Dat zal het wezenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb vroeger () te vaak mijn decolletje verbrand denk ik Elies.
Of ik slaap te vaak op mijn zij
Bestaan is niet goed voor je tieten; als je teveel op je rug ligt, zakken ze onder je armen. Als je teveel staat, zakken ze naar beneden. Van op je buik liggen worden ze rondom verspreid. Je houdt alleen mooie tieten als je vroeg dood gaatquote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
Op je zij slapen is niet goed voor je tieten?Dat zal ik hier eens even doorgeven dan!
Ze zijn éng. Whuuh.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn haar tieten andersomscheel?
Je begrijpt iets niet goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
Wacht even. Adelante=Scanman?Of begrijp ik iets niet goed?
Nou, met mijn tieten is helegaar NIKS mis *check*quote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
Op je zij slapen is niet goed voor je tieten?Dat zal ik hier eens even doorgeven dan!
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bestaan is niet goed voor je tieten; als je teveel op je rug ligt, zakken ze onder je armen. Als je teveel staat, zakken ze naar beneden. Van op je buik liggen worden ze rondom verspreid. Je houdt alleen mooie tieten als je vroeg dood gaat
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Adelante, kijk
http://www.chestapeel.nl/pages/howworks.html
Liefquote:
Bij Big Brother, De Gouden Kooi of zoiets dergelijks is er áltijd een topic 'Scanman! Tieten!'quote:
Nee, had ik nog niet eens gezien!quote:
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Om even in stijl te blijven.
Maar als je Salma bent zijn álle jurkjes iets te klein aan de bovenkant.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?
Dit dan:quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?
Dat zeker; 20 jaar geleden zagen we er allemaal anders uit! Je doet er weinig aan, dus het handigste is je er maar bij neer te leggen dat je het uiteindelijk zult verliezen van de zwaartekracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gravity is a bitch.
20 jaar geleden was ik 9 en viel er tietsgewijs nog niet zoveel te zakkenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zeker; 20 jaar geleden zagen we er allemaal anders uit! Je doet er weinig aan, dus het handigste is je er maar bij neer te leggen dat je het euiteindelijk zult verliezen van de zwaartekracht.
Overigens; het koelt heerlijk af!
Wanneer krijg ik m'n nieuwe dieet?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
Stop eens met die tieten, ik zit in de bibliotheek
Is blurred aanwezig? Ik ben een amnese aan het maken en het lukt niet zo..
Nou kijk, dan klopt mijn stelling tóchquote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
20 jaar geleden was ik 9 en viel er tietsgewijs nog niet zoveel te zakken.
Ja. Weet ik. En Scanman heb ik al een tijd niet meer gezien. En adelante wel. En Adelante kwam toen jij scanman riep. Vandaar de verwarring.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Big Brother, De Gouden Kooi of zoiets dergelijks is er áltijd een topic 'Scanman! Tieten!'
Dit hoort. Is standaard. Voor alle vrouwen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken jaquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:55 schreef Syrena het volgende:
Ooooohh ik ben niet de enige met een rimpeldecollete![]()
Al heb ik wel gewoon kleine tietjes en alleen 's ochtends rimpels (nog wel alleen dan).
Kijk, krap drie dagen single en ze heeft 't alweer over d'r tetten op internet
Holy shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |