abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:35:57 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69627898
[/arrogant]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:36:11 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69627904
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
'hoi, met MoBlo, ik wil graag een afspraak maken...'
-prima! wie is uw huisarts?
'eeeeeuuuuuh..... geen idee kom nooit bij jullie '
-da's toch alleen maar goed!

kwart voor 12 kan ik terecht voor zowel nek als vetbulten
Ik las: voor zowel nek- als vetbulten.

Quasimodo! .

Shit ik moet ophouden met ouwehoeren en serieus aan het werk gaan. Maar ik moet iets schrijven over zorgverzekeringen en daar heb ik de ballen verstand van .
Niet meer actief op Fok!
pi_69627938
Ik werk ook liever alleen Maar nu moet ik weg, heb met mijn groepje afgesproken !
pi_69627944
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef P.F het volgende:
Ik word al een week iedere dag om 7 uur uit mijn bed geboord en dan is mijn planning om te slapen tot 9 Gadver!
Heb je geen oordoppies? Hier in de buurt zijn ze al maaaaanden aan het klussen aan hun huis, vanmorgen begonnen ze met het leggen van klinkers *scraap*klonk*schraap*

Tink> Ik ken het. Mijn vriendinnen houden van X-factor en As The World Turns en weten niks van computers, internet of gadgets. Daar kan ik alleen met mijn mannelijke collega over praten (en in september werk ik daar nog maar 1 dag per week) en met T. We gingen altijd even lekker neuzen bij de Mediamarkt enzo en samen House kijken.

Bovendien heb ik net zitten rekenen en het zal nog wel even duren eer ik weer aan het kopen van gadgets kan denken. No Wii for me voorlopig.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:39:26 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69627976
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie het helemaal voor me: superslanke, geweldig geklede Tink met allemaal boerentrienen in joggingpak om zich heen . Ik word er spontaan depressief van! .
Nou, joggingpakken dragen ze ook weer niet Gewoon, praktische kleding Je kent het wel: broek met truitje of bloesje model "staat-ook-leuk-als-je-60 bent" . Géén, ik herhaal géén decolleté. En een leuk kort vlot kapsel met felle contrastkleurtjes (roze plukjes, of bovenop blond en onderop bruin). Ik voel me er af en toe net een hoer
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:40:10 #206
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69627993
vraagje: ik wil vanavond (wit)vis maken uit de oven, maar ik heb dat eigenlijk nog nooit gemaakt.
Ik zit te denken aan tilapia/pangasius oid en dan kruiden met knoflook, platte peterselie (past dat erbij? dat heb ik nog liggen namelijk ) en citroen erbij? en dan in een ovenschaal of een pakketje van aluminiumfolie met groente erbij (paprika, courgette, tomaat?). Ik ben alleen bang dat het allemaal heel nat wordt?

haha zoals je ziet ben ik een beetje clueless, heeft iemand nog tips, ideeën of recepten?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:41:12 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69628019
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, joggingpakken dragen ze ook weer niet Gewoon, praktische kleding Je kent het wel: broek met truitje of bloesje model "staat-ook-leuk-als-je-60 bent" . Géén, ik herhaal géén decolleté. En een leuk kort vlot kapsel met felle contrastkleurtjes (roze plukjes, of bovenop blond en onderop bruin). Ik voel me er af en toe net een hoer
Huuuuuuuuuuuuuuu *ril*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:42:01 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69628047
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Huuuuuuuuuuuuuuu *ril*
Wat zij zegt idd .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:42:07 #209
331 Merel
Be here now.
pi_69628051
Lastig kan dat zijn hè, om mensen met dezelfde interesses om je heen te verzamelen? Ik verdeel het nu maar over verschillende groepjes mensen. Met sommigen kan ik heerlijke praten over oppervlakkige dingen als X-factor en ATWT ( Syrena ), met anderen gaat het weer over hele andere dingen. Alleen zo jammer dat ik met sommige van m'n interesses bij niemand terecht kan

Heb je buiten het dorp wel mensen met wie je beter kunt opschieten Tink? Oude vriendinnen in NL ofzo?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69628062
Mijn absurde lijstje van gister:
O: vanillekwark met muesli
T: tijdens wandelen (ongeveer 1,5 uur) 2 hardkeks (speciale koekjes uit buitensportwinkel) en een balisto
L: ijscoupe met roomijs, verse vruchten en slagroom
T: bak magere kwark met gele kiwi en nectarine
D: bbq; 2 kleine spiesjes met lamsvlees, 2 kleine spiesjes met kip, 1 worstje, 2 stukken geroosterde pompoen, salade, beetje turks brood, zelfgemaakte kerrie-/knoflooksaus, 2 glaasjes rose
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69628064
Oja, en ik ben dus ook zo'n waardeloze teamgenoot In de week van Hemelvaart niks kunnen doen want ik zat in Frankrijk zonder internet kon die week maar gewoon eeuwig duren en dit lange weekend had ik een hoop willen doen, maar ja Ik heb net een inleidinkje gemaakt gisteren. En vanavond moet het op de leeromgeving staan en liefst voor die tijd wil het m'n teamgenote laten lezen.

Nu wil ik helemaal als een balletje opgerold in bed gaan liggen treuren, ook al is het daar veel te warm voor.
WANNEER GAAT DAT OVER?!

/mega-egopost. Sorry.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69628116
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Heb je geen oordoppies? Hier in de buurt zijn ze al maaaaanden aan het klussen aan hun huis, vanmorgen begonnen ze met het leggen van klinkers *scraap*klonk*schraap*

Tink> Ik ken het. Mijn vriendinnen houden van X-factor en As The World Turns en weten niks van computers, internet of gadgets. Daar kan ik alleen met mijn mannelijke collega over praten (en in september werk ik daar nog maar 1 dag per week) en met T. We gingen altijd even lekker neuzen bij de Mediamarkt enzo en samen House kijken.

Bovendien heb ik net zitten rekenen en het zal nog wel even duren eer ik weer aan het kopen van gadgets kan denken. No Wii for me voorlopig.
Ja dan slaap ik door de wekker heen wat ik nu al heb gedaan
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:44:28 #213
331 Merel
Be here now.
pi_69628126
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef Syrena het volgende:
/mega-egopost. Sorry.
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen.

Zal ik gezellig als balletje opgerold naast je komen liggen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69628154
Ik zou er ook wel bij willen. Gadver. Ik kon pas om 4 uur slapen ik ben KAPOT.
Doeg !
pi_69628175
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef Blurred86 het volgende:
vraagje: ik wil vanavond (wit)vis maken uit de oven, maar ik heb dat eigenlijk nog nooit gemaakt.
Ik zit te denken aan tilapia/pangasius oid en dan kruiden met knoflook, platte peterselie (past dat erbij? dat heb ik nog liggen namelijk ) en citroen erbij? en dan in een ovenschaal of een pakketje van aluminiumfolie met groente erbij (paprika, courgette, tomaat?). Ik ben alleen bang dat het allemaal heel nat wordt?

haha zoals je ziet ben ik een beetje clueless, heeft iemand nog tips, ideeën of recepten?
Stuk alufolie nemen, vis erop, vis kruiden met zout/peper of viskruiden. Op de vis heel fijngesneden ui of prei en heel fijngesneden wortel (of in jouw geval heel fijngesneden paprika en courgette). Randjes omvouwen, scheutje witte wijn, pakket inpakken en in de oven!

Of googlen op "vis en papilotte" voor meer recepten en kooktijden.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:47:16 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69628196
Klinkt lekker Blurred. Het natworden kan je voorkomen door de groente eerst even op te bakken in een pan. Wat ik lekker vind (maar veel andere mensen niet te eten).
- prei klein snijden en in een ovenschaal leggen
- witvis erboven op
- uit in ringen snijden en bovenop de witvis leggen
- zure room mengen met kerriepoeder en over de uien doen (eventueel eerst kerrie en uien opbakken, dan room erbij en dan bovenop de witvis gooien)
- dun laagje kaas en dan in de oven tot het gaar is
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69628205
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef Merel het volgende:

[..]

Hoef je toch geen sorry voor te zeggen.

Zal ik gezellig als balletje opgerold naast je komen liggen?
Nu kan het weer, ben gedouched
Maar ik ga maar eens mijn boterhammen smeren voor 't werk, al moet ik nog steeds niet aan eten denken.
pi_69628216
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef Syrena het volgende:
Oja, en ik ben dus ook zo'n waardeloze teamgenoot In de week van Hemelvaart niks kunnen doen want ik zat in Frankrijk zonder internet kon die week maar gewoon eeuwig duren en dit lange weekend had ik een hoop willen doen, maar ja Ik heb net een inleidinkje gemaakt gisteren. En vanavond moet het op de leeromgeving staan en liefst voor die tijd wil het m'n teamgenote laten lezen.

Nu wil ik helemaal als een balletje opgerold in bed gaan liggen treuren, ook al is het daar veel te warm voor.
WANNEER GAAT DAT OVER?!

/mega-egopost. Sorry.
Komt wel goed schatje

Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:50:10 #219
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_69628272
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh die zag ik op vakantie bij ons op de boot zitten, zo'n mevrouw en mijn meneer zei nog zij moet wel duits zijn
Tevens voegde hij er aan toe dat als ik dat ooit doe ik direct weer vrijgezel ben.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_69628404
voor alles waar ik verder met niemand over kan praten heb ik jullie

maar het meeste is wel bespreekbaar met motorvrienden en studievrienden

even twee jompels:

68,7kg daarnet, de 71,x en 70,4 van dit weekend zijn weer weg
Research & Developement 2 gehaald 6,5 als eindcijfer, maar vorige week wel de beste presentatie en die heb ik nagenoeg helemaal gepresenteerd
Ja doei.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:01:26 #221
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69628549
Bedankt voor de vis-tips! Ik ga straks even uitzoeken hoe en wat, ben nu net eindelijk begonnen aan mijn scriptie dus ik wil mijn flow niet breken

oh en ik heb net ontdekt dat je via pubmed ook in boeken kunt zoeken en die online kunt accessen, hoe handig is dat
  Vis een optie? dinsdag 2 juni 2009 @ 11:04:46 #222
70532 loveli
N
pi_69628631
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
haai

ik probeer al een half uur de huisarts te bellen, maar er zijn blijkbaar erg veel mensen die hun wekelijkse theekransje met de dokter door het pinksterweekend een dag hebben moeten verplaatsen: geen doorkomen aan!
Iets met een 5 intoetsen bij in gesprek, als de lijn vrij is gaat jouw telefoon weer over. Ofzo. En gewoon blijven bellen, ook al is het tijdstip waarop je van de arts mag bellen afgelopen. En anders ga je langs zonder afspraak. Mosterd na de maaltijd.
quote:
straks verzekering iig even bellen... ben benieuwd, nooit gehad zoiets
Als je de gegevens van de getuigen hebt, komt het goed. Die krijgen een brief, moeten de verkeerssituatie omschrijven en wat er gebeurd is. In jouw geval moet de uitkomst duidelijk zijn. Sterkte!
crap in = crap out
pi_69628652
Waar zou ik een leuk artikel over voeding kunnen vinden Heb even een black out
pi_69628674
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

omdat het een paar honderd topics geleden al voorbij kwam.
En toen schoof ik even naar binnen om te zeggen dat het hoewel gedateerd toch ook filosofische romans zijn, die ik minimaal 1 x jaar herlees sinds mijn 14e.
Laat je nog eens weten wat je ervan vindt/vond?
Dat is goed! Ik ga morgen weg en ben over een maand weer terug, dan zal ik het wel uit hebben. (Hoewel ik een hele wasmand vol met boeken en DVD's meeneem. Maar deze staat wel zo'n beetje bovenaan op mijn lijstje met de boeken waarmee ik zou willen beginnen.)

En prima geheugen heb jij!!!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:06:14 #225
331 Merel
Be here now.
pi_69628678
Hé loveli hoe is het nu met jou?
  Vis een optie? dinsdag 2 juni 2009 @ 11:12:02 #226
70532 loveli
N
pi_69628802
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:06 schreef Merel het volgende:
Hé loveli hoe is het nu met jou?
Gaat op zich wel, heb een beetje het gevoel dat ik een donderstorm verwachtte en in plaats daarvan een klein regenbuitje over me heen heb gekregen. Dozen tissues op stand by, maar ik heb ze nog niet nodig gehad. De echte klap moet nog komen, denk ik.

En bedankt, aan iedereen die aan me heeft gedacht!
crap in = crap out
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:15:41 #227
244125 laziness
pi_69628886
What's up dan loveli?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:16:26 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69628907
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef laziness het volgende:
What's up dan loveli?
Ja, dat vroeg ik me ook al af . Heb dat echt even compleet gemist geloof ik .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:17:05 #229
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69628921
Mo! Gelukkig dat je snel bij je huisarts terecht kan

Tink Misschien zijn al die sexloze vrouwen wel gewoon jaloers op jou.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69628931
Co, ga je een máánd op vakantie?? De hele maand naar Egypte of daarna nog andere dingen? Wat heerlijk!

En loveli, ik heb ook aan je gedacht, maar ik heb geen tijd gehad om het te posten. Ik weet ook niet wat er aan de hand is (maakt ook niet uit, het klonk wel heftig), maar fijn dat het op zich redelijk gaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 2 juni 2009 @ 11:18:30 #231
70532 loveli
N
pi_69628962
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef laziness het volgende:
What's up dan loveli?
Behoorlijk slecht nieuws over de gezondheid van een familielid, erg dichtbij. Ivm evt herkenbaarheid hou ik het even daarbij.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 2 juni 2009 @ 11:20:30 #232
70532 loveli
N
pi_69629023
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef Phaidra het volgende:
En loveli, ik heb ook aan je gedacht, maar ik heb geen tijd gehad om het te posten.
Dat hoeft voor mij juist niet, posten. Tnx!
crap in = crap out
pi_69629130
Loveli, sterkte! Wordt het familielid in kwestie wel behandeld?
pi_69629160
Weer bijgelezen:

@Mo:
@Tink: Tink: wat is eigenlijk de reden dat je woont waar je woont? Want mij lijkt het zaak dat je er zo snel mogelijk wegkomt. Door schade en schande heb ik ondervonden dat het niet zo heel veel uitmaakt in wat voor mooi huis je woont. Het maakt uit wáár dat huis staat en dat moet staan in de buurt van de mensen die je graag ziet. Ik had in Belgie een prachtig huis, op meer dan een hectare grond, met grote zwemvijver en weet ik wat. Nu zit ik in een huisje van 70 m2 met pieptuintje en toch ben ik blijer dan ooit, vanwege dat ik de mensen om me heen heb, met dezelfde interesses als die ik heb en (voor mij) is dat in ieder geval veel belangrijker. Ik ben een paar jaar ouder dan jij en ik kan je vertellen dat jouw gevoel van nu, alleen maar erger gaat worden. (als ik tenminste uitga van de ontwikkeling die ik zelf heb doorgemaakt).

@Merel: Komt echt goed, wijffie!! Als je hem maar niet meer toelaat in je leven. Hij is just not that into you!! Klinkt keihard, ik weet het. Zelfs al komt hij met hangende pootjes terug: binnen een paar weken zal het oude patroon tussen jullie weer bestaan. Dat is helaas hoe die dingen vaak werken. Je hebt vast dingen geleerd van deze relatie en dat geleerde kan je heel goed in de praktijk brengen bij een nieuwe relatie. Bij de oude zal dat niet werken, omdat hij ervan uitgaat dat je bent zoals je was voor de verandering en daar naar zal handelen en dan is het bijna onmogelijk om er tegen te vechten.

Syrena: Begint het nu echt door te dringen?? Sterkte meisje!!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:30:41 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69629204
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Behoorlijk slecht nieuws over de gezondheid van een familielid, erg dichtbij. Ivm evt herkenbaarheid hou ik het even daarbij.
Oja, het belletje gaat weer rinkelen. Sterkte meis .
pi_69629264
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef Phaidra het volgende:
Co, ga je een máánd op vakantie?? De hele maand naar Egypte of daarna nog andere dingen? Wat heerlijk!

En loveli, ik heb ook aan je gedacht, maar ik heb geen tijd gehad om het te posten. Ik weet ook niet wat er aan de hand is (maakt ook niet uit, het klonk wel heftig), maar fijn dat het op zich redelijk gaat.
Ik ga een maand naar Frankrijk en pas in oktober naar Egypte (dat is 9 dagen) en misschien nog wat stedentripjes. Voor mijn gevoel heb ik wat in te halen geloof ik

In Frankrijk ga ik overigens wel gewoon ook schilderen hoor, dus dat zou je met een beetje goede wil ook een werkvakantie kunnen noemen.

Loveli, fijn dat je er weer bent!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:36:33 #237
244125 laziness
pi_69629392
Loveli sterkte meissie

Syrena, ik heb het even nagelezen. Wat heftig joh
Sterkte en kom vooral hier je verhaal doen als je het nodig hebt maar volgens mij heb je hele fijne vriendinnen gelukkig.

Mereltje, ik heb ervaring met jouw situatie dus mijn pm staat open als je er behoefte aan hebt. Tevens ben ik weer in den lande met nog niet veel afspraken in de agenda dus dat drankje kan ook nog steeds binnenkort wellicht?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:38:44 #238
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69629447
((((Tink))))

Je zit nu ook een beetje in een rotte situatie natuurlijk, je hebt besloten niet meer te werken maar toch wil je het ook wel maar thuis zijn is ook fijn maar als je dat doet dan voel je je alsof je je conformeert aan de mensen in je dorp en dat is ook niet wat je wil want die zijn toch wel een beetje anders dan jij wil zijn... maar je man is lief, je kinderen geweldig en je woont supermooi! Plus je bent überslank natuurlijk!
Prrrrr
pi_69629455
Tink, jouw ervaringen klinken een beetje zoals ik me voel als ik bij mijn ouders in het durp terugben. wat ik dus maar zoveel mogelijk probeer te voorkomen

Lijst voor de dag:
O: 2 eitjes, bak magere yoghurt
T: appel, paar aardbeien van kamergenoot
S: zwemmen
L: 2 broodjes met paprikapuree
T: bakje daniokwark
T: wat nootjes
D: vis uit de oven met peterselie, tomaten, courgette en olijfjes. Misschien wat wilde&witte rijst erbij?
S: pilates
T: wortel-appelsapje beetje chips.
pi_69629468
wat naar loveli sterkte!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 2 juni 2009 @ 11:41:45 #241
70532 loveli
N
pi_69629530
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, sterkte! Wordt het familielid in kwestie wel behandeld?
Het is nu wachten op een laatste uitslag, op basis daarvan gaan ze een plan opstellen.
crap in = crap out
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:44:23 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69629598
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, jouw ervaringen klinken een beetje zoals ik me voel als ik bij mijn ouders in het durp terugben. wat ik dus maar zoveel mogelijk probeer te voorkomen

Lijst voor de dag:
O: 2 eitjes, bak magere yoghurt
T: appel, paar aardbeien van kamergenoot
S: zwemmen
L: 2 broodjes met paprikapuree
T: bakje daniokwark
T: wat nootjes
D: vis uit de oven met peterselie, tomaten, courgette en olijfjes. Misschien wat wilde&witte rijst erbij?
S: pilates
T: wortel-appelsapje beetje chips.
Ik heb echt bewondering voor jouw sport-hoeveelheden en je nette lijstjes .
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:49:29 #243
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69629749
Cooooooooooooooo kom je in la douce France ook op Fok? Want ik kan jou geen maand missen hoor
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:57:39 #244
331 Merel
Be here now.
pi_69629973
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
@Merel: Komt echt goed, wijffie!! Als je hem maar niet meer toelaat in je leven. Hij is just not that into you!! Klinkt keihard, ik weet het. Zelfs al komt hij met hangende pootjes terug: binnen een paar weken zal het oude patroon tussen jullie weer bestaan. Dat is helaas hoe die dingen vaak werken. Je hebt vast dingen geleerd van deze relatie en dat geleerde kan je heel goed in de praktijk brengen bij een nieuwe relatie. Bij de oude zal dat niet werken, omdat hij ervan uitgaat dat je bent zoals je was voor de verandering en daar naar zal handelen en dan is het bijna onmogelijk om er tegen te vechten.
Dat ie niet that into me is weet ik al een hele tijd, maar ik wou 'm gewoon nog even gebruiken voor m'n lichamelijk genot Ik kan die dingen alleen niet zo goed scheiden, al zou ik willen van wel. En iemand loslaten is zo moeilijk, zelfs al weet je dat het uiteindelijk beter is.

Maar over McSex kom ik wel heen. Het is meer het grotere geheel, dat ik nu weer alléén ben, en ik voel me in de steek gelaten door m'n vriendinnen (al is dat misschien ook wel m'n eigen schuld), en de eenzaamheid vliegt me gewoon af en toe naar de keel. Aan de andere kant vind ik ook dat ik er niet over moet zeuren, want ik heb genoeg dingen om gelukkig over te zijn en niemand luistert graag naar mensen die alleen maar klagen terwijl ze het eigenlijk prima voor elkaar hebben.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:36 schreef laziness het volgende:
Mereltje, ik heb ervaring met jouw situatie dus mijn pm staat open als je er behoefte aan hebt. Tevens ben ik weer in den lande met nog niet veel afspraken in de agenda dus dat drankje kan ook nog steeds binnenkort wellicht?
Ja leuk! Maar verder hoef ik er niet over te praten of te PM'en hoor, ik voel me alleen maar rot als ik het erover heb dus buiten dit topic praat ik er eigenlijk met niemand over. Opkroppen FTW
pi_69630021
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Cooooooooooooooo kom je in la douce France ook op Fok? Want ik kan jou geen maand missen hoor
Ach liefje toch!! Ik heb al een beetje uitgezocht hoe het daar zit met ADSL. Je kan daar een soort USB stick kopen en dan internetminuten. Soort prepaid gedoe. Dat is 25 euro voor 6 uur. Dus ik denk dat ik dat ga doen. Want om nu iedere keer naar de MacDo te gaan (daar heb je een gratis wifi-spot) is ook weer zo wat
pi_69630066
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb echt bewondering voor jouw sport-hoeveelheden en je nette lijstjes .
Laten mijn eetlijsten jou ter inspiratie dienen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:01:48 #247
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69630078
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach liefje toch!! Ik heb al een beetje uitgezocht hoe het daar zit met ADSL. Je kan daar een soort USB stick kopen en dan internetminuten. Soort prepaid gedoe. Dat is 25 euro voor 6 uur. Dus ik denk dat ik dat ga doen. Want om nu iedere keer naar de MacDo te gaan is ook weer zo wat
Zal ook niet goed zijn voor de lijn nee en anders dan stuur ik je af en toe wel een smsje!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69630084
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ga een maand naar Frankrijk en pas in oktober naar Egypte (dat is 9 dagen) en misschien nog wat stedentripjes. Voor mijn gevoel heb ik wat in te halen geloof ik

In Frankrijk ga ik overigens wel gewoon ook schilderen hoor, dus dat zou je met een beetje goede wil ook een werkvakantie kunnen noemen.

Loveli, fijn dat je er weer bent!
Ah, op die manier! Ik haalde geloof ik wat dingen door elkaar. Maar evengoed heerlijk, wat fijn om werk te hebben dat je zowat overal ter wereld uit kan voeren !
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:05:10 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69630168
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Laten mijn eetlijsten jou ter inspiratie dienen

Nou, vandaag is dan een grote FAIL .

O: 1/2 glas Optimel + handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
L: bakje kwark
T: appel
D: 150 gr kip, roerbakgroenten, rijst + boemboe = magere nasi
T: ?

Denk dat er nog wel iets bij moet. Fiets zo even richting de AH om wat lunchmateriaal te halen voor hier op het werk voor de rest van de week.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:06:34 #250
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69630203
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, vandaag is dan een grote FAIL .

Doe er dan wat aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties