Echt? M'n vriend zit momenteel in Rotterdam te picknicken met de hele familie.quote:
in zijn winterjas dan toch zeker?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt? M'n vriend zit momenteel in Rotterdam te picknicken met de hele familie..
Volgens weeronline is het daar ook gewoon 23 graden, niet dus?quote:
Zit jij aan de verkeerde zijde? Hier op zo'n kwartiertje fietsen van Zuidplein (Rhoon) is het heerlijk weer namelijk.quote:
mensen die Piet Paaltjes geloven vragen om een koude douch tijdens hun BBQquote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Het is absoluut niet koud, maar zonder zon en in de wind is het nou ook weer niet héél erg lekker buiten.
Maar zodra het zonnetje af en toe even een paar seconden er is is het zalig!
Had het alleen veel zonniger verwacht vandaag, afgaande op de heer P. Paulusma die zei dat je vandaag moest gaan bbqen.
Echt een humeur-boost he, zo'n zonnig lekker dagje!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef AKnynke het volgende:
het is hier echt heerlijk! ik heb zonet in m'n bikini in het zonnetje gelegen!
Dat vond ik ook, eigenlijk! Maar ik hou eigenlijk helemaal niet van hitte, dan zweet ik zoveel. Een uurtje in de zon vind ik lekker, en dan is het wel weer genoeg voor mij, meestal!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt een humeur-boost he, zo'n zonnig lekker dagje!
Dat had jij daar ook wel eens verdiend met al die kou!
Dat stopte evenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Cycle hoe reageerde je hart op de val van Menchov?
ik had hetzelfde. Schrok me kapot.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat stopte evenIk schrok me echt dood, zat echt met mijn handen voor mijn mond zo te kijken, oftie wel heel snel nog kon opstaan!
Maarrr gelukkig liep het toch nog goed af
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend belde net om te zeggen dat 'ie nog een nachtje wegblijft.
En ik had al zo'n topweekend..
Nou jakkiequote:Op zondag 31 mei 2009 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend belde net om te zeggen dat 'ie nog een nachtje wegblijft.
En ik had al zo'n topweekend..
Mooi issie hè?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb wél een topweekend. Lekker met m'n snoet in de zon zitten lezen
.
Ik zit me nu enorm druk te maken, want ik heb een boek van een geweldige schrijver, maar dat boek is bijna uit en de bibliotheek is dicht, evenals de boekhandel, dus nu zit ik me af te vragen hoe ik morgen de dag moet doorkomen, want ik wil méérrrrrr!!!.
Hij is naar familie, logeert in Breda bij z'n moeder, gisterochtend heen gegaan en vandaag op bezoek bij z'n broer in Rotterdam, waar ze met z'n allen (ook z'n andere broer en hun vriendinnen) hebben gepicknickt. Ik vond het al rot dat ik er niet bij kon zijn omdat ik moest werken, en morgen moet ik ook werken dus zien we elkaar pas 's avonds weer.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou jakkieWaar zit hij ook alweer? Ik ben het even kwijt (heb een geheugen als een zeef lately
).
En ik was al chaggo omdat Heer G zo af en toe weg was dit weekendIk voel met je mee!
Heel goedquote:Op zondag 31 mei 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja is het geen beauty?Je had wel gezien, hoop ik, dat m'n chippies light waren hè?!
Even een snelle schatting:quote:Op zondag 31 mei 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
XM, dit is je allerergste lijstje so far geloof ik. Hoeveel kcal. zijn dit? Wel 500 ofzo?
Ga je dan een hele grote punt van die hartige taart nemen ofzo, als je daar 500 kcal voor telt?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even een snelle schatting:
2x 50, 130, 60, 80, 500... Rond de 900 totaal.
I've had worse hoor
Ja, dat ga ik doen, want die taart is überlekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je dan een hele grote punt van die hartige taart nemen ofzo, als je daar 500 kcal voor telt?
En ik wil niet (weer) tegen je zeiken hoorMaar dit KAN echt zo niet langer. Ga je dinsdag bellen?
Alsjeblieft?
O Greyssie. Ik ga niet klikken. Een vriend van mij is van zo'n soort opvang in Spanje en toen ik daarop klikte een tijdje terug, was ik een week van slag. Ik kan NIET tegen dierenleed. Ik móet wel struisvogel spelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
We waren net met Bink even op het hondenstrandje. Komt er een enige dame met twee terriërs. De zwarte was echt zóooo leuk. Vertelde ze dat het een ernstig mishandeld hondje uit Bosnië isZe had hem pas acht weken en hij is pas tien maanden. Eigenlijk was ze gastgezin, maar ze kan hem al niet meer afstaan
Hij is alleen nog bang voor mannen, maar hij kroop haast op schoot bij Heer G! Dat mensen zulke snoepies pijn durven en kunnen doen zeg. Ze vertelde dat ze in Bosnië het zo geregeld hadden dat als je een hondenstaart inleverde, dan kreeg je kogels of geld![]()
Co, kijk dan: http://www.hondenopvang.com/
En dan bij 'Onze honden' klikken en even naar onder scrollen naar Lora
Ja dat zou echt een goede zijn!! Toen ik die in Spanje zag dacht ik daar ook al aan, maar dat was net in de tijd dat jullie al iets anders op het oog hadden! Ik denk dat ze het hard kunnen gebruiken allemaal!!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Op de site en op de link bij 'Onze honden' staan alleen maar fijne blije hondjes hoor, die nu in gastgezinnen zitten. Dus je kunt echt zonder slapeloze nachten klikken Co. Maar het hoeft niet natuurlijk
Ik zit te denken of dat iets zou zijn voor de Asielactie 2009 of 2010
Ned, maar ik wil de boeken zelf hebben en dan haal ik ze in het Engels. Want die vertaling schijnt beter te zijn + goedkoperquote:Op zondag 31 mei 2009 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Mooi issie hè?Lees jij 'm in het NL of ENG.??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |