na de eisprong varieren volgens m'n temperatuurcurves van het afgelopen halfjaar tussen de 8 en 12 dagen. En vaak begint het van tevoren met dit geemmer.... eerst een beetje donkerroze, dan een dagje bruinig, dagje niets en dan komt het. Dus ik reken mezelf niet (meer) rijk... Maar wie weet....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:23 schreef leonieke het volgende:
Hobbesje, kan het niet zijn dat je zwanger bent? Kan het geen innesteling zijn, zo een week na de eisprong?
Ach wilma, ik weet verder niet echt wat te zeggen...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef wilmadonna het volgende:
hallo dames! (en heren)
ik lees nog steeds zo af en toe mee hier, want ik ben gewoon zo nieuwsgierig hoe het jullie vergaat! (lees: wie er zwanger is)
heb het er zelf nog steeds erg moeilijk mee dat het voor ons over is wat betreft onze kinderwens... heb zelfs nog over adoptie nagedacht, maar daar staat mijn man niet achter helaas.
(ook vanwege de kosten... ik heb momenteel geen werk...)
Maar ik vind het wel confronterend wanneer ik een zwangere vrouw zie, of lieve babietjes of een kinderwagen of een film over babies...
Vond het altijd al confronterend maar nu is het extra heftig. Misschien hoort het bij het verwerkingsproces, maar het is niet makkelijk.
Af en toe huil ik, maar dat is goed, het moet eruit!
En soms haat ik mijn lichaam....
Ik kan gewoon niet accepteren dat ik nooit een kindje zal hebben... het is en blijft moeilijk... zucht..
Maar desondanks wens ik iedereen hier heel veel succes!
Ergens zit wel een kindje op een wolkje wat wacht op de passende moeder en de buik om zich in te nestelen, toch?!
liefs, Wilmadonna
Spannend!!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef didydoos het volgende:
* didydoos komt ook binnenvallen.
En net op het nippertje ook nog. Gisteravond Pregnyl gespoten en morgen () ochtend de punctie voor de icsi.
Whaaahellup!
Ik duim even hard voor je mee!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef didydoos het volgende:
* didydoos komt ook binnenvallen.
En net op het nippertje ook nog. Gisteravond Pregnyl gespoten en morgen () ochtend de punctie voor de icsi.
Whaaahellup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |