Niet dus, dat hardlopen dan he! Het regende toen ik wakker werd (en nu nog steeds, heel hard) en ik voel me niet zo lekker. Misschien morgen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Dank je, dat vind ik weer fijn om te lezen!
Succes morgen met hardlopen! Gooooooooo like the wind!
Joh, je bent geen sociale paria omdat je vriendinnen het toevallig over andere dingen hebben dan jijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik voel me ook ziek. Ben er alleen niet zeker van of het stress is of dat ik echt ziek wordEn bij allebei is het mijn eigen schuld. Had ik maar thuis moeten blijven.
Voel me een beetje een loser op het moment. Op de één of andere manier maak ik overal een zooitje van en doe ik niets goed. Alleen thuis, met de kinderen loopt het allemaal lekker. Maar met vriendschappen en werk schiet het allemaal niet op. Echt, gisteren een feestje en ik wist gewoon niet waar ik het met die mensen over moest hebben. Zij spraken over alternatieve geneeswijzen, reiki, yoga en aanverwanten en daar heb ik helemaal níets meer mee. Sterker nog, dat gezweefteef werkt me een beetje op de zenuwen. Daarentegen konden mijn vriendinnen weer niets aanvangen met onderwerpen als online netwerken (Linkedin vs Xing), kamperen en kampeerplaatsen, mode en de europese verkiezingen. We lazen ook al niet dezelde boeken, kijken naar verschillende films en televisieprogramma's.... Ik voelde me gewoon een sociale paria gisteren.
En op het werk: ik kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt en ik kan het niet eens herstellen omdat onze mail eruit ligt
Webmail ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
En op het werk: ik kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt en ik kan het niet eens herstellen omdat onze mail eruit ligt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, je bent geen sociale paria omdat je vriendinnen het toevallig over andere dingen hebben dan jij. Dan kun je net zo goed van hen zeggen dat zij sociale paria's zijn. Als jullie - kennelijk - zo uit elkaar zijn gegroeid wordt het misschien tijd om je vriendenkring wat uit te breiden?
Geeft toch niet joh!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan moet verhuizen. Zoals je weet woon ik in een klein dorpje en de heersende mening is hier:
- internet, wat is dat![]()
- online netwerken is zinloos
- kamperen is alleen maar stress. Vakantie in eigen tuin is ook leuk en anders gezellig naar de wintersport
- de reguliere geneeskunde is van de duivel. Alleen homeopatie e.a.v zijn betrouwbaar
- yoga en reiki zijn de oplossing voor al je problemen
- als vrouw ben je er vooral voor de kinderen. Iemand moet (deeltijd) thuisblijven voor de kinderen en dat is bijvoorkeur de vrouw
- mode en kleding zijn niet intressant
- je hoeft er ook niet meer leuk uit te zien voor je partner
- je moet zo dun mogelijk zijn, maar er niet over spreken hoe je dat dan wilt bereiken. Je bent gewoon dun. Klaar
- rust, reinheid en regelmaat zijn de hoofingredienten voor een succesvol leven
En daarnaast maak ik zelf ook bar weinig mee op het moment (werken, studeren, kinderen, uit eten en regelmatig weekendjes weg, dat was het wel), dus zelf kon ik ook niet veel nieuwe input aan de gesprekken geven.. Ze zijn ook allemaal veel ouder dan ik (40+) en ik merk gewoon dat ik de aansluiting mis.
Maar sorry voor de egoposts. Ik moest het gewoon even kwijt.
Oh, getsiederrie. Wat zou mij at storen, inderdaad!quote:
ik lees dit net pas, sorry!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog!
Ik mocht een variatielijst van internet halen, dus ik vond deze op zich eigenlijk wel goed ook al is het niet per se voor gezonde mensen. Of denk jij dat een diëtist aan gezonde mensen hele andere dingen aan zou raden?
De variatielijst
En het is 100% zeker natuurlijk dat het op de tijd dat ze dán zou moeten fietsen weer droog isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, getsiederrie. Wat zou mij at storen, inderdaad!![]()
Ik kom ook even klagen...we moeten in een groepje een project doe. Al weken afgesproken dat we vandaag om 11 uur meeten. Krijg ik net, alsin 2 minuten geleden, een mailtje van een groepsgenote, of we niet om 12 uur kunnen afspreken, want het regent zo hard en dat is vervelend als je moet fietsen...terwijl er groepsgenoten uit stockholm moeten komen die dus allang onderweg zijn.....ik snap sommige mensen echt helemaal niet...als het te hard regent dan pak je de bus, toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt gezellig Tink
maar bedenk: de omgeving is mooienzo
Ik zie het helemaal voor me: superslanke, geweldig geklede Tink met allemaal boerentrienen in joggingpak om zich heenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, ik kan me voorstellen dat je je in zo'n omgeving niet fijn voelt. Zijn er helemaal geen gelijkdenkenden in je omgeving?. Zou het ook frustrerend vinden als ik in jouw situatie zat hoor. Wat heb je nou aan dun zijn als mode en kleding niet interessant zijn en je er ook niet meer leuk hoeft uit te zien?
Een joggingpak maakt sowieso dik
.
Ach ja, ze is Italiaanse...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En het is 100% zeker natuurlijk dat het op de tijd dat ze dán zou moeten fietsen weer droog is
Kansloos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |