Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Dingest het volgende:
We hadden vorig jaar nog naar zo'n Suzuki willen kijken, maar toen stond er nergens eentje te koop
Hij is nu van mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
Doe eens niet zo lomp dan met andermans spullen.
ze raken opquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!
Volgens mij staat er nog eentje op Markplaats, ook voor 750 euro. Maar dan lijkt die van jou aantrekkelijkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug stonden er 3 te koop. Nu inderdaad geen meer. Apart!
1000 euro zie ik er nu eentje staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog eentje op Markplaats, ook voor 750 euro. Maar dan lijkt die van jou aantrekkelijker
Zo. Veel roest!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:55 schreef Dingest het volgende:
+ http://link.marktplaats.nl/251437384
En nog 2 anderen om op te bieden/NOTKen - ze zijn er dus nog wel
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag nieuw autotje gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
147 uit 2005
Zolang hij rijdtquote:
Heb zelf sinds kort ook een EOS 1000D maar dan met 18-200mm. Prima camera wat mij betreft voor de beginnende spiegelreflex fotograaf. Had van mij wel iets meer pixels mogen hebben. (zoals bijv. de EOS 500D met 15MP, maar die is wel een stukje duurder/nieuwer).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:56 schreef ThaFreak het volgende:
vraagje aan de fotografen hiero:
Ik wil een nieuwe digi cam gaan halen maar nu zit ik aan een spiegelreflex te denken, nu kan ik een leverancier een nieuwe eos 1000d 18-55mm krijgen voor 200, das natuurlijk geen geld voor een camera...
Nu mijn vraag hierover, is het een makkelijke camere waarmee je goed de beginselen onder de knie mee kunt krijgen ????
wat staat er nou op die eerste foto voor tekst dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef Paladijn het volgende:
Foto's van dag 1 van vorig weekend (ja, ik ben traag tegenwoordig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest (65 stuks door baansluitingen) staat hier in een album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |