Dat zal het wezenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb vroeger () te vaak mijn decolletje verbrand denk ik Elies.
Of ik slaap te vaak op mijn zij
Bestaan is niet goed voor je tieten; als je teveel op je rug ligt, zakken ze onder je armen. Als je teveel staat, zakken ze naar beneden. Van op je buik liggen worden ze rondom verspreid. Je houdt alleen mooie tieten als je vroeg dood gaatquote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
Op je zij slapen is niet goed voor je tieten?Dat zal ik hier eens even doorgeven dan!
Ze zijn éng. Whuuh.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn haar tieten andersomscheel?
Je begrijpt iets niet goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
Wacht even. Adelante=Scanman?Of begrijp ik iets niet goed?
Nou, met mijn tieten is helegaar NIKS mis *check*quote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
Op je zij slapen is niet goed voor je tieten?Dat zal ik hier eens even doorgeven dan!
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bestaan is niet goed voor je tieten; als je teveel op je rug ligt, zakken ze onder je armen. Als je teveel staat, zakken ze naar beneden. Van op je buik liggen worden ze rondom verspreid. Je houdt alleen mooie tieten als je vroeg dood gaat
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Adelante, kijk
http://www.chestapeel.nl/pages/howworks.html
Liefquote:
Bij Big Brother, De Gouden Kooi of zoiets dergelijks is er áltijd een topic 'Scanman! Tieten!'quote:
Nee, had ik nog niet eens gezien!quote:
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Om even in stijl te blijven.
Maar als je Salma bent zijn álle jurkjes iets te klein aan de bovenkant.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?
Dit dan:quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat het jurkje íets te klein is aan de bovenkant... of ben ik nou gek en hoort dit?
Dat zeker; 20 jaar geleden zagen we er allemaal anders uit! Je doet er weinig aan, dus het handigste is je er maar bij neer te leggen dat je het uiteindelijk zult verliezen van de zwaartekracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gravity is a bitch.
20 jaar geleden was ik 9 en viel er tietsgewijs nog niet zoveel te zakkenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zeker; 20 jaar geleden zagen we er allemaal anders uit! Je doet er weinig aan, dus het handigste is je er maar bij neer te leggen dat je het euiteindelijk zult verliezen van de zwaartekracht.
Overigens; het koelt heerlijk af!
Wanneer krijg ik m'n nieuwe dieet?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
Stop eens met die tieten, ik zit in de bibliotheek
Is blurred aanwezig? Ik ben een amnese aan het maken en het lukt niet zo..
Nou kijk, dan klopt mijn stelling tóchquote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
20 jaar geleden was ik 9 en viel er tietsgewijs nog niet zoveel te zakken.
Ja. Weet ik. En Scanman heb ik al een tijd niet meer gezien. En adelante wel. En Adelante kwam toen jij scanman riep. Vandaar de verwarring.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Big Brother, De Gouden Kooi of zoiets dergelijks is er áltijd een topic 'Scanman! Tieten!'
Dit hoort. Is standaard. Voor alle vrouwen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken jaquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:55 schreef Syrena het volgende:
Ooooohh ik ben niet de enige met een rimpeldecollete![]()
Al heb ik wel gewoon kleine tietjes en alleen 's ochtends rimpels (nog wel alleen dan).
Kijk, krap drie dagen single en ze heeft 't alweer over d'r tetten op internet
Holy shitquote:
Niet voor iedereen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef conleche het volgende:
[..]
In het kader van dat, kan je beter vermelden dat ze huge zijn, dat werkt meestal beter!!![]()
Ik had het leuker gevonden als er een plaatje van 2 theezakjes boven stondquote:
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken ja.
Ik heb niet zo'n heel grote cup en dan valt de invloed van de zwaartekracht (gelukkig) reuze mee. Een van de voordelen van kleinere beewbs.
Handjevol is perfect, B/C zoietsquote:
Rotkop?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik heb niks met Salma. Rotkop, veel te grote borsten voor haar lengte. Maar goed wie ben ik
Stomme vraag misschien, maar hoe zie je dat zwaartekracht grip heeft op de boobies?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.
Dat zou toch elk moment moeten gaan gebeuren zou je denken, op mijn bijna 36e. Ik vrees de dag.
Da's echt het enige waar ik echt tevreden over ben, lijfsgewijsgezien. Mijn boobs!
Ik wil dat ze voor altijd zo blijven. Ze compenseren mijn knieën
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Handjevol is perfect, B/C zoiets
Ben jij een kleine-boobies vrouw??
Misschien wel nooit!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.
Dat zou toch elk moment moeten gaan gebeuren zou je denken, op mijn bijna 36e. Ik vrees de dag.
Da's echt het enige waar ik echt tevreden over ben, lijfsgewijsgezien. Mijn boobs!
Ik wil dat ze voor altijd zo blijven. Ze compenseren mijn knieën
Maar wat is er 'rot' aan de 'kop' van Salma dan?quote:
Salma is ook heel mooi!quote:
Nou, ik vind dat mijn borsten voor hun formaat nog maar heel weinig 'hangen'quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar hoe zie je dat zwaartekracht grip heeft op de boobies?Als ze groot zijn, hangen ze toch altijd wel een beetje? Of is dat ook al grip krijgen? In dat geval: het heeft de mijne nu al in zijn macht
.
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wiltquote:Op maandag 1 juni 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ze wel eens samen boos willen zien/horen!
Heb je Penelope dan gezien in Vicky, Cristina, Barcelona?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wilt![]()
Spaans-sprekende mensen ratelen sowieso al - als ze boos zijn wordt het alleen maar verwarrender
Ah zoquote:Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat mijn borsten voor hun formaat nog maar heel weinig 'hangen'
En ik vrees de tijd dat ze per dag een centimeter of 1,5 lager gaan zitten
Nee niet echtquote:Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Penelope dan gezien in Vicky, Cristina, Barcelona?.
Gewoon in het engels, maar wel grappig door die accentjes!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wilt![]()
Spaans-sprekende mensen ratelen sowieso al - als ze boos zijn wordt het alleen maar verwarrender
Hoe kan daar nou 'live' bij staan als Bruce gister was?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef conleche het volgende:
DaD!! Bruce is!!! Hij heeft veul te kort haar!!![]()
Vanavond komt Billy Elliot. Ik denk dat ik dat maar eens ga kijken.
Het is opgenomen tijdens een live uitvoering?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan daar nou 'live' bij staan als Bruce gister was?
O die ga ik ook zien!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef conleche het volgende:
Vanavond komt Billy Elliot. Ik denk dat ik dat maar eens ga kijken.
Goed hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
O Uniekhoorn, hoe is het met je haarkleur afgelopen? Dat vergeet ik iedere keer te vragen!!
Ja. Maar er stond rechtsboven onder het Ned. 3 icoontje "LIVE", alsof het een live uitzending was.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is opgenomen tijdens een live uitvoering?
Ik had eigenlijk werkelijk geen flauw idee waar het over gingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar er stond rechtsboven onder het Ned. 3 icoontje "LIVE", alsof het een live uitzending was.
Maar dat is het ook zo te zien, alleen was het Bruce gedeelte dan een terugblikje. Foutje, bedankt
Ik ga alleen nog even gamen met Maarten en een vriend van ons, niet echt speciaal zou'k zeggenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie gaan allemaal nog leuke dingen doen vanavond!
Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Nee hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
'truste!quote:Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Ik schrijf aan een opdracht voor mn baantje, ook niet iets waar je wakker voor wil blijvenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Welk seizoen zit je?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef Merel het volgende:
Ik ga tot diep in de nacht West Wing kijken zodat ik nergens anders aan hoef te denken en dan gaat morgen om zeven uur de wekker weer
Halverwege 2 nu, dus ik moet nog heel wat!quote:
Het gaat heel snel, geloof me, ik heb in bijna een week die hele serie gekekenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Halverwege 2 nu, dus ik moet nog heel wat!
Nee, als je de karakters een beetje leert kennen, wordt het echt een top serie.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb West Wing ook nog liggen. 1 aflevering gezien, maar het was me veel te hectisch allemaal. Blijft dat zo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |