Nee niet echtquote:Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Penelope dan gezien in Vicky, Cristina, Barcelona?.
Gewoon in het engels, maar wel grappig door die accentjes!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wilt![]()
Spaans-sprekende mensen ratelen sowieso al - als ze boos zijn wordt het alleen maar verwarrender
Hoe kan daar nou 'live' bij staan als Bruce gister was?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef conleche het volgende:
DaD!! Bruce is!!! Hij heeft veul te kort haar!!![]()
Vanavond komt Billy Elliot. Ik denk dat ik dat maar eens ga kijken.
Het is opgenomen tijdens een live uitvoering?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan daar nou 'live' bij staan als Bruce gister was?
O die ga ik ook zien!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef conleche het volgende:
Vanavond komt Billy Elliot. Ik denk dat ik dat maar eens ga kijken.
Goed hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
O Uniekhoorn, hoe is het met je haarkleur afgelopen? Dat vergeet ik iedere keer te vragen!!
Ja. Maar er stond rechtsboven onder het Ned. 3 icoontje "LIVE", alsof het een live uitzending was.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is opgenomen tijdens een live uitvoering?
Ik had eigenlijk werkelijk geen flauw idee waar het over gingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar er stond rechtsboven onder het Ned. 3 icoontje "LIVE", alsof het een live uitzending was.
Maar dat is het ook zo te zien, alleen was het Bruce gedeelte dan een terugblikje. Foutje, bedankt
Ik ga alleen nog even gamen met Maarten en een vriend van ons, niet echt speciaal zou'k zeggenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie gaan allemaal nog leuke dingen doen vanavond!
Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Nee hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
'truste!quote:Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Ik schrijf aan een opdracht voor mn baantje, ook niet iets waar je wakker voor wil blijvenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gatver, moet zo naar bed, 4.30 gaat de wekker weerNu douchen! Slankies, weltrusten een fijne avond nog!
Welk seizoen zit je?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef Merel het volgende:
Ik ga tot diep in de nacht West Wing kijken zodat ik nergens anders aan hoef te denken en dan gaat morgen om zeven uur de wekker weer
Halverwege 2 nu, dus ik moet nog heel wat!quote:
Het gaat heel snel, geloof me, ik heb in bijna een week die hele serie gekekenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Halverwege 2 nu, dus ik moet nog heel wat!
Nee, als je de karakters een beetje leert kennen, wordt het echt een top serie.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb West Wing ook nog liggen. 1 aflevering gezien, maar het was me veel te hectisch allemaal. Blijft dat zo?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |