quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef McLaura het volgende:
Hey lieverds, ik had het vriendinnetje idd een kaartje gestuurd en ik kreeg gisteravond een onwijs lief smsje hoe blij ze er mee was.
Bedankt allemaal!
Ik heb haar gelijk even gewezen op dit forum, misschien komt ze wel buurten binnenkort
Ik hoopte heel erg dat zij zwanger zou zijn voor ik beval.... Maar aan de andere kant vond ik zwangere vrouwen confronterender dan kleine baby's toen het hier niet lukte....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:32 schreef Jose81 het volgende:
ooeeh, Leonieke! Het zit er alweer op!
Hier draaien de duimen weer, hoor!![]()
Laura, wat goed dat je die stap hebt genomen... en wat fijn dat je zo'n lieve reactie terug kreeg. Ze zal je wel gemist hebben, denk ik... Hopelijk is dit weer een nieuw begin (of doorstart) van jullie vriendschap!
Nu in pupo-stand: voel je al iets?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef leonieke het volgende:
Bij mij wel, McLaura, al vind ik baby's ook soms confronterend, hoor. Maar het is wel anders, want het is net dat zwanger worden wat niet lukt bij mij (en het ligt ook nog eens aan mij).
Precies.... en dat was wat ik voelde, een vrouw die zwanger was, was iets wat ik schijnbaar niet kon worden. En wat 'aan jou liggen' betreft : bij ons lag het aan geen van beide, en ik voelde me zo rot tegenover Harold...... Ik kan me voorstellen dat dit bij jou anders (erger?) is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef leonieke het volgende:
Bij mij wel, McLaura, al vind ik baby's ook soms confronterend, hoor. Maar het is wel anders, want het is net dat zwanger worden wat niet lukt bij mij (en het ligt ook nog eens aan mij).
Hier gaat het gewoon zijn gangetje naar vorige maand verrast te zijn met een cyclus van 28 dagenquote:
uuh... ja... en om heel eerlijk te zijn heb ik dat nog steedsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef McLaura het volgende:
Ik hoopte heel erg dat zij zwanger zou zijn voor ik beval.... Maar aan de andere kant vond ik zwangere vrouwen confronterender dan kleine baby's toen het hier niet lukte....
Is dat bij alle MMMladies zo?
Ik vind dat niet gek hoor... ik heb het nu ik zelf zwanger ben ook.... Ik ben op de pufclub de enige die met hulp zwanger is geworden, en ja, dat steekt...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef Jose81 het volgende:
[..]
uuh... ja... en om heel eerlijk te zijn heb ik dat nog steeds. Ik kan het maar niet van me af zetten, ook al is het ons wel gelukt en ligt er nu een baby'tje te slapen boven... Een zwangere blijft confronterend, een baby niet. Ik snap het ook niet... en ik vind het helemaal niet leuk dat ik dat zo blijf 'voelen'...
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:21 schreef Asyniur het volgende:
Lieve meiden: het uiteindelijke zwanger worden is echt wel door jullie zelf hoor!Je krijgt een beetje hulp met het bij elkaar brengen van de zaadjes en eitjes maar het blijven plakken en groeien van de embryo/foetus/baby doe je toch maar mooi allemaal zelf! Daar hebben ze (nog?) helemaal geen goede vervanging voor.
![]()
Lieffies, niet zo streng voor jullie zelf zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |