Dat zal het wezenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb vroeger () te vaak mijn decolletje verbrand denk ik Elies.
Of ik slaap te vaak op mijn zij
Bestaan is niet goed voor je tieten; als je teveel op je rug ligt, zakken ze onder je armen. Als je teveel staat, zakken ze naar beneden. Van op je buik liggen worden ze rondom verspreid. Je houdt alleen mooie tieten als je vroeg dood gaatquote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
Op je zij slapen is niet goed voor je tieten?Dat zal ik hier eens even doorgeven dan!
Ze zijn éng. Whuuh.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn haar tieten andersomscheel?
Je begrijpt iets niet goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
Wacht even. Adelante=Scanman?Of begrijp ik iets niet goed?
Nou, met mijn tieten is helegaar NIKS mis *check*quote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
Op je zij slapen is niet goed voor je tieten?Dat zal ik hier eens even doorgeven dan!
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bestaan is niet goed voor je tieten; als je teveel op je rug ligt, zakken ze onder je armen. Als je teveel staat, zakken ze naar beneden. Van op je buik liggen worden ze rondom verspreid. Je houdt alleen mooie tieten als je vroeg dood gaat
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Adelante, kijk
http://www.chestapeel.nl/pages/howworks.html
Liefquote:
Bij Big Brother, De Gouden Kooi of zoiets dergelijks is er áltijd een topic 'Scanman! Tieten!'quote:
Nee, had ik nog niet eens gezien!quote:
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Om even in stijl te blijven.
Maar als je Salma bent zijn álle jurkjes iets te klein aan de bovenkant.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?
Dit dan:quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?
Dat zeker; 20 jaar geleden zagen we er allemaal anders uit! Je doet er weinig aan, dus het handigste is je er maar bij neer te leggen dat je het uiteindelijk zult verliezen van de zwaartekracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gravity is a bitch.
20 jaar geleden was ik 9 en viel er tietsgewijs nog niet zoveel te zakkenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zeker; 20 jaar geleden zagen we er allemaal anders uit! Je doet er weinig aan, dus het handigste is je er maar bij neer te leggen dat je het euiteindelijk zult verliezen van de zwaartekracht.
Overigens; het koelt heerlijk af!
Wanneer krijg ik m'n nieuwe dieet?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
Stop eens met die tieten, ik zit in de bibliotheek
Is blurred aanwezig? Ik ben een amnese aan het maken en het lukt niet zo..
Nou kijk, dan klopt mijn stelling tóchquote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
20 jaar geleden was ik 9 en viel er tietsgewijs nog niet zoveel te zakken.
Ja. Weet ik. En Scanman heb ik al een tijd niet meer gezien. En adelante wel. En Adelante kwam toen jij scanman riep. Vandaar de verwarring.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Big Brother, De Gouden Kooi of zoiets dergelijks is er áltijd een topic 'Scanman! Tieten!'
Dit hoort. Is standaard. Voor alle vrouwen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken jaquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:55 schreef Syrena het volgende:
Ooooohh ik ben niet de enige met een rimpeldecollete![]()
Al heb ik wel gewoon kleine tietjes en alleen 's ochtends rimpels (nog wel alleen dan).
Kijk, krap drie dagen single en ze heeft 't alweer over d'r tetten op internet
Holy shitquote:
Niet voor iedereen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef conleche het volgende:
[..]
In het kader van dat, kan je beter vermelden dat ze huge zijn, dat werkt meestal beter!!![]()
Ik had het leuker gevonden als er een plaatje van 2 theezakjes boven stondquote:
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken ja.
Ik heb niet zo'n heel grote cup en dan valt de invloed van de zwaartekracht (gelukkig) reuze mee. Een van de voordelen van kleinere beewbs.
Handjevol is perfect, B/C zoietsquote:
Rotkop?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik heb niks met Salma. Rotkop, veel te grote borsten voor haar lengte. Maar goed wie ben ik
Stomme vraag misschien, maar hoe zie je dat zwaartekracht grip heeft op de boobies?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.
Dat zou toch elk moment moeten gaan gebeuren zou je denken, op mijn bijna 36e. Ik vrees de dag.
Da's echt het enige waar ik echt tevreden over ben, lijfsgewijsgezien. Mijn boobs!
Ik wil dat ze voor altijd zo blijven. Ze compenseren mijn knieën
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Handjevol is perfect, B/C zoiets
Ben jij een kleine-boobies vrouw??
Misschien wel nooit!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.
Dat zou toch elk moment moeten gaan gebeuren zou je denken, op mijn bijna 36e. Ik vrees de dag.
Da's echt het enige waar ik echt tevreden over ben, lijfsgewijsgezien. Mijn boobs!
Ik wil dat ze voor altijd zo blijven. Ze compenseren mijn knieën
Maar wat is er 'rot' aan de 'kop' van Salma dan?quote:
Salma is ook heel mooi!quote:
Nou, ik vind dat mijn borsten voor hun formaat nog maar heel weinig 'hangen'quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar hoe zie je dat zwaartekracht grip heeft op de boobies?Als ze groot zijn, hangen ze toch altijd wel een beetje? Of is dat ook al grip krijgen? In dat geval: het heeft de mijne nu al in zijn macht
.
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wiltquote:Op maandag 1 juni 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ze wel eens samen boos willen zien/horen!
Heb je Penelope dan gezien in Vicky, Cristina, Barcelona?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wilt![]()
Spaans-sprekende mensen ratelen sowieso al - als ze boos zijn wordt het alleen maar verwarrender
Ah zoquote:Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat mijn borsten voor hun formaat nog maar heel weinig 'hangen'
En ik vrees de tijd dat ze per dag een centimeter of 1,5 lager gaan zitten
Nee niet echtquote:Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Penelope dan gezien in Vicky, Cristina, Barcelona?.
Gewoon in het engels, maar wel grappig door die accentjes!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wilt![]()
Spaans-sprekende mensen ratelen sowieso al - als ze boos zijn wordt het alleen maar verwarrender
Hoe kan daar nou 'live' bij staan als Bruce gister was?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef conleche het volgende:
DaD!! Bruce is!!! Hij heeft veul te kort haar!!![]()
Vanavond komt Billy Elliot. Ik denk dat ik dat maar eens ga kijken.
Het is opgenomen tijdens een live uitvoering?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan daar nou 'live' bij staan als Bruce gister was?
O die ga ik ook zien!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef conleche het volgende:
Goed hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
O Uniekhoorn, hoe is het met je haarkleur afgelopen? Dat vergeet ik iedere keer te vragen!!
Ja. Maar er stond rechtsboven onder het Ned. 3 icoontje "LIVE", alsof het een live uitzending was.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is opgenomen tijdens een live uitvoering?
Ik had eigenlijk werkelijk geen flauw idee waar het over gingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar er stond rechtsboven onder het Ned. 3 icoontje "LIVE", alsof het een live uitzending was.
Maar dat is het ook zo te zien, alleen was het Bruce gedeelte dan een terugblikje. Foutje, bedankt
Ik ga alleen nog even gamen met Maarten en een vriend van ons, niet echt speciaal zou'k zeggenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie gaan allemaal nog leuke dingen doen vanavond!
Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Nee hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
'truste!quote:Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Ik schrijf aan een opdracht voor mn baantje, ook niet iets waar je wakker voor wil blijvenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Welk seizoen zit je?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef Merel het volgende:
Ik ga tot diep in de nacht West Wing kijken zodat ik nergens anders aan hoef te denken en dan gaat morgen om zeven uur de wekker weer
Halverwege 2 nu, dus ik moet nog heel wat!quote:
Het gaat heel snel, geloof me, ik heb in bijna een week die hele serie gekekenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Halverwege 2 nu, dus ik moet nog heel wat!
Nee, als je de karakters een beetje leert kennen, wordt het echt een top serie.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb West Wing ook nog liggen. 1 aflevering gezien, maar het was me veel te hectisch allemaal. Blijft dat zo?.
Ik heb vannacht over jou gedroomd! Bedenk ik me nu pasquote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef Miss_S het volgende:
Wat een TT![]()
Past wel een beetje bij mijn verhaal/blunder van afgelopen nacht ookal ging dat over andere lichaamsonderdelen
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over jou gedroomd! Bedenk ik me nu pas.
Je had kennelijk uitgezocht waar mijn ouders woonden en ik was daar ook toen stond je ineens met je vriendje en nog wat mensen (familie ofzo) voor het raam te zwaaienEn toen ging ik naar buiten om een babbeltje te maken
.
Ik heb hem ook niet hier gepostquote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef mspoez het volgende:
Ok ik heb gezocht maar heb geen blunder gevonden MissS. Wat was er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vaker en ergere dingen hier gelezen maar goed het is weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*danst op bureaustoel*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das haske gevaarlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*danst op bureaustoel*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Zoals ik al zei, no offence, maar niet iedereen zit op zulke persoonlijke info te wachten. Maar goed, wie ben ik.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb vaker en ergere dingen hier gelezen maar goed het is weg hoor
Dat doe ik de laatste tijd ook vaak als ik tijdens colleges buikdansdingen wil oefenenquote:
Dan is het goedquote:
Het geeft ook nietquote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, no offence, maar niet iedereen zit op zulke persoonlijke info te wachten. Maar goed, wie ben ik.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dr werd om gevraagd wat de blunder dan was, kan je het haar niet kwalijk nemen dat ze het dan postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
nu welquote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
Stop eens met die tieten, ik zit in de bibliotheek
Is blurred aanwezig? Ik ben een amnese aan het maken en het lukt niet zo..
eensquote:Op maandag 1 juni 2009 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dr werd om gevraagd wat de blunder dan was, kan je het haar niet kwalijk nemen dat ze het dan post.
Wat oude topics van scanman maar goed het was misschien ook niet leuk voor anderen om het te lezen. Maar toen mijn kwartje viel vond ik het nogal grappig eigenlijk....quote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
eens
al zag ik niet helemaal in wat de relatie met de TT was, maar goed
Ik sla ff overquote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
XcUZ_Me wil het vast graag pm'en naar je
hm dat zegt me nog steeds niks eigenlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat oude topics van scanman maar goed het was misschien ook niet leuk voor anderen om het te lezen. Maar toen mijn kwartje viel vond ik het nogal grappig eigenlijk....
Hm ik zou niet echt een vergelijkbare serie kunnen noemen eigenlijk. Maar je leest er eigenlijk alleen maar lovende verhalen over, iedereen die het gezien heeft is lyrisch, dus toen dacht ik laat ik ook maar eens kijkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef AKnynke het volgende:
met wat voor serie is westwing vergelijkbaar? ik ben opzoek naar een leuke serie die ik kan downloaden of kopen voor als ik in Zimbabwe zit, sinds ik niet verwacht daar regelmatig over internet te beschikken...
Is een onvergelijkbare serie ! zeker als je in politiek en conflicten bent geïnteresseerd. Klasse !quote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef AKnynke het volgende:
met wat voor serie is westwing vergelijkbaar? ik ben opzoek naar een leuke serie die ik kan downloaden of kopen voor als ik in Zimbabwe zit, sinds ik niet verwacht daar regelmatig over internet te beschikken...
Ik moet het morgen inleveren, en als ik een GO krijg dan krijg je het, anders nog laterquote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik m'n nieuwe dieet?![]()
Ik kijk/luister Placebo op Pinkpop, als het zulk mooi weer is lijkt het me ook nog wel leuk om daar te zijn!
Nee ik ben er nog!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nu welof ben ik nu te laat?
even mijn lijstje zoeken hoor..
gevonden!
O: brinta met banaan en rozijnen
L: dubbele volkorenboterham met 30+kaas, hardgekookt ei, tomaat, komkommer, lente-ui, sla en franse
vinaigrette
bakje fruitsalade (galiameloen, golden kiwi, rode druiven)
T: ? misschien stukje zelfgebakken appeltaart havermout met pindakaas![]()
en een halve rode paprika
D: pasta met tomatengroentesaus en hamblokjes
T: bakje yoghurt? magnum almond![]()
eens even kijken of ik een schatting kan maken qua kcal: het is een beetje moeilijk inschatten, maar ik kom op ongeveer 1700 kcal? (incl. magnum) dat valt me op zich nog wel mee. Morgen weer netjes eten
Maar elk verhaal heeft twee kanten hè. Niet dat ik alle kanten ken hoor, maar ik vind wel dat Ted heel erg door de mangel wordt gehaald terwijl niemand weet wat zijn kant van het verhaal is. En bovendien vond ik Ted altijd wel een toffe vent, ik heb nog een hele leuke foto van ons samen, dat telt ookquote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
DINGDINGDINGGGGGGGG.
Voor degenen die FOK! een warm hart toedragen:
GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK!
En nee, het is niet mijn actie. Ik had alleen tijd over dus heb de OP gemaakt
Maar ik heb wel meegedaanVoel je niet verplicht, maar ik meld het toch even
/dank aandacht etc.
Ik vind het vooral heel leuk om te zien hoe de hele communicatiemachine achter de president werkt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef AnneX het volgende:
Is een onvergelijkbare serie ! zeker als je in politiek en conflicten bent geïnteresseerd. Klasse !
hier in Zweden mag ik niet downloaden, en ze zijn er nogal streng op, dus ik doe het ook maar niet, maar ik ga als ik in Nederland ben eens even kijken. En anders bestel ik de DVD's op amazon, daar zijn ze vrij voordelig! En dan doen ze het gegarandeerd, dat is ook wel fijn!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is een onvergelijkbare serie ! zeker als je in politiek en conflicten bent geïnteresseerd. Klasse !
Het is alleen stom dat ik nog steeds moet wennen aan de huidige woordvoerder van Obama.
Het is hard werken om alles te downloaden en branden en je hebt dan 45 dvd's in je bagage.
Er is een topic over op FoK Er is geen leven na West Wing #2 gestart door Darktower.
Zij is bestuurskundige en lid van de PvdA en werkte op HQ van de Obama campagne.
En als ik nou toch hier hang : heel veel succes op/in/met de fieldtrip in Zimbabwe !!!
Oh ja, en als ik hier toch ben: neemt Conleche Ayn Rand mee op vakantie?
On topic: ik ga steeds meer groenten in mijn lijstjes stoppen, gelezen de eerdere waarschuwingen over te weinig eten wat verwoestend werkt op het systeem.
k heb ooit een mooie docu over ide jongen gezien, bij of tegenlicht of noorderlicht, die kan ik nooit uit elkaar houden. Volgens mij van de nps.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel leuk om te zien hoe de hele communicatiemachine achter de president werkt.
Ik zou bijvoorbeeld ook zoooo graag de speechschrijver van Obama eens ontmoeten, leren hoe die jongen denkt
Ja! Geweldige docu! Ik heb 'm ook gezien. Die jongen is echt geniaal.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k heb ooit een mooie docu over ide jongen gezien, bij of tegenlicht of noorderlicht, die kan ik nooit uit elkaar houden. Volgens mij van de nps.
Niemand is dan ook verplicht mee te doenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar elk verhaal heeft twee kanten hè. Niet dat ik alle kanten ken hoor, maar ik vind wel dat Ted heel erg door de mangel wordt gehaald terwijl niemand weet wat zijn kant van het verhaal is. En bovendien vond ik Ted altijd wel een toffe vent, ik heb nog een hele leuke foto van ons samen, dat telt ook
Dank je voor het waarschuwen, maar we zaten sowieso al vanaf 7 uur Pinkpoptv te kijken.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef conleche het volgende:
DaD!! Bruce is!!! Hij heeft veul te kort haar!!![]()
Van wie?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik kreeg een PM dat het goed is dat ik fier ben op mijn borsten![]()
Why???
Nou, aangezien ze "fier" zei moet dat wel Evy Gruyaert zijn!quote:
Ik heb je fobo gecheckt; waarschijnlijk gewoon omdat er niets mis mee isquote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik kreeg een PM dat het goed is dat ik fier ben op mijn borsten![]()
Why???
Hoe bedoel je? Qua uiterlijk? Of in het eggie echt? En waarom dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:56 schreef AKnynke het volgende:
he getsie Moblo, schrikken! Goed dat je naar de huisarts gaat morgen!
Oh, en Greys, ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echt bent!
Door je enthousiasme in alle topics waar ik je tegenkom. Nu in dat topic over Ted, met Emma en de eendjes, de asielacties...ik vind het zo aanstekelijk om te lezen. Als jij ergens enthousiast over bent, dan ben je het ook voor 110 % en worden anderen het gelijk ook...en ik ben zo benieuwd of dat in het echt ook zo is!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua uiterlijk? Of in het eggie echt? En waarom dan?
Ik weet niet of ik in het echt anders ben dan hier eigenlijk. Dat moet je aan degenen vragen die me al eens hebben ontmoet en dat zijn er best wat in dit topicIk ben in elk geval heel erg 'gewoon' denk ik, er is weinig opvallends of bijzonders. Plain JaneGreys
Ik ben wel wat over the top met mijn enthousiasme soms, ook in het echt. Soms is dat ook wel wat irritant voor mensen denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Door je enthousiasme in alle topics waar ik je tegenkom. Nu in dat topic over Ted, met Emma en de eendjes, de asielacties...ik vind het zo aanstekelijk om te lezen. Als jij ergens enthousiast over bent, dan ben je het ook voor 110 % en worden anderen het gelijk ook...en ik ben zo benieuwd of dat in het echt ook zo is!
Ja!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is alleen stom dat ik nog steeds moet wennen aan de huidige woordvoerder van Obama.
Het is hard werken om alles te downloaden en branden en je hebt dan 45 dvd's in je bagage.
Er is een topic over op FoK Er is geen leven na West Wing #2 gestart door Darktower.
Zij is bestuurskundige en lid van de PvdA en werkte op HQ van de Obama campagne.
En als ik nou toch hier hang : heel veel succes op/in/met de fieldtrip in Zimbabwe !!!
Oh ja, en als ik hier toch ben: neemt Conleche Ayn Rand mee op vakantie?
On topic: ik ga steeds meer groenten in mijn lijstjes stoppen, gelezen de eerdere waarschuwingen over te weinig eten wat verwoestend werkt op het systeem.
dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 06:53 schreef Chicolate het volgende:
Moblo. Gaat het nu een beetje met je nek enzo?
omdat het een paar honderd topics geleden al voorbij kwam.quote:
Niet dus, dat hardlopen dan he! Het regende toen ik wakker werd (en nu nog steeds, heel hard) en ik voel me niet zo lekker. Misschien morgen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Dank je, dat vind ik weer fijn om te lezen!
Succes morgen met hardlopen! Gooooooooo like the wind!
Joh, je bent geen sociale paria omdat je vriendinnen het toevallig over andere dingen hebben dan jijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik voel me ook ziek. Ben er alleen niet zeker van of het stress is of dat ik echt ziek wordEn bij allebei is het mijn eigen schuld. Had ik maar thuis moeten blijven.
Voel me een beetje een loser op het moment. Op de één of andere manier maak ik overal een zooitje van en doe ik niets goed. Alleen thuis, met de kinderen loopt het allemaal lekker. Maar met vriendschappen en werk schiet het allemaal niet op. Echt, gisteren een feestje en ik wist gewoon niet waar ik het met die mensen over moest hebben. Zij spraken over alternatieve geneeswijzen, reiki, yoga en aanverwanten en daar heb ik helemaal níets meer mee. Sterker nog, dat gezweefteef werkt me een beetje op de zenuwen. Daarentegen konden mijn vriendinnen weer niets aanvangen met onderwerpen als online netwerken (Linkedin vs Xing), kamperen en kampeerplaatsen, mode en de europese verkiezingen. We lazen ook al niet dezelde boeken, kijken naar verschillende films en televisieprogramma's.... Ik voelde me gewoon een sociale paria gisteren.
En op het werk: ik kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt en ik kan het niet eens herstellen omdat onze mail eruit ligt
Webmail ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
En op het werk: ik kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt en ik kan het niet eens herstellen omdat onze mail eruit ligt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, je bent geen sociale paria omdat je vriendinnen het toevallig over andere dingen hebben dan jij. Dan kun je net zo goed van hen zeggen dat zij sociale paria's zijn. Als jullie - kennelijk - zo uit elkaar zijn gegroeid wordt het misschien tijd om je vriendenkring wat uit te breiden?
Geeft toch niet joh!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan moet verhuizen. Zoals je weet woon ik in een klein dorpje en de heersende mening is hier:
- internet, wat is dat![]()
- online netwerken is zinloos
- kamperen is alleen maar stress. Vakantie in eigen tuin is ook leuk en anders gezellig naar de wintersport
- de reguliere geneeskunde is van de duivel. Alleen homeopatie e.a.v zijn betrouwbaar
- yoga en reiki zijn de oplossing voor al je problemen
- als vrouw ben je er vooral voor de kinderen. Iemand moet (deeltijd) thuisblijven voor de kinderen en dat is bijvoorkeur de vrouw
- mode en kleding zijn niet intressant
- je hoeft er ook niet meer leuk uit te zien voor je partner
- je moet zo dun mogelijk zijn, maar er niet over spreken hoe je dat dan wilt bereiken. Je bent gewoon dun. Klaar
- rust, reinheid en regelmaat zijn de hoofingredienten voor een succesvol leven
En daarnaast maak ik zelf ook bar weinig mee op het moment (werken, studeren, kinderen, uit eten en regelmatig weekendjes weg, dat was het wel), dus zelf kon ik ook niet veel nieuwe input aan de gesprekken geven.. Ze zijn ook allemaal veel ouder dan ik (40+) en ik merk gewoon dat ik de aansluiting mis.
Maar sorry voor de egoposts. Ik moest het gewoon even kwijt.
Oh, getsiederrie. Wat zou mij at storen, inderdaad!quote:
ik lees dit net pas, sorry!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog!
Ik mocht een variatielijst van internet halen, dus ik vond deze op zich eigenlijk wel goed ook al is het niet per se voor gezonde mensen. Of denk jij dat een diëtist aan gezonde mensen hele andere dingen aan zou raden?
De variatielijst
En het is 100% zeker natuurlijk dat het op de tijd dat ze dán zou moeten fietsen weer droog isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, getsiederrie. Wat zou mij at storen, inderdaad!![]()
Ik kom ook even klagen...we moeten in een groepje een project doe. Al weken afgesproken dat we vandaag om 11 uur meeten. Krijg ik net, alsin 2 minuten geleden, een mailtje van een groepsgenote, of we niet om 12 uur kunnen afspreken, want het regent zo hard en dat is vervelend als je moet fietsen...terwijl er groepsgenoten uit stockholm moeten komen die dus allang onderweg zijn.....ik snap sommige mensen echt helemaal niet...als het te hard regent dan pak je de bus, toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt gezellig Tink
maar bedenk: de omgeving is mooienzo
Ik zie het helemaal voor me: superslanke, geweldig geklede Tink met allemaal boerentrienen in joggingpak om zich heenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, ik kan me voorstellen dat je je in zo'n omgeving niet fijn voelt. Zijn er helemaal geen gelijkdenkenden in je omgeving?. Zou het ook frustrerend vinden als ik in jouw situatie zat hoor. Wat heb je nou aan dun zijn als mode en kleding niet interessant zijn en je er ook niet meer leuk hoeft uit te zien?
Een joggingpak maakt sowieso dik
.
Ach ja, ze is Italiaanse...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En het is 100% zeker natuurlijk dat het op de tijd dat ze dán zou moeten fietsen weer droog is
Kansloos..
Ik las: voor zowel nek- als vetbulten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
'hoi, met MoBlo, ik wil graag een afspraak maken...'
-prima! wie is uw huisarts?
'eeeeeuuuuuh..... geen ideekom nooit bij jullie
'
-da's toch alleen maar goed!kwart voor 12 kan ik terecht
voor zowel nek als vetbulten
Heb je geen oordoppies? Hier in de buurt zijn ze al maaaaanden aan het klussen aan hun huis, vanmorgen begonnen ze met het leggen van klinkersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef P.F het volgende:
Ik word al een week iedere dag om 7 uur uit mijn bed geboord en dan is mijn planning om te slapen tot 9Gadver!
Nou, joggingpakken dragen ze ook weer nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me: superslanke, geweldig geklede Tink met allemaal boerentrienen in joggingpak om zich heen. Ik word er spontaan depressief van!
.
Huuuuuuuuuuuuuuu *ril*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, joggingpakken dragen ze ook weer nietGewoon, praktische kleding
Je kent het wel: broek met truitje of bloesje model "staat-ook-leuk-als-je-60 bent" . Géén, ik herhaal géén decolleté. En een leuk kort vlot kapsel met felle contrastkleurtjes (roze plukjes, of bovenop blond en onderop bruin). Ik voel me er af en toe net een hoer
Ja dan slaap ik door de wekker heen wat ik nu al heb gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb je geen oordoppies? Hier in de buurt zijn ze al maaaaanden aan het klussen aan hun huis, vanmorgen begonnen ze met het leggen van klinkers*scraap*klonk*schraap*
Tink> Ik ken het. Mijn vriendinnen houden van X-factor en As The World Turns en weten niks van computers, internet of gadgets. Daar kan ik alleen met mijn mannelijke collega over praten (en in september werk ik daar nog maar 1 dag per week) en met T. We gingen altijd even lekker neuzen bij de Mediamarkt enzoen samen House kijken.
Bovendien heb ik net zitten rekenen en het zal nog wel even duren eer ik weer aan het kopen van gadgets kan denken. No Wii for me voorlopig.
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef Syrena het volgende:
/mega-egopost. Sorry.
Stuk alufolie nemen, vis erop, vis kruiden met zout/peper of viskruiden. Op de vis heel fijngesneden ui of prei en heel fijngesneden wortel (of in jouw geval heel fijngesneden paprika en courgette). Randjes omvouwen, scheutje witte wijn, pakket inpakken en in de oven!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef Blurred86 het volgende:
vraagje: ik wil vanavond (wit)vis maken uit de oven, maar ik heb dat eigenlijk nog nooit gemaakt.
Ik zit te denken aan tilapia/pangasius oid en dan kruiden met knoflook, platte peterselie (past dat erbij? dat heb ik nog liggen namelijk) en citroen erbij? en dan in een ovenschaal of een pakketje van aluminiumfolie met groente erbij (paprika, courgette, tomaat?). Ik ben alleen bang dat het allemaal heel nat wordt?
haha zoals je ziet ben ik een beetje clueless, heeft iemand nog tips, ideeën of recepten?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen.
Zal ik gezellig als balletje opgerold naast je komen liggen?
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef Syrena het volgende:
Oja, en ik ben dus ook zo'n waardeloze teamgenootIn de week van Hemelvaart niks kunnen doen want ik zat in Frankrijk zonder internet kon die week maar gewoon eeuwig duren en dit lange weekend had ik een hoop willen doen, maar ja
Ik heb net een inleidinkje gemaakt gisteren. En vanavond moet het op de leeromgeving staan en liefst voor die tijd wil het m'n teamgenote laten lezen.
Nu wil ik helemaal als een balletje opgerold in bed gaan liggen treuren, ook al is het daar veel te warm voor.
WANNEER GAAT DAT OVER?!
/mega-egopost. Sorry.
Oh die zag ik op vakantie bij ons op de boot zitten, zo'n mevrouw en mijn meneer zei nog zij moet wel duits zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, joggingpakken dragen ze ook weer nietGewoon, praktische kleding
Je kent het wel: broek met truitje of bloesje model "staat-ook-leuk-als-je-60 bent" . Géén, ik herhaal géén decolleté. En een leuk kort vlot kapsel met felle contrastkleurtjes (roze plukjes, of bovenop blond en onderop bruin). Ik voel me er af en toe net een hoer
Iets met een 5 intoetsen bij in gesprek, als de lijn vrij is gaat jouw telefoon weer over. Ofzo. En gewoon blijven bellen, ook al is het tijdstip waarop je van de arts mag bellen afgelopen. En anders ga je langs zonder afspraak. Mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
haai
ik probeer al een half uur de huisarts te bellen, maar er zijn blijkbaar erg veel mensen die hun wekelijkse theekransje met de dokter door het pinksterweekend een dag hebben moeten verplaatsen: geen doorkomen aan!
Als je de gegevens van de getuigen hebt, komt het goed. Die krijgen een brief, moeten de verkeerssituatie omschrijven en wat er gebeurd is. In jouw geval moet de uitkomst duidelijk zijn. Sterkte!quote:straks verzekering iig even bellen... ben benieuwd, nooit gehad zoiets
Dat is goed! Ik ga morgen weg en ben over een maand weer terug, dan zal ik het wel uit hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
omdat het een paar honderd topics geleden al voorbij kwam.
En toen schoof ik even naar binnen om te zeggen dat het hoewel gedateerd toch ook filosofische romans zijn, die ik minimaal 1 x jaar herlees sinds mijn 14e.
Laat je nog eens weten wat je ervan vindt/vond?
Gaat op zich wel, heb een beetje het gevoel dat ik een donderstorm verwachtte en in plaats daarvan een klein regenbuitje over me heen heb gekregen. Dozen tissues op stand by, maar ik heb ze nog niet nodig gehad. De echte klap moet nog komen, denk ik.quote:
Ja, dat vroeg ik me ook al afquote:
Behoorlijk slecht nieuws over de gezondheid van een familielid, erg dichtbij. Ivm evt herkenbaarheid hou ik het even daarbij.quote:
Dat hoeft voor mij juist niet, posten. Tnx!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef Phaidra het volgende:
En loveli, ik heb ook aan je gedacht, maar ik heb geen tijd gehad om het te posten.
Oja, het belletje gaat weer rinkelen. Sterkte meisquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Behoorlijk slecht nieuws over de gezondheid van een familielid, erg dichtbij. Ivm evt herkenbaarheid hou ik het even daarbij.
Ik ga een maand naar Frankrijk en pas in oktober naar Egypte (dat is 9 dagen) en misschien nog wat stedentripjes. Voor mijn gevoel heb ik wat in te halen geloof ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef Phaidra het volgende:
Co, ga je een máánd op vakantie?? De hele maand naar Egypte of daarna nog andere dingen? Wat heerlijk!
En loveli, ik heb ook aan je gedacht, maar ik heb geen tijd gehad om het te posten. Ik weet ook niet wat er aan de hand is (maakt ook niet uit, het klonk wel heftig), maar fijn dat het op zich redelijk gaat.
Het is nu wachten op een laatste uitslag, op basis daarvan gaan ze een plan opstellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, sterkte! Wordt het familielid in kwestie wel behandeld?
Ik heb echt bewondering voor jouw sport-hoeveelheden en je nette lijstjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, jouw ervaringen klinken een beetje zoals ik me voel als ik bij mijn ouders in het durp terugben. wat ik dus maar zoveel mogelijk probeer te voorkomen
Lijst voor de dag:
O: 2 eitjes, bak magere yoghurt
T: appel, paar aardbeien van kamergenoot
S: zwemmen
L: 2 broodjes met paprikapuree
T: bakje daniokwark
T: wat nootjes
D: vis uit de oven met peterselie, tomaten, courgette en olijfjes. Misschien wat wilde&witte rijst erbij?
S: pilates
T: wortel-appelsapjebeetje chips.
Dat ie niet that into me is weet ik al een hele tijd, maar ik wou 'm gewoon nog even gebruiken voor m'n lichamelijk genotquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
@Merel:Komt echt goed, wijffie!! Als je hem maar niet meer toelaat in je leven. Hij is just not that into you!! Klinkt keihard, ik weet het. Zelfs al komt hij met hangende pootjes terug: binnen een paar weken zal het oude patroon tussen jullie weer bestaan. Dat is helaas hoe die dingen vaak werken. Je hebt vast dingen geleerd van deze relatie en dat geleerde kan je heel goed in de praktijk brengen bij een nieuwe relatie. Bij de oude zal dat niet werken, omdat hij ervan uitgaat dat je bent zoals je was voor de verandering en daar naar zal handelen en dan is het bijna onmogelijk om er tegen te vechten.
![]()
![]()
Ja leuk! Maar verder hoef ik er niet over te praten of te PM'en hoor, ik voel me alleen maar rot als ik het erover heb dus buiten dit topic praat ik er eigenlijk met niemand over. Opkroppen FTWquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:36 schreef laziness het volgende:
Mereltje, ik heb ervaring met jouw situatie dus mijn pm staat open als je er behoefte aan hebt. Tevens ben ik weer in den lande met nog niet veel afspraken in de agenda dus dat drankje kan ook nog steeds binnenkort wellicht?
Ach liefje toch!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Cooooooooooooooo kom je in la douce France ook op Fok? Want ik kan jou geen maand missen hoor
Laten mijn eetlijsten jou ter inspiratie dienenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt bewondering voor jouw sport-hoeveelheden en je nette lijstjes.
Zal ook niet goed zijn voor de lijn neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach liefje toch!!Ik heb al een beetje uitgezocht hoe het daar zit met ADSL. Je kan daar een soort USB stick kopen en dan internetminuten. Soort prepaid gedoe. Dat is 25 euro voor 6 uur. Dus ik denk dat ik dat ga doen. Want om nu iedere keer naar de MacDo te gaan is ook weer zo wat
Ah, op die manier! Ik haalde geloof ik wat dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga een maand naar Frankrijk en pas in oktober naar Egypte (dat is 9 dagen) en misschien nog wat stedentripjes. Voor mijn gevoel heb ik wat in te halen geloof ik![]()
In Frankrijk ga ik overigens wel gewoon ook schilderen hoor, dus dat zou je met een beetje goede wil ook een werkvakantie kunnen noemen.
Loveli, fijn dat je er weer bent!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laten mijn eetlijsten jou ter inspiratie dienen
Ja, dat is ook de bedoelingquote:
Maar waarom kies je eigenlijk ontbijtkoeken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, vandaag is dan een grote FAIL.
O: 1/2 glas Optimel + handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
L: bakje kwark
T: appel
D: 150 gr kip, roerbakgroenten, rijst + boemboe = magere nasi
T: ?
Denk dat er nog wel iets bij moet. Fiets zo even richting de AH om wat lunchmateriaal te halen voor hier op het werk voor de rest van de week.
Als je me je rekeningnummer geeft, koop ik je onbijtkoek van je. Mag je die naar me opsturen, in de kliko mikken dan komt 'ie vast aan op de juiste plek.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, vandaag is dan een grote FAIL.
O: 1/2 glas Optimel + handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
L: bakje kwark
T: appel
D: 150 gr kip, roerbakgroenten, rijst + boemboe = magere nasi
T: ?
Denk dat er nog wel iets bij moet. Fiets zo even richting de AH om wat lunchmateriaal te halen voor hier op het werk voor de rest van de week.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
De ontbijtkoek is zo goed als op en dan koop ik geen nieuwe meer. Promised.
Oh, ik bedoelde met die fail dat ik de dag niet goed van start ben gegaan. Ga mn best doen dat dus nog recht te trekken vandaag.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:11 schreef Phaidra het volgende:
Ik begrijp dat niet zo goed XM. Je maakt een planning voor de dag, terwijl je nu eigenlijk al toegeeft dat het geen goed lijstje is. Het is pas 12 uur, dus probeer dan om de rest van de dag gezondere dingen te eten. Het is geen verwijt, ik probeer alleen jouw gedachtegang te begrijpen als je zo'n lijstje post met het commentaar dat je gefaald hebt. Je hebt helemaal nog niet gefaald, er is nog tijd zat om het anders te doen vandaag!
Oh, ik zie dat mijn vraag al beantwoord is.Goed zo!
![]()
Huh, wat is ermee gebeurd dan? Verloren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
Ik baal heel erg want mijn telefoon is officieel weg. Bah.
Doei 200 euro.
Heb je m'n nummer nog?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zal ook niet goed zijn voor de lijn neeen anders dan stuur ik je af en toe wel een smsje!
Ik was vrijdag naar een zwembadfeestje van mijn opleiding. En uiteraard kun je moeilijk zwemmen met je telefoon dus heeft iedereen zijn spullen in een/de garderobe achter gelaten. Ik heb halverwege nog wel even gebeld met mijn telefoon en deze terug gestopt in mijn tasje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huh, wat is ermee gebeurd dan? Verloren?
Het zag er heerlijk uit daar!! Met dat zonnetje en zulks. (behalve dan die rijen voor de toiletten/doches, dat trekt me dan weer helemaal niet)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemiddag...
* Mini_rulez is weer terug van Pinkpop.
Zijn er hier nog spannende dingen gebeurd dit weekend?
Gejat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was vrijdag naar een zwembadfeestje van mijn opleiding. En uiteraard kun je moeilijk zwemmen met je telefoon dus heeft iedereen zijn spullen in een/de garderobe achter gelaten. Ik heb halverwege nog wel even gebeld met mijn telefoon en deze terug gestopt in mijn tasje.
De volgende ochtend bij thuiskomst zat er geen telefoon meer in mijn tasje. En hij ligt ook niet bij de gevonden voorwerpen.
Is er hier nog iemand van wie jij níet de 06 hebt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zal ook niet goed zijn voor de lijn neeen anders dan stuur ik je af en toe wel een smsje!
Ik heb van den Fokkers alleen Greysie (en over een paar minuten Cootje) in mijn telefoon staanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er hier nog iemand van wie jij níet de 06 hebt?(mij uitgezonderd
).
Ik heb besloten dat ik nog even een dagje ga genieten van het mooie weer en dat ik morgen wel verder ga met m'n suffe artikeltje (de komende dagen is het een stuk frisser, dus genoeg gelegenheid om achter de pc te zitten).
Dan heb ik er meerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb van den Fokkers alleen Greysie (en over een paar minuten Cootje) in mijn telefoon staande rest heb ik niet.
You know me so well.........quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb van den Fokkers alleen Greysie (en over een paar minuten Cootje) in mijn telefoon staande rest heb ik niet.
Het was ook heerlijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Het zag er heerlijk uit daar!! Met dat zonnetje en zulks. (behalve dan die rijen voor de toiletten/doches, dat trekt me dan weer helemaal niet)
Wat heb je gezien?
Wat stom zeg!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was vrijdag naar een zwembadfeestje van mijn opleiding. En uiteraard kun je moeilijk zwemmen met je telefoon dus heeft iedereen zijn spullen in een/de garderobe achter gelaten. Ik heb halverwege nog wel even gebeld met mijn telefoon en deze terug gestopt in mijn tasje.
De volgende ochtend bij thuiskomst zat er geen telefoon meer in mijn tasje. En hij ligt ook niet bij de gevonden voorwerpen.
Kun je toch laten bijstellen bij de opticien?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:25 schreef Viking84 het volgende:
En ik was dus net even in de stad, want ik moet een nieuwe zonnebril (m'n huidige glijdt steeds van m'n neus), maar ik kan echt níks leuks vinden. Wat een foeilelijke modellen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het was ook heerlijk!Die rijen waren inderdaad minder, het leek dit jaar nog drukker dan anders! Douches hadden wij trouwens geen last van want we sliepen bij m'n ouders.
Poeh, wat heb ik gezien... te veel om op te noemen! De meeste dingen kende ik al, vaak ook al eens eerder gezien en die waren ook niet echt verrassend ofzo. Keane was beter dan ik me herinnerde en Just Jack had ook een erg leuk optreden, die kende ik van tevoren nog niet.
Leuk nummer ja!quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
nek niet ernstig
Een zonnebril van 10 euro laten bijstellen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je toch laten bijstellen bij de opticien?
Ik kreeg van mijn brillenboer de tip om een zonnebril alleen in je haar te doen als die, hoe heet dat, van die dubbel-verende pootjes heeft. Zo niet, dan verbruig je de bril, omdat dat deel van je hoofd dikker is
Ik weet ook niet of het daarmee kanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een zonnebril van 10 euro laten bijstellen?.
Ze zien me aankomen. Maar ik denk dat ik weinig keus heb...
Je zou ook kunnen proberen of er een onbeveiligd draadloos netwerkje in de buurt is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
Ach liefje toch!!Ik heb al een beetje uitgezocht hoe het daar zit met ADSL. Je kan daar een soort USB stick kopen en dan internetminuten. Soort prepaid gedoe. Dat is 25 euro voor 6 uur. Dus ik denk dat ik dat ga doen. Want om nu iedere keer naar de MacDo te gaan (daar heb je een gratis wifi-spot) is ook weer zo wat
En dat had je je nou net voorgenomen, toch? Wat een pech Mobloquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
yaynek niet ernstig, maar mag 4 dagen niet sporten
![]()
darn!
Geloof me, ik heb dat hele durp afgestruind!! Op het pleintje pik ik weleens iets op, maar da's een zwak signaal waar ik constant aan het draaien ben om weer een streepje op te vangen. Bij mij thuis zijn alle buren met ADSL beveiligd en ik ben een hacker van niks, want het is me niet gelukt om in te breken. (lees: ik heb tig Franse namen en tig geboortedata geprobeerd als codewoordquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen proberen of er een onbeveiligd draadloos netwerkje in de buurt is.
Leuk het dan wat op:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Saaiheid.
quote:Boter, 30+ kaas met mosterd, kipfilet met bieslook met sla en tomaat, light pindakaas met augurk en tauge, brood, appels met kaneel uit de magnetron en kant en klare fruitsalade aardbeien met balsamico-azijn en zwarte peper, of citrussalade met basilicum voor zometeen.
Dat is fijn zeg, lijkt me aardig onweerlegbaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
De persoon die achter me reed gisteren, heeft een GPSlog van z'n Garmin afgedrukt van dat stuk weg:
we reden gemiddeld 60 (max snelheid daar) en daalden vervolgens via 20km per uur (toen we hem in de verte aan zagen komen) naar 8km toen we er voorbij gingen.. niets mis mee dus
Ja en zij had eigenlijk bovenop haar trailer moeten zittenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs de koppeling in, wat inhoudt dat je motor nagenoeg geen geluid meer produceert... maar, we moesten als het aan haar lag, afstappen en duwend voorbij komen..
light pindakaasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat had je je nou net voorgenomen, toch? Wat een pech Moblo.
Buit bij de AH, heb echt lang gezocht naar goed broodbeleg, dat vind ik echt lastig. Ben ook weer met de standaard meuk teruggekomen:
Boter, 30+ kaas, kipfilet met bieslook, light pindakaas, brood, appels en kant en klare fruitsalade voor zometeen. Saaiheid.
Ik heb niet alles bijgelezen maar ga je de schade nog op die vrouw proberen te verhalen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs de koppeling in, wat inhoudt dat je motor nagenoeg geen geluid meer produceert... maar, we moesten als het aan haar lag, afstappen en duwend voorbij komen..
Weet je wat het probleem is? Ik heb behalve een gemeenschappelijke mini-koelkast (voor 18 mensen) niks nada noppes tot m'n beschikking hier. Geen keuken met magnetron/oven/gasstel. En alle lekkere dingetjes worden ook door mn collega's geconsumeerd, ondanks grote etiketten met uitroeptekens met mijn naam erop. Dat is echt heel erg irritant.quote:
ja.. had eigenlijk door willen rijden maar op aandringen van de getuigen die écht mij ervan overtuigden dat het niet mijn schuld was.. vond 't eigenlijk ook wel (is ook zo, als ik terugkijk) maar ben nooit zo snel met de schuld bij iemand anders leggen... eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb niet alles bijgelezen maar ga je de schade nog op die vrouw proberen te verhalen?
Da's minder.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je wat het probleem is? Ik heb behalve een gemeenschappelijke mini-koelkast (voor 18 mensen) niks nada noppes tot m'n beschikking hier. Geen keuken met magnetron/oven/gasstel. En alle lekkere dingetjes worden ook door mn collega's geconsumeerd, ondanks grote etiketten met uitroeptekens met mijn naam erop. Dat is echt heel erg irritant.
Ik neem aan dat de verzekering dat wel zal doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb niet alles bijgelezen maar ga je de schade nog op die vrouw proberen te verhalen?
Dat idee had loveli ook al in een PM jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's minder.
En als je het nu thuis maakt, in een broodtrommeltje stopt en op je werk in de koelkast legt?
Ik maak mijn salades-voor-op-het-werk ook altijd de avond tevoren, bevalt me prima.
Zo zou ik waarschijnlijk ook gereageerd hebben ja, en dan achteraf denken "shit, dat had ik toch niet moeten pikken".quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. had eigenlijk door willen rijden maar op aandringen van de getuigen die écht mij ervan overtuigden dat het niet mijn schuld was.. vond 't eigenlijk ook wel (is ook zo, als ik terugkijk) maar ben nooit zo snel met de schuld bij iemand anders leggen... eigenlijk![]()
![]()
Maar ben nu bezig met het verzamelen van gegevens, getuigenverklaringen en ga zo maar door, en ga zo de verzekering bellen om te vragen wat ze van mij nodig hebben, naast het schadeformulier![]()
wat een gedoe zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |