Ik denk dat dat ook het geval is hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel echt humor als Eminem niet in het complot zat...echt de ultieme manier om een homofoob te dissen
Eminem is geen homofoob.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel echt humor als Eminem niet in het complot zat...echt de ultieme manier om een homofoob te dissen
Je link is stuk...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hij rapt er wel over. Dat is m.i. al genoeg.
Deze still:![]()
[ afbeelding ]
toevalquote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef xman het volgende:
Oeh er gonsen al geruchten dat Nick Cannon erachter zit, aangezien Eminem hem en zijn vrouw Mariah Carey dissed op z'n nieuwe album. Het is wel heel toevallig dat Mariah's nieuwe album 'Memoirs of an imperfect angel' gaat heten. Toeval of Karma?
Gevalletje kruis in je gezicht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
Gevalletje storm in een glas water.
Haha ja, die kunnen ook meteen ontslagen wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
Die bodyguards zijn wel wat aan de late kant
Dat zijn gasten van zijn crew: D12. Niet z'n bodyguards.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
Je still is stuk...quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is geen link, daarom zei ik ook "still"...
dat komt hier doorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat het geen hele harige kont is die Eminem in zijn gezicht geduwd kreeg
quote:
Dat zijn leden van D12.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
OMGquote:
No way dat Eminem zich daarvoor zou lenen...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Haha, cool, maar ik denk wel dat het vooropgezet was.
Jawel joh, die kerel kan echt grappig zijn, en voor zelfspot heeft hij zich nooit te goed gevoeld. Daarbij is de choreografie te precies.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
No way dat Eminem zich daarvoor zou lenen...
De beelden zijn er niet minder grappig om iigquote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Mwah een kont in zijn gezicht laten duwen gaat wel wat ver, maar misschien heb je gelijk
Nee ik denk niet dat Eminem dan denkt goh, leuk, mannelijke billen in mn neus, hey ja, laten we dat doenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jawel joh, die kerel kan echt grappig zijn, en voor zelfspot heeft hij zich nooit te goed gevoeld. Daarbij is de choreografie te precies.
Humor man, maar we zullen het vanzelf wel horen binnen een paar dagen. Denk overigens ook terug aan Pamela in de Borat-film, zij bleek uiteindelijk ook 'in on the joke' te zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat Eminem dan denkt goh, leuk, mannelijke billen in mn neus, hey ja, laten we dat doen
Ik heb hardop zitten lachenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:40 schreef musicfreakyme het volgende:
Het was vandaag in het nieuws -
Eminem heeft de MTV movie awards woedend verlaten omdat Sacha Baron Cohen, al vliegend met zn blote ass in het gezicht van Eminem terechtkwam...
Hij was not amused![]()
![]()
Linkje (wel slechte kwaliteit maar er komt vast nog wel een beter filmpje op)
bron: redcarpet.comquote:It appeared that Eminem was wearing a microphone, though reports indicate he was not present when Cohen performed the maneuver in rehearsals.
ik denk dat we hem voorlopig niet meer zullen zien..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:18 schreef lidewyz het volgende:
[..]
ik denk dat we hem voorlopig niet meer zullen zien..![]()
hij zal wel weer in een depressie zitten..
Hij had ook even ervoor opgetreden toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |