Zet jij 'm alvast in de OP van dit topic!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan ie niet in de OP, TF?Duurt tegenwoordig toch ene jaar voor een topic vol is, dan weten we het over 3 a 5 topics
checkquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan ie niet in de OP, TF?Duurt tegenwoordig toch ene jaar voor een topic vol is, dan weten we het over 3 a 5 topics
Hij heeft er 1 van een school uit Apeldoorn, die ging verhuizen, opgehaald. Daarna heeft hij er zelf een programma voor geschreven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
whehehe verkopen ze dat dan bij de ikea?![]()
maar no shit, is dat een echte goede testbank? welk type? en heeft hij goede koeling e.d.?
Ha, die bank ken ik. Mag hopen dat die opnieuw gecalibreerd is, want toen ik daar nog op school zat, klopte er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij heeft er 1 van een school uit Apeldoorn, die ging verhuizen, opgehaald. Daarna heeft hij er zelf een programma voor geschreven.
Het is iig voor 2 wiel aangedreven auto's en hij heeft er wel zo'n onmeunige bak met blazers bij als koeling.
weet zo niet tot hoeveel vermogen dat ding kan maar ik dacht tot 300pk. Over het algemeen komen zijn er tot nu toe alleen golfjes en kadettjes opgeweest, crossauto's dus. Maar een Porsche sprinter van een kameraad heeft er ook op gestaan en mustang.
Het is tot nu toe een beetje een hobby.
We hebben er een auto op gehad, die al een testrapport had van een andere bank. Die waarden kloppen gewoon, niet meer als een procent verschil iig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ha, die bank ken ik. Mag hopen dat die opnieuw gecalibreerd is, want toen ik daar nog op school zat, klopte er echt helemaal niks van.
auto kan makkelijk 5 uur achter elkaar lopen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef BroesWillems het volgende:
Binnenkort komt er een MR2 op die dik over de 300 PK gaat en Porsche die rond de 350 zou moeten zitten.
dan kan ik je er tegen die tijd iig meer over vertellen of ie meer dan 300 pk aan kan. Theoretisch moet het kunnen.
Maar wat ik niet begrijp is dat je auto toch probleemloos 5 uur achter elkaar moet kunnen lopen? Waar ben je bang voor?
Ah, nou, hou het in je achterhoofd iig. Als ik wat meer weet over die MR2 of die Porsche, dan post ik het wel. Kijken hoeveel vermogen die bank kan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
auto kan makkelijk 5 uur achter elkaar lopen.
echt bang ben ik ook niet, ik weet alleen niet wat deze setup doet omdat ik er nog niet érg lang mee rijdt.en ik moet de brandstof computer nog afstellen. dat gaat tijd kosten.
I will.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ah, nou, hou het in je achterhoofd iig. Als ik wat meer weet over die MR2 of die Porsche, dan post ik het wel. Kijken hoeveel vermogen die bank kan.
Tot zondag dan, ik ben er t/m maandagquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:15 schreef Dingest het volgende:
Ik gooi het maar op een kwestie van geluk, want liever nu dan zondag als ik ermee de Ring op wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |