ik vermoed een complotquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:38 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij hing het in de lucht en heeft iedereen slecht geslapen
Zulke afspraken maak je toch zelf of niet danquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik moest naar de tandarts om 09:40wie verzint zoiets
maarja alles was goed
Jij hebt al onze goede slaap gestolen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:14 schreef IrishBastard het volgende:
Morgen
Ik heb echt heerlijk geslapen
nee had mn zusje gedaan, want die had examen vanmiddagquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Zulke afspraken maak je toch zelf of niet dan.
Je zusje had vanmorgen jouw afspraak gemaakt, omdat zij vanmiddag examen had?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee had mn zusje gedaan, want die had examen vanmiddag
En terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt al onze goede slaap gestolen!
wtfquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef Mikkie het volgende:
Sommige verhuurders zijn echt schaamteloos... krijg net een mailtje van direct wonen, biedt iemand een kamer aan op de Hertogstraat: 8 m² voor ¤345!
Je bent een zeikneus, niks onchristelijks aan 9.40quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
vóór vanmorgen,
omdat we samen gingen zei ik doe maar wat
wist ik veel dat ze zo'n onchristelijk tijdstip zou pakken
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
vóór vanmorgen,
omdat we samen gingen zei ik doe maar wat
wist ik veel dat ze zo'n onchristelijk tijdstip zou pakken
is in de goffert vlakbij t politieburoquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:05 schreef wyccie het volgende:
Weet iemand hier of de Dukaatstraat in een beetje een redelijke buurt is?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent een zeikneus, niks onchristelijks aan 9.40
quote:
Daar hoopte ik op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Mikkie het volgende:
Voor zover ik weet is er niet heel veel mis mee. Staat bij mij niet bekend als een 'kansenwijk'...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
is in de goffert vlakbij t politieburo
kolpingbuurt als ik me niet vergisniet een van de beste wijken, maar of het echt slecht is... denk het niet
wat ben je dr van plan?
Zo slecht is dat toch ook niet? Als je het in Nijmegen over slecht hebt, kom je eerder in de categorie Willemskwartier en Waterkwartier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar hoopte ik op.
[..]
[ afbeelding ]
Nou kijk, de slechte buurt is links. De Dukaatstraat is een stukje verderop. Ik wist dus niet zeker of die buurt 'aangetast' is.
Ik ben gewoon een beetje aan het rondkijken op de Entree-site.
Whehequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:29 schreef wyccie het volgende:
Een zwembad.![]()
Ik woon bij het centrum, ken echt weinig van de rest van Nijmegen.
je hebt geen geldquote:
zit er toch echtquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:29 schreef wyccie het volgende:
Een zwembad.![]()
Ik woon bij het centrum, ken echt weinig van de rest van Nijmegen.
Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:21 schreef Mikkie het volgende:
Zo slecht is dat toch ook niet?
Het kán geen toeval zijn, all hail swarmahoerquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
dit is mijn post 33.333
#333 swarmahoer 33333
grappig
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
Potverdomme, 9292ov gaat bijdehand doen
M'n fiets is lek en ik ben te lui om te lopen, dus ik wilde hier voor de deur de bus pakken en in de stad uitstappen... Maar ik weet niet hoe laat de bus gaat, dus ik zoek dat op.. krijg ik dit:
[ afbeelding ]
lijn 2, om de 10 minuten momenteelquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
M'n fiets is lek en ik ben te lui om te lopen, dus ik wilde hier voor de deur de bus pakken en in de stad uitstappen... Maar ik weet niet hoe laat de bus gaat, dus ik zoek dat op.. krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
M'n fietsband is lek en ik ben te lui om te lopen, dus ik wilde hier voor de deur de bus pakken en in de stad uitstappen... Maar ik weet niet hoe laat de bus gaat, dus ik zoek dat op.. krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Opzich wel een redelijk goed gevoel over, sommige dingen waren echt een eitje, andere toch net wat pittiger..quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Lijn 2 komt niet langs mijn huis
Maar ben er al achter, heb nu bestemming Plein 44 ingevuld, das één halte verder en die mag ik wel met de bus van meneer9292ov
Lijn 3 en 4 idd..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig maaris t 4 of 5 dan? die komen ook om de 10 min rond nu... alle bussen trouwens bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |