ik vermoed een complotquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:38 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij hing het in de lucht en heeft iedereen slecht geslapen
Zulke afspraken maak je toch zelf of niet danquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik moest naar de tandarts om 09:40wie verzint zoiets
maarja alles was goed
Jij hebt al onze goede slaap gestolen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:14 schreef IrishBastard het volgende:
Morgen
Ik heb echt heerlijk geslapen
nee had mn zusje gedaan, want die had examen vanmiddagquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Zulke afspraken maak je toch zelf of niet dan.
Je zusje had vanmorgen jouw afspraak gemaakt, omdat zij vanmiddag examen had?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee had mn zusje gedaan, want die had examen vanmiddag
En terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt al onze goede slaap gestolen!
wtfquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef Mikkie het volgende:
Sommige verhuurders zijn echt schaamteloos... krijg net een mailtje van direct wonen, biedt iemand een kamer aan op de Hertogstraat: 8 m² voor ¤345!
Je bent een zeikneus, niks onchristelijks aan 9.40quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
vóór vanmorgen,
omdat we samen gingen zei ik doe maar wat
wist ik veel dat ze zo'n onchristelijk tijdstip zou pakken
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
vóór vanmorgen,
omdat we samen gingen zei ik doe maar wat
wist ik veel dat ze zo'n onchristelijk tijdstip zou pakken
is in de goffert vlakbij t politieburoquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:05 schreef wyccie het volgende:
Weet iemand hier of de Dukaatstraat in een beetje een redelijke buurt is?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent een zeikneus, niks onchristelijks aan 9.40
quote:
Daar hoopte ik op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Mikkie het volgende:
Voor zover ik weet is er niet heel veel mis mee. Staat bij mij niet bekend als een 'kansenwijk'...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
is in de goffert vlakbij t politieburo
kolpingbuurt als ik me niet vergisniet een van de beste wijken, maar of het echt slecht is... denk het niet
wat ben je dr van plan?
Zo slecht is dat toch ook niet? Als je het in Nijmegen over slecht hebt, kom je eerder in de categorie Willemskwartier en Waterkwartier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar hoopte ik op.
[..]
[ afbeelding ]
Nou kijk, de slechte buurt is links. De Dukaatstraat is een stukje verderop. Ik wist dus niet zeker of die buurt 'aangetast' is.
Ik ben gewoon een beetje aan het rondkijken op de Entree-site.
Whehequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:29 schreef wyccie het volgende:
Een zwembad.![]()
Ik woon bij het centrum, ken echt weinig van de rest van Nijmegen.
je hebt geen geldquote:
zit er toch echtquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:29 schreef wyccie het volgende:
Een zwembad.![]()
Ik woon bij het centrum, ken echt weinig van de rest van Nijmegen.
Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:21 schreef Mikkie het volgende:
Zo slecht is dat toch ook niet?
Het kán geen toeval zijn, all hail swarmahoerquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
dit is mijn post 33.333
#333 swarmahoer 33333
grappig
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
Potverdomme, 9292ov gaat bijdehand doen
M'n fiets is lek en ik ben te lui om te lopen, dus ik wilde hier voor de deur de bus pakken en in de stad uitstappen... Maar ik weet niet hoe laat de bus gaat, dus ik zoek dat op.. krijg ik dit:
[ afbeelding ]
lijn 2, om de 10 minuten momenteelquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
M'n fiets is lek en ik ben te lui om te lopen, dus ik wilde hier voor de deur de bus pakken en in de stad uitstappen... Maar ik weet niet hoe laat de bus gaat, dus ik zoek dat op.. krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
M'n fietsband is lek en ik ben te lui om te lopen, dus ik wilde hier voor de deur de bus pakken en in de stad uitstappen... Maar ik weet niet hoe laat de bus gaat, dus ik zoek dat op.. krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Opzich wel een redelijk goed gevoel over, sommige dingen waren echt een eitje, andere toch net wat pittiger..quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Lijn 2 komt niet langs mijn huis
Maar ben er al achter, heb nu bestemming Plein 44 ingevuld, das één halte verder en die mag ik wel met de bus van meneer9292ov
Lijn 3 en 4 idd..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig maaris t 4 of 5 dan? die komen ook om de 10 min rond nu... alle bussen trouwens bijna
haha nee i knowquote:
haha eten jullie zo laat normaal dan? ik normaal tussen half 7 en half 8... afhankelijk van wanneer ik thuis ben / tijd hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net al gegeten, want anders moesten IB en ik allebei apart eten, maar nu denk ik dat het dus al 19.00 ofzo is
Die dingen werken niet, want muggen zijn doofquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
echt he
ik zit hier bij IB, en ik had zo'n muggenstekker gekocht die zo'n piep geeft.. en sinds ik dat ding er in heb zitten zijn er al 3 dezelfde beesten op de vensterbank gedonderd, ze worden alleen steeds groter
en het zijn echt ranzige dingen.. lichtbruin en dan van die voelsprietjes enzo
Zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die dingen werken niet, want muggen zijn doof
Hij is leuk ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en even iets heel anders, brandon flowers, zanger van The Killers is opzich best hot , iig op pinkpop:o
Hij had zo in een boyband kunnen zitten
kan alleen zo ff geen foto vinden
Ligt aan 't programma, vrijdag het drukst, vanaf zaterdag vaak al optredensquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallooooo! Jullie weten mij vast wel te vertellen wat de leukste dagen zijn om de 4daagse te vieren? De vrijdag valt alleen helaas af
.
