Ik denk dat dat ook het geval is hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel echt humor als Eminem niet in het complot zat...echt de ultieme manier om een homofoob te dissen
Eminem is geen homofoob.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel echt humor als Eminem niet in het complot zat...echt de ultieme manier om een homofoob te dissen
Je link is stuk...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hij rapt er wel over. Dat is m.i. al genoeg.
Deze still:![]()
[ afbeelding ]
toevalquote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef xman het volgende:
Oeh er gonsen al geruchten dat Nick Cannon erachter zit, aangezien Eminem hem en zijn vrouw Mariah Carey dissed op z'n nieuwe album. Het is wel heel toevallig dat Mariah's nieuwe album 'Memoirs of an imperfect angel' gaat heten. Toeval of Karma?
Gevalletje kruis in je gezicht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
Gevalletje storm in een glas water.
Haha ja, die kunnen ook meteen ontslagen wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
Die bodyguards zijn wel wat aan de late kant
Dat zijn gasten van zijn crew: D12. Niet z'n bodyguards.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
Je still is stuk...quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is geen link, daarom zei ik ook "still"...
dat komt hier doorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat het geen hele harige kont is die Eminem in zijn gezicht geduwd kreeg
quote:
Dat zijn leden van D12.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
OMGquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |