abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69626022
Nou ik zit al anderhalf uur op kantoor, maar ik kan niks doen. Mijn manager (=begeleider vanuit stage) heeft alleen tekstuele aanpassingen en de afspraak met de begeleider vanuit school staat om 13.00 uur. Ik kan pas aanpassingen doen als ik haar feedback ook heb ontvangen, dus nu zit ik vooral te internetten. En dat vind ik nogal vervelend aangezien ik gewoon wéét dat zodra ik terugkom vanmiddag, ik vol aan de bak kan om alle aanpassingen door te voeren, evt nog een keer te laten nakijken en dan een definitieve versie in te leveren. *sjucht*

Lijsttijd:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: iets van fruit (trosje druiven, 2 appels of 2 kiwi's), thee en water
L: 3 bruine boterhammen, waarvan 1 met gekookt ei, 2 met kipfilet en een beschuitje met hagelslag. Beker optimel
T: thee, water, half blikje fanta zero, stukje fruit
D: wat de pot schaft

Vandaag krijg ik trouwens als het goed is te horen of ik bij het kantoor in Alphen een baan aangeboden krijg. Ik neig meer naar het kantoor in Aalsmeer, ik denk dat dat voor mij op dit moment een betere keuze is, maar het is toch fijn om te weten of je aangenomen zou zijn
pi_69626234
He bah, dat is schrikken MoBlo.
Hoe is het nu met je nek?
Goed dat je naar de dokter gaat!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee verse gekookte eitjes
T: aardbeien
L: salade van toms en koms, met light turkse kaas tosti
T: sorbetijsje
D: falafel friet pinda, groentekroket, kaassouflé

Vandaag is de vakantie op dus doen we weer normaal.

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: salade van toms, koms en light turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: augurkjes
D: andijvie, aardappeltjes, kaasgehakt
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:28:39 #178
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69626391
moggeh allemaal,

ben niet echt bijgelezen maar zag moblo's ongeluk voorbijkomen pas goed op jezelf hoor, nu voorzichtig zijn met je nek en niks forceren...

verder mijn lijstje
o- volkoren cruesli zonder zuivel
t- volk. boterham met magere fricandeau
l- 2 volk. boterh. met magere fricandeau en een komkommer
t- volk. boterham met magere fricandeau
d- vissticks uit de oven, met rauwe wortelen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:34:34 #179
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69626512
Moblo: wat naar! ik hoop dat het meevalt met je nek!

Bah er zit een stijgende lijn in mijn gewicht (in ieder geval op de weegschaal van mijn lief, al is die volgens mij niet al te betrouwbaar)
Had iemand hier het er laatst niet over dat de weegschaal en de spiegel het nooit met elkaar eens lijken te zijn? Dat heb ik ook! ik vind mezelf er veel slanker uitzien nu, maar ik weeg ruim een halve kilo meer

Maar eens een dagje balansen..

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas
T: knackebrod vegapate
L: dubbele volkorenboterham met veel rauwkost (tom, kom, sla, lenteui) en gekookt ei
T: fruit: galiameloen, golden kiwi, rode druiven
D: iets met heeel veel groente?
T: bakje yoghurt

goed lijstje voor een dagje netjes eten? tips?

edit: oh dit is excl. D maar 820 kcal, toch maar ergens nog wat toevoegen zo. Kijk straks wel even, moet nu douchen; had me verslapen

[ Bericht 10% gewijzigd door Blurred86 op 02-06-2009 09:42:53 ]
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:36:31 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69626556
Zo, weer terug uit de stad. Misschien handig om volgende keer niet om 9 uur al naar de stad te gaan, want alles was nog dicht Duh. Vanmiddag maar weer even dan en nu even nuttige dingen doen.

De citroenijsjes zijn in de bonus bij de AH!

Helemaal over MoBlo heen gelezen! Dat is idd de tweede keer in korte tijd... wel voorzichtig doen hoor! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:56:20 #181
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69626948
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Dank je, dat vind ik weer fijn om te lezen!

Succes morgen met hardlopen! Gooooooooo like the wind!
Niet dus, dat hardlopen dan he! Het regende toen ik wakker werd (en nu nog steeds, heel hard) en ik voel me niet zo lekker. Misschien morgen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:03:40 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69627114
Ik voel me ook ziek. Ben er alleen niet zeker van of het stress is of dat ik echt ziek word En bij allebei is het mijn eigen schuld. Had ik maar thuis moeten blijven.

Voel me een beetje een loser op het moment. Op de één of andere manier maak ik overal een zooitje van en doe ik niets goed. Alleen thuis, met de kinderen loopt het allemaal lekker. Maar met vriendschappen en werk schiet het allemaal niet op. Echt, gisteren een feestje en ik wist gewoon niet waar ik het met die mensen over moest hebben. Zij spraken over alternatieve geneeswijzen, reiki, yoga en aanverwanten en daar heb ik helemaal níets meer mee. Sterker nog, dat gezweefteef werkt me een beetje op de zenuwen. Daarentegen konden mijn vriendinnen weer niets aanvangen met onderwerpen als online netwerken (Linkedin vs Xing), kamperen en kampeerplaatsen, mode en de europese verkiezingen. We lazen ook al niet dezelde boeken, kijken naar verschillende films en televisieprogramma's.... Ik voelde me gewoon een sociale paria gisteren.

En op het werk: ik kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt en ik kan het niet eens herstellen omdat onze mail eruit ligt
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:05:33 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69627163
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik voel me ook ziek. Ben er alleen niet zeker van of het stress is of dat ik echt ziek word En bij allebei is het mijn eigen schuld. Had ik maar thuis moeten blijven.

Voel me een beetje een loser op het moment. Op de één of andere manier maak ik overal een zooitje van en doe ik niets goed. Alleen thuis, met de kinderen loopt het allemaal lekker. Maar met vriendschappen en werk schiet het allemaal niet op. Echt, gisteren een feestje en ik wist gewoon niet waar ik het met die mensen over moest hebben. Zij spraken over alternatieve geneeswijzen, reiki, yoga en aanverwanten en daar heb ik helemaal níets meer mee. Sterker nog, dat gezweefteef werkt me een beetje op de zenuwen. Daarentegen konden mijn vriendinnen weer niets aanvangen met onderwerpen als online netwerken (Linkedin vs Xing), kamperen en kampeerplaatsen, mode en de europese verkiezingen. We lazen ook al niet dezelde boeken, kijken naar verschillende films en televisieprogramma's.... Ik voelde me gewoon een sociale paria gisteren.

En op het werk: ik kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt en ik kan het niet eens herstellen omdat onze mail eruit ligt
Joh, je bent geen sociale paria omdat je vriendinnen het toevallig over andere dingen hebben dan jij . Dan kun je net zo goed van hen zeggen dat zij sociale paria's zijn. Als jullie - kennelijk - zo uit elkaar zijn gegroeid wordt het misschien tijd om je vriendenkring wat uit te breiden?
Niet meer actief op Fok!
pi_69627191
haai

ik probeer al een half uur de huisarts te bellen, maar er zijn blijkbaar erg veel mensen die hun wekelijkse theekransje met de dokter door het pinksterweekend een dag hebben moeten verplaatsen: geen doorkomen aan!

Nek valt me mee, was gisteren erger en had nu nog erger verwacht: is juist minder!

In februari was ik ook onderuit gegaan, maar dat was eenzijdig. Nu was een ander de schuldige. Stomme mevrouw! En maar foeteren, en maar roepen dat wij motorrijders maar eens voor haar uit moesten gaan kijken en dat ik t aan mezelf te wijten heb en dat was heul nie waar weet niet eens meer hoeveel paarden ik gepasseerd ben in bijna 3 jaar, maar kijk altijd uit, altijd koppeling in, nooit te hard erlangs (ook niet te zachtjes, want langer de kans een trap te krijgen) en we krijgen altijd vriendelijke bedankgebaren van de ruiters....

straks verzekering iig even bellen... ben benieuwd, nooit gehad zoiets
Ja doei.
pi_69627212
Tink.
Misschien op zoek gaan naar mensen waar je meer aansluiting mee hebt?
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Webmail ook?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:10:27 #186
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_69627276
Mo sterkte!

Mijn lijstje van gisteren was dramatisch

O pretzel en kaascroissant
T twee zuurtjes
D stokbrood met aioli en boursin

Vandaag gaan we vol goede moed van start weer:

O twee crackers met pindakaas
L twee volkoren boterhammen met filet americain en kipfilet
T cracker met pindakaas
D bloemkool met ?
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:13:07 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69627346
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Joh, je bent geen sociale paria omdat je vriendinnen het toevallig over andere dingen hebben dan jij . Dan kun je net zo goed van hen zeggen dat zij sociale paria's zijn. Als jullie - kennelijk - zo uit elkaar zijn gegroeid wordt het misschien tijd om je vriendenkring wat uit te breiden?
Ben bang dat ik dan moet verhuizen. Zoals je weet woon ik in een klein dorpje en de heersende mening is hier:
- internet, wat is dat
- online netwerken is zinloos
- kamperen is alleen maar stress. Vakantie in eigen tuin is ook leuk en anders gezellig naar de wintersport
- de reguliere geneeskunde is van de duivel. Alleen homeopatie e.a.v zijn betrouwbaar
- yoga en reiki zijn de oplossing voor al je problemen
- als vrouw ben je er vooral voor de kinderen. Iemand moet (deeltijd) thuisblijven voor de kinderen en dat is bijvoorkeur de vrouw
- mode en kleding zijn niet intressant
- je hoeft er ook niet meer leuk uit te zien voor je partner
- je moet zo dun mogelijk zijn, maar er niet over spreken hoe je dat dan wilt bereiken. Je bent gewoon dun. Klaar
- rust, reinheid en regelmaat zijn de hoofingredienten voor een succesvol leven

En daarnaast maak ik zelf ook bar weinig mee op het moment (werken, studeren, kinderen, uit eten en regelmatig weekendjes weg, dat was het wel), dus zelf kon ik ook niet veel nieuwe input aan de gesprekken geven. . Ze zijn ook allemaal veel ouder dan ik (40+) en ik merk gewoon dat ik de aansluiting mis.
Maar sorry voor de egoposts. Ik moest het gewoon even kwijt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:20:49 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69627553
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben bang dat ik dan moet verhuizen. Zoals je weet woon ik in een klein dorpje en de heersende mening is hier:
- internet, wat is dat
- online netwerken is zinloos
- kamperen is alleen maar stress. Vakantie in eigen tuin is ook leuk en anders gezellig naar de wintersport
- de reguliere geneeskunde is van de duivel. Alleen homeopatie e.a.v zijn betrouwbaar
- yoga en reiki zijn de oplossing voor al je problemen
- als vrouw ben je er vooral voor de kinderen. Iemand moet (deeltijd) thuisblijven voor de kinderen en dat is bijvoorkeur de vrouw
- mode en kleding zijn niet intressant
- je hoeft er ook niet meer leuk uit te zien voor je partner
- je moet zo dun mogelijk zijn, maar er niet over spreken hoe je dat dan wilt bereiken. Je bent gewoon dun. Klaar
- rust, reinheid en regelmaat zijn de hoofingredienten voor een succesvol leven

En daarnaast maak ik zelf ook bar weinig mee op het moment (werken, studeren, kinderen, uit eten en regelmatig weekendjes weg, dat was het wel), dus zelf kon ik ook niet veel nieuwe input aan de gesprekken geven. . Ze zijn ook allemaal veel ouder dan ik (40+) en ik merk gewoon dat ik de aansluiting mis.
Maar sorry voor de egoposts. Ik moest het gewoon even kwijt.
Geeft toch niet joh! .
Tja, ik weet ook niet wat je hieraan kunt doen. Het klinkt niet als de meest inspirerende omgeving iig .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:23:05 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69627594
Zo. Het eerste wat ik wilde doen vandaag is af.
En het is nog niet eens 10:30! . Vroeg opstaan ftw! Nu moet ik nog een testartikel schrijven en als dat af is, mag ik weer naar de bibliotheek van mezelf .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:23:33 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69627605
Tink, ik kan me voorstellen dat je je in zo'n omgeving niet fijn voelt. Zijn er helemaal geen gelijkdenkenden in je omgeving? . Zou het ook frustrerend vinden als ik in jouw situatie zat hoor. Wat heb je nou aan dun zijn als mode en kleding niet interessant zijn en je er ook niet meer leuk hoeft uit te zien? Een joggingpak maakt sowieso dik .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:23:53 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69627614
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:

[knip
Oh, getsiederrie. Wat zou mij at storen, inderdaad!

Ik kom ook even klagen...we moeten in een groepje een project doe. Al weken afgesproken dat we vandaag om 11 uur meeten. Krijg ik net, alsin 2 minuten geleden, een mailtje van een groepsgenote, of we niet om 12 uur kunnen afspreken, want het regent zo hard en dat is vervelend als je moet fietsen...terwijl er groepsgenoten uit stockholm moeten komen die dus allang onderweg zijn.....ik snap sommige mensen echt helemaal niet...als het te hard regent dan pak je de bus, toch?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:25:03 #192
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69627644
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee ik ben er nog!
Ik mocht een variatielijst van internet halen, dus ik vond deze op zich eigenlijk wel goed ook al is het niet per se voor gezonde mensen. Of denk jij dat een diëtist aan gezonde mensen hele andere dingen aan zou raden?

De variatielijst
ik lees dit net pas, sorry!
Niet dat je iets aan me gehad zou hebben want over variatielijsten heb ik nog nooit iets gehad
Voedingsanamnese is toch dmv van vragenlijsten iemands voedingstoestand bepalen? of haal ik nu dingen door elkaar? ik heb volgens mij alleen iets gehad over de verschillende methoden die je daarvoor hebt (24 hr recall, en ehm de anderen ben ik vergeten )
hehe dit is een beetje een nutteloze post zo

oh oh oh ik weet ook nog de food frequency questionnaire!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69627650
klinkt gezellig Tink

maar bedenk: de omgeving is mooi enzo
Ja doei.
pi_69627697
'hoi, met MoBlo, ik wil graag een afspraak maken...'
-prima! wie is uw huisarts?
'eeeeeuuuuuh..... geen idee kom nooit bij jullie '
-da's toch alleen maar goed!

kwart voor 12 kan ik terecht voor zowel nek als vetbulten
Ja doei.
pi_69627764
Ik word al een week iedere dag om 7 uur uit mijn bed geboord en dan is mijn planning om te slapen tot 9 Gadver!
pi_69627838
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh, getsiederrie. Wat zou mij at storen, inderdaad!

Ik kom ook even klagen...we moeten in een groepje een project doe. Al weken afgesproken dat we vandaag om 11 uur meeten. Krijg ik net, alsin 2 minuten geleden, een mailtje van een groepsgenote, of we niet om 12 uur kunnen afspreken, want het regent zo hard en dat is vervelend als je moet fietsen...terwijl er groepsgenoten uit stockholm moeten komen die dus allang onderweg zijn.....ik snap sommige mensen echt helemaal niet...als het te hard regent dan pak je de bus, toch?
En het is 100% zeker natuurlijk dat het op de tijd dat ze dán zou moeten fietsen weer droog is

Kansloos..
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:34:22 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69627860
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt gezellig Tink

maar bedenk: de omgeving is mooi enzo
Dat dus Fijn dat je al zo snel naar de dokter kan.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:34:45 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69627869
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, ik kan me voorstellen dat je je in zo'n omgeving niet fijn voelt. Zijn er helemaal geen gelijkdenkenden in je omgeving? . Zou het ook frustrerend vinden als ik in jouw situatie zat hoor. Wat heb je nou aan dun zijn als mode en kleding niet interessant zijn en je er ook niet meer leuk hoeft uit te zien? Een joggingpak maakt sowieso dik .
Ik zie het helemaal voor me: superslanke, geweldig geklede Tink met allemaal boerentrienen in joggingpak om zich heen . Ik word er spontaan depressief van! .
Niet meer actief op Fok!
pi_69627874
Goedemorgen!

Niet veel online geweest van 't weekend (wat een heerlijk weer ), maar ik heb nog wel meegekregen dat Syrena weer vrijgezellig is! Sterkte!!

Moblo, auw! En ruiters die er vanuit gaan dat ze het belangrijkste op de weg zijn . Fijn dat je al minder last hebt van je nek.

Tink, het lijkt me lastig als je aansluiting mist in je omgeving. Als ik alleen zulke mensen om me heen had, zou ik denk ik gillend wegrennen!

Ik heb in onze buurt eigenlijk weinig contact met andere bewoners, op af en toe een gesprekje met de naaste buren na. En ik moet zeggen dat ik dat niet zo heel erg vind. Maar goed, als je kinderen hebt is dat vast een ander verhaal.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:35:46 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69627893
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:

[..]

En het is 100% zeker natuurlijk dat het op de tijd dat ze dán zou moeten fietsen weer droog is

Kansloos..
Ach ja, ze is Italiaanse...

Ik heb zo'n over grote hekel aan groespwerk als dit. Ook omdat ik niet anders kan dan de leiding op me nemen, en dat is lekker makkelijk voor de anderen. Plus, mensen kunnen gewoon niet samen werken en zich aan gemaakte afspraken houden..We hadden gisteravond een interne deadline, iedereen zou wat sturen naar de rest van de groep zodat we dat voor vandaag door zouden kunnen lezen. Gisteravond 1 ding binnen van iemand die alles verkeerd had gedaan, en vanmorgen druppelden er nog 2 binnen, missen er nog steeds 2.

Nee, doe mij maar alleen werken, aan mezelf heb ik wel genoeg. Dit project ozu ik liever alleen doen dan met een groep van 6. Zou me waarschijnlijk ook nog minder tijd kosten ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')