Echt een lekkertje iddquote:
Dus dat moet wel goed komenquote:Wat leuk! Firenze is echt een leuke stad! Over de huisvesting hoef je je echt geen zorgen te maken! Je moet met een telefoon met voldoende tegoed en een plattegrond naar de faculteit letteren in de stad gaan (in de buurt van Via degli Alfani..of het is daar, ik weet het niet zeker meer) en daar hangen echt een miljoen briefjes met kameraanbiedingen. Een paar goede uitkiezen, allemaal bellen en een afspraak maken om langs te komen (dezelfde dag): is een soort kijkavond idee..zij kiezen dan de leukste uit
hoezo welke dag? het is een groot feestquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallooooo! Jullie weten mij vast wel te vertellen wat de leukste dagen zijn om de 4daagse te vieren? De vrijdag valt alleen helaas af
.
Binnen 4 minuten. Jij hebt en een gezond eetpatroon en geen leuke spelletjes op je telefoon.quote:
Of niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
We kunnen het ook over die van jou hebben als je wilt hoor
Straks moet ik ook gaan vertellen hoe vaak en hard ik persquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf, gaat het nou echt over het poepritme van IB?
Het is wel een gaaf gevoel natuurlijk om er tussen te staan, maar het is wel vrij matig dat ze in het begin zelf echt helemaal niks meezingt... Beetje Hazes-style, die zong op het eind tijdens z'n concerten ook nog amper iets en liet het publiek het werk doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier had ik echt graag bij willen zijn
Ik ga de27e naar 't afscheidsconcertquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier had ik echt graag bij willen zijn
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of niet.
Misschien kun jij me helpen, aangezien jij ook in de doelgroep valt. Ik zoek een stel bloedmooie meiden die zin hebben om morgen te pokeren, waar duikel je die tegenwoordig op? Mijn adresjes geven allemaal nul op mijn rekest.
Ze heeft alle andere nummers wel zelf gezongen, maar dit is toch gewoon mooi dat andere het voor je zingen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is wel een gaaf gevoel natuurlijk om er tussen te staan, maar het is wel vrij matig dat ze in het begin zelf echt helemaal niks meezingt... Beetje Hazes-style, die zong op het eind tijdens z'n concerten ook nog amper iets en liet het publiek het werk doen.
Eigenlijk sloeg dat hele verhaal nergens op... maar als jij het persoonlijk wil aantrekkenquote:
Met je nieuwe duikgear?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet ook die kaart ff opduiken dalijk
Check de PI, babequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik moet beginnen met de
das las ik ook..... je denk dat IK het serieus meendequote:
Ik heb er wel wat in mijn telefoon staan, maar sinds ik weer vrijgezel ben houd ik die lekker even zelfquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of niet.
Misschien kun jij me helpen, aangezien jij ook in de doelgroep valt. Ik zoek een stel bloedmooie meiden die zin hebben om morgen te pokeren, waar duikel je die tegenwoordig op? Mijn adresjes geven allemaal nul op mijn rekest.
Nee duh, ik weet ook wel dat jij weet dat ik weet dat ik geen bloedmooie meiden ken behalve jou en Yashquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
das las ik ook..... je denk dat IK het serieus meende
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Eigenlijk sloeg dat hele verhaal nergens op... maar als jij het persoonlijk wil aantrekken![]()
En er is een verschil tusen bloedmooi en mooi..... Hosti kent geen bloedmooie meiden.... Ik ken geen bloedmooie meiden....
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee duh, ik weet ook wel dat jij weet dat ik weet dat ik geen bloedmooie meiden ken behalve jou en Yash
Van jou had ik het serieus op gevatquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapjemaar was te lui voor de pi
quote:
Ja maar, ja maar, ja maar...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, de meeste zijn daar wel, jij bent er zelf gewoon nooit
Makkelijkere oplossing, alleen minder bierquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moet ik gewoon PI's gaan gebruiken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Net het meest briljante thema bedacht voor het tuinfeest van volgend jaar
Marilyn Mansion
Ik moet PVV stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:34 schreef IrishBastard het volgende:
Hmm, ik zou VVD moeten stemmen, gezien de stemwijzer. Nou nog uitvinden waar het moet
Je weet dat je dan ook niet mag klagen als je het straks niet eens bent met een beslissing hè?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga niet stemmen, het EP voegt toch niet echt iets toe
Waarom niet? Als het een beslissing is uit een compromis mag je best klagenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Je weet dat je dan ook niet mag klagen als je het straks niet eens bent met een beslissing hè?
en ongeveer 100K teveel op de teller!quote:
Bullquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en ongeveer 100K teveel op de teller!
Het is niet alsof het EP ook daadwerkelijk veel toevoegd aan beslissingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet PVV stemmen.
[..]
Je weet dat je dan ook niet mag klagen als je het straks niet eens bent met een beslissing hè?
Dan nog. Er zijn genoeg van die oeloeboeloe-oerwoudlanden waar mensen moeten vechten voor stemrecht en inspraak. Hier heb je het, dan moet je er gebruik van maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is niet alsof het EP ook daadwerkelijk veel toevoegd aan beslissingen
Tja, het is wel een toffe bak, maar wel duur rijden! Maar de prijs valt wel mee en als die netjes onderhouden is (en net duur onderhoud achter de rug heeft) is het wel een straffe bak!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bull.
Iets meer dan 25k per jaar gereden; een auto als deze koop je niet om in de stad te cruisen, daar is ie veel te duur voor. Dus waarschijnlijk voornamelijk provinciaal en snelweg gezien, van zulke km's heeft een auto niet bijzonder veel te lijden.
Bovendien kunnen Volvo's makkelijk de 3 à 4 ton halen met normaal onderhoud, dat zie ik met m'n Nissan van dit moment niet gebeuren... die zal over 50k toch een heel eind op zijn.
Of Turkije bij de EU komt maakt nogal wat uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is niet alsof het EP ook daadwerkelijk veel toevoegd aan beslissingen
Als ik het geld er voor had dan kocht ik een ander dan die maar ja ik ga voor oma boodschappen autootjes!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef IrishBastard het volgende:
Zeker mooi karretjeAls ik 't geld er voor zou hebben zou ik het ook wel weten
![]()
De volgende wordt weer kleiner dan deze. Die ik nu heb is me alweer iets te groot. Een 106je was ook prima geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb ook liever iets met een normale afmeting onder m'n gat. Daarbij kun je er dan tenminste ook fatsoenlijk spullen in vervoeren, wat ik ook een grote pré vind
En jij denkt dat het EP daar de doorslag in gaat geven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of Turkije bij de EU komt maakt nogal wat uit.
Oa jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
En jij denkt dat het EP daar de doorslag in gaat geven?
Mijn idee!quote:
Komt er geen slurptax op dat ding, of is dat alleen bij nieuwkoop?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
Toch is een grote auto ook wel weer tricky ivm onderhoud enzo. Ook het verbruik zal hoger liggen: gemiddeld opgegeven is 1:12,5...dus dan rij je 1:11 ofzo. Da's op zich niet schrikbarend meer dan dat ik nu verbruik, dus ik kan er mee leven. Alleen het onderhoud zal wel duurder zijn...
Misschien van de week maar eens langs de garage rijden om te kijken wat hij nog voor m'n karretje geeft. Dan even rekenen wat erbij zou moeten, beetje plussen en minnen, en de knoop doorhakken.
Los van of ik 'm ga kopen of niet, moet ik zeggen dat die Volvo er voor die km-stand van binnen en buiten nog goed uitziet! En dan misschien maar een keer de gok nemen om naar Groningen te rijden...
Niet veilig, afgeschaftquote:
Op het viaduct over de A15 bij Elst stond altijd stop de tsunami van racisme...nu staat er stop de tsunami van islam oid. Dat viel me gisteren opeens op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oosterhout: Bedreigd vanwege hoofddoek!
quote:
En daar ging de tuinfeestuitnodiging.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Bij de C&A hebben ze toch alleen maar kinder- en bejaardenlingerie?
waar hangt de keus nog vanaf?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb de halve middag ipv zitten leren, me verder zitten inlezen over de Volvo S40.
Van heel veel factoren. Of de markt nog enige krimp voorziet, in dat geval bestaat de kans dat de prijs nog daalt (al is ie nu al vrij scherp). Of dat het ding er nog staat op het moment dat ik tijd heb om te gaan kijken (je bent minimaal een halve dag weg, en waarschijnlijk een hele...dat wordt ergens eind juni op z'n vroegst). En het belangrijkst: van de onderhoudsstaat van het ding (boekjes inzien) en de proefrit. En van wat ik voor m'n oude auto terug krijg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar hangt de keus nog vanaf?
want volgens mij weet je t eigelijk al zeker toch
Nee hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Bij de C&A hebben ze toch alleen maar kinder- en bejaardenlingerie?
jah.... lekker oldfashioned... vind het raar dat ze er na al die jaren achter komen dat het 'niet veilig' isquote:
Jij hebt toch ook PVV gestemd of niet danquote:
Bij de Blokker gaat dat misschien makkelijk, maar bij ons liggen die weekenden aan het begin van het jaar al vast. Ik zie wel wat eruit komt rollen qua planning, misschien kan ik nog wel ergens een dienst ruilen ofzo...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je hebt nu tijd genoeg om dan van weekend te wisselen
Je kan toch gewoon je collega die het weekend ervoor/erna moet werken bellen of die kan wisselenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij de Blokker gaat dat misschien makkelijk, maar bij ons liggen die weekenden aan het begin van het jaar al vast. Ik zie wel wat eruit komt rollen qua planning, misschien kan ik nog wel ergens een dienst ruilen ofzo...
Het weekend erna wordt ivm vakanties al lastig, het weekend ervoor is ivm tentamens en een ander feestje net zo onhandig om te werken als dat weekend zelf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je collega die het weekend ervoor/erna moet werken bellen of die kan wisselen
pas maar op, dalijk ga je op zwartquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Raus met die kenkerallochtonen!!!!11111
Oh, wacht.
Oh cool!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef Californium het volgende:
Sander? zie ik jou 9 juli trouwens nog op een ander feestje in Nijmegenben zo blij dat het verplaatst is
nu kan ik ook komen
Moet je die debattraining ook gaan geven in JJI's? Tofquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:47 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Dit worden twee stress dagen. Eerst met cello en school en slaap spullen naar school. Dan cello daar laten staan en naar Utrecht. Daar training voor de trainingen geven in de justitiele jeugd inrichtingen. En dan savonds bij een vriend slapen daar. Om vervolgens zaterdag de hele dag een voorbereidingsdag van t jeugddebat te begeleiden. Pffff vol!
Groenestraat is (grotendeels) niet betaald parkeren...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef Guppyfriend het volgende:Nijmegenaren!
Ik moet volgende week naar Nijmegen. Naar de Groenestraat. Nou kom ik met de auto, want ik ga pas weer weg als de treinen niet meer rijden. Maar is het daar nou betaald parkeren? En zo ja, wat kost een dagkaart?
Dank!
Bij een vestiging van m'n werk. Ik werk in Houten, maar woon in Arnhem. En nu vertrekt er vanaf de vestiging Nijmegen een bus naar de personeelsdag in De Biesbosch. En omdat ik gok dat ik niet voor de laatste trein terug weer in Nijmegen ben, ga ik met de autoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Groenestraat is (grotendeels) niet betaald parkeren...
Waar moet je zijn?
door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef morgane het volgende:
Bij mijn middelbare school is ook een gala vanavondop welke zat je dan?
Dan ben ik in Burgers Zoo.quote:
Grappig... ik was gisteren in Artisquote:
Ik vind Artis zelf niet veel aan, maar dat komt ook door hun ligging. Emmen en Burgers vind ik een stuk leuker. De vlindertuin en vogels in Emmen bv zijn weer uitsekend voor fotografiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Grappig... ik was gisteren in Artis. Actieve leden uitje van de studievereniging... al jaren niet in een zoo geweest dus was wel weer eens leuk. Ik kan er nu echter ook weer voor een jaar of tien mee vooruit
.
Ah kijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind Artis zelf niet veel aan, maar dat komt ook door hun ligging. Emmen en Burgers vind ik een stuk leuker. De vlindertuin en vogels in Emmen bv zijn weer uitsekend voor fotografie
Omdat Burgers erg dichtbij is hebben we daar een jaarabo voor, kost haast niets en je krijgt er parkeermunten bij
Berlin Zoologischer Gartenquote:
Ook beestachtig!quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Berlin Zoologischer Garten![]()
En Burgers Zoo ook, wij hebben ook een jaarabbo
je gaat meequote:
Was het niet goedkoper om daar een hotel te nemen? Of krijg je alles vergoed?quote:
krijg alles vergoedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was het niet goedkoper om daar een hotel te nemen? Of krijg je alles vergoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |