quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Bron: wikipediaquote:De Ford Sierra is een middenklasse auto die door Ford in 1982 als opvolger van de populaire Ford Cortina/Ford Taunus geïntroduceerd werd. Het werd een rank gelijnde auto die de naam Sierra kreeg. De Sierra was ontworpen door Uwe Bahnsan, Robert Lutz en Patrick le Quément.
Sierra (1982–1987)
Sierra Cosworth (1982–1987)
De Sierra werd gepresenteerd op 21 september 1982. De vormgeving van de auto was afgeleid van de in 1981 getoonde Probe III Concept Car. De nieuwe Sierra sloeg gelijk aan bij het grote publiek. Ford was qua vormgeving concurrerende merken voor, al moest de Sierra het nog steeds met achterwielaandrijving stellen; de nieuwe modellen van de concurrentie rond die tijd (onder andere de Opel Ascona en de Volkswagen Passat) hadden voorwielaandrijving.
okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds de aanschaf van mijn auto, nu 6 maanden geleden) al ruim 20k km gereden heb![]()
Maar incl verzekering en onderhoud rijd ik nog steeds voor ¤0.12/km
okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds de aanschaf van mijn auto, nu 6 maanden geleden) al ruim 20k km gereden heb![]()
Hehe, hier gaat het net zo hard, ik heb nu sinds 3 maanden weer een auto, inmiddels zit er ruim 10.000 km op. Kosten per kilometer zijn zo'n 9 a 10 cent.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Euhmm... Volgens mij ga je dan op zijn minst net zo hard hoor maargoed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Hehe, hier gaat het net zo hard, ik heb nu sinds 3 maanden weer een auto, inmiddels zit er ruim 10.000 km op. Kosten per kilometer zijn zo'n 9 a 10 cent.
Dat staat er toch ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Euhmm... Volgens mij ga je dan op zijn minst net zo hard hoor maargoed.
Gisteren was het er wel erg druk ja, vooral om er op te komen. Vorig jaar met Pinksteren had ik het idee dat het qua bezoekers drukker was, maar op de Ring zelf rustiger (toen kon ik er wel op). Er waren gisteren ook vrij veel baansluitingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lees dat verschillende mensen hier nog naar de ring gaan de laatste tijd, is het weer zo extreem druk? Dat begrijp ik namelijk min of meer uit eerdere reacties.
De laatste 2 zondagen dat ik ben geweest (3 en 31 Mei) was het verschrikkelijk druk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lees dat verschillende mensen hier nog naar de ring gaan de laatste tijd, is het weer zo extreem druk? Dat begrijp ik namelijk min of meer uit eerdere reacties.
Ho shitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook?. Had eigenlijk niet verwacht dat ik zoveel zou gaan rijden.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gisteren was het er wel erg druk ja, vooral om er op te komen. Vorig jaar met Pinksteren had ik het idee dat het qua bezoekers drukker was, maar op de Ring zelf rustiger (toen kon ik er wel op). Er waren gisteren ook vrij veel baansluitingen.
Dank voor de reacties. Ik ga er zelf niet op maar wil gewoon weer eens een kijkje nemen daarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
De laatste 2 zondagen dat ik ben geweest (3 en 31 Mei) was het verschrikkelijk druk.
Je leeft nogquote:
*kuch*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ho shit. Doe mij een bril
.
Las het totaal verkeerd
Hey, ik ben maar een gast, geen vaste klant, dus het is jullie feestje - voel je vrij om mijn OP weg te knikkeren en de TT aan te passen.quote:
OK, is het getal van de vorige SC 300 of 1293? Dan ga ik even op zoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt de hele OP keurig gekopieerd, maar je had er nog een OP in moeten editten. Kijken naar het getal van de vorige SC, daar één bij op tellen, en een vehikel bij dat getal zoeken. Vehikel + getal verwerken in de topic titel, en in de op, op de plek waar staat OP, wat info en foto's van het betreffende vehikel.
check de filenamequote:
donequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Top, edit jij hem ook nog even daadwerkelijk in de OP? Dan pas ik de titel voorje aan.
Koop een brilquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef BoJo het volgende:
er komt een hele lange haar uit een moedervlek groeien op m'n arm, wtf![]()
de teringquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, hoe is het ondertussen met je harige moedervlek? Al lang niks meer over gehoord...
[..]
Top, heb een toffe uitgekozenquote:
Groepskorting op dit bovenstaande hippe brilletje is mogelijkquote:
Ja goed eigenlijk, hij is niet verder gegroeid. Bedankt voor je interesse!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, hoe is het ondertussen met je harige moedervlek? Al lang niks meer over gehoord...
[..]
quote:
Balquote:
Wel eens op spa gereden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb 6 stuks van deze velgen met slicks en nog een setje andere velgen met slicks maar die zijn 4x100 en passen niet meer door de tapeinden dus die gebruik ik wel voor de zwarte.
Over 1,5 week Spa Italia weekend![]()
Moet nodig een foto maken van mijn 166, die heb ik sinds eind februari en nu 20k km verder nog geen foto van gemaakt
heb 'em zien rijden maar ik vond het maar een gek ding. beetje alsof hij een enorme brede 'bek' heeft of zo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:39 schreef BroesWillems het volgende:
Afgelopen weekend trouwens de nieuwe Scirocco is goed kunnen bekijken. Had hem al wel rijdend gezien maar hij stond nu mooi geparkeerd...
...foto's doen die auto geen recht, in het echt ziet er veel beter uit. Wat een vette bak is dat zeg![]()
over 15 jaar een mooie occasion voor mij....
zag hem gister rijden in het zwart, degene die ik bekeken had was wit. In het zwart vond ik het ook maar een gek ding... de lijnen kwamen er niet echt mooi uit... maar goed, nu stond ie dus ook niet stil.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb 'em zien rijden maar ik vond het maar een gek ding. beetje alsof hij een enorme brede 'bek' heeft of zo.
moet hem nog eens goed bekijken als hij ergens stil staat idd
Ik kan nooit zeggen dat ik er ooit in een heb gereden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
OMG, is het zo'n ding![]()
Die zijn zo verschrikkelijk gaaf (vind ik dan)
Volgens mij ga ik een redelijk gelijke situatie krijgen met een bepaalde blauwe Saabquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan nooit zeggen dat ik er ooit in een heb gereden.
Da's best raar, als je 'm al 2 jaar hebt.
Leugenaar! Ik heb ooit in Den Haag een proefritje gemaakt.
Maar die was nog in slechtere staat dan de mijne en die vroeg er 2000 euro voor!
Het enige verschil was, dat die dus wel reed..
Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Dingest het volgende:
We hadden vorig jaar nog naar zo'n Suzuki willen kijken, maar toen stond er nergens eentje te koop
Hij is nu van mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
Doe eens niet zo lomp dan met andermans spullen.
ze raken opquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!
Volgens mij staat er nog eentje op Markplaats, ook voor 750 euro. Maar dan lijkt die van jou aantrekkelijkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!
1000 euro zie ik er nu eentje staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog eentje op Markplaats, ook voor 750 euro. Maar dan lijkt die van jou aantrekkelijker
Zo. Veel roest!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:55 schreef Dingest het volgende:
+ http://link.marktplaats.nl/251437384
En nog 2 anderen om op te bieden/NOTKen - ze zijn er dus nog wel
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag nieuw autotje gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
147 uit 2005
Zolang hij rijdtquote:
Heb zelf sinds kort ook een EOS 1000D maar dan met 18-200mm. Prima camera wat mij betreft voor de beginnende spiegelreflex fotograaf. Had van mij wel iets meer pixels mogen hebben. (zoals bijv. de EOS 500D met 15MP, maar die is wel een stukje duurder/nieuwer).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:56 schreef ThaFreak het volgende:
vraagje aan de fotografen hiero:
Ik wil een nieuwe digi cam gaan halen maar nu zit ik aan een spiegelreflex te denken, nu kan ik een leverancier een nieuwe eos 1000d 18-55mm krijgen voor 200, das natuurlijk geen geld voor een camera...
Nu mijn vraag hierover, is het een makkelijke camere waarmee je goed de beginselen onder de knie mee kunt krijgen ????
wat staat er nou op die eerste foto voor tekst dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef Paladijn het volgende:
Foto's van dag 1 van vorig weekend (ja, ik ben traag tegenwoordig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest (65 stuks door baansluitingen) staat hier in een album.
Duurder hoeft ook voorlopig goed, moet eerst eens kijken als ik wel aan een wat groter model dan een compact kan wennen....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb zelf sinds kort ook een EOS 1000D maar dan met 18-200mm. Prima camera wat mij betreft voor de beginnende spiegelreflex fotograaf. Had van mij wel iets meer pixels mogen hebben. (zoals bijv. de EOS 500D met 15MP, maar die is wel een stukje duurder/nieuwer).
De volautomatische stand valt me best wel mee, maar heeft bij binnen fotografie heel erg snel de neiging om de flitser te gebruiken waar dat niet echt nodig is. Dan kun je beter een van de handmatige standen gebruiken. De instellingen die je dan zelf moet maken is gewoon een kwestie van wat oefenen en logisch nadenken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Meteen doen TF! Als ik het kan, kun jij het zeker
Ik kan je alleen aanraden om (snel) een 18-200 lens te kopen. Die is echt lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Duurder hoeft ook voorlopig goed, moet eerst eens kijken als ik wel aan een wat groter model dan een compact kan wennen....
Een compact neem je wat makkelijker mee en weet niet hoe snel je een dslr meeneemt...
Maar zo te horen is het wel een goede camera...
[..]
kunnen moet ook wel lukken denk ik
![]()
wou alleen wel met een redelijk goede camera beginnen, maar dat is die dus wel zo te horen
Je hebt ook een automatische stand zonder flits.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb zelf sinds kort ook een EOS 1000D maar dan met 18-200mm. Prima camera wat mij betreft voor de beginnende spiegelreflex fotograaf. Had van mij wel iets meer pixels mogen hebben. (zoals bijv. de EOS 500D met 15MP, maar die is wel een stukje duurder/nieuwer).
De volautomatische stand valt me best wel mee, maar heeft bij binnen fotografie heel erg snel de neiging om de flitser te gebruiken waar dat niet echt nodig is. Dan kun je beter een van de handmatige standen gebruiken. De instellingen die je dan zelf moet maken is gewoon een kwestie van wat oefenen en logisch nadenken.
Dat weet Lexxx wel, die heeft't er namelijk vorig jaar in gekrastquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat staat er nou op die eerste foto voor tekst dan?
En weet jij of er nog meer afleveringen op insternet gekomen zijn van die duitser die in de AM V8 de 24 ging rijden van de ring?
Jij had toen die linkjes hier gedumpt. Geweldig om naar te kijken
Het verschil tussen de 450D en de 1000D is zo klein dat prijsverschil tussen die twee dan ook niet helemaal de verhoudingen weer geeft. Puur functioneel gezien zie ik geen reden om de 450D boven de 1000D te kiezen. Dan zou ik liever voor nog iets meer geld de 500D kiezen. Daar zit wel een flink verschil tussen.\quote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Paladijn het volgende:
1000D zou ik normaal afraden als castratie-model en meer richting 400/450d als instapper, maar met die prijs zou ik ook voor de 1000D gaan TFJe kan altijd een nieuwere/luxere body kopen als je'm veel gaat gebruiken.
Belangrijkste op langere termijn zijn goede lenzen erbij hebben, daar gaat ook het meeste geld in zitten... bodies dalen redelijk hard in prijs :x
Klopt. Was ik nog vergeten. Ik gebruik ehm dan ook bijna nooit meer. Bijna alles doe ik met 'handmatige' programma's.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt ook een automatische stand zonder flits.
Idd. Tenzij je de 18-200mm met OS van Sigma wil hebben, die kun je beter laten staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik kan je alleen aanraden om (snel) een 18-200 lens te kopen. Die is echt lekker
Waar je die koopt? of welke?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef Anne het volgende:
Waar vandaan halen jullie je lenzen eigenlijk?
Je kunt 't ook opvatten als 'van welk merk'.quote:
Ik heb ook maar één lens naast mijn stapel kitlenzen, en die was toevallig in de aanbieding bij de lokale fotograaf toen ik daar was te oriënterenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:50 schreef Anne het volgende:
Maar is dat niet ontzettend duur bij de fotograaf?
Bij mij in het dorp was de 450D 200 euro duurder. (geen lens, maar toch, heb het idee dat het met lenzen ook zo zal zijn)
Heb ik al.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
M5: wat ga je in duitsland kopen? een Anne? bonk.gif
Nee, geen M5quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Anne: wat ga je in duitsland kopen? een M5 ? bonk.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |