Ik denk dat dat ook het geval is hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel echt humor als Eminem niet in het complot zat...echt de ultieme manier om een homofoob te dissen
Eminem is geen homofoob.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel echt humor als Eminem niet in het complot zat...echt de ultieme manier om een homofoob te dissen
Je link is stuk...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hij rapt er wel over. Dat is m.i. al genoeg.
Deze still:![]()
[ afbeelding ]
toevalquote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef xman het volgende:
Oeh er gonsen al geruchten dat Nick Cannon erachter zit, aangezien Eminem hem en zijn vrouw Mariah Carey dissed op z'n nieuwe album. Het is wel heel toevallig dat Mariah's nieuwe album 'Memoirs of an imperfect angel' gaat heten. Toeval of Karma?
Gevalletje kruis in je gezicht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
Gevalletje storm in een glas water.
Haha ja, die kunnen ook meteen ontslagen wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
Die bodyguards zijn wel wat aan de late kant
Dat zijn gasten van zijn crew: D12. Niet z'n bodyguards.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
Je still is stuk...quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is geen link, daarom zei ik ook "still"...
dat komt hier doorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat het geen hele harige kont is die Eminem in zijn gezicht geduwd kreeg
quote:
Dat zijn leden van D12.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
OMGquote:
No way dat Eminem zich daarvoor zou lenen...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Haha, cool, maar ik denk wel dat het vooropgezet was.
Jawel joh, die kerel kan echt grappig zijn, en voor zelfspot heeft hij zich nooit te goed gevoeld. Daarbij is de choreografie te precies.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
No way dat Eminem zich daarvoor zou lenen...
De beelden zijn er niet minder grappig om iigquote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Mwah een kont in zijn gezicht laten duwen gaat wel wat ver, maar misschien heb je gelijk
Nee ik denk niet dat Eminem dan denkt goh, leuk, mannelijke billen in mn neus, hey ja, laten we dat doenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jawel joh, die kerel kan echt grappig zijn, en voor zelfspot heeft hij zich nooit te goed gevoeld. Daarbij is de choreografie te precies.
Humor man, maar we zullen het vanzelf wel horen binnen een paar dagen. Denk overigens ook terug aan Pamela in de Borat-film, zij bleek uiteindelijk ook 'in on the joke' te zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat Eminem dan denkt goh, leuk, mannelijke billen in mn neus, hey ja, laten we dat doen
Ik heb hardop zitten lachenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:40 schreef musicfreakyme het volgende:
Het was vandaag in het nieuws -
Eminem heeft de MTV movie awards woedend verlaten omdat Sacha Baron Cohen, al vliegend met zn blote ass in het gezicht van Eminem terechtkwam...
Hij was not amused![]()
![]()
Linkje (wel slechte kwaliteit maar er komt vast nog wel een beter filmpje op)
bron: redcarpet.comquote:It appeared that Eminem was wearing a microphone, though reports indicate he was not present when Cohen performed the maneuver in rehearsals.
ik denk dat we hem voorlopig niet meer zullen zien..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:18 schreef lidewyz het volgende:
[..]
ik denk dat we hem voorlopig niet meer zullen zien..![]()
hij zal wel weer in een depressie zitten..
Hij had ook even ervoor opgetreden toch?quote:
Nee, jij?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat mensen er echt allemaal intrappen hier, zijn jullie 12?
Dit dus, en aan zn kop kon je zien hoe boos ie was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:51 schreef xman het volgende:
[..]
Nee, jij?
Denk je nou echt dat dit goed is voor zijn reputatie? Ass en ballen in z'n gezicht.. Niemand neemt je serieus na zo'n voorval, gepland of niet.
Eminem: "Ja hoor, grappig hehe.. doe mij maar een paar ballen in mijn gezicht.. zal de publiek leuk vinden! Mijn reputatie als artiest gaat hierdoor omhoog en mijn cd gaat hierdoor veel beter verkopen."![]()
Bruno's film gaat hierdoor welzeker een kaskraker worden.
50 cent had hem 50 meter de lucht in gegooid of een headbutt gegevenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zal je maar gebeuren
50 cent zou dat niet gepikt hebben
En als een kind weglopen is zeker wél goed voor je imago?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:51 schreef xman het volgende:
[..]
Nee, jij?
Denk je nou echt dat dit goed is voor zijn reputatie? Ass en ballen in z'n gezicht.. Niemand neemt je serieus na zo'n voorval, gepland of niet.
Eminem: "Ja hoor, grappig hehe.. doe mij maar een paar ballen in mijn gezicht.. zal de publiek leuk vinden! Mijn reputatie als artiest gaat hierdoor omhoog en mijn cd gaat hierdoor veel beter verkopen."![]()
Blanke jochies die hiphop kleding dragen en rappen zijn sowieso een beetje zieligquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En als een kind weglopen is zeker wél goed voor je imago?
Nu lijkt hij net een klein, stampend kind wiens koekje is afgepakt.
Niks zielig aan de Beastie Boysquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blanke jochies die hiphop kleding dragen en rappen zijn sowieso een beetje zielig
Your point being.. ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:43 schreef lidewyz het volgende:
volgens mij hoorde ik Eminem zeggen iets van: This is not real, This not happening, youve got to be kidding me ofzo..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:18 schreef _Led_ het volgende:
Helemaal in scene gezet in samenwerking met Eminem.
Oeh,quote:Sacha Baron Cohen practically 69'd Eminem at the MTV Movie Awards on Sunday night!
The rehearsed stunt went down when Cohen's character, Bruno, lost control while flying over the audience while hooked to a wire and landed with his butt conveniently in Feminem's face.
That then caused the "hardcore" rapper to walk out. Though insiders reveal that producer Mark Burnett had cleared the prank with Eminem beforehand.
No word yet on Eminem's reaction, though we're sure he'll try to include Bruno in one of his shiteous songs!
Van "bodyguards" is dus helemaal geen sprake. Die gasten horen bij zijn popgroepje D12.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:25 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander maarreh, die "bodyguards" hè....
Neemt iedere ster die daar in het publiek zit z'n bodyguards mee het publiek in?
Hebben ze zoveel van elkaar te vrezen als ze allemaal "lekker onder ons" zijn met elkaar? Dan kost het wel heel veel stoelen, om al dat volk met entourage een plek te geven.
In scene gezet dus lijkt me.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:25 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander maarreh, die "bodyguards" hè....
Neemt iedere ster die daar in het publiek zit z'n bodyguards mee het publiek in?
Hebben ze zoveel van elkaar te vrezen als ze allemaal "lekker onder ons" zijn met elkaar? Dan kost het wel heel veel stoelen, om al dat volk met entourage een plek te geven.
In scene gezet dus lijkt me.
Okay, crew dus..... dan nog.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef webfreak het volgende:
[..]
Van "bodyguards" is dus helemaal geen sprake. Die gasten horen bij zijn popgroepje D12.
Eminem/Bruno stunt at MTV Movie Awards was staged, sources sayquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:51 schreef xman het volgende:
[..]
Nee, jij?
Bron: www.justjared.comquote:Tue, 02 June 2009
Eminem/Bruno Stunt Was Staged (Duh)
Sacha Baron Cohen (as his alter ego, gay Austrian journalist Bruno) landing nearly butt-naked on Eminem’s face at the 2009 MTV Movie Awards was all planned, sources reveal.
MTV Movie Awards writer Scott Aukerman reveals, “Yes, the Eminem-Bruno incident was staged. They rehearsed it at dress [rehearsal] and yes, it went as far as it did on the live show.”
“That was staged!,” actress Taraji P. Henson, who helped introduce Eminem’s performance at the show, told USA Today. “Do you really think it wasn’t? They would not put a man’s naked (butt) in Eminem’s face and not let him know. Come on! They’re not stupid. When something crazy didn’t jump off, I was like, ‘Oh, OK! He knew!’
Life & Style reports that producer Mark Burnett cleared the prank with the rapper beforehand. Eminem was actually Burnett’s second choice after heiress Paris Hilton, who obviously declined to participate.
Ik had het dan niet grappig gevonden, ik vond het juist zo leuk omdat Eminem niet zou houdt van mannenbillenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:43 schreef MikeyMo het volgende:
ze wilden eerst toch dit grapje met paris Hilton doen, maar die weigerde?
En Viacom is een kutmaatschappij
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:18 schreef _Led_ het volgende:
Helemaal in scene gezet in samenwerking met Eminem.
bron: HIERquote:Three days ago at the MTV Movie Awards, Sacha Baron Cohen caused a firestorm as "Bruno" when he landed ass first on Eminem. Many speculated for the days whether the stunt was staged or real, with everyone speaking except the man himself. Breaking his silence, Em spoke exclusively to Rap Radar about the entire "ordeal".
RR: Can you clear up the Bruno stunt at the MTV Awards? Was it staged or planned?
Eminem: Sacha called me when we were in Europe and he had an idea to do something outrageous at the Movie Awards. I'm a big fan of his work so I agreed to get involved with the gag.
If it wasn't planned the way you agreed to, do you hold MTV or Sacha responsible and will you take any kind of action?
I'm thrilled that we pulled this off better than we rehearsed it. It had so many people going "nuts" so to speak. Everyone was blowing me up about it.
After you left the ceremony, where did you go?
After the ceremony I went back to my hotel and laughed uncontrollably for about 3 hours. Especially after I saw it on air.
http://www.thesun.co.uk/s(...)in-on-Bruno-gag.htmlquote:
Doe maar kinderachtig inwrijven hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)in-on-Bruno-gag.html
Man, het voelt goed om altijd gelijk te hebben.
Aight.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef Sannee. het volgende:
Het was allemaal in scene gezet.
en zowieso eminem heb wel humor.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef Sannee. het volgende:
Het was allemaal in scene gezet.
en zowieso eminem heb wel humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |