donequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Top, edit jij hem ook nog even daadwerkelijk in de OP? Dan pas ik de titel voorje aan.
Koop een brilquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef BoJo het volgende:
er komt een hele lange haar uit een moedervlek groeien op m'n arm, wtf![]()
de teringquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, hoe is het ondertussen met je harige moedervlek? Al lang niks meer over gehoord...
[..]
Top, heb een toffe uitgekozenquote:
Groepskorting op dit bovenstaande hippe brilletje is mogelijkquote:
Ja goed eigenlijk, hij is niet verder gegroeid. Bedankt voor je interesse!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, hoe is het ondertussen met je harige moedervlek? Al lang niks meer over gehoord...
[..]
quote:
Balquote:
Wel eens op spa gereden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb 6 stuks van deze velgen met slicks en nog een setje andere velgen met slicks maar die zijn 4x100 en passen niet meer door de tapeinden dus die gebruik ik wel voor de zwarte.
Over 1,5 week Spa Italia weekend![]()
Moet nodig een foto maken van mijn 166, die heb ik sinds eind februari en nu 20k km verder nog geen foto van gemaakt
heb 'em zien rijden maar ik vond het maar een gek ding. beetje alsof hij een enorme brede 'bek' heeft of zo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:39 schreef BroesWillems het volgende:
Afgelopen weekend trouwens de nieuwe Scirocco is goed kunnen bekijken. Had hem al wel rijdend gezien maar hij stond nu mooi geparkeerd...
...foto's doen die auto geen recht, in het echt ziet er veel beter uit. Wat een vette bak is dat zeg![]()
over 15 jaar een mooie occasion voor mij....
zag hem gister rijden in het zwart, degene die ik bekeken had was wit. In het zwart vond ik het ook maar een gek ding... de lijnen kwamen er niet echt mooi uit... maar goed, nu stond ie dus ook niet stil.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb 'em zien rijden maar ik vond het maar een gek ding. beetje alsof hij een enorme brede 'bek' heeft of zo.
moet hem nog eens goed bekijken als hij ergens stil staat idd
Ik kan nooit zeggen dat ik er ooit in een heb gereden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
OMG, is het zo'n ding![]()
Die zijn zo verschrikkelijk gaaf (vind ik dan)
Volgens mij ga ik een redelijk gelijke situatie krijgen met een bepaalde blauwe Saabquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan nooit zeggen dat ik er ooit in een heb gereden.
Da's best raar, als je 'm al 2 jaar hebt.
Leugenaar! Ik heb ooit in Den Haag een proefritje gemaakt.
Maar die was nog in slechtere staat dan de mijne en die vroeg er 2000 euro voor!
Het enige verschil was, dat die dus wel reed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |