Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Dingest het volgende:
We hadden vorig jaar nog naar zo'n Suzuki willen kijken, maar toen stond er nergens eentje te koop
Hij is nu van mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
Doe eens niet zo lomp dan met andermans spullen.
ze raken opquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!
Volgens mij staat er nog eentje op Markplaats, ook voor 750 euro. Maar dan lijkt die van jou aantrekkelijkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!
1000 euro zie ik er nu eentje staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog eentje op Markplaats, ook voor 750 euro. Maar dan lijkt die van jou aantrekkelijker
Zo. Veel roest!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:55 schreef Dingest het volgende:
+ http://link.marktplaats.nl/251437384
En nog 2 anderen om op te bieden/NOTKen - ze zijn er dus nog wel
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag nieuw autotje gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
147 uit 2005
Zolang hij rijdtquote:
Heb zelf sinds kort ook een EOS 1000D maar dan met 18-200mm. Prima camera wat mij betreft voor de beginnende spiegelreflex fotograaf. Had van mij wel iets meer pixels mogen hebben. (zoals bijv. de EOS 500D met 15MP, maar die is wel een stukje duurder/nieuwer).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:56 schreef ThaFreak het volgende:
vraagje aan de fotografen hiero:
Ik wil een nieuwe digi cam gaan halen maar nu zit ik aan een spiegelreflex te denken, nu kan ik een leverancier een nieuwe eos 1000d 18-55mm krijgen voor 200, das natuurlijk geen geld voor een camera...
Nu mijn vraag hierover, is het een makkelijke camere waarmee je goed de beginselen onder de knie mee kunt krijgen ????
wat staat er nou op die eerste foto voor tekst dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef Paladijn het volgende:
Foto's van dag 1 van vorig weekend (ja, ik ben traag tegenwoordig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest (65 stuks door baansluitingen) staat hier in een album.
Duurder hoeft ook voorlopig goed, moet eerst eens kijken als ik wel aan een wat groter model dan een compact kan wennen....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb zelf sinds kort ook een EOS 1000D maar dan met 18-200mm. Prima camera wat mij betreft voor de beginnende spiegelreflex fotograaf. Had van mij wel iets meer pixels mogen hebben. (zoals bijv. de EOS 500D met 15MP, maar die is wel een stukje duurder/nieuwer).
De volautomatische stand valt me best wel mee, maar heeft bij binnen fotografie heel erg snel de neiging om de flitser te gebruiken waar dat niet echt nodig is. Dan kun je beter een van de handmatige standen gebruiken. De instellingen die je dan zelf moet maken is gewoon een kwestie van wat oefenen en logisch nadenken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Meteen doen TF! Als ik het kan, kun jij het zeker
Ik kan je alleen aanraden om (snel) een 18-200 lens te kopen. Die is echt lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Duurder hoeft ook voorlopig goed, moet eerst eens kijken als ik wel aan een wat groter model dan een compact kan wennen....
Een compact neem je wat makkelijker mee en weet niet hoe snel je een dslr meeneemt...
Maar zo te horen is het wel een goede camera...
[..]
kunnen moet ook wel lukken denk ik
![]()
wou alleen wel met een redelijk goede camera beginnen, maar dat is die dus wel zo te horen
Je hebt ook een automatische stand zonder flits.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb zelf sinds kort ook een EOS 1000D maar dan met 18-200mm. Prima camera wat mij betreft voor de beginnende spiegelreflex fotograaf. Had van mij wel iets meer pixels mogen hebben. (zoals bijv. de EOS 500D met 15MP, maar die is wel een stukje duurder/nieuwer).
De volautomatische stand valt me best wel mee, maar heeft bij binnen fotografie heel erg snel de neiging om de flitser te gebruiken waar dat niet echt nodig is. Dan kun je beter een van de handmatige standen gebruiken. De instellingen die je dan zelf moet maken is gewoon een kwestie van wat oefenen en logisch nadenken.
Dat weet Lexxx wel, die heeft't er namelijk vorig jaar in gekrastquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat staat er nou op die eerste foto voor tekst dan?
En weet jij of er nog meer afleveringen op insternet gekomen zijn van die duitser die in de AM V8 de 24 ging rijden van de ring?
Jij had toen die linkjes hier gedumpt. Geweldig om naar te kijken
Het verschil tussen de 450D en de 1000D is zo klein dat prijsverschil tussen die twee dan ook niet helemaal de verhoudingen weer geeft. Puur functioneel gezien zie ik geen reden om de 450D boven de 1000D te kiezen. Dan zou ik liever voor nog iets meer geld de 500D kiezen. Daar zit wel een flink verschil tussen.\quote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Paladijn het volgende:
1000D zou ik normaal afraden als castratie-model en meer richting 400/450d als instapper, maar met die prijs zou ik ook voor de 1000D gaan TFJe kan altijd een nieuwere/luxere body kopen als je'm veel gaat gebruiken.
Belangrijkste op langere termijn zijn goede lenzen erbij hebben, daar gaat ook het meeste geld in zitten... bodies dalen redelijk hard in prijs :x
Klopt. Was ik nog vergeten. Ik gebruik ehm dan ook bijna nooit meer. Bijna alles doe ik met 'handmatige' programma's.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt ook een automatische stand zonder flits.
Idd. Tenzij je de 18-200mm met OS van Sigma wil hebben, die kun je beter laten staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik kan je alleen aanraden om (snel) een 18-200 lens te kopen. Die is echt lekker
Waar je die koopt? of welke?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef Anne het volgende:
Waar vandaan halen jullie je lenzen eigenlijk?
Je kunt 't ook opvatten als 'van welk merk'.quote:
Ik heb ook maar één lens naast mijn stapel kitlenzen, en die was toevallig in de aanbieding bij de lokale fotograaf toen ik daar was te oriënterenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:50 schreef Anne het volgende:
Maar is dat niet ontzettend duur bij de fotograaf?
Bij mij in het dorp was de 450D 200 euro duurder. (geen lens, maar toch, heb het idee dat het met lenzen ook zo zal zijn)
Heb ik al.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
M5: wat ga je in duitsland kopen? een Anne? bonk.gif
Nee, geen M5quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Anne: wat ga je in duitsland kopen? een M5 ? bonk.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |