No way dat Eminem zich daarvoor zou lenen...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Haha, cool, maar ik denk wel dat het vooropgezet was.
Jawel joh, die kerel kan echt grappig zijn, en voor zelfspot heeft hij zich nooit te goed gevoeld. Daarbij is de choreografie te precies.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
No way dat Eminem zich daarvoor zou lenen...
De beelden zijn er niet minder grappig om iigquote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Mwah een kont in zijn gezicht laten duwen gaat wel wat ver, maar misschien heb je gelijk
Nee ik denk niet dat Eminem dan denkt goh, leuk, mannelijke billen in mn neus, hey ja, laten we dat doenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jawel joh, die kerel kan echt grappig zijn, en voor zelfspot heeft hij zich nooit te goed gevoeld. Daarbij is de choreografie te precies.
Humor man, maar we zullen het vanzelf wel horen binnen een paar dagen. Denk overigens ook terug aan Pamela in de Borat-film, zij bleek uiteindelijk ook 'in on the joke' te zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat Eminem dan denkt goh, leuk, mannelijke billen in mn neus, hey ja, laten we dat doen
Ik heb hardop zitten lachenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:40 schreef musicfreakyme het volgende:
Het was vandaag in het nieuws -
Eminem heeft de MTV movie awards woedend verlaten omdat Sacha Baron Cohen, al vliegend met zn blote ass in het gezicht van Eminem terechtkwam...
Hij was not amused![]()
![]()
Linkje (wel slechte kwaliteit maar er komt vast nog wel een beter filmpje op)
bron: redcarpet.comquote:It appeared that Eminem was wearing a microphone, though reports indicate he was not present when Cohen performed the maneuver in rehearsals.
ik denk dat we hem voorlopig niet meer zullen zien..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:18 schreef lidewyz het volgende:
[..]
ik denk dat we hem voorlopig niet meer zullen zien..![]()
hij zal wel weer in een depressie zitten..
Hij had ook even ervoor opgetreden toch?quote:
Nee, jij?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat mensen er echt allemaal intrappen hier, zijn jullie 12?
Dit dus, en aan zn kop kon je zien hoe boos ie was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:51 schreef xman het volgende:
[..]
Nee, jij?
Denk je nou echt dat dit goed is voor zijn reputatie? Ass en ballen in z'n gezicht.. Niemand neemt je serieus na zo'n voorval, gepland of niet.
Eminem: "Ja hoor, grappig hehe.. doe mij maar een paar ballen in mijn gezicht.. zal de publiek leuk vinden! Mijn reputatie als artiest gaat hierdoor omhoog en mijn cd gaat hierdoor veel beter verkopen."![]()
Bruno's film gaat hierdoor welzeker een kaskraker worden.
50 cent had hem 50 meter de lucht in gegooid of een headbutt gegevenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zal je maar gebeuren
50 cent zou dat niet gepikt hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |