quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef peterfan het volgende:
Leonieke, even een vraag van een noob, die wel erg geinteresseerd is en meeleest, betekent dit dat je na vrijdag weer 2 weken " moet' wachten voor een misschien wel positieve test? En dat die 2 folikels misschien wel een tweeling kunnen opleveren?
(sorry als dit een hele domme vraag is!)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef leonieke het volgende:
Dat is helemaal geen domme vraag![]()
Na vrijdag inderdaad weer de wachtweken. In Jette zijn dat 15 dagen, dus ik vermoed dat ik op zaterdag 20 juni weet wat het resultaat is.
En die 2 follikels zouden effectief een tweeling kunnen opleveren. Maar dat kun je volgens mij ook met één follikel hebben als de deling anders gebeurt (maar dat is dan weer voor elke vrouw zo en het kan zijn dat ik nu iets heel onnozel vertel).
Thx trouwens voor de interesseFijn om te lezen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:23 schreef leonieke het volgende:
ik wil wel tekenen voor die twee, maar dat mag mijn man dan gewoon niet weten![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:dan houden we dat zo tot de eerste echo waar opeens 2 hartjes tevoorschijn komen...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:15 schreef leonieke het volgende:
En dan reageer ik gewoon heel verbaasd en zeg ik dat ik hier echt niet op gerekend had, maar we dit ook wel zullen aankunnen![]()
(soit, eerlijk? Liever één kind dan een tweeling, maar ik zou er waarschijnlijk wel vlugger kunnen aan wennen)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Is hier hetzelfde hoor Leonieke, wij hebben ook wat meer kans op een tweeling (vanwege de clomid) en ik zou daar zeer zeker sneller aan wennen dan mijn lief!Mannen... Maar als ze er eenmaal aan gewend zijn komt het allemaal goed, dat weet ik zeker.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef mijsje het volgende:ja, ik zou ook liever 1 kindje willen dat 2 tegelijk, maar als ik zie dat het er 2 zijn, dan spring ik net zogoed een gat in de lucht! (en m'n mannetje zegt: dan ben je er in een keer vanaf... dus die zal het niet al te erg vinden als er twee tegelijk komen...
)
vol...
Da's volgens mij een echt mannenopmerking; die van mij zei precies hetzelfde...quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef mijsje het volgende:ja, ik zou ook liever 1 kindje willen dat 2 tegelijk, maar als ik zie dat het er 2 zijn, dan spring ik net zogoed een gat in de lucht! (en m'n mannetje zegt: dan ben je er in een keer vanaf... dus die zal het niet al te erg vinden als er twee tegelijk komen...
)
vol...
LOL... mannen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Da's volgens mij een echt mannenopmerking; die van mij zei precies hetzelfde...Wij hadden ook meer kans op een tweeling, vanwege de hormonen die ik gebruikte, en omdat mijn
zelf de helft van een tweeling is... maar ik ben wel blij dat het er maar één is geworden...!
quote:
Nou, hetzelfde dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:22 schreef miss_sly het volgende:
mijsje, ik heb zo lang bij de achtergeblevenen gehoord, dat ik die echt niet vergeet en absoluut heel veel geluk toewens
Een gesprek met de Grote Baas van de mirakelsquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef leonieke het volgende:
Dat zou dan het tweede mirakel in de familie zijn voor de maand juni
Dan doe ik gewoon een week daarvoor even voor hoe het moetquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef leonieke het volgende:
Thx voor al de gelukwensen het duimen. Dit doet echt zo'n deugd
Asyniur: ik vermoed dat de bloedprik op 20 juni zal plaatsvinden, 15 dagen na inseminatie en een week voor mijn 28e verjaardag![]()
Hoop het dames! Mijn duimen draaien!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon een week daarvoor even voor hoe het moet
Ja! Die! Mirakels komen toch nooit alleen? Dat zeggen ze ook wel eens van minder fijne gebeurtenissen, dus dan is het zéker ook zo met mirakels.. HA!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef leonieke het volgende:
Dat zou dan het tweede mirakel in de familie zijn voor de maand juni
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:30 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, doe het ons maar even voor... misschien doe ik al een hele tijd iets verkeerd
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef McLaura het volgende:
Hey lieverds, ik had het vriendinnetje idd een kaartje gestuurd en ik kreeg gisteravond een onwijs lief smsje hoe blij ze er mee was.
Bedankt allemaal!
Ik heb haar gelijk even gewezen op dit forum, misschien komt ze wel buurten binnenkort
Ik hoopte heel erg dat zij zwanger zou zijn voor ik beval.... Maar aan de andere kant vond ik zwangere vrouwen confronterender dan kleine baby's toen het hier niet lukte....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:32 schreef Jose81 het volgende:
ooeeh, Leonieke! Het zit er alweer op!
Hier draaien de duimen weer, hoor!![]()
Laura, wat goed dat je die stap hebt genomen... en wat fijn dat je zo'n lieve reactie terug kreeg. Ze zal je wel gemist hebben, denk ik... Hopelijk is dit weer een nieuw begin (of doorstart) van jullie vriendschap!
Nu in pupo-stand: voel je al iets?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef leonieke het volgende:
Bij mij wel, McLaura, al vind ik baby's ook soms confronterend, hoor. Maar het is wel anders, want het is net dat zwanger worden wat niet lukt bij mij (en het ligt ook nog eens aan mij).
Precies.... en dat was wat ik voelde, een vrouw die zwanger was, was iets wat ik schijnbaar niet kon worden. En wat 'aan jou liggen' betreft : bij ons lag het aan geen van beide, en ik voelde me zo rot tegenover Harold...... Ik kan me voorstellen dat dit bij jou anders (erger?) is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef leonieke het volgende:
Bij mij wel, McLaura, al vind ik baby's ook soms confronterend, hoor. Maar het is wel anders, want het is net dat zwanger worden wat niet lukt bij mij (en het ligt ook nog eens aan mij).
Hier gaat het gewoon zijn gangetje naar vorige maand verrast te zijn met een cyclus van 28 dagenquote:
uuh... ja... en om heel eerlijk te zijn heb ik dat nog steedsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef McLaura het volgende:
Ik hoopte heel erg dat zij zwanger zou zijn voor ik beval.... Maar aan de andere kant vond ik zwangere vrouwen confronterender dan kleine baby's toen het hier niet lukte....
Is dat bij alle MMMladies zo?
Ik vind dat niet gek hoor... ik heb het nu ik zelf zwanger ben ook.... Ik ben op de pufclub de enige die met hulp zwanger is geworden, en ja, dat steekt...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef Jose81 het volgende:
[..]
uuh... ja... en om heel eerlijk te zijn heb ik dat nog steeds. Ik kan het maar niet van me af zetten, ook al is het ons wel gelukt en ligt er nu een baby'tje te slapen boven... Een zwangere blijft confronterend, een baby niet. Ik snap het ook niet... en ik vind het helemaal niet leuk dat ik dat zo blijf 'voelen'...
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:21 schreef Asyniur het volgende:
Lieve meiden: het uiteindelijke zwanger worden is echt wel door jullie zelf hoor!Je krijgt een beetje hulp met het bij elkaar brengen van de zaadjes en eitjes maar het blijven plakken en groeien van de embryo/foetus/baby doe je toch maar mooi allemaal zelf! Daar hebben ze (nog?) helemaal geen goede vervanging voor.
![]()
Lieffies, niet zo streng voor jullie zelf zijn!
Helemaal waar en goed gezegdquote:Op zondag 7 juni 2009 09:21 schreef Asyniur het volgende:
Lieve meiden: het uiteindelijke zwanger worden is echt wel door jullie zelf hoor!Je krijgt een beetje hulp met het bij elkaar brengen van de zaadjes en eitjes maar het blijven plakken en groeien van de embryo/foetus/baby doe je toch maar mooi allemaal zelf! Daar hebben ze (nog?) helemaal geen goede vervanging voor.
![]()
Lieffies, niet zo streng voor jullie zelf zijn!
Kan ik me ergens wel voorstellen hoor!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Asy, je hebt natuurlijk gelijk. Toch betrap ik mezelf er soms op dat ik de MMM een beetje voel als falen.
Nu moet ik stiekem een beetje lachenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kan ik me ergens wel voorstellen hoor!![]()
Maar tegen iemand wiens nieren/schildklier/lever/etc het niet goed doen en die krijgt tabletjes hiervoor (en dialyse) zeg je toch ook niet dat hij of zij faalt?Terwijl dat eigenlijk hetzelfde is...
Dus hou je dat maar mooi voor ogenwant positief denken helpt
![]()
Je 'mag' het best lastig vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef Jose81 het volgende:
Asy, je hebt natuurlijk ook gelijk. Het hele zwanger zijn en blijven (en vooral het bevallen) is toch iets wat toch maar mooi gelukt is...
Maar toch blijf ik het lastig vinden om zwangeren te zien. Hoewel... vandaag was na een lang verlof mijn eerste werkdag en mijn collega gaat over 2 weken met zwangerschapsverlof... en... ik voelde me er maarzo niet vervelend onder... dat vond ik wel fijn! Het gaat de goede kant op!![]()
Asyniur slaat de spijker op z'n kop.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef mijsje het volgende:
Je kunt het altijd zo goed relativeren Asyniur... als ik lees wat jij dan zegt, denk ik: wat zeur ik nou, zo zit het gewoon...
Nee, ik zie het ook niet als falen... althans, ik zag het niet als falen... ik had meer een soort onbegrip, wat je zegt 'ik wil ook' en 'waarom wij nou niet?'. Niet omdat ik het een ander niet gun, tuurlijk niet. Dat probeer ik me ook wel voor te houden... voor hetzelfde geld, gaat hij bij een tweede ook wel zo snel bij ons. Je weet het niet. En misschien ook wel niet... we zien het allemaal wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:07 schreef Asyniur het volgende:
Je 'mag' het best lastig vindenmaar je 'moet' het niet zien als falen dat je in de mmm zit (of hebt gezeten)
Ik zit niet in de mmm en toch vind ik het soms lastig om zwangere dames te zien. Dan denk ik: ik wil ook!
Ik ga mijn best doen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef leonieke het volgende:
Yups, 20e bloedprik in het ziekenhuis. Maar jij bent zaterdag al aan de beurt hé, dus geef eens het goeie voorbeeld als je wil
lol dan zou ik nog naar de winkel moeten achter een test (aangezien ik dit echt echt echt niet in huis heb). Maar die deal wil ik wel maken, als is het maar omdat jij zou doorschuivenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen!![]()
maar wel onder de voorwaarde dat als jouw uitslag positief is, jij ook een 2e streepje post!![]()
Jij dan toch ook druiffie!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol dan zou ik nog naar de winkel moeten achter een test (aangezien ik dit echt echt echt niet in huis heb). Maar die deal wil ik wel maken, als is het maar omdat jij zou doorschuiven
Ik kan het maar showen als mijn bloedtest positief is hé, dat kan nu zijn, maar laat ons eerlijk zijn, de voortekenen zijn bij jou toch iets nadrukkelijker aanwezigquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij dan toch ook druiffie!![]()
En PZE gaat gewoon met de volgende ronde mee...
Echnie, ik ben gewoon ziek!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan het maar showen als mijn bloedtest positief is hé, dat kan nu zijn, maar laat ons eerlijk zijn, de voortekenen zijn bij jou toch iets nadrukkelijker aanwezig
Op onze trouwdagquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef leonieke het volgende:
Yups, 20e bloedprik in het ziekenhuis. Maar jij bent zaterdag al aan de beurt hé, dus geef eens het goeie voorbeeld als je wil
Ik voel verder ook niks (behalve dan dat ik vanaf 1 dag voor NOD misselijk was).quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik voel nog altijd minder dan niets, dus we zullen maar niet te veel hopen, hé
Heel goed!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef Asyniur het volgende:
ik ga morgen in elk geval ook even vast MvM bellen...
Hoop het - maar mijn dagen na de eisprong varieren volgens m'n temperatuurcurves van het afgelopen halfjaar tussen de 8 en 12 dagen. En vaak begint het van tevoren met dit geemmer.... eerst een beetje donkerroze, dan een dagje bruinig, dagje niets en dan komt het. Dus ik reken mezelf niet (meer) rijk... Maar wie weet....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:23 schreef leonieke het volgende:
Hobbesje, kan het niet zijn dat je zwanger bent? Kan het geen innesteling zijn, zo een week na de eisprong?
Ach wilma, ik weet verder niet echt wat te zeggen...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef wilmadonna het volgende:
hallo dames! (en heren)
ik lees nog steeds zo af en toe mee hier, want ik ben gewoon zo nieuwsgierig hoe het jullie vergaat! (lees: wie er zwanger is)
heb het er zelf nog steeds erg moeilijk mee dat het voor ons over is wat betreft onze kinderwens... heb zelfs nog over adoptie nagedacht, maar daar staat mijn man niet achter helaas.
(ook vanwege de kosten... ik heb momenteel geen werk...)
Maar ik vind het wel confronterend wanneer ik een zwangere vrouw zie, of lieve babietjes of een kinderwagen of een film over babies...
Vond het altijd al confronterend maar nu is het extra heftig. Misschien hoort het bij het verwerkingsproces, maar het is niet makkelijk.
Af en toe huil ik, maar dat is goed, het moet eruit!
En soms haat ik mijn lichaam....
Ik kan gewoon niet accepteren dat ik nooit een kindje zal hebben... het is en blijft moeilijk... zucht..
Maar desondanks wens ik iedereen hier heel veel succes!
Ergens zit wel een kindje op een wolkje wat wacht op de passende moeder en de buik om zich in te nestelen, toch?!
liefs, Wilmadonna
Spannend!!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef didydoos het volgende:
* didydoos komt ook binnenvallen.
En net op het nippertje ook nog. Gisteravond Pregnyl gespoten en morgen () ochtend de punctie voor de icsi.
Whaaahellup!
Ik duim even hard voor je mee!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef didydoos het volgende:
* didydoos komt ook binnenvallen.
En net op het nippertje ook nog. Gisteravond Pregnyl gespoten en morgen () ochtend de punctie voor de icsi.
Whaaahellup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